Жасөспірімді қалай түсініп, қабылдауға болады. Педагогикалық қолдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жасөспірімді
қалай түсініп,
қабылдауға
болады?
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
1 слайд
Жасөспірімді қалай түсініп, қабылдауға болады? ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
2 слайд
Жасөспірімдерді
ң
психологиялық
ерекшеліктері
Теориялық бөлім
2 слайд
Жасөспірімдерді ң психологиялық ерекшеліктері Теориялық бөлім
3 слайд
1.Эриксонның психоәлеуметтік даму
теориясы
3.Джеймс Марктыңпсихоәлеуметтік
даму теориясы
2.Ля Люсидің мидың дамуы туралы
теориясы
4.Алексей Леонтьевтің әлеуметтік-
мәдени даму теориясы
5. Л. С. Выготскийдің даму
теориясы
3 слайд
1.Эриксонның психоәлеуметтік даму теориясы 3.Джеймс Марктыңпсихоәлеуметтік даму теориясы 2.Ля Люсидің мидың дамуы туралы теориясы 4.Алексей Леонтьевтің әлеуметтік- мәдени даму теориясы 5. Л. С. Выготскийдің даму теориясы
4 слайд
1 ТОП
Топтық
жұмыс «АТОМДАРМЕН
МОЛЕКУЛАЛАР»
Жасөспірімнің физикалық
және физиологиялық
ерекшеліктерін сипаттау
Жасөспірім кезіндегі
психологиялық
өзгерістерді
сипаттау
Әлеуметтік
ерекшеліктері
2 ТОП
3 ТОП
4 слайд
1 ТОП Топтық жұмыс «АТОМДАРМЕН МОЛЕКУЛАЛАР» Жасөспірімнің физикалық және физиологиялық ерекшеліктерін сипаттау Жасөспірім кезіндегі психологиялық өзгерістерді сипаттау Әлеуметтік ерекшеліктері 2 ТОП 3 ТОП
5 слайд
Кейстерді талдау
1- Аружан 12 жаста, ол көптен күткен және отбасындағы
жалғыз бала. Кішкентай кезінен бастап ол сүйіспеншілік,
қамқорлық пен қолдауды сезініп өсті. Аружанның оқудағы
жетістіктері жақсы болды, қосымша музыкалық үйірмеге
қатысты. Анасы Аружанға оқуға, хоббиі және қарым-
қатынастарда әрқашан көмектеседі. Олардың ортақ
қызығушылықтары, сұрақтары мен әңгімелері болады.
Бірақ соңғы кезде Аружан мен анасы арасындағы қарым-
қатынас шиеленісе түсті. Аружанның оқуы нашарлап,
мұғалімдердің ескертулері көбейді. Аружан бағаларын
түзетудің орнына көп уақыт құрбыларымен телефон
арқылы сөйлеседі. Ол үй шаруасына көмектесуді, үйдегі
міндеттерін орындауды қойды, ата-анасының өтініштерін
де елемейтін болды. Анасының бөлмеңді жина деген тағы
бір ескертуінен кейін, Аружан: «Бөлмемде нең бар? Мен
ешкімге қарыз емеспін, қазір уақытым жоқ, содан кейін
жинаймын. Бөлмем жиналмағаннан ешкім өлген жоқ қой.
Маған солай ұнайды» - деп, дөрекі жауап берді. Ал анасын
қызының мұндай мінез- құлқы мүлдем
қанағаттандырмайды және ол онымен бұл туралы
сөйлесуді шешті.
Анасы әңгімені
қалай бастауы
керек? Қызының
назарын неге
аудару керек?
5 слайд
Кейстерді талдау 1- Аружан 12 жаста, ол көптен күткен және отбасындағы жалғыз бала. Кішкентай кезінен бастап ол сүйіспеншілік, қамқорлық пен қолдауды сезініп өсті. Аружанның оқудағы жетістіктері жақсы болды, қосымша музыкалық үйірмеге қатысты. Анасы Аружанға оқуға, хоббиі және қарым- қатынастарда әрқашан көмектеседі. Олардың ортақ қызығушылықтары, сұрақтары мен әңгімелері болады. Бірақ соңғы кезде Аружан мен анасы арасындағы қарым- қатынас шиеленісе түсті. Аружанның оқуы нашарлап, мұғалімдердің ескертулері көбейді. Аружан бағаларын түзетудің орнына көп уақыт құрбыларымен телефон арқылы сөйлеседі. Ол үй шаруасына көмектесуді, үйдегі міндеттерін орындауды қойды, ата-анасының өтініштерін де елемейтін болды. Анасының бөлмеңді жина деген тағы бір ескертуінен кейін, Аружан: «Бөлмемде нең бар? Мен ешкімге қарыз емеспін, қазір уақытым жоқ, содан кейін жинаймын. Бөлмем жиналмағаннан ешкім өлген жоқ қой. Маған солай ұнайды» - деп, дөрекі жауап берді. Ал анасын қызының мұндай мінез- құлқы мүлдем қанағаттандырмайды және ол онымен бұл туралы сөйлесуді шешті. Анасы әңгімені қалай бастауы керек? Қызының назарын неге аудару керек?
6 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=I21smaR7P
7U&t=3s
«Түсін» ролигі
6 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=I21smaR7P 7U&t=3s «Түсін» ролигі
7 слайд
Жасөспіріммен қарым-
қатынас туралы чек-
парақ
1. Еркіндік беріңіз. Балаңыз өсті деген ойға сабырлы
түрде үйреніңіз, содан кейін оны жаныңызда ұстау
мүмкін болмайды, ал бағынбау – бұл сіздің
қамқорлығыңыздан шығуға деген ұмтылысы.
2. Ақыл айтпаңыз. Жасөспірімнің көпшілігі ата-ананың
жалықтыратын ақылына ашуланады. Қарым-қатынас стилін
өзгертіңіз, сабырлы, сыпайы болыңыз, үзілді-кесілді баға
беруден және пайымдаулардан бас тартыңыз. Түсініңіз:
баланың өз көзқарасы мен тұжырымдарының болуына құқығы
бар.
7 слайд
Жасөспіріммен қарым- қатынас туралы чек- парақ 1. Еркіндік беріңіз. Балаңыз өсті деген ойға сабырлы түрде үйреніңіз, содан кейін оны жаныңызда ұстау мүмкін болмайды, ал бағынбау – бұл сіздің қамқорлығыңыздан шығуға деген ұмтылысы. 2. Ақыл айтпаңыз. Жасөспірімнің көпшілігі ата-ананың жалықтыратын ақылына ашуланады. Қарым-қатынас стилін өзгертіңіз, сабырлы, сыпайы болыңыз, үзілді-кесілді баға беруден және пайымдаулардан бас тартыңыз. Түсініңіз: баланың өз көзқарасы мен тұжырымдарының болуына құқығы бар.
8 слайд
3.Келісімге келіңіз.
Жанжал арқылы
ешкім әлі ештеңе
дәлелдей алмады:
мұнда жеңімпаз
болмайды. Ата-ана да,
жасөспірім де қатты
жағымсыз
эмоцияларға бой
алдырғанда, бір-бірін
түсіну қабілеті
жоғалады.
4. Кім ақылдырақ болса,
сол үндемейді.
Жанжалдың оты тез сөнуі
үшін, отқа май құймай,
біреу үндемей қалуы
керек. Психикасы
тұрақсыз жасөспірімге
қарағанда, оны ересек
адамға жасау оңайырақ.
Есіңізде болсын: өз
балаларыңызбен қарым-
қатынаста жеңімпаз болу
мақтанарлық нәрсе емес.
5. Ренжітудің қажеті
жоқ. Жанжал
басылған кезде,
баланы
ашуландыратын
сөздермен немесе
есікті қатты жабу
арқылы ренжітуге
тырыспаңыз. Қиын
жағдайлардан
лайықты шығу
қабілетін бала бізден
үйренеді.
8 слайд
3.Келісімге келіңіз. Жанжал арқылы ешкім әлі ештеңе дәлелдей алмады: мұнда жеңімпаз болмайды. Ата-ана да, жасөспірім де қатты жағымсыз эмоцияларға бой алдырғанда, бір-бірін түсіну қабілеті жоғалады. 4. Кім ақылдырақ болса, сол үндемейді. Жанжалдың оты тез сөнуі үшін, отқа май құймай, біреу үндемей қалуы керек. Психикасы тұрақсыз жасөспірімге қарағанда, оны ересек адамға жасау оңайырақ. Есіңізде болсын: өз балаларыңызбен қарым- қатынаста жеңімпаз болу мақтанарлық нәрсе емес. 5. Ренжітудің қажеті жоқ. Жанжал басылған кезде, баланы ашуландыратын сөздермен немесе есікті қатты жабу арқылы ренжітуге тырыспаңыз. Қиын жағдайлардан лайықты шығу қабілетін бала бізден үйренеді.
9 слайд
Сіз қазір өзіңізді қалай
сезінесіз?
Бүгін сабақта сіз үшін не
пайдалы болды?
9 слайд
Сіз қазір өзіңізді қалай сезінесіз? Бүгін сабақта сіз үшін не пайдалы болды?