Материалдар / Жаратылыстану 5-сынып 3-тоқсан бойынша дайын презентациялар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану 5-сынып 3-тоқсан бойынша дайын презентациялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 5-сынып 3-тоқсан бойынша дайын презентациялар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
81
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Табиғаттағы заттар айналымы

1 слайд
Табиғаттағы заттар айналымы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау тү

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер

Миға шабуыл  1. Ауа қалай қызады?  2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.  3. Неге ауа райын болжаған

3 слайд
Миға шабуыл  1. Ауа қалай қызады?  2. Жаз уақытында тау басындағы қар неге ерімейтінін түсіндір.  3. Неге ауа райын болжағанда желдің бағытын білу маңызды? Ойланып көрші.

1.Тапсырма.  Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын есіңе түсір.Оларды ата. Сипатта немесе сызба суретін сал. Сыны

4 слайд
1.Тапсырма.  Жансыз табиғатта қандай үдерістер жүріп жатқанын есіңе түсір.Оларды ата. Сипатта немесе сызба суретін сал. Сыныптастарыңа түсіндір.

 2.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы

5 слайд
 2.«Зат айналымы» сызбасына қарайды. Бұл сызбада Күн неге ортада орналасқанын түсіндіреді. Айналымның басын анықтайды. Осы айналымдағы заттар қозғалысының логикалық тізбегін құрады, оны дәптерге жазады. Зат айналымы немен тұйықталады?

6 слайд

2. Тапсырма  Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «таз

7 слайд
2. Тапсырма  Сызбаны мұқият қарайды. Сызбадағы кейбір нысандарды «асыраушылар», кейбірін «қоректенушілер», ал үшіншісін «тазалықшылар» деп атайды. Зат айналымындағы олардың рөлін түсіндіреді.

8 слайд

НАЗАР САЛЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

9 слайд
НАЗАР САЛЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Тау түзілу. Үгілу

10 слайд
Тау түзілу. Үгілу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау тү

11 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Миға шабуыл  1. Қандай құбылыс «үгілу» деп аталады?  2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?  3. Сенің үйіңнің қасындағы ү

12 слайд
Миға шабуыл  1. Қандай құбылыс «үгілу» деп аталады?  2. Сен тұратын аймаққа қай үгілу түрі тән?  3. Сенің үйіңнің қасындағы үлкен су нысаны кішірейгенін байқадың  ба? Оның суы толығымен булана ма? Егер буланса, онда ол неге  қайтадан пайда болады? Қандай үдеріс арқылы нысанның суы қайтадан толады?  4. Жануарлар өз тіршілігіне қажетті химиялық заттарды қайдан  алады?

1.Тапсырма  1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді.

13 слайд
1.Тапсырма  1.Тау түзілу – Жердің ішкі күші әсерінен таулардың қалыптасу құбылысына сипаттама береді.

 2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді.

14 слайд
 2 . Тау түзілу үдерісінде қандай бедер түрлері пайда болатынын түсіндіреді.

2.Тапсырма  1. Үгілу түрлеріне сипаттама береді.

15 слайд
2.Тапсырма  1. Үгілу түрлеріне сипаттама береді.

 2. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады?  Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады

16 слайд
 2. «Үгілу» сөзін естігенде, сенде қандай ассоциация пайда болады?  Сенің ойыңша, бұл үдеріске қандай табиғи күштер қатысады?

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

17 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Климаттық үдерістер

18 слайд
Климаттық үдерістер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау тү

19 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Миға шабуыл 1.Климат деген не? 2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады? 3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат

20 слайд
Миға шабуыл 1.Климат деген не? 2. Қандай жағдайда су сұйық күйінен қатты күйге айналады? 3. Сен тұратын аумақта осындай табиғат құбылысын жылдың қай мезгілінде бақылауға болады?

1-Тапсырма  Параграфтың мәтінін және суретті пайдалана отырып, табиғаттағы ауа массасының айналуын сипаттайды. «Экватордан по

21 слайд
1-Тапсырма  Параграфтың мәтінін және суретті пайдалана отырып, табиғаттағы ауа массасының айналуын сипаттайды. «Экватордан полюске дейін ауаның қозғалуы» сызбасын сызады: ауаның жылжуына әсер ететін түрткіжайттарды символдармен белгілейді.

22 слайд

2-Тапсырма  Берілген сызбаны мұқият қарайды. Табиғатта бұл үдеріс қалай аталатынын есіңе түсіреді. Топта осы үдерістің үлгіс

23 слайд
2-Тапсырма  Берілген сызбаны мұқият қарайды. Табиғатта бұл үдеріс қалай аталатынын есіңе түсіреді. Топта осы үдерістің үлгісін жасайды. Үдерістің әрбір кезеңін түсіндіріп береді. Сыныпқа ұсынады

24 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

25 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Жансыз табиғатта жүретін үдерістердің себептері мен салдары

26 слайд
Жансыз табиғатта жүретін үдерістердің себептері мен салдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

27 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.1.2- өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

Миға шабуыл  1. Неге жер сілкінісін тау түзілу үдерісіне жатқызады?  2. Жер сілкіну қайда болады: тауда ма немесе жазықта ма

28 слайд
Миға шабуыл  1. Неге жер сілкінісін тау түзілу үдерісіне жатқызады?  2. Жер сілкіну қайда болады: тауда ма немесе жазықта ма?  3. Сен тұратын аумақта жер сілкіне ме?

1-Тапсырма  1. Үгілудің түрлерін түсіндіреді.

29 слайд
1-Тапсырма  1. Үгілудің түрлерін түсіндіреді.

 2.Мына суреттегілердің қайсысы физикалық үгілуге жатады? Оларды неге таңдағаның түсіндіреді.

30 слайд
 2.Мына суреттегілердің қайсысы физикалық үгілуге жатады? Оларды неге таңдағаның түсіндіреді.

2-Тапсырма  1. Механикалық үгілуге сипаттама береді. Мысал келтіреді.

31 слайд
2-Тапсырма  1. Механикалық үгілуге сипаттама береді. Мысал келтіреді.

 2. Химиялық үгілуге сипаттама беріп, мысал келтіреді.

32 слайд
 2. Химиялық үгілуге сипаттама беріп, мысал келтіреді.

 3. Жер сілкіну құбылысын түсіндіріп, сипаттайды.

33 слайд
 3. Жер сілкіну құбылысын түсіндіріп, сипаттайды.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

34 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі ағзалардың қасиеттері

35 слайд
Тірі ағзалардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау

36 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау

Миға шабуыл  1. Сен организмдердің қандай қасиеттерін білесің?  2. Адамға тыныс алу және тамақтану үшін қандай заттар қажет?

37 слайд
Миға шабуыл  1. Сен организмдердің қандай қасиеттерін білесің?  2. Адамға тыныс алу және тамақтану үшін қандай заттар қажет?  Оларды қайдан алады?  3. Үй шатырындағы сүңгімұзды организмге жатқызуға бола ма?  Жауабыңды түсіндір.

1-Тапсырма  1. Суреттерді 2 топқа бөледі: «Жанды табиғат денелері», «Жансыз табиғат денелері».

38 слайд
1-Тапсырма  1. Суреттерді 2 топқа бөледі: «Жанды табиғат денелері», «Жансыз табиғат денелері».

 2. Қандай белгілер арқылы сен нысандарды жанды табиғат денелеріне жатқыздың? Осы белгілерді көрсетеді. «Тірі организмдердің

39 слайд
 2. Қандай белгілер арқылы сен нысандарды жанды табиғат денелеріне жатқыздың? Осы белгілерді көрсетеді. «Тірі организмдердің қасиеттері» кластерін толтырады.

2-Тапсырма  1.Венн диаграммасын толтырады. Осы организмдердің ортақ белгілерін анықтайды. Ерекшеліктері неде? Олардың бәрі н

40 слайд
2-Тапсырма  1.Венн диаграммасын толтырады. Осы организмдердің ортақ белгілерін анықтайды. Ерекшеліктері неде? Олардың бәрі неге организмге жататынын түсіндіреді.

 2. Өсімдік тірі организмге жата ма? Қалай ойлайсың? Өз пікіріңе дәлелдер келтіреді.

41 слайд
 2. Өсімдік тірі организмге жата ма? Қалай ойлайсың? Өз пікіріңе дәлелдер келтіреді.

 3.Салыстыру сызығын толтырады.

42 слайд
 3.Салыстыру сызығын толтырады.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

43 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері

44 слайд
Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау

45 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау

Миға шабуыл  1.Жасуша дегеніміз не?  2. Биоценоз ұғымына сипаттама беріңдер?  3.Биосфера деген не?

46 слайд
Миға шабуыл  1.Жасуша дегеніміз не?  2. Биоценоз ұғымына сипаттама беріңдер?  3.Биосфера деген не?

1-Тапсырма  1.Тірі организмдер алуан түрлі болады. Жер бетінде тірі организмнің қанша түрі бар? Барлық тірі организмді бірге

47 слайд
1-Тапсырма  1.Тірі организмдер алуан түрлі болады. Жер бетінде тірі организмнің қанша түрі бар? Барлық тірі организмді бірге зерттеуге бола ма?

 2. Қандай белгілері бойынша тірі организмдер патшалыққа біріктірілген?

48 слайд
 2. Қандай белгілері бойынша тірі организмдер патшалыққа біріктірілген?

 3.Жер ғаламшарында жанды табиғатқа түсініктеме береді.

49 слайд
 3.Жер ғаламшарында жанды табиғатқа түсініктеме береді.

2-Тапсырма 1. Біржасушалы организмдерге мысалдар келтіреді.

50 слайд
2-Тапсырма 1. Біржасушалы организмдерге мысалдар келтіреді.

 2. Суретке зер салып қарайды. Ондағы биоценозға атау береді. Биоценоз өкілдерін және өмір сүріп жатқан ортасын атайды. Егер

51 слайд
 2. Суретке зер салып қарайды. Ондағы биоценозға атау береді. Биоценоз өкілдерін және өмір сүріп жатқан ортасын атайды. Егер биоценоздың бір өкілі қауымдастықта болмаса, онда не болатынын болжам жасайды.

 3.Биосфераның бір-бірімен байланысты бөліктерін дұрыс ретімен атайды. Олардың ерекшеліктерін түсіндіреді. «Жасуша», «ұлпа»,

52 слайд
 3.Биосфераның бір-бірімен байланысты бөліктерін дұрыс ретімен атайды. Олардың ерекшеліктерін түсіндіреді. «Жасуша», «ұлпа», «мүше», «организм» сөздерін пайдаланып, суретке атау береді.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

53 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Фотосинтез

54 слайд
Фотосинтез

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.5 - фотосинтез үдерісін түсіндіру

55 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.5 - фотосинтез үдерісін түсіндіру

Миға шабуыл  1.Фотосинтез деген не?  2. Хлорофилл ұғымына сипаттама беріңдер.  3.Фотосинтез үдерісінде не пайда болады?

56 слайд
Миға шабуыл  1.Фотосинтез деген не?  2. Хлорофилл ұғымына сипаттама беріңдер.  3.Фотосинтез үдерісінде не пайда болады?

1-Тапсырма  1.Суретті сипаттап түсіндіреді.

57 слайд
1-Тапсырма  1.Суретті сипаттап түсіндіреді.

 2. Фотосинтез «формуласын» құрастырады.

58 слайд
 2. Фотосинтез «формуласын» құрастырады.

2-Тапсырма 1. К.А. Тимирязевтің еңбегін сипаттап береді.

59 слайд
2-Тапсырма 1. К.А. Тимирязевтің еңбегін сипаттап береді.

 2. Егер табиғатта фотосинтез үдерісі жүрмесе, онда әлем қалай өзгеріп кетеді? Өз ойыңды айтады. Фотосинтез үдерісі жоқ әлемн

60 слайд
 2. Егер табиғатта фотосинтез үдерісі жүрмесе, онда әлем қалай өзгеріп кетеді? Өз ойыңды айтады. Фотосинтез үдерісі жоқ әлемнің суретін салады.

 3. Бірінші бағанға фотосинтезге керек заттарды жазып, бағдар арқылы фотосинтез кезінде пайда болатын екінші бағандағы затта

61 слайд
 3. Бірінші бағанға фотосинтезге керек заттарды жазып, бағдар арқылы фотосинтез кезінде пайда болатын екінші бағандағы заттармен қосады.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

62 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Фотосинтез пигменттері.

63 слайд
Фотосинтез пигменттері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.6 - өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу

64 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.6 - өсімдіктерде пигменттердің болуын зерттеу

Миға шабуыл  1. Қандай зат өсімдіктерді түрлі түске бояйды?  2. Түрлі жеміс пен көгөністерді мысалға келтір ж ə не оларда қа

65 слайд
Миға шабуыл  1. Қандай зат өсімдіктерді түрлі түске бояйды?  2. Түрлі жеміс пен көгөністерді мысалға келтір ж ə не оларда қандай пигмент  басым екенін атайды.  3. Неге күзде ағаш жапырақтары сарғаяды?

1-тапсырма  1. Коллажға қара. Қандай жыл мезгілдерін көріп тұрсың? Оны қандай белгілер арқылы анықтадың?

66 слайд
1-тапсырма  1. Коллажға қара. Қандай жыл мезгілдерін көріп тұрсың? Оны қандай белгілер арқылы анықтадың?

 2.Пигменттердің түрлерін ажыратады.

67 слайд
 2.Пигменттердің түрлерін ажыратады.

 3. Мына өсімдіктерде қандай пигменттер басым екенін анықтайды. Оларды атайды.

68 слайд
 3. Мына өсімдіктерде қандай пигменттер басым екенін анықтайды. Оларды атайды.

2-Тапсырма  Тәжірибе.  Бөлме өсімдігінің пигменттерінен сығым алу.  Қажетті заттар:  1. Үйдегі көлеңкеге төзімді өсімдік жап

69 слайд
2-Тапсырма  Тәжірибе.  Бөлме өсімдігінің пигменттерінен сығым алу.  Қажетті заттар:  1. Үйдегі көлеңкеге төзімді өсімдік жапырағы  2. 10–20 мл этил спирті  3. Бір шымшым бор  4. Фарфор келі және келсап  5. Сүзгіш қағаз  6. Сынауық немесе колба  7. Шыны таяқша

 Жұмыстың орындалуы  1. Қандай болсын шөпті ұсақта, әсіресе көлеңкеге төзімді бөлме өсімдіктері жақсы, олар жұмсақ және оңай

70 слайд
 Жұмыстың орындалуы  1. Қандай болсын шөпті ұсақта, әсіресе көлеңкеге төзімді бөлме өсімдіктері жақсы, олар жұмсақ және оңай ұсақталады, хлорофилл де көбірек болады.  2. Ұсақталған жапыраққа 5–10 мл этил спиртін құй, жасуша шырынының қыш қылын басу үшін бір шымшым ғана бор қосады.  3. Оларды фарфор келіге салып, біркелкі жасыл масса болғанша ез еді.

 4. Тағы этил спиртін қосып, спирт қанық жасыл түске боялғанша араластыр.  5. Шыққан спирт сығымын таза колба немесе сынауық

71 слайд
 4. Тағы этил спиртін қосып, спирт қанық жасыл түске боялғанша араластыр.  5. Шыққан спирт сығымын таза колба немесе сынауыққа сүзіп ал.  6. Пигменттердің спиртті сығымында жасылдан басқа сары пигменттер де бар екеніне көз жеткіз. Ол үшін сүзгіш қағазға шыны таяқшамен жапырақ пигментінің спиртті сығымын тамыз. 3– 5 минуттан кейін қағазда түрлі түсті домалақтар: ортасында жасыл (хлорофилл), сыртында – сары (каротиноидтер) пайда болады.

72 слайд

 7. Жапырақтың құрамындағы пигменттер туралы қорытынды жаса. Жапырақ құрамында қандай пигмент басым? Ойланып көр. Егер хлоро

73 слайд
 7. Жапырақтың құрамындағы пигменттер туралы қорытынды жаса. Жапырақ құрамында қандай пигмент басым? Ойланып көр. Егер хлорофилл азайса, жапырақтың түсі қандай болады? Қалай ойлайсың?

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

74 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Фотосинтезге қажетті жағдайлар

75 слайд
Фотосинтезге қажетті жағдайлар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.7 - фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

76 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.4.2.7 - фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу

Миға шабуыл  1. Фотосинтез деген не?  2. Көмірқышқыл газына анықтама бер.  3.Оттегі не үшін қажет?

77 слайд
Миға шабуыл  1. Фотосинтез деген не?  2. Көмірқышқыл газына анықтама бер.  3.Оттегі не үшін қажет?

1-Тапсырма  1.Сызба бойынша қандай жағдайда фотосинтез жүретінін анықтайды. Үдерістен ең болмаса бір компонентін шығарып тас

78 слайд
1-Тапсырма  1.Сызба бойынша қандай жағдайда фотосинтез жүретінін анықтайды. Үдерістен ең болмаса бір компонентін шығарып тастайды. Бірдеңе өзгере ме, жоқ па? Қалай ойлайсың?

 2. Фотосинтез үдерісін түсіндіреді.

79 слайд
 2. Фотосинтез үдерісін түсіндіреді.

2-Тапсырма  1. Сурет пен тәжірибе сипаттамасы арасындағы сәйкес тікті анықтайды, бұл тәжірибе нені дәлелдейді?

80 слайд
2-Тапсырма  1. Сурет пен тәжірибе сипаттамасы арасындағы сәйкес тікті анықтайды, бұл тәжірибе нені дәлелдейді?

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

81 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Энергия түрлері

82 слайд
Энергия түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  Білім алушылар энергияның қандай түрлері бар екенін және энергиялар бір-бірінен несі

83 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  Білім алушылар энергияның қандай түрлері бар екенін және энергиялар бір-бірінен несімен ерекшеленетінін біледі.

Миға шабуыл  1. Энергия деген не?  2. Энергияның қандай түрлерін білесің?

84 слайд
Миға шабуыл  1. Энергия деген не?  2. Энергияның қандай түрлерін білесің?

1-Тапсырма  1. Суреттерге қарап, оларға не ортақ екенін анықтайды

85 слайд
1-Тапсырма  1. Суреттерге қарап, оларға не ортақ екенін анықтайды

2.Энергияның түрлерін түсіндіреді.

86 слайд
2.Энергияның түрлерін түсіндіреді.

2-Тапсырма  1.Топта энергияны пайдалану мысалын талқылайды және оны энергия түрімен сәйкестендіреді. Топқа бөледі.

87 слайд
2-Тапсырма  1.Топта энергияны пайдалану мысалын талқылайды және оны энергия түрімен сәйкестендіреді. Топқа бөледі.

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

88 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Температура және жылу энергиясы.

89 слайд
Температура және жылу энергиясы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.5.1.2 -температура мен жылу энергиясын ажырату

90 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.5.1.2 -температура мен жылу энергиясын ажырату

Миға шабуыл  1.Температура деген не?  2.Термометр не үшін қажет?

91 слайд
Миға шабуыл  1.Температура деген не?  2.Термометр не үшін қажет?

1-Тәжірибе.  Саған қажет: мұз шақпағы, суы бар стақан.  1. Суы бар стақанды алып, термометрмен судың температурасын өлше. С

92 слайд
1-Тәжірибе.  Саған қажет: мұз шақпағы, суы бар стақан.  1. Суы бар стақанды алып, термометрмен судың температурасын өлше. Судың көрсеткішін жаз.

 2. Мұз шақпағын суға сал. Мұз еріген соң, судың температурасын тағы өлше. Не байқадың? Неге солай болды? Қалай ойлайсың? 

93 слайд
 2. Мұз шақпағын суға сал. Мұз еріген соң, судың температурасын тағы өлше. Не байқадың? Неге солай болды? Қалай ойлайсың?  3. Қорытынды жасайды.

2-тәжірибе.  1. Сыныптағы бірнеше затқа қолыңды тигіз (парта, оқулық, қалам және т.б.). Әр заттың температурасын нақты аны

94 слайд
2-тәжірибе.  1. Сыныптағы бірнеше затқа қолыңды тигіз (парта, оқулық, қалам және т.б.). Әр заттың температурасын нақты анықтай аласың ба? Жансыз нысандардың температурасы қоршаған ауаның температурасымен бірдей болады.  2. Ұсынылған нысандардың температурасын анықтау үшін  саған не істеу қажет?

Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

95 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға РАХМЕТ!

Жылулық ұлғаю.

96 слайд
Жылулық ұлғаю.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.5.1.3 -термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу

97 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты  5.5.1.3 -термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу

Миға шабуыл  1.Термометр деген не?  2.Жылу энергиясы ұғымына сипаттама беріңдер.

98 слайд
Миға шабуыл  1.Термометр деген не?  2.Жылу энергиясы ұғымына сипаттама беріңдер.

1-Тапсырма  Термометрдің қандай түрлерін білесің? Суретке қара. Қайнаған судың температурасын қандай термометрмен өлшеуге бо

99 слайд
1-Тапсырма  Термометрдің қандай түрлерін білесің? Суретке қара. Қайнаған судың температурасын қандай термометрмен өлшеуге болады? Мұздатқыш камераның температурасын ше? Неге?

100 слайд

1-тәжірибе.  Саған керек: термометр, ыстық суы бар лабораториялық стақан.  1. Термометрді суға сал. Шыны бағанда сұйықтық кө

101 слайд
1-тәжірибе.  Саған керек: термометр, ыстық суы бар лабораториялық стақан.  1. Термометрді суға сал. Шыны бағанда сұйықтық көтеріліп, тоқтағанша күт. Судың температурасын жазып ал.

 2. Термометрді судан шығармай, 5 минут сайын қайталап температураны өлше. Көрсеткіштерді кесте түрінде жаз.  3. Алынған мә

102 слайд
 2. Термометрді судан шығармай, 5 минут сайын қайталап температураны өлше. Көрсеткіштерді кесте түрінде жаз.  3. Алынған мәліметтер бойынша судың сууына байланысты температураның өзгеру графигін құр.  4. Су қашан тез суыды: тәжірибенің басында ма немесе соңында ма? Неге екенін түсіндір. Қорытындыны дәптерге жазады

Назар қойып тыңдағанд...

103 слайд
Назар қойып тыңдағанд...