Жас маманмен жүргізілетін жұмыс формалары презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жас маманмен ж үргізілетін
жұ мыс формалары
Дайындаған: Енсегенов Қайрат
Пәні: математика мұғалімі
Пед.өтілі: 5 жыл
1 слайд
Жас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары Дайындаған: Енсегенов Қайрат Пәні: математика мұғалімі Пед.өтілі: 5 жыл
2 слайд
Тәлімгерлік
Семинарлар
Жас мамандар мектебі
Жас мамандар апталығы
Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары
2 слайд
Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары
3 слайд
Тәлімгерлік
Семинарлар
Жас мамандар мектебі
Жас мамандар апталығы
Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары
3 слайд
Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары
4 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз
Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден
емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім.
Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен,
табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз.
Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез
емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр.
Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге
немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен»
әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы.
Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды.
Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл
келеді.Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын
психологиялық ақыл-кеңестер
4 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді.Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер
5 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз
Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп
қана қалыптасатын сезім.
Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және
т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз.
Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл
жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр.
Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны
жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың
жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы.
Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды.
Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын
психологиялық ақыл-кеңестер
5 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер
6 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз
Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға
сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана
қалыптасатын сезім.
Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және
т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз.
Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл
жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр.
Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны
жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың
жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы.
Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды.
Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым-
қатынаста қойылатын психологиялық
ақыл-кеңестер
6 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым- қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер