Материалдар / Жас маманмен жүргізілетін жұмыс формалары презентация

Жас маманмен жүргізілетін жұмыс формалары презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда жұмысты енді бастаған жас маман мен тәлімгерлерге тиімді жұмыс атқаруға көмекші құрал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2019
4024
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары Дайындаған: Енсегенов Қайрат Пәні: математика мұғалімі Пед.өтілі: 5 жыл

1 слайд
Жас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары Дайындаған: Енсегенов Қайрат Пәні: математика мұғалімі Пед.өтілі: 5 жыл

1 слайд

Жас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары Дайындаған: Енсегенов Қайрат Пәні: математика мұғалімі Пед.өтілі: 5 жыл

Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

2 слайд
Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

2 слайд

Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

3 слайд
Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

3 слайд

Тәлімгерлік Семинарлар Жас мамандар мектебі Жас мамандар апталығы Жеке ақыл-кеңестерЖас маманмен ж үргізілетін жұ мыс формалары

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сің

4 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді.Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

4 слайд

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді.Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сің

5 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

5 слайд

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым-қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сі

6 слайд
Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым- қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

6 слайд

Жас баланы ересек адамша құрметтей де, жақсы көре де біліңіз Балалармен жұмыс жүргізуден туындайтын сүйсіну сезімдерін бойға сіңіруге тырысыңыз, өйткені ол бірден емес, біртіндеп қана қалыптасатын сезім. Өзіңіздің білім «багажыңызды» қызықты тарихи оқиғалармен, ертегілермен, жануарлар әлемінен, табиғаттан және т.б. алынған қызықты фактілермен толықтырыңыз. Жұмысты әрқашан жақсы көңіл-күймен атқарыңыз. Бұл мұғалім ешқашан қабақ шытпасын деген сез емес. Бұл жерде әңгіме адамның жұмысқа өзін өзі даярлауы туралы болып отыр. Әрқашан «запас» сабағыңыз, артық ойын түрі болсын. Олар бастаған сабақтың барысын өзгертуге немесе оны жоспардан тыс өткізуге тура келген жағдайда қолдану үшін қажет. Сабаққа «запасымен» әзірленіңіз. Материалдың жетпей қалғанынан гөрі, артық болып пайда- ланылмай қалғаны жақсы. Адал көңілмен қарым-қатынас жасаңыз, балалар оны сезеді және бағалайды. Әділеттілік «кодексін» сақтауға тырысыңыз. Жасөспірімдер әділетсіздік көріністеріне тым шамшыл келеді. Жас маманға оқушылармен қарым- қатынаста қойылатын психологиялық ақыл-кеңестер

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ