"ЖАС МАМАНДАРҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС" атты презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі
БЕКІТЕМІН
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
Г.Р.Таубаева _________
«___»___________2018ж
2018-2019 оқу жылына арналған
ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ
14-топ жетекшісі: Батырова И.Ж.
Қызылорда, 201 8 ж ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ
Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі БЕКІТЕМІН
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
Г.Р.Таубаева _________
«___»___________2018ж 2018-2019 оқу жылына арналған
ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ 14-топ жетекшісі: Батырова И.Ж. Қызылорда, 201 8 ж
1 слайд
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі БЕКІТЕМІН Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Г.Р.Таубаева _________ «___»___________2018ж 2018-2019 оқу жылына арналған ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ 14-топ жетекшісі: Батырова И.Ж. Қызылорда, 201 8 ж ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАСЫ Қызылорда көпсалалы гуманитарлық-техникалық колледжі БЕКІТЕМІН Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Г.Р.Таубаева _________ «___»___________2018ж 2018-2019 оқу жылына арналған ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ 14-топ жетекшісі: Батырова И.Ж. Қызылорда, 201 8 ж
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Топ журналы
Тәрбие жұмысының
жоспары
Топ жетекшісінің
дәптері
Топ жетекшісінің
күнделігі
Оқушылардың
жеке құжаттары
Оқушылардың диагности-
калық карталары
Тәрбиелік шаралар
жинақталған папкалар Топ журналы Тәрбие жұмысының
жоспары Топ жетекшісінің
дәптері Топ жетекшісінің
күнделігі Оқушылардың
жеке құжаттары Оқушылардың диагности-
калық карталары Тәрбиелік шаралар
жинақталған папкалар
3 слайд
Топ журналы Тәрбие жұмысының жоспары Топ жетекшісінің дәптері Топ жетекшісінің күнделігі Оқушылардың жеке құжаттары Оқушылардың диагности- калық карталары Тәрбиелік шаралар жинақталған папкалар Топ журналы Тәрбие жұмысының жоспары Топ жетекшісінің дәптері Топ жетекшісінің күнделігі Оқушылардың жеке құжаттары Оқушылардың диагности- калық карталары Тәрбиелік шаралар жинақталған папкалар
4 слайд
• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.
• Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін,
ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық,
саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
бағыттап жүргізу.
• Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының
жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету.
• Топ жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін
жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.
• Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды
кеңінен қатыстыру.
• Республикалық, облыстық, қалалық,
мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі
сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды
қатыстыру.
• Колледждегі оқу –тәрбие жұмыстарына
бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін
анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін топ
жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға
шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру.
• Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін,
ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық,
саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін
сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға
бағыттап жүргізу.
• Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының
жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету.
• Топ жетекшілерінің құжаттарының дұрыс
жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін
жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен
ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату.
• Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс
жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды
кеңінен қатыстыру.
• Республикалық, облыстық, қалалық,
мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі
сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды
қатыстыру.
• Колледждегі оқу –тәрбие жұмыстарына
бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін
анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін топ
жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.
4 слайд
• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру. • Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға бағыттап жүргізу. • Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету. • Топ жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. • Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру. • Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру. • Колледждегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін топ жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.• Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға шақыру, құқықтық, имандылық тәрбиесін беру. • Тәрбиелік іс –шараларды жастарды өз елін, ел рәміздерін құрметтеуге адалдыққа, азаматтық, саналылық, еңбек сүйгіштік, өзге ұлт өкілдерін сыйлауға, өзара қарым –қатынас жасауға бағыттап жүргізу. • Оқушыларды өзін -өзі басқару ұйымдарының жұмыстарына тарту, ынтымақ –бірлікке үйрету. • Топ жетекшілерінің құжаттарының дұрыс жүргізілуіне көмек беру, оларды өз білімдерін жетілдіруіне ықпал жасау, оқушылармен ынтымақтастық қарым -қатыннас орнату. • Оқу орнындағы клуб, үйірмелердің дұрыс жұмыс жасауына ықпал ету. Оларға оқушыларды кеңінен қатыстыру. • Республикалық, облыстық, қалалық, мәдени сауықтыру іс шараларына түрлі сайыстарға, оқушылар мен оқытушыларды қатыстыру. • Колледждегі оқу –тәрбие жұмыстарына бағыт –бағдар беріп, бақылап нәтижесін анықтайтын әдістемелік көмек көрсететін топ жетекшілер кеңесі құрылып бекітілді.
5 слайд
- оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру.
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
және олардың мұқтаждықтарын зерттеу.
Оқушылардың ата-аналарымен байланыста
(мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау
жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы
енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін
анықтау;
- топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен
тағайындалады;
- топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
оқытушының қызметтік борышы;
- топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
табылады және оны аттестациялау мен қайта
сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен
босату себептері көрсетіліп, колледж директорының
бұйрығымен орындалады;
- топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
мезгілімен есеп беріп отырады. - оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру.
Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын
және олардың мұқтаждықтарын зерттеу.
Оқушылардың ата-аналарымен байланыста
(мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу;
- пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері
мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет –
көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да
жұмыстарға тарту;
- оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру.
Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау
жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы
енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін
анықтау;
- топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен
оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының
барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен
тағайындалады;
- топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау –
оқытушының қызметтік борышы;
- топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны
оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып
табылады және оны аттестациялау мен қайта
сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен
босату себептері көрсетіліп, колледж директорының
бұйрығымен орындалады;
- топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған
Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде
мезгілімен есеп беріп отырады.
5 слайд
- оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын және олардың мұқтаждықтарын зерттеу. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста (мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу; - пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет – көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да жұмыстарға тарту; - оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау; - топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен тағайындалады; - топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау – оқытушының қызметтік борышы; - топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып табылады және оны аттестациялау мен қайта сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен босату себептері көрсетіліп, колледж директорының бұйрығымен орындалады; - топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде мезгілімен есеп беріп отырады. - оқу жылына арналған жұмыс жоспарын құру. Оқушылардың өмірі мен тұрмыс жағдайларын және олардың мұқтаждықтарын зерттеу. Оқушылардың ата-аналарымен байланыста (мүмкіндігіне қарай кездесіп тұру) болу; - пән оқытушыларымен оқушылардың қабілеттері мен қызығушылығын ескере отырып, мәдениет – көпшілік, спорт, ғылыми зерттеу ісіне және басқа да жұмыстарға тарту; - оқу жұмысын, өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Үлгерімі мен педагогикалық практикаға бақылау жасау. Оқушылардың сабаққа қатысудағы енжарлықтары мен нашар үлгерімдерінің себептерін анықтау; - топ жетекші, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілерінің ұсынысымен оқушының орта арнаулы оқу орнында болуының барлық кезеңі колледж директорының бұйрығымен тағайындалады; - топ жетекшінің қызметі мен міндетін орындау – оқытушының қызметтік борышы; - топ жетекші жұмысы орта арнаулы оқу орны оқушысының қызметін маңызды көрсеткіші болып табылады және оны аттестациялау мен қайта сайлауда есепке алынады. Кураторлық міндеттен босату себептері көрсетіліп, колледж директорының бұйрығымен орындалады; - топ жетекшілер өзін осы қызметке ұсынған Педагогикалық Кеңесте өз жұмысы жөнінде мезгілімен есеп беріп отырады.
6 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын
Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)
Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын
Педагогикалық әдепті
Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын
Еңбек заңының негіздерін
Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б
Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді
Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды
6 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды
7 слайд
Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т.б
Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге
Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге Оқушының намысын
қорлауға, қосалқы
ат қойып
кемітуге, т.б Оқу бағасын
оқушыны жазалау
үшін пайдалануға Отбасын
(туысқандарын)
оқушыны жазалау
үшін әдейі
пайдалануға Әріптестерін
сыртынан
жамандауға,
беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін
пайдаланып, уәдесінде
тұрмай әдейі
қате бағдар беруге
7 слайд
Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат қойып кемітуге, т.б Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін пайдалануға Отбасын (туысқандарын) оқушыны жазалау үшін әдейі пайдалануға Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін пайдаланып, уәдесінде тұрмай әдейі қате бағдар беруге Оқушының намысын қорлауға, қосалқы ат қойып кемітуге, т.б Оқу бағасын оқушыны жазалау үшін пайдалануға Отбасын (туысқандарын) оқушыны жазалау үшін әдейі пайдалануға Әріптестерін сыртынан жамандауға, беделін түсіруге Оқушының сенгіштігін пайдаланып, уәдесінде тұрмай әдейі қате бағдар беруге
8 слайд
Дене шынықтырумен, спортпен
үнемі шұғылдану Көшеде жүріп – тұру, өрттен
сақтану, суда жүзу тәртіп
ережелерін білу және қатаң сақтау Білімді, оқу біліктері мен
дағдыларын табандылықпен
игеру Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл
болу, өзін - өзі басқару органдарының
шешімдерін орындау Туған өлке табиғатын сақтау,
халық мүлкін қорғау Ата – ананы, жанұяның ересек
мүшелерін құрметтеу, қарттар мен
кішелерге қамқорлық жасау Оқуды, еңбекті дұрыс
ұйымдастыру, үйірмелерде
шұғылдану Колледж және топ оқушыларының
өзін - өзі басқару жұмысына араласу Киім кигенде қарапайымдылық
пен ұқыптылықты сақтай білу Жалпыға пайдалы іс үшін
адал еңбектану мен өнімді еңбек
етуге қамдану, болашақтағы
мамандығын таңдай білу
8 слайд
Дене шынықтырумен, спортпен үнемі шұғылдану Көшеде жүріп – тұру, өрттен сақтану, суда жүзу тәртіп ережелерін білу және қатаң сақтау Білімді, оқу біліктері мен дағдыларын табандылықпен игеру Тәртіпті, қарапайым және кішіпейіл болу, өзін - өзі басқару органдарының шешімдерін орындау Туған өлке табиғатын сақтау, халық мүлкін қорғау Ата – ананы, жанұяның ересек мүшелерін құрметтеу, қарттар мен кішелерге қамқорлық жасау Оқуды, еңбекті дұрыс ұйымдастыру, үйірмелерде шұғылдану Колледж және топ оқушыларының өзін - өзі басқару жұмысына араласу Киім кигенде қарапайымдылық пен ұқыптылықты сақтай білу Жалпыға пайдалы іс үшін адал еңбектану мен өнімді еңбек етуге қамдану, болашақтағы мамандығын таңдай білу
9 слайд
Оқушылар ережесін,
антын, әдептілік
ережесін бұлжытпай
орындау
Халқымыздың мемлекеттік
рәміздерін көздің
қарашығындай сақтап,
сүю, қастерлеу Топта, отбасында,
күнделікті өмірде
салауатты өмір
салтын қалыптастыру Топта тәртіпсіз,
үлгірмеуші оқушыларды
болдырмау
Оқушы антына
адал болу Туған өлкемізді
көркейтуге ат салысу Колледжішілік қоғамдық
жұмыстарға қатысу
Қазақстан – 2030
бағдарламасындағы жалпыға
бірдей міндеттерді
іске асыруға ат салысу
9 слайд
Оқушылар ережесін, антын, әдептілік ережесін бұлжытпай орындау Халқымыздың мемлекеттік рәміздерін көздің қарашығындай сақтап, сүю, қастерлеу Топта, отбасында, күнделікті өмірде салауатты өмір салтын қалыптастыру Топта тәртіпсіз, үлгірмеуші оқушыларды болдырмау Оқушы антына адал болу Туған өлкемізді көркейтуге ат салысу Колледжішілік қоғамдық жұмыстарға қатысу Қазақстан – 2030 бағдарламасындағы жалпыға бірдей міндеттерді іске асыруға ат салысу
10 слайд
І.
1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары
2. Колледж ережесімен таныстыру
3. Топ белсенділерін қайта сайл ау
ІІ.
1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі
2. «Нашақорлық» (баяндама)
3. 1-аттестацияға дайындық
ІІІ.
1. Оқушылардың сабаққа қатысуы
2. «Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама)
3. 1-аттестация қорытындысы
ІV.
1. І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы
2. « Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама)
3. 2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу
V.
1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру
2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама)
3. Колледж формасының сақталуы туралы
VІ
1. 1-семестр сессиясына дайындық
2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама)
3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы
VІІ.
1. Мерекелік күндерді атап өту туралы
2. «Наурыз береке бастауы» (баяндама)
3. 1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп
VІІІ.
1. Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі
2. «Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама)
3. 2-аттестацияға дайындық
ІХ.
1. «Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды)
2. Жазғы демалысты ұйымдастыру
3. Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т.б.)
10 слайд
І. 1. Топтағы ұйымдастыру жұмыстары 2. Колледж ережесімен таныстыру 3. Топ белсенділерін қайта сайл ау ІІ. 1. Топтағы оқу үлгірімі мәселесі 2. «Нашақорлық» (баяндама) 3. 1-аттестацияға дайындық ІІІ. 1. Оқушылардың сабаққа қатысуы 2. «Қазақ халқының ұлттық киімдері» (баяндама) 3. 1-аттестация қорытындысы ІV. 1. І Жарты жылдықта жеткен жетістіктер немесе кемшіліктер туралы 2. « Шылым шегудің адам организмне зияны» (баяндама) 3. 2-аттестацияға дайындық, сабаққа қатысу V. 1. Оқушылардың үлгірімі, 2-аттестация қорытындысымен таныстыру 2. «Желтоқсанда асқақтаған рухты сағынамын» (баяндама) 3. Колледж формасының сақталуы туралы VІ 1. 1-семестр сессиясына дайындық 2. «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» (баяндама) 3. Кезекшілік, топ бөлмесінің күтімі туралы VІІ. 1. Мерекелік күндерді атап өту туралы 2. «Наурыз береке бастауы» (баяндама) 3. 1-аттестацияға дайындық, ішкі тәртіп VІІІ. 1. Топтың сабаққа қатысуы, үлгірімі 2. «Тәрбие тал бесіктен басталады» (баяндама) 3. 2-аттестацияға дайындық ІХ. 1. «Біз оқу жылын қалай аяқтадық? (жалпы қорытынды) 2. Жазғы демалысты ұйымдастыру 3. Ағымдағы мәселелер (жөндеу жұмыстары т.б.)
11 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды
оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек
өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық
өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері
болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара
қатынасты талап етеді.
Топ жетекші – педагог төмендегі берілген
әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды
оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде
құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек
өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық
өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері
болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара
қатынасты талап етеді.
Топ жетекші – педагог төмендегі берілген
әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма
11 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Топ жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Топ жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма
12 слайд
Үйде баланың үй
тапсырмасын
орындауын
қадағалау.Балалардың өмірі үшін,
оқуы үшін олардың
рухани және қауіпсіз
дамуын, адамгершілік
жағынан қалыптасуын
қамтамасыз ететін
жағдайлар жасау. Жыл мезгілдерінің
ауа – райына
байланысты
киімдерін қадағалау.Колледжбен және
білім беретін
мекемелермен тығыз
байланыста болу,
баланы сабақтан
қалдырмау. Оқушы колледжге
кешігіп
қалмау үшін таңертең
уақытты балаларын
үйден шығарып салу.Бала тәрбиесінің
негізі ата – анада
жатқанын естен
шығармау.
Көше ережелерін
сақтауға еске
салып тұру.Баланы оқулықтар
мен басқа оқу
құралдармен толық
қамтамасыз ету.
Колледжге мәдени
шаралар өткізуге,
жөндеу
жұмыстарына
көмектесуге
міндетті. Колледжде топ
жетекшілерімен,
мұғалімдерімен
байланыс жасап,
оқушының оқулықтармен
қамтамасыз етілуін
ескеру.
12 слайд
Үйде баланың үй тапсырмасын орындауын қадағалау.Балалардың өмірі үшін, оқуы үшін олардың рухани және қауіпсіз дамуын, адамгершілік жағынан қалыптасуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау. Жыл мезгілдерінің ауа – райына байланысты киімдерін қадағалау.Колледжбен және білім беретін мекемелермен тығыз байланыста болу, баланы сабақтан қалдырмау. Оқушы колледжге кешігіп қалмау үшін таңертең уақытты балаларын үйден шығарып салу.Бала тәрбиесінің негізі ата – анада жатқанын естен шығармау. Көше ережелерін сақтауға еске салып тұру.Баланы оқулықтар мен басқа оқу құралдармен толық қамтамасыз ету. Колледжге мәдени шаралар өткізуге, жөндеу жұмыстарына көмектесуге міндетті. Колледжде топ жетекшілерімен, мұғалімдерімен байланыс жасап, оқушының оқулықтармен қамтамасыз етілуін ескеру.
13 слайд
І. Тақырыбы: Жаңа оқу жылына қойылатын мақсат – міндеттер
1. Ата-аналарды құқықтарымен таныстыру
2. Жаңа оқу жылының міндеті
3. Ағымдағы мәселелер.
ІІ. Тақырыбы: Оқушылардың үлгірімі, сабаққа қатысуы
1. І аттестацияның қорытындысы
2. Сабаққа қатысу
3. Оқу ақысы
ІІІ. Тақырыбы: Оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
1. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
2. ІІ аттестация қорытындысы
3. Оқу ақысы
І V . Тақырыбы: Оқушының отбасындағы еңбегі
1. Оқушы өміріндегі ойын мен еңбектің рөлі
2. 1- семестр қорытындысы
3. Оқу ақысы
V. Тақырыбы: Оқушының тәртібі, үлгірімі
1. 1,2 – аттестация қорытындысы
2. Сабаққа қатысу, үлгірімі
3. Оқу ақысын кесте бойынша төлеу
V І. Тақырыбы: 1-курстың қорытындысы
1. 3-аттестация қорытындысы
2. Қорытынды бағаларымен таныстыру
3. Жөндеу жұмыстары мәселелері
13 слайд
І. Тақырыбы: Жаңа оқу жылына қойылатын мақсат – міндеттер 1. Ата-аналарды құқықтарымен таныстыру 2. Жаңа оқу жылының міндеті 3. Ағымдағы мәселелер. ІІ. Тақырыбы: Оқушылардың үлгірімі, сабаққа қатысуы 1. І аттестацияның қорытындысы 2. Сабаққа қатысу 3. Оқу ақысы ІІІ. Тақырыбы: Оқушының сөйлеу мәдениетін қалыптастыру 1. Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру 2. ІІ аттестация қорытындысы 3. Оқу ақысы І V . Тақырыбы: Оқушының отбасындағы еңбегі 1. Оқушы өміріндегі ойын мен еңбектің рөлі 2. 1- семестр қорытындысы 3. Оқу ақысы V. Тақырыбы: Оқушының тәртібі, үлгірімі 1. 1,2 – аттестация қорытындысы 2. Сабаққа қатысу, үлгірімі 3. Оқу ақысын кесте бойынша төлеу V І. Тақырыбы: 1-курстың қорытындысы 1. 3-аттестация қорытындысы 2. Қорытынды бағаларымен таныстыру 3. Жөндеу жұмыстары мәселелері
14 слайд
« _____ » _________200 ____ ж
Қатысқаны ________ адам
Қатыспағаны: _______________________________________________
___________________________________________________________
Тақырыбы: _________________________________________________
___________________________________________________________
Күн тәртібі: __________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ұйымдастыру және басқа да сұрақтар:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Сұрақтар, ескертулер, ата – аналар тілектері:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Қаулы:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Топ жетекшісі:
___________________________________________________________
Ата – аналар комитетінің төрағасы: « _____ » _________200 ____ ж
Қатысқаны ________ адам
Қатыспағаны: _______________________________________________
___________________________________________________________
Тақырыб...
14 слайд
« _____ » _________200 ____ ж Қатысқаны ________ адам Қатыспағаны: _______________________________________________ ___________________________________________________________ Тақырыбы: _________________________________________________ ___________________________________________________________ Күн тәртібі: __________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ Ұйымдастыру және басқа да сұрақтар: ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ Сұрақтар, ескертулер, ата – аналар тілектері: ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ Қаулы: ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ Топ жетекшісі: ___________________________________________________________ Ата – аналар комитетінің төрағасы: « _____ » _________200 ____ ж Қатысқаны ________ адам Қатыспағаны: _______________________________________________ ___________________________________________________________ Тақырыб...