Жасанды интелект

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жасанды интелект

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды интелект бойынша слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Адамның сыртқы келбеті. Шырай

#1 слайд
Адамның сыртқы келбеті. Шырай

1 слайд

Адамның сыртқы келбеті. Шырай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:  5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қам

#2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:  5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5. 4. 4. 3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:  5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5. 4. 4. 3 сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып,түгендеу. Психологиялық ахуалды «Әке толғауы» әдісі күйіне ритмикалы

#3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып,түгендеу. Психологиялық ахуалды «Әке толғауы» әдісі күйіне ритмикалық жаттығу жасау арқылы орнату Үй тапсырмасын бекіту: Зат есімнің мағыналық түрлерінің ережесін жаттау.Зат есімнің мағыналық түрелерін қатыстырып 5 сөйлем жазу «Қаламсап» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасын айтады. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасайды.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып,түгендеу. Психологиялық ахуалды «Әке толғауы» әдісі күйіне ритмикалық жаттығу жасау арқылы орнату Үй тапсырмасын бекіту: Зат есімнің мағыналық түрлерінің ережесін жаттау.Зат есімнің мағыналық түрелерін қатыстырып 5 сөйлем жазу «Қаламсап» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасын айтады. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасайды.

Жаңа тақырыпта ашу мақсатында жетелеуші сұрақтар арқылы жаңа тақырыпты табады. 1.Сыртқы келбет дегеніміз не? 2.Сын есімнің неш

#4 слайд
Жаңа тақырыпта ашу мақсатында жетелеуші сұрақтар арқылы жаңа тақырыпты табады. 1.Сыртқы келбет дегеніміз не? 2.Сын есімнің неше түрі бар? Сын есім заттың сындық, сапалық қасиеттерін білдіретін, сындық ұғым атауы болатын сөздер. Сұрағы – қандай? қай? Сын есім құрамына қарай: 1) дара; 2) күрделі болып екіге бөлінеді. Дара сын есім бір ғана негізгі немесе туынды түбірден тұрады. Мысалы, терең, шыдамды, удай, тәтті, тебеген, білімді, бойшаң, әдеби, т.б. Күрделі сын есім: төмендегідей жолмен жасалады. 1) сөздердің қосарлануы: апалы-жезделі, мая-мая, жап-жасыл, аппақ, көкпеңбек, тәп-тәтті, тап-таяз, жұп-жуас, т.б. 2) сөздердің тіркесуі: қоңыр ала, бидай өңді, торы төбел, тым ұзақ, қою қалың қара, ақ шулан, ақ шабдар, т.б. Сын есім жасалуына қарай екіге бөлінеді: 1) негізгі сын есім; 2) туынды сын есім.

4 слайд

Жаңа тақырыпта ашу мақсатында жетелеуші сұрақтар арқылы жаңа тақырыпты табады. 1.Сыртқы келбет дегеніміз не? 2.Сын есімнің неше түрі бар? Сын есім заттың сындық, сапалық қасиеттерін білдіретін, сындық ұғым атауы болатын сөздер. Сұрағы – қандай? қай? Сын есім құрамына қарай: 1) дара; 2) күрделі болып екіге бөлінеді. Дара сын есім бір ғана негізгі немесе туынды түбірден тұрады. Мысалы, терең, шыдамды, удай, тәтті, тебеген, білімді, бойшаң, әдеби, т.б. Күрделі сын есім: төмендегідей жолмен жасалады. 1) сөздердің қосарлануы: апалы-жезделі, мая-мая, жап-жасыл, аппақ, көкпеңбек, тәп-тәтті, тап-таяз, жұп-жуас, т.б. 2) сөздердің тіркесуі: қоңыр ала, бидай өңді, торы төбел, тым ұзақ, қою қалың қара, ақ шулан, ақ шабдар, т.б. Сын есім жасалуына қарай екіге бөлінеді: 1) негізгі сын есім; 2) туынды сын есім.

1-тапсырма Кім жылдам»әдісі арқылы жеке жұмыс.  Берілген мәтінге сүйене отырып, қарапайым жоспар құрыңдар: Кіріспе: Адамны

#5 слайд
1-тапсырма Кім жылдам»әдісі арқылы жеке жұмыс.  Берілген мәтінге сүйене отырып, қарапайым жоспар құрыңдар: Кіріспе: Адамның сыртқы келбеті туралы жалпы түсінік Негізгі бөлім: Аружанның келбетін сипаттау Қорытынды: Аружанның сымбаттылығы мен мінезі

5 слайд

1-тапсырма Кім жылдам»әдісі арқылы жеке жұмыс.  Берілген мәтінге сүйене отырып, қарапайым жоспар құрыңдар: Кіріспе: Адамның сыртқы келбеті туралы жалпы түсінік Негізгі бөлім: Аружанның келбетін сипаттау Қорытынды: Аружанның сымбаттылығы мен мінезі

Дескриптор -берілген мәтінге жоспар құрады 1б -өз ойларын білдіріп сынып ішінде талқылауға қатысады 1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Ки

#6 слайд
Дескриптор -берілген мәтінге жоспар құрады 1б -өз ойларын білдіріп сынып ішінде талқылауға қатысады 1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Киіз үй әдісі

6 слайд

Дескриптор -берілген мәтінге жоспар құрады 1б -өз ойларын білдіріп сынып ішінде талқылауға қатысады 1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Киіз үй әдісі

2-тапсырма «Ойлан бөліс» әдісі арқылы жұптық жұмыс тапсырмасын орындауға нұсқау беремін.Сын есімдерді шырай түрлерімен сәйкес

#7 слайд
2-тапсырма «Ойлан бөліс» әдісі арқылы жұптық жұмыс тапсырмасын орындауға нұсқау беремін.Сын есімдерді шырай түрлерімен сәйкестендіріп,анықтама беріңдер.  Сын есімШырай түрі ұзын бойлыжай шырай көркем жай шырай аққұба жай шырай ашық-жарқын күшейтпелі шырай

7 слайд

2-тапсырма «Ойлан бөліс» әдісі арқылы жұптық жұмыс тапсырмасын орындауға нұсқау беремін.Сын есімдерді шырай түрлерімен сәйкестендіріп,анықтама беріңдер.  Сын есімШырай түрі ұзын бойлыжай шырай көркем жай шырай аққұба жай шырай ашық-жарқын күшейтпелі шырай

Дескриптор -кестені сызып сәйкестендіреді.1 б -берілген сөздерге анықтама береді.1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Киіз үй әдісі

#8 слайд
Дескриптор -кестені сызып сәйкестендіреді.1 б -берілген сөздерге анықтама береді.1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Киіз үй әдісі

8 слайд

Дескриптор -кестені сызып сәйкестендіреді.1 б -берілген сөздерге анықтама береді.1 б Жалпы балл-2 ҚБ-Киіз үй әдісі

3-тапсырма. «Ротация» әдісі арқылы топтық тапсырма оқулықта берілген 5-тапсырма бойынша сын есімді зат есім орнына қолданып,

#9 слайд
3-тапсырма. «Ротация» әдісі арқылы топтық тапсырма оқулықта берілген 5-тапсырма бойынша сын есімді зат есім орнына қолданып, диалог құраңдар. Мысал: А: Аққұба қайда кетті? Ә: Ұзын бойлымен бірге кітапханаға кетті. (Мұндағы «Аққұба», «Ұзын бойлы» — сын есімдер зат есім орнына қолданылған.

9 слайд

3-тапсырма. «Ротация» әдісі арқылы топтық тапсырма оқулықта берілген 5-тапсырма бойынша сын есімді зат есім орнына қолданып, диалог құраңдар. Мысал: А: Аққұба қайда кетті? Ә: Ұзын бойлымен бірге кітапханаға кетті. (Мұндағы «Аққұба», «Ұзын бойлы» — сын есімдер зат есім орнына қолданылған.

Дескриптор -оқушылар сын есімнің орнына зат есімді қолданады 1 б -берілген тақырып бойынша диалог құрастырады. 1 б -өз ойын

#10 слайд
Дескриптор -оқушылар сын есімнің орнына зат есімді қолданады 1 б -берілген тақырып бойынша диалог құрастырады. 1 б -өз ойын дәлелдей алады 1 б Жалпы балл-3 ҚБ-Киіз үй әдісі

10 слайд

Дескриптор -оқушылар сын есімнің орнына зат есімді қолданады 1 б -берілген тақырып бойынша диалог құрастырады. 1 б -өз ойын дәлелдей алады 1 б Жалпы балл-3 ҚБ-Киіз үй әдісі

Кері байланыс  «Class rum » әдісі арқылы:кері байланыс орнату.

#11 слайд
Кері байланыс  «Class rum » әдісі арқылы:кері байланыс орнату.

11 слайд

Кері байланыс  «Class rum » әдісі арқылы:кері байланыс орнату.

Файл форматы:
pptx
07.10.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі