Материалдар / Жасанды интелектіні география сабақтарында пайдаланудың маңызы

Жасанды интелектіні география сабақтарында пайдаланудың маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
География сабақтарында жасанды интелектіні пайдаланудың маңыздылығы туралы мәлімет ала аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
52
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Павлодар обылысы білім беру басқармасы, Павлодар ауданы білім беру бөлімінің, “Заңғар жалпы орта білім беру мектебі” КММ“

1 слайд
Павлодар обылысы білім беру басқармасы, Павлодар ауданы білім беру бөлімінің, “Заңғар жалпы орта білім беру мектебі” КММ“ География пәні мұғалімі Туймебаева Алтынай Туракуловна “География сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін инновациялық технологияларды қолданудың маңызы.”

1 слайд

Павлодар обылысы білім беру басқармасы, Павлодар ауданы білім беру бөлімінің, “Заңғар жалпы орта білім беру мектебі” КММ“ География пәні мұғалімі Туймебаева Алтынай Туракуловна “География сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру үшін инновациялық технологияларды қолданудың маңызы.”

Мақсаты: География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

2 слайд
Мақсаты: География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

2 слайд

Мақсаты: География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқу тиімд

3 слайд
География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқу тиімділігін жақсарту және оқушылардың зерттеу, функционалдық  сауаттылығы дағдыларын дамыту.

3 слайд

География сабақтарында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, оқу тиімділігін жақсарту және оқушылардың зерттеу, функционалдық  сауаттылығы дағдыларын дамыту.

Міндеттері: •Оқушылардың пәндік материалды тереңірек меңгеруі үшін инновациялық технологияларды қолдану. •Географиядағы күрде

4 слайд
Міндеттері: •Оқушылардың пәндік материалды тереңірек меңгеруі үшін инновациялық технологияларды қолдану. •Географиядағы күрделі құбылыстар мен ұғымдарды визуализациялау арқылы оқушылардың түсінігін жеңілдету. •Оқушылардың жеке оқыту траекториясын әзірлеу, олардың қабілеттері мен қажеттіліктеріне бейімделген тапсырмалар ұсыну. •Оқушылардың ғылыми-зерттеу және проблемаларды шешу дағдыларын жетілдіру үшін инновациялық технологияларды қолдану. •Пәндер арасындағы пәнаралық байланыстарды күшейту арқылы кең ауқымды көзқарас қалыптастыру. инновациялық технологияларды қолдану арқылы заманауи технологияларды пайдалану мәдениетін қалыптастыру

4 слайд

Міндеттері: •Оқушылардың пәндік материалды тереңірек меңгеруі үшін инновациялық технологияларды қолдану. •Географиядағы күрделі құбылыстар мен ұғымдарды визуализациялау арқылы оқушылардың түсінігін жеңілдету. •Оқушылардың жеке оқыту траекториясын әзірлеу, олардың қабілеттері мен қажеттіліктеріне бейімделген тапсырмалар ұсыну. •Оқушылардың ғылыми-зерттеу және проблемаларды шешу дағдыларын жетілдіру үшін инновациялық технологияларды қолдану. •Пәндер арасындағы пәнаралық байланыстарды күшейту арқылы кең ауқымды көзқарас қалыптастыру. инновациялық технологияларды қолдану арқылы заманауи технологияларды пайдалану мәдениетін қалыптастыру

Инновациялық технологияларды пайдаланудың артықшылықтары: Жеке оқыту жолын қамтамасыз ету Күрделі материалдарды визуализация

5 слайд
Инновациялық технологияларды пайдаланудың артықшылықтары: Жеке оқыту жолын қамтамасыз ету Күрделі материалдарды визуализациялау Зерттеу дағдыларын дамыту Ақпаратты жылдам іздеу және өңдеу Тәжірибе жасау мүмкіндігі https://www.learnis.ru/

5 слайд

Инновациялық технологияларды пайдаланудың артықшылықтары: Жеке оқыту жолын қамтамасыз ету Күрделі материалдарды визуализациялау Зерттеу дағдыларын дамыту Ақпаратты жылдам іздеу және өңдеу Тәжірибе жасау мүмкіндігі https://www.learnis.ru/

1. Тапсырма Жер бедерінің өзгерісін модельдеу (география) Мақсаты: ИТ көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысы мен эрозия

6 слайд
1. Тапсырма Жер бедерінің өзгерісін модельдеу (география) Мақсаты: ИТ көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысы мен эрозия процестерінің жер бедеріне әсерін зерттеу.

6 слайд

1. Тапсырма Жер бедерінің өзгерісін модельдеу (география) Мақсаты: ИТ көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысы мен эрозия процестерінің жер бедеріне әсерін зерттеу.

Қолданылатын ЖИ: Google Earth Engine NASA Worldview Инновациялық технологиялар: Жердің спутниктік суреттері, ИТ арқылы дере

7 слайд
Қолданылатын ЖИ: Google Earth Engine NASA Worldview Инновациялық технологиялар: Жердің спутниктік суреттері, ИТ арқылы деректерді талдау. https://doi.org/10.1038/s41598-023-47048-1

7 слайд

Қолданылатын ЖИ: Google Earth Engine NASA Worldview Инновациялық технологиялар: Жердің спутниктік суреттері, ИТ арқылы деректерді талдау. https://doi.org/10.1038/s41598-023-47048-1

Зертханалық тапсырмалар Виртуалды зертханаларда тектоникалық плиталардың қозғалысын бақылау. Ойын технологиялары: SimCity Ea

8 слайд
Зертханалық тапсырмалар Виртуалды зертханаларда тектоникалық плиталардың қозғалысын бақылау. Ойын технологиялары: SimCity EarthquakeSimulator

8 слайд

Зертханалық тапсырмалар Виртуалды зертханаларда тектоникалық плиталардың қозғалысын бақылау. Ойын технологиялары: SimCity EarthquakeSimulator

Қадамдар: Google Earth Engine көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысын және жер бе

9 слайд
Қадамдар: Google Earth Engine көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысын және жер бедеріндегі өзгерістерді визуализациялаңыз. NASA Worldview платформасынан жер бедерінің суреттерін жүктеп, эрозия мен тектоникалық процестердің әсерін бақылаңыз. SimCity ойыны арқылы виртуалды қалаларды сейсмикалық қауіп- қатерлерден қорғау шараларын жоспарлаңыз.

9 слайд

Қадамдар: Google Earth Engine көмегімен тектоникалық плиталардың қозғалысын және жер бедеріндегі өзгерістерді визуализациялаңыз. NASA Worldview платформасынан жер бедерінің суреттерін жүктеп, эрозия мен тектоникалық процестердің әсерін бақылаңыз. SimCity ойыны арқылы виртуалды қалаларды сейсмикалық қауіп- қатерлерден қорғау шараларын жоспарлаңыз.

Жауаптар: Дискрипторлар: 1-деңгей: Оқушы тектоникалық плиталар мен эрозия процестерін түсінеді. 2-деңгей: Оқушы ИТ көмегіме

10 слайд
Жауаптар: Дискрипторлар: 1-деңгей: Оқушы тектоникалық плиталар мен эрозия процестерін түсінеді. 2-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен жер бедерінің өзгерісін талдайды. Жер бедерінің өзгерістері тектоникалық плиталардың қозғалысынан және эрозия процестерінен туындайды. ИТ тектоникалық плиталардың қозғалысын және онымен байланысты жер бедерінің өзгерісін нақты болжауға көмектеседі.

10 слайд

Жауаптар: Дискрипторлар: 1-деңгей: Оқушы тектоникалық плиталар мен эрозия процестерін түсінеді. 2-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен жер бедерінің өзгерісін талдайды. Жер бедерінің өзгерістері тектоникалық плиталардың қозғалысынан және эрозия процестерінен туындайды. ИТ тектоникалық плиталардың қозғалысын және онымен байланысты жер бедерінің өзгерісін нақты болжауға көмектеседі.

2. Тапсырма: Климаттық өзгерістерді болжау Тақырып: «ИТ қолдана отырып климаттық өзгерістерді болжау« Мақсаты: Оқушылар ИТ к

11 слайд
2. Тапсырма: Климаттық өзгерістерді болжау Тақырып: «ИТ қолдана отырып климаттық өзгерістерді болжау« Мақсаты: Оқушылар ИТ көмегімен климаттық өзгерістердің болашақта экожүйелер мен табиғи ресурстарға әсерін болжайды. Қолданылатын ИТ IBM Watson Climate Prediction, Google AI for Earth https://developers.google.com/earth-engine/datasets/tags/ climate

11 слайд

2. Тапсырма: Климаттық өзгерістерді болжау Тақырып: «ИТ қолдана отырып климаттық өзгерістерді болжау« Мақсаты: Оқушылар ИТ көмегімен климаттық өзгерістердің болашақта экожүйелер мен табиғи ресурстарға әсерін болжайды. Қолданылатын ИТ IBM Watson Climate Prediction, Google AI for Earth https://developers.google.com/earth-engine/datasets/tags/ climate

Инновациялық технологиялар: Жасанды интеллект арқылы климаттық деректерді болжау. Зертханалық тапсырмалар Климаттық өзгерісте

12 слайд
Инновациялық технологиялар: Жасанды интеллект арқылы климаттық деректерді болжау. Зертханалық тапсырмалар Климаттық өзгерістерге қатысты мәліметтерді талдау және ИТ көмегімен климаттық модельдер жасау. Ойын технологиялары Fate of the World

12 слайд

Инновациялық технологиялар: Жасанды интеллект арқылы климаттық деректерді болжау. Зертханалық тапсырмалар Климаттық өзгерістерге қатысты мәліметтерді талдау және ИТ көмегімен климаттық модельдер жасау. Ойын технологиялары Fate of the World

Нұсқаулық IBM Watson Climate Prediction платформасында климаттық деректерді жинап, климаттың болашақта қалай өзгеретінін бол

13 слайд
Нұсқаулық IBM Watson Climate Prediction платформасында климаттық деректерді жинап, климаттың болашақта қалай өзгеретінін болжаңыз. Google AI for Earth көмегімен климаттық өзгерістердің жергілікті және жаһандық деңгейдегі әсерін зерттеңіз. Fate of the World ойынында климаттық саясатты реттеп, экологиялық қауіп-қатерлерді басқару стратегияларын жүзеге асырыңыз.

13 слайд

Нұсқаулық IBM Watson Climate Prediction платформасында климаттық деректерді жинап, климаттың болашақта қалай өзгеретінін болжаңыз. Google AI for Earth көмегімен климаттық өзгерістердің жергілікті және жаһандық деңгейдегі әсерін зерттеңіз. Fate of the World ойынында климаттық саясатты реттеп, экологиялық қауіп-қатерлерді басқару стратегияларын жүзеге асырыңыз.

Жауаптар ИТ арқылы климаттық өзгерістер болашақта экожүйелерге және табиғи ресурстарға қалай әсер ететінін нақты болжауға бол

14 слайд
Жауаптар ИТ арқылы климаттық өзгерістер болашақта экожүйелерге және табиғи ресурстарға қалай әсер ететінін нақты болжауға болады. Климаттық модельдер ИТ көмегімен талданып, олардың табиғатқа және қоғамға әсері бағаланады. 1-деңгей: Оқушы климаттық өзгерістердің негізгі факторларын түсінеді. 2-деңгей: Оқушы ИТ арқылы климаттық деректерді талдайды және болашақтағы өзгерістерді болжайды. 3-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен климаттық өзгерістердің экожүйелерге және табиғи ресурстарға әсерін болжайды.

14 слайд

Жауаптар ИТ арқылы климаттық өзгерістер болашақта экожүйелерге және табиғи ресурстарға қалай әсер ететінін нақты болжауға болады. Климаттық модельдер ИТ көмегімен талданып, олардың табиғатқа және қоғамға әсері бағаланады. 1-деңгей: Оқушы климаттық өзгерістердің негізгі факторларын түсінеді. 2-деңгей: Оқушы ИТ арқылы климаттық деректерді талдайды және болашақтағы өзгерістерді болжайды. 3-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен климаттық өзгерістердің экожүйелерге және табиғи ресурстарға әсерін болжайды.

3. Тақырып: «ИТ арқылы табиғи апаттарды болжау және алдын алу шараларын әзірлеу" •Мақсаты: Оқушылар ИТ көмегімен табиғи апат

15 слайд
3. Тақырып: «ИТ арқылы табиғи апаттарды болжау және алдын алу шараларын әзірлеу" •Мақсаты: Оқушылар ИТ көмегімен табиғи апаттарды (су тасқындары, жер сілкіністері) болжайды және алдын алу шараларын жоспарлайды. •Қолданылатын ЖИ: DeepMind AI for Natural Disasters, Google Earth Engine •Инновациялық технологиялар: ЖИ көмегімен апаттарды болжау және алдын алу шараларын жоспарлау. Зертханалық тапсырмалар Су тасқыны немесе жер сілкінісіне қатысты деректерді жинап, ИТ арқылы олардың пайда болу ықтималдығын талдау.

15 слайд

3. Тақырып: «ИТ арқылы табиғи апаттарды болжау және алдын алу шараларын әзірлеу" •Мақсаты: Оқушылар ИТ көмегімен табиғи апаттарды (су тасқындары, жер сілкіністері) болжайды және алдын алу шараларын жоспарлайды. •Қолданылатын ЖИ: DeepMind AI for Natural Disasters, Google Earth Engine •Инновациялық технологиялар: ЖИ көмегімен апаттарды болжау және алдын алу шараларын жоспарлау. Зертханалық тапсырмалар Су тасқыны немесе жер сілкінісіне қатысты деректерді жинап, ИТ арқылы олардың пайда болу ықтималдығын талдау.

Ойын технологиялары Earthquake Simulator, Flood Sitormula Нұсқаулық:https://earth.google.com/earth/d/ 1C4N4xfEwQwgr5gUc4sgcgqd

16 слайд
Ойын технологиялары Earthquake Simulator, Flood Sitormula Нұсқаулық:https://earth.google.com/earth/d/ 1C4N4xfEwQwgr5gUc4sgcgqdn_4oWj_yM?usp=sharing Google Earth Engine немесе DeepMind AI for Natural Disasters платформасында табиғи апаттарға қатысты деректерді жүктеп, ИТ көмегімен оларды талдаңыз. ИТ көмегімен табиғи апаттардың алдын алу үшін қажетті шараларды жоспарлаңыз. Earthquake Simulator немесе Flood Simulator ойынында табиғи апаттардың ықтималдығын модельдеп, қалаларды сейсмикалық қауіптен қорғау стратегияларын құрыңыз.

16 слайд

Ойын технологиялары Earthquake Simulator, Flood Sitormula Нұсқаулық:https://earth.google.com/earth/d/ 1C4N4xfEwQwgr5gUc4sgcgqdn_4oWj_yM?usp=sharing Google Earth Engine немесе DeepMind AI for Natural Disasters платформасында табиғи апаттарға қатысты деректерді жүктеп, ИТ көмегімен оларды талдаңыз. ИТ көмегімен табиғи апаттардың алдын алу үшін қажетті шараларды жоспарлаңыз. Earthquake Simulator немесе Flood Simulator ойынында табиғи апаттардың ықтималдығын модельдеп, қалаларды сейсмикалық қауіптен қорғау стратегияларын құрыңыз.

Жауаптар: ИТ табиғи апаттарды дәл болжауға және алдын алу шараларын тиімді жоспарлауға көмектеседі. Апаттарға қарсы шаралар ТИ

17 слайд
Жауаптар: ИТ табиғи апаттарды дәл болжауға және алдын алу шараларын тиімді жоспарлауға көмектеседі. Апаттарға қарсы шаралар ТИ көмегімен нақты деректер негізінде жасалады. Дискрипторлар: 1-деңгей: Оқушы табиғи апаттардың негізгі түрлерін түсінеді және оларды болжаудың маңызын біледі. 2-деңгей: Оқушы ИТ арқылы табиғи апаттарды болжау әдістерін түсініп, алдын алу шараларын жасайды. 3-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен табиғи апаттардың ұзақ мерзімді әсерін және алдын алу стратегияларын жоспарлайды.

17 слайд

Жауаптар: ИТ табиғи апаттарды дәл болжауға және алдын алу шараларын тиімді жоспарлауға көмектеседі. Апаттарға қарсы шаралар ТИ көмегімен нақты деректер негізінде жасалады. Дискрипторлар: 1-деңгей: Оқушы табиғи апаттардың негізгі түрлерін түсінеді және оларды болжаудың маңызын біледі. 2-деңгей: Оқушы ИТ арқылы табиғи апаттарды болжау әдістерін түсініп, алдын алу шараларын жасайды. 3-деңгей: Оқушы ИТ көмегімен табиғи апаттардың ұзақ мерзімді әсерін және алдын алу стратегияларын жоспарлайды.

Күн жүйесін модельдеу Тапсырма: Күн жүйесін модельдеу Тақырып: "Күн жүйесіндегі планеталардың қозғалысын және олардың өзара бай

18 слайд
Күн жүйесін модельдеу Тапсырма: Күн жүйесін модельдеу Тақырып: "Күн жүйесіндегі планеталардың қозғалысын және олардың өзара байланысын модельдеу" Мақсаты: Оқушылар Күн жүйесіндегі планеталардың қозғалысын, олардың орбиталарын, өлшемдерін және Күннен қашықтығын түсінеді. Олар 3D модельдеу арқылы планеталардың қозғалысын модельдеп, жасанды интеллект көмегімен Күн жүйесінің динамикасын зерттейді. •Құралдар: Виртуалды зертханалар (мысалы, NASA's Eyes on the Solar System немесе Solar System Scope) 3D модельдеу бағдарламалары (мысалы, Tinkercad, Blender, немесе Solar Walk) Жасанды интеллект (мысалы, ChatGPT немесе Wolfram Alpha) Күн жүйесі туралы сұрақтарға жауап беріп, процестерді түсіндіруге көмектеседі. Ойын технологиялары: ғарыштық зерттеу ойындары (мысалы, Kerbal Space Program). Тапсырманы орындау қадамдары: •Зертханалық тапсырма: Оқушылар NASA's Eyes on the Solar System немесе Solar System Scope виртуалды платформасында планеталардың қозғалысын және Күн жүйесінің динамикасын бақылайды. •Планеталардың Күннің айналасындағы қозғалысын көріп, олардың орбиталарын зерттейді. •Жасанды интеллект қолдану: Оқушылар ChatGPT немесе Wolfram Alpha көмегімен Күн жүйесінің планеталары мен олардың сипаттамалары туралы сұрақтарға жауап алады.

18 слайд

Күн жүйесін модельдеу Тапсырма: Күн жүйесін модельдеу Тақырып: "Күн жүйесіндегі планеталардың қозғалысын және олардың өзара байланысын модельдеу" Мақсаты: Оқушылар Күн жүйесіндегі планеталардың қозғалысын, олардың орбиталарын, өлшемдерін және Күннен қашықтығын түсінеді. Олар 3D модельдеу арқылы планеталардың қозғалысын модельдеп, жасанды интеллект көмегімен Күн жүйесінің динамикасын зерттейді. •Құралдар: Виртуалды зертханалар (мысалы, NASA's Eyes on the Solar System немесе Solar System Scope) 3D модельдеу бағдарламалары (мысалы, Tinkercad, Blender, немесе Solar Walk) Жасанды интеллект (мысалы, ChatGPT немесе Wolfram Alpha) Күн жүйесі туралы сұрақтарға жауап беріп, процестерді түсіндіруге көмектеседі. Ойын технологиялары: ғарыштық зерттеу ойындары (мысалы, Kerbal Space Program). Тапсырманы орындау қадамдары: •Зертханалық тапсырма: Оқушылар NASA's Eyes on the Solar System немесе Solar System Scope виртуалды платформасында планеталардың қозғалысын және Күн жүйесінің динамикасын бақылайды. •Планеталардың Күннің айналасындағы қозғалысын көріп, олардың орбиталарын зерттейді. •Жасанды интеллект қолдану: Оқушылар ChatGPT немесе Wolfram Alpha көмегімен Күн жүйесінің планеталары мен олардың сипаттамалары туралы сұрақтарға жауап алады.

•Мысалы: "Неліктен планеталар эллиптикалық орбитамен қозғалады?" немесе "Жер мен Марстың Күннен қашықтығы неге әртүрлі?" •Моде

19 слайд
•Мысалы: "Неліктен планеталар эллиптикалық орбитамен қозғалады?" немесе "Жер мен Марстың Күннен қашықтығы неге әртүрлі?" •Модельдеу: Tinkercad немесе Blender құралдарымен Күн жүйесінің 3D моделін құрады. Оқушылар әрбір планетаның орбитасын, өлшемін және Күнге қатысты қашықтығын анықтайды. •Күн жүйесіндегі планеталардың Күнге қатысты орналасуын және олардың айналу траекторияларын көрнекі түрде көрсетеді. •Ойын технологиялары: Оқушылар Kerbal Space Program ойынын пайдаланып, ғарыш кемелерін жасап, Күн жүйесін зерттеу үшін ғарышқа ұшырады. Ойында оқушылар планеталардың өзара байланысын және гравитациялық күштерді түсінеді. Жауаптар және дискрипторлар: Жауаптар: •Орбиталар: Планеталар Күннің айналасында эллиптикалық орбитамен қозғалады. Орбиталар гравитациялық күштермен реттеледі. •Күн жүйесіндегі планеталар: Күннен ең жақын Меркурийден басталып, ең алыс Нептунмен аяқталады. Жер — Күн жүйесіндегі өмір сүруге қолайлы планета. •Орбиталық жылдамдық: Жер Күннің айналасында 365 күнде толық бір айналым жасайды, ал Юпитер — шамамен 12 жылда. •https://quizizz.com/join/quiz/627a56e85e745b001d32ea40/start?studentShare=true

19 слайд

•Мысалы: "Неліктен планеталар эллиптикалық орбитамен қозғалады?" немесе "Жер мен Марстың Күннен қашықтығы неге әртүрлі?" •Модельдеу: Tinkercad немесе Blender құралдарымен Күн жүйесінің 3D моделін құрады. Оқушылар әрбір планетаның орбитасын, өлшемін және Күнге қатысты қашықтығын анықтайды. •Күн жүйесіндегі планеталардың Күнге қатысты орналасуын және олардың айналу траекторияларын көрнекі түрде көрсетеді. •Ойын технологиялары: Оқушылар Kerbal Space Program ойынын пайдаланып, ғарыш кемелерін жасап, Күн жүйесін зерттеу үшін ғарышқа ұшырады. Ойында оқушылар планеталардың өзара байланысын және гравитациялық күштерді түсінеді. Жауаптар және дискрипторлар: Жауаптар: •Орбиталар: Планеталар Күннің айналасында эллиптикалық орбитамен қозғалады. Орбиталар гравитациялық күштермен реттеледі. •Күн жүйесіндегі планеталар: Күннен ең жақын Меркурийден басталып, ең алыс Нептунмен аяқталады. Жер — Күн жүйесіндегі өмір сүруге қолайлы планета. •Орбиталық жылдамдық: Жер Күннің айналасында 365 күнде толық бір айналым жасайды, ал Юпитер — шамамен 12 жылда. •https://quizizz.com/join/quiz/627a56e85e745b001d32ea40/start?studentShare=true

20 слайд

20 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ