Материалдар / «Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру» (Жас мамандарға әдістемелік коучинг)

«Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру» (Жас мамандарға әдістемелік коучинг)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Жас мамандардың педагогикалық кәсіптік шеберлігін арттыру» (Жас мамандарға әдістемелік коучинг)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2024
265
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жас мамандарды педагогикалы к сіптік ң қ ә шеберлігін арттыру» ( Жас мамандар а дістемелік коучинг ғ ә )

1 слайд
«Жас мамандарды педагогикалы к сіптік ң қ ә шеберлігін арттыру» ( Жас мамандар а дістемелік коучинг ғ ә )

1 слайд

«Жас мамандарды педагогикалы к сіптік ң қ ә шеберлігін арттыру» ( Жас мамандар а дістемелік коучинг ғ ә )

Жас мамандарды педагогикалық жаңашылдыққа үйрету.Оларға әдістемелік көмек көрсету арқылы педагогтардің кәсіби құзыр

2 слайд
Жас мамандарды педагогикалық жаңашылдыққа үйрету.Оларға әдістемелік көмек көрсету арқылы педагогтардің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Жас мамандарды қазіргі өмір талабына сай, нәтижеге бағдарланған, білім берудегі жаңашыл қызметте жаңа технологиямен жан- жақты іздену арқылы еңбек етуге үйрету;Жаңа педагогикалық технологияларды өзінің әрекетінде толық пайдалана отырып оқушылардың білім сапасын арттыру, жан- жақты дамыту.

2 слайд

Жас мамандарды педагогикалық жаңашылдыққа үйрету.Оларға әдістемелік көмек көрсету арқылы педагогтардің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Жас мамандарды қазіргі өмір талабына сай, нәтижеге бағдарланған, білім берудегі жаңашыл қызметте жаңа технологиямен жан- жақты іздену арқылы еңбек етуге үйрету;Жаңа педагогикалық технологияларды өзінің әрекетінде толық пайдалана отырып оқушылардың білім сапасын арттыру, жан- жақты дамыту.

МІНДЕТТЕРІ: Нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту; Өз пәні бойынша жаңа технологияларды игеру; Алдыңғы қатарлы жаңашы

3 слайд
МІНДЕТТЕРІ: Нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту; Өз пәні бойынша жаңа технологияларды игеру; Алдыңғы қатарлы жаңашыл педагогикалық тәжірибелерді енгізу, қолдану, іздену арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру; Озық тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатысу; Өз білімін көтеріп, толықтырып отыру;

3 слайд

МІНДЕТТЕРІ: Нормативтік құжаттармен жұмыс істеуді меңгерту; Өз пәні бойынша жаңа технологияларды игеру; Алдыңғы қатарлы жаңашыл педагогикалық тәжірибелерді енгізу, қолдану, іздену арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру; Озық тәжірибелі ұстаздардың сабағына қатысу; Өз білімін көтеріп, толықтырып отыру;

Шығармашылық жұмысты дамыту, әр жас маман өзінің лабораториясын жинақтау, озат педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену

4 слайд
Шығармашылық жұмысты дамыту, әр жас маман өзінің лабораториясын жинақтау, озат педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену, тарату және ұйым арасында тәжірибе алмасуды қалыптастыру; Курстар, семинарлар, тренинг, дөңгелек үстел арқылы жас мамандардың кәсіби білімін, шеберлігін жетілдіру; Дарынды, қабылетті оқушыларды анықтау, олардың өсу жолына жағдай жасау; Оқу тәрбие жүйесінде шығармашылық ізденістер мен зерттеу жұмыстарына жағдай жасау.

4 слайд

Шығармашылық жұмысты дамыту, әр жас маман өзінің лабораториясын жинақтау, озат педагогикалық тәжірибені анықтау, оқып үйрену, тарату және ұйым арасында тәжірибе алмасуды қалыптастыру; Курстар, семинарлар, тренинг, дөңгелек үстел арқылы жас мамандардың кәсіби білімін, шеберлігін жетілдіру; Дарынды, қабылетті оқушыларды анықтау, олардың өсу жолына жағдай жасау; Оқу тәрбие жүйесінде шығармашылық ізденістер мен зерттеу жұмыстарына жағдай жасау.

Т А Н Ы С У «Көптің жүзін білгенше, бірдің атын біл...» .

5 слайд
Т А Н Ы С У «Көптің жүзін білгенше, бірдің атын біл...» .

5 слайд

Т А Н Ы С У «Көптің жүзін білгенше, бірдің атын біл...» .

Ал сіз суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

6 слайд
Ал сіз суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

6 слайд

Ал сіз суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?

Ай Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден

7 слайд
Ай Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән- жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз. Ақ түсті келбет Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз. Қара түсті келбет Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.

7 слайд

Ай Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән- жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз. Ақ түсті келбет Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз. Қара түсті келбет Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.

«Өзіңді тереңірек тани біл!» Сіздер көрсетіліп тұрған жеміс-жидектерден өзіңізге ұнайтын бір жемісті таңдаңыз. Сол жем

8 слайд
«Өзіңді тереңірек тани біл!» Сіздер көрсетіліп тұрған жеміс-жидектерден өзіңізге ұнайтын бір жемісті таңдаңыз. Сол жеміс арқылы сіздің мінез-құлқыңыз қандай екені анықталады. Қазір таңдаған жемістеріңізге сай топталып тұруларыңызды сұраймын. Таңдаған жеміс-жидектің өздеріңізге ұнайтын себебін түсіндіріңіз.

8 слайд

«Өзіңді тереңірек тани біл!» Сіздер көрсетіліп тұрған жеміс-жидектерден өзіңізге ұнайтын бір жемісті таңдаңыз. Сол жеміс арқылы сіздің мінез-құлқыңыз қандай екені анықталады. Қазір таңдаған жемістеріңізге сай топталып тұруларыңызды сұраймын. Таңдаған жеміс-жидектің өздеріңізге ұнайтын себебін түсіндіріңіз.

Топ а б лінуқ ө

9 слайд
Топ а б лінуқ ө

9 слайд

Топ а б лінуқ ө

Қарбызды ұнататындар орнықты адамдар. Оар шиелініске, жанжал, дау – дамайға бара бермейді. Еш уақытта, еш нәрсеге шағымданб

10 слайд
Қарбызды  ұнататындар орнықты адамдар.  Оар шиелініске, жанжал, дау – дамайға бара бермейді. Еш уақытта, еш нәрсеге шағымданбайды. Тұрмыс пен көңіл – күйін тек қана өз күшімен жақсартуға ден қояды. Отбасында да үлгілі, артық ауыз сөзі жоқ. Кейде табандылық жағы ғана жетіспейді.

10 слайд

Қарбызды  ұнататындар орнықты адамдар.  Оар шиелініске, жанжал, дау – дамайға бара бермейді. Еш уақытта, еш нәрсеге шағымданбайды. Тұрмыс пен көңіл – күйін тек қана өз күшімен жақсартуға ден қояды. Отбасында да үлгілі, артық ауыз сөзі жоқ. Кейде табандылық жағы ғана жетіспейді.

Шиені ұнатсаңыз, мінезіңіз жұмсақ, кішіпейілсіз. Өзгеге қуаныш пен жақсылық жасау үшін кейде өзіңізге зиян келтіріп алуыңыз

11 слайд
Шиені  ұнатсаңыз, мінезіңіз жұмсақ, кішіпейілсіз. Өзгеге қуаныш пен жақсылық жасау үшін кейде өзіңізге зиян келтіріп алуыңыз мүмкін. Өтірік – өсек сөзге жоқсыз, әсіресе анегдоттарды ұнатасыз. Сіз сәби тәріздессіз, сізді оп – оңай өкпелете салуға болады.

11 слайд

Шиені  ұнатсаңыз, мінезіңіз жұмсақ, кішіпейілсіз. Өзгеге қуаныш пен жақсылық жасау үшін кейде өзіңізге зиян келтіріп алуыңыз мүмкін. Өтірік – өсек сөзге жоқсыз, әсіресе анегдоттарды ұнатасыз. Сіз сәби тәріздессіз, сізді оп – оңай өкпелете салуға болады.

Қара өрікті ұнататындар өз атына аталған сынды көтере алмайтындар. Олармен достық, жолдастық қарым – қатынас орнату да қиын

12 слайд
Қара өрікті  ұнататындар өз атына аталған сынды көтере алмайтындар. Олармен достық, жолдастық қарым – қатынас орнату да қиын болады. Бойыңызда менмендік қасиет басымдау.

12 слайд

Қара өрікті  ұнататындар өз атына аталған сынды көтере алмайтындар. Олармен достық, жолдастық қарым – қатынас орнату да қиын болады. Бойыңызда менмендік қасиет басымдау.

Шабдалыны ұнататын адамдар көпшіл, кез келген адамдармен тіл табыса алатын, ашық, жарқын болып келеді. Сізден сыпайылық епн

13 слайд
Шабдалыны  ұнататын адамдар көпшіл, кез келген адамдармен тіл табыса алатын, ашық, жарқын болып келеді. Сізден сыпайылық епн мәдениетті адамның белгілері  айқын аңғарылып тұрады. тек бір кемшілігіңіз – қиындықтарды ауыр көтересіз, кейде оларды жеңуге дәрменсіздік танытасыз .

13 слайд

Шабдалыны  ұнататын адамдар көпшіл, кез келген адамдармен тіл табыса алатын, ашық, жарқын болып келеді. Сізден сыпайылық епн мәдениетті адамның белгілері  айқын аңғарылып тұрады. тек бір кемшілігіңіз – қиындықтарды ауыр көтересіз, кейде оларды жеңуге дәрменсіздік танытасыз .

Жүзімді ұнататын өзінің де, өзгенін де сырын сақтай білетіндер. Бірақ мұндай ұйықтық, кейде шектен асып кетеді. Сіз мақсатты

14 слайд
Жүзімді  ұнататын өзінің де, өзгенін де сырын сақтай білетіндер. Бірақ мұндай ұйықтық, кейде шектен асып кетеді. Сіз мақсатты нақты қоя аласыз, бірақ сол мақсатқа жету үшін жігерлілік, батылдық керек.

14 слайд

Жүзімді  ұнататын өзінің де, өзгенін де сырын сақтай білетіндер. Бірақ мұндай ұйықтық, кейде шектен асып кетеді. Сіз мақсатты нақты қоя аласыз, бірақ сол мақсатқа жету үшін жігерлілік, батылдық керек.

Құлпынайды ұнатсаңыз, сіз қонақжай адамсыз. Адамдармен тез тіл табыса аласыз. Сізге сыпайылық тән, талғамыңыз нәзік. Ешкімге

15 слайд
Құлпынайды ұнатсаңыз, сіз қонақжай адамсыз. Адамдармен тез тіл табыса аласыз. Сізге сыпайылық тән, талғамыңыз нәзік. Ешкімге тәуелді емессіз. Дегенмен, қызғаншақтығыңыз да жоқ емес.

15 слайд

Құлпынайды ұнатсаңыз, сіз қонақжай адамсыз. Адамдармен тез тіл табыса аласыз. Сізге сыпайылық тән, талғамыңыз нәзік. Ешкімге тәуелді емессіз. Дегенмен, қызғаншақтығыңыз да жоқ емес.

Сіз алманы өте ұнататын болсаңыз, жігерлі, бірақ аздап ескі көзқарастағы адамсыз. Өз бастығыңызға берілгенсіз, оның қандай

16 слайд
Сіз  алманы  өте ұнататын болсаңыз, жігерлі, бірақ аздап ескі көзқарастағы адамсыз. Өз бастығыңызға берілгенсіз, оның қандай тапсырмасын болса да, жан сала тиянақты атқаруға тырысасыз. Аздап ақынжанды, өз – өзіңізге риза адамсыз.

16 слайд

Сіз  алманы  өте ұнататын болсаңыз, жігерлі, бірақ аздап ескі көзқарастағы адамсыз. Өз бастығыңызға берілгенсіз, оның қандай тапсырмасын болса да, жан сала тиянақты атқаруға тырысасыз. Аздап ақынжанды, өз – өзіңізге риза адамсыз.

«Нағыз ұстаз моделі» тақырыбында постер қорғау І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәс

17 слайд
«Нағыз ұстаз моделі» тақырыбында постер қорғау І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәселелер» Мақсаты: білім сапасын жетілдіру үшін мұғалімдердің заманауи оқытудағы әдістері мен дағдыларын инновациялық – педагогикалық  жән сыни тұрғыдан ойлайын қалыптастыру.

17 слайд

«Нағыз ұстаз моделі» тақырыбында постер қорғау І топ. «Қазіргі кездегі білім беру мәселелер» Мақсаты: білім сапасын жетілдіру үшін мұғалімдердің заманауи оқытудағы әдістері мен дағдыларын инновациялық – педагогикалық  жән сыни тұрғыдан ойлайын қалыптастыру.

ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». Мақсаты: өз тәжірибесіндегі қиындықтард

18 слайд
ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». Мақсаты:  өз тәжірибесіндегі қиындықтарды анықтай отырып, мұғалімдердің таным – ізденушілік қабілеттерін дамыту, кәсібилік пен шеберлікті арттыру.

18 слайд

ІІ топ. «Білім берудегі қиындықтар, оны шешу жолдары». Мақсаты:  өз тәжірибесіндегі қиындықтарды анықтай отырып, мұғалімдердің таным – ізденушілік қабілеттерін дамыту, кәсібилік пен шеберлікті арттыру.

ІІІ топ. «Мұғалім беделі». Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби біліктілігін көтеру, өз ісінің шебері бо

19 слайд
ІІІ топ. «Мұғалім беделі». Мақсаты:  Мұғалімнің кәсіби біліктілігін көтеру, өз ісінің шебері болу үшін  алдағы мақсаттарын жанаша көзқараспен айқындай.

19 слайд

ІІІ топ. «Мұғалім беделі». Мақсаты:  Мұғалімнің кәсіби біліктілігін көтеру, өз ісінің шебері болу үшін  алдағы мақсаттарын жанаша көзқараспен айқындай.

Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жар

20 слайд
Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3-топ. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. Әр топқа суреттер таратылады. Сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек.

20 слайд

Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3-топ. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. Әр топқа суреттер таратылады. Сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек.

21 слайд

21 слайд

1 – тапсырма бойынша : «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол

22 слайд
1 – тапсырма бойынша : «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қағазға  ата – анасымен бірге  біздер, яғни ұстаздардың салған  бейнеміз қаншалықты дұрыс болса,  сол нәтижесімен салыстыруға болады».

22 слайд

1 – тапсырма бойынша : «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк, сол қағазға  ата – анасымен бірге  біздер, яғни ұстаздардың салған  бейнеміз қаншалықты дұрыс болса,  сол нәтижесімен салыстыруға болады».

23 слайд

23 слайд

2 – тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанымен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға күн сә

24 слайд
2 – тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанымен,  бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға  күн сәулесіндей , бірдей мөлшерде  мейірім шуағын төгеді».

24 слайд

2 – тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанымен,  бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға  күн сәулесіндей , бірдей мөлшерде  мейірім шуағын төгеді».

25 слайд

25 слайд

3 – тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғ

26 слайд
3 – тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де , үйде де ертеңгі сабағына үкен жауапкершілкпен дайындалып келеді…»

26 слайд

3 – тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым – жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де , үйде де ертеңгі сабағына үкен жауапкершілкпен дайындалып келеді…»

Психогеометриялық фигура И .Панарин тест

27 слайд
Психогеометриялық фигура И .Панарин тест

27 слайд

Психогеометриялық фигура И .Панарин тест

Шаршы таңдағандар лидерлік қабілеті бар , алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар. Үшбұрыш таңда

28 слайд
Шаршы таңдағандар лидерлік қабілеті бар , алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар. Үшбұрыш таңдағандар өте еңбекқор,төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Төртбұрыш жаңа идеяға жақын, білуге құмар, ізденгіш жандар. дөңгелек Осы бес фигураның ішіндегі өте мейірімді басқаның қайғысын, қуаныш бөлуге даяр тұратын жандар. Ирек сызық таңдағандар шығармашылық қабілеті басым үнемі ізденіс үстінде жүретін жандар

28 слайд

Шаршы таңдағандар лидерлік қабілеті бар , алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қабілеті басым жандар. Үшбұрыш таңдағандар өте еңбекқор,төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Төртбұрыш жаңа идеяға жақын, білуге құмар, ізденгіш жандар. дөңгелек Осы бес фигураның ішіндегі өте мейірімді басқаның қайғысын, қуаныш бөлуге даяр тұратын жандар. Ирек сызық таңдағандар шығармашылық қабілеті басым үнемі ізденіс үстінде жүретін жандар

1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім р

29 слайд
1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз» , — деді. Сіз не деп жауап бересіз? Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу. «Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек». «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын». « Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шыар». «Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді». «Неге олай ойлайтынынды білгім келеді». «Бұл туралы нақтылақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?». – 2 – ситуациялық сұрақ: Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіңе көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай, мұғалімге: «Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?». Мұғалім не деп жауап беруі қажет? «Шынымды айтсам, күмәнім бар». «Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой». «Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін». «Неге сен өз – өзіңе сенбейсің?». «Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық». «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты». – 3 – ситуациялық сұрақ: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: «Мен не алаңдатынын айттым, мұнын себебін және не істеу керектігін айтыңызшы». Мұғалім не деуі керек? «Меніңше, сенің өзіңе көңілін толмайтын сияқты» «Бұған алаңдайтын ешнәрсе жоқ.» «Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды  тереңірек біліп алум керек». «шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып барып, бұл жағдайға қайтып оралайық. Біз шешмін табатын сияқтымыз». «мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек». «алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл осындай қиындық болған».

29 слайд

1 – ситуациялық сұрақ: Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң , оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз» , — деді. Сіз не деп жауап бересіз? Педагогикалық қабілетті психологиялық тұрғыдан зерттеу. «Сенің ісін мұғалімге үйрету емес, өзің оқуын керек». «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын». « Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шыар». «Шындығына келгенде, сенің оқығын келмейді». «Неге олай ойлайтынынды білгім келеді». «Бұл туралы нақтылақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?». – 2 – ситуациялық сұрақ: Оқушы оқу үлгеріміне, қабілетіңе көңілі толмай және жаңа тақырыпты дұрыстап түсіне алмай, мұғалімге: «Мұғалім, мені келешекте жақсы оқып, сыныптағы басқа балалардан озады деп ойлайсыз ба?». Мұғалім не деп жауап беруі қажет? «Шынымды айтсам, күмәнім бар». «Әрине, сен бұған күмәнданбай ақ қой». «Қабілетің жақсы, мен сенен үлкен үміт күтемін». «Неге сен өз – өзіңе сенбейсің?». «Сөйлесіп, қиындықтың неде екенін анықтап алайық». «Бәрі екеуміздің бірігіп жұмыс істеуімізге байланысты». – 3 – ситуациялық сұрақ: Оқушы мұғалімге осы пәнді дұрыс түсіне алмайтындығын айтып: «Мен не алаңдатынын айттым, мұнын себебін және не істеу керектігін айтыңызшы». Мұғалім не деуі керек? «Меніңше, сенің өзіңе көңілін толмайтын сияқты» «Бұған алаңдайтын ешнәрсе жоқ.» «Мен бұл туралы өз ойымды айтпас бұрын жағдайды  тереңірек біліп алум керек». «шамалы күте тұрайық, біраз жұмыс істеп алып барып, бұл жағдайға қайтып оралайық. Біз шешмін табатын сияқтымыз». «мен саған қазір жауап бере алмаймын. Сәл ойлануым керек». «алаңдама, менде де, сендей кезімде дәл осындай қиындық болған».

Егер сіз 10 – 15 ұпай жинасаңыз. Онда педагогикалық қабілетіңіз жоғары деңгейде деп есептелінеді. Орташа ұпай 8 – 9 ұпай

30 слайд
Егер сіз  10 – 15 ұпай  жинасаңыз. Онда педагогикалық қабілетіңіз жоғары  деңгейде деп есептелінеді. Орташа ұпай  8 – 9 ұпай  аралығында болса, педагогикалық қабілет орта деңгейде дамыған болып есептелінеді. 6 ұпай  жинасаңыз, педагогикалық қабілетіңіз төмен деңгейде.

30 слайд

Егер сіз  10 – 15 ұпай  жинасаңыз. Онда педагогикалық қабілетіңіз жоғары  деңгейде деп есептелінеді. Орташа ұпай  8 – 9 ұпай  аралығында болса, педагогикалық қабілет орта деңгейде дамыған болып есептелінеді. 6 ұпай  жинасаңыз, педагогикалық қабілетіңіз төмен деңгейде.

Ұстаз – шәкірті үшін өз уақытын аямайтын, тіпті өзін ұмытып, «ұстаз» деген ұғымды биік қоятын тұлға.

31 слайд
Ұстаз – шәкірті үшін өз уақытын аямайтын, тіпті өзін ұмытып, «ұстаз» деген ұғымды биік қоятын тұлға.

31 слайд

Ұстаз – шәкірті үшін өз уақытын аямайтын, тіпті өзін ұмытып, «ұстаз» деген ұғымды биік қоятын тұлға.

Сабақ – логикалық аяқталған, толық, шектеулі бағандармен негізделіп қамтылған оқу-тәрбие үрдісі. Оның құрамында күрделі тығыз

32 слайд
Сабақ – логикалық аяқталған, толық, шектеулі бағандармен негізделіп қамтылған оқу-тәрбие үрдісі. Оның құрамында күрделі тығыз байланыста оқу процесінің негізгі элементтері қамтылған: мақсат, міндет, мазмұны, әдісі, тәсілі, түрі, оқушы мен оқу арасындағы іс-әрекеттің байланысы. Сабақ өз алдына мұғалімнің шеберлігінің айқын көрінісі болғанымен , бір жағынан оқытудың психолого – педагогикалық заңдылықтарына, екінші жағынан білім беру стандартының қоятын талаптарына негізделген.

32 слайд

Сабақ – логикалық аяқталған, толық, шектеулі бағандармен негізделіп қамтылған оқу-тәрбие үрдісі. Оның құрамында күрделі тығыз байланыста оқу процесінің негізгі элементтері қамтылған: мақсат, міндет, мазмұны, әдісі, тәсілі, түрі, оқушы мен оқу арасындағы іс-әрекеттің байланысы. Сабақ өз алдына мұғалімнің шеберлігінің айқын көрінісі болғанымен , бір жағынан оқытудың психолого – педагогикалық заңдылықтарына, екінші жағынан білім беру стандартының қоятын талаптарына негізделген.

Саба а ойылатын талаптарққ қ Дидактикалық талаптар: сабақтың ұқыпты, айқын, дұрыс ұйымдастырылуы, оқушылар алдындағы тақ

33 слайд
Саба а ойылатын талаптарққ қ Дидактикалық талаптар: сабақтың ұқыпты, айқын, дұрыс ұйымдастырылуы, оқушылар алдындағы тақырыптың дұрыс таңдап алынуы, білімдік және тәрбиелік мақсаттармен қатар сабақтың нақты тапсырмаларын ұтымды жүргізіп пайдалануына әсер етеді. Бұл талаптар сабақ жоспары мен тақырыптық жоспардың жақсы жасалуына байланысты. Сабақ жоспарында сабақтың тақырыбы, мазмұнының қысқаша жоспары, білімдік және тәрбиелік мақсаты мен тапсырмалар, құрал-жабдықтар, көрнекіліктер, сабақтың құрамының кезеңдік түрлері, оқыту әдістері мен дидактикалық әдіс-тәсілдердің түрлері жазылады.

33 слайд

Саба а ойылатын талаптарққ қ Дидактикалық талаптар: сабақтың ұқыпты, айқын, дұрыс ұйымдастырылуы, оқушылар алдындағы тақырыптың дұрыс таңдап алынуы, білімдік және тәрбиелік мақсаттармен қатар сабақтың нақты тапсырмаларын ұтымды жүргізіп пайдалануына әсер етеді. Бұл талаптар сабақ жоспары мен тақырыптық жоспардың жақсы жасалуына байланысты. Сабақ жоспарында сабақтың тақырыбы, мазмұнының қысқаша жоспары, білімдік және тәрбиелік мақсаты мен тапсырмалар, құрал-жабдықтар, көрнекіліктер, сабақтың құрамының кезеңдік түрлері, оқыту әдістері мен дидактикалық әдіс-тәсілдердің түрлері жазылады.

Технологиялы талаптарқ Технологиялық талаптар: Мұғалім өзі сабақ беретін сыныбындағы оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтау

34 слайд
Технологиялы талаптарқ Технологиялық талаптар: Мұғалім өзі сабақ беретін сыныбындағы оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, айтып жеткізуін, сабаққа ынта, көңіл қоюын, ерік-жігерін, т.б. психологиялық  жағдайы сабақ үрдісіне ерекше әсерін тигізеді. Мұғалімнің көңіл-күйі, жинақтылығы, жүріс-тұрысы оқушыларға беріліп, оқу еңбегінің дұрыс немесе бұрыс болуына тікелей әсер етеді. Сондықтан мұғалім өз бойындағы әр түрлі психикалық, эмоциялық көңіл-күйлеріне ерік бермей өзін тежеп ұстауы қажет. Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ескеруі мұғалімнің назарынан тыс қалмауы қажет.

34 слайд

Технологиялы талаптарқ Технологиялық талаптар: Мұғалім өзі сабақ беретін сыныбындағы оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын, айтып жеткізуін, сабаққа ынта, көңіл қоюын, ерік-жігерін, т.б. психологиялық  жағдайы сабақ үрдісіне ерекше әсерін тигізеді. Мұғалімнің көңіл-күйі, жинақтылығы, жүріс-тұрысы оқушыларға беріліп, оқу еңбегінің дұрыс немесе бұрыс болуына тікелей әсер етеді. Сондықтан мұғалім өз бойындағы әр түрлі психикалық, эмоциялық көңіл-күйлеріне ерік бермей өзін тежеп ұстауы қажет. Оқушылардың жеке басын танып, зерттеу арқылы сабақ үстінде оларды мадақтап, қолдап, көмек беріп және сол сияқты сабаққа үнемі қатысып отыруын ескеруі мұғалімнің назарынан тыс қалмауы қажет.

Гигиеналық талаптар: Сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болып түсуі- ба

35 слайд
Гигиеналық талаптар: Сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болып түсуі- балалар денсаулығының кепілі. Мұғалім оқушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмаларды бермеуі керек. Ақыл-ойдың  тежелуі мен зорығуы сабақтың бір сарында болуына әкеп соқтырады. Ақпаратты қабылдауды өмірлік тәжірибемен ұштастырмау дұрыс емес. Ең бастысы, дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс істеуін қатаң ескеру қажет. Мұндай үзіліс оқушының демалып, әр түрлі органдарының қалыпқа келуіне әсер етеді.

35 слайд

Гигиеналық талаптар: Сынып бөлмесіндегі гигиеналық талаптардың сақталуы, қалыпты температура мен жарықтың мол болып түсуі- балалар денсаулығының кепілі. Мұғалім оқушыларға шектен тыс физикалық немесе миға, жүйкеге салмақ салатындай ауыр тапсырмаларды бермеуі керек. Ақыл-ойдың  тежелуі мен зорығуы сабақтың бір сарында болуына әкеп соқтырады. Ақпаратты қабылдауды өмірлік тәжірибемен ұштастырмау дұрыс емес. Ең бастысы, дененің әр түрлі сезім мүшелері бірдей жұмыс істеуін қатаң ескеру қажет. Мұндай үзіліс оқушының демалып, әр түрлі органдарының қалыпқа келуіне әсер етеді.

Сабақтың үш мақсаты: Білімділік: оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми дүниета

36 слайд
Сабақтың үш мақсаты: Білімділік: оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру. Дамытушылық: оқыту кезінде оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл-күйін, тілі, жадысы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту.

36 слайд

Сабақтың үш мақсаты: Білімділік: оқушыларды білім, білік, дағды жүйесімен қаруландыру. Тәрбиелік: оқушылардың ғылыми дүниетанымын, тұлғаның адамгершілік қасиетін, көзқарастары мен сенімін қалыптастыру. Дамытушылық: оқыту кезінде оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, көңіл-күйін, тілі, жадысы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту.

Саба ты негізгі компоненттеріқ ң 1. Ұйымдастырушылық- сабақ бойы сыныпты ұйымдастыру, оқушылардың сабаққа дайындығы, тәртіп.

37 слайд
Саба ты негізгі компоненттеріқ ң 1. Ұйымдастырушылық- сабақ бойы сыныпты ұйымдастыру,  оқушылардың сабаққа дайындығы, тәртіп. 2. Мақсаттылық- оқушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қою. 3. Ынталандырушылық – оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да маңыздылығын анықтау. 4. Коммуникативтілік – мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас деңгейі. 5. Мазмұндық – оқылатын, бекітілетін, қайталанатын, өзіндік жұмыстар және т.с.с. материалдарды  таңдау. 6. Технологиялық – сабақ типіне, берілген тақырыпқа, берілген сыныпқа арнап тиімді оқыту түрін, әдісі мен тәсілдерін таңдау. 7. Бақылау – бағалаушылық – сабақтағы оқушы іс-әрекетін бағалауда оны белсенділікке ынталандыру, танымдық қызығу...

37 слайд

Саба ты негізгі компоненттеріқ ң 1. Ұйымдастырушылық- сабақ бойы сыныпты ұйымдастыру,  оқушылардың сабаққа дайындығы, тәртіп. 2. Мақсаттылық- оқушылар алдына сабақ мақсаты мен оның жеке кезеңдерінің мақсатын қою. 3. Ынталандырушылық – оқылатын оқу материалының берілген тақырып бойынша да, жалпы курс бойынша да маңыздылығын анықтау. 4. Коммуникативтілік – мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас деңгейі. 5. Мазмұндық – оқылатын, бекітілетін, қайталанатын, өзіндік жұмыстар және т.с.с. материалдарды  таңдау. 6. Технологиялық – сабақ типіне, берілген тақырыпқа, берілген сыныпқа арнап тиімді оқыту түрін, әдісі мен тәсілдерін таңдау. 7. Бақылау – бағалаушылық – сабақтағы оқушы іс-әрекетін бағалауда оны белсенділікке ынталандыру, танымдық қызығу...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ