Материалдар / “Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері” 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

“Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері” 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық мұ,алімдерге керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
600
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

№ 25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп гимназиясы Тақырыбы : “Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері” Сыныбы: 8 “Б” П

2 слайд
№ 25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп гимназиясы Тақырыбы : “Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері” Сыныбы: 8 “Б” Пәні: ағылшын тілі Мұғалімі : Абдуллаева Жадыра Сапарқызы

2 слайд

№ 25 Т.Рысқұлов атындағы мектеп гимназиясы Тақырыбы : “Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері” Сыныбы: 8 “Б” Пәні: ағылшын тілі Мұғалімі : Абдуллаева Жадыра Сапарқызы

Оқу мақсаты:8.1.2.1 әлеуметтік –қоғамдық,мәдени- тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилогтердегі автор көзқарасы

3 слайд
Оқу мақсаты:8.1.2.1 әлеуметтік –қоғамдық,мәдени- тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилогтердегі автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; 8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

3 слайд

Оқу мақсаты:8.1.2.1 әлеуметтік –қоғамдық,мәдени- тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилогтердегі автор көзқарасы мен экспресивті-эмоционалды сөздердің рөлін талдау; 8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

Сабақтың мақсаты: әлеуметтік- қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилог

4 слайд
Сабақтың мақсаты: әлеуметтік- қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилогтердегі автор көзқарасы мен экспресивті- эмоционалды сөздердің рөлін талдайды. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады

4 слайд

Сабақтың мақсаты: әлеуметтік- қоғамдық,мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог,монолог,полилогтердегі автор көзқарасы мен экспресивті- эмоционалды сөздердің рөлін талдайды. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,4 топқа бөлу 1-топ Хабарлы сөйлем 2-топ Сұраулы сөйлем 3-топ Бұйр

5 слайд
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,4 топқа бөлу 1-топ Хабарлы сөйлем 2-топ Сұраулы сөйлем 3-топ Бұйрықты сөйлем 4-топ Лепті сөйлем “ Жүректен-жүрекке”тренингі

5 слайд

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,4 топқа бөлу 1-топ Хабарлы сөйлем 2-топ Сұраулы сөйлем 3-топ Бұйрықты сөйлем 4-топ Лепті сөйлем “ Жүректен-жүрекке”тренингі

Үй тапсырмасын пысықтау: Үйге берілген 6-тапсырманы тексеру,өткен сабақты сұрақ-жауап әдісі арқылы сұрау Дескриптор: Қойы

6 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау: Үйге берілген 6-тапсырманы тексеру,өткен сабақты сұрақ-жауап әдісі арқылы сұрау Дескриптор: Қойылған сұрақтарға жауап береді

6 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау: Үйге берілген 6-тапсырманы тексеру,өткен сабақты сұрақ-жауап әдісі арқылы сұрау Дескриптор: Қойылған сұрақтарға жауап береді

Жаңа сабақ: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері “ Ойқозғау” 1.Жеткіншектік кезең деп қай кезеңді айтамыз? 2.Ж

7 слайд
Жаңа сабақ: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері “ Ойқозғау” 1.Жеткіншектік кезең деп қай кезеңді айтамыз? 2.Жасөспірімдік кезең деп қай кезеңді айтамыз? 3.ҚР баланың қандай құқығы бар?

7 слайд

Жаңа сабақ: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы.Сөйлем түрлері “ Ойқозғау” 1.Жеткіншектік кезең деп қай кезеңді айтамыз? 2.Жасөспірімдік кезең деп қай кезеңді айтамыз? 3.ҚР баланың қандай құқығы бар?

Сөйлем құрылысына қарай жай сөйлем және құрмалас сөйлем деп екіге бөлінеді. Жай сөйлем дегеніміз бір ғана ойды білдіріп,бір ған

8 слайд
Сөйлем құрылысына қарай жай сөйлем және құрмалас сөйлем деп екіге бөлінеді. Жай сөйлем дегеніміз бір ғана ойды білдіріп,бір ған интонациямен айтылатын сөйлемді айтамыз.Сөйлем айтылу мақсатына қарай 4 түрге бөлінеді.Хабарлы сөйлем,сұраулы сөйлем,бұйрықты сөйлем,лепті сөйлем. Хабарлы сөйлем-айтылу мақсаты хабарлау,суреттеу,баяндауды білдіретін сөйлемнің түрі.Мысалы:Көктем келді.Жиналыс сағат онда басталады. Сұраулы сөйлем –жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді айтамыз.Мысалы.Не айтасыз? (сұрау есімдігімен).Сабаққа барасыз ба?(демеулік шылаумен)Сіз бүгін келетін шығарсыз?(көмекші сөздер арқылы) Бұйрықты сөйлем-біреуге бұйыру,тілек-өтініш ету мақсатында айтылған сөйлем.Мысалы.Отпен ойнама! Мөлдір мені күтіп ал. Лепті сөйлем-айтушының көңіл күйін білдіретін сөйлем. Бейбітшілік жасасын! Мерекеңізбен құттықтаймын!

8 слайд

Сөйлем құрылысына қарай жай сөйлем және құрмалас сөйлем деп екіге бөлінеді. Жай сөйлем дегеніміз бір ғана ойды білдіріп,бір ған интонациямен айтылатын сөйлемді айтамыз.Сөйлем айтылу мақсатына қарай 4 түрге бөлінеді.Хабарлы сөйлем,сұраулы сөйлем,бұйрықты сөйлем,лепті сөйлем. Хабарлы сөйлем-айтылу мақсаты хабарлау,суреттеу,баяндауды білдіретін сөйлемнің түрі.Мысалы:Көктем келді.Жиналыс сағат онда басталады. Сұраулы сөйлем –жауап алу мақсатымен сұрай айтылған сөйлемді айтамыз.Мысалы.Не айтасыз? (сұрау есімдігімен).Сабаққа барасыз ба?(демеулік шылаумен)Сіз бүгін келетін шығарсыз?(көмекші сөздер арқылы) Бұйрықты сөйлем-біреуге бұйыру,тілек-өтініш ету мақсатында айтылған сөйлем.Мысалы.Отпен ойнама! Мөлдір мені күтіп ал. Лепті сөйлем-айтушының көңіл күйін білдіретін сөйлем. Бейбітшілік жасасын! Мерекеңізбен құттықтаймын!

Мағынаны тану: “ Ақпараттағы ақау”әдісі арқылы берілген сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қойылу себебін түсіндір. 1.Жігітт

9 слайд
Мағынаны тану: “ Ақпараттағы ақау”әдісі арқылы берілген сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қойылу себебін түсіндір. 1.Жігіттер ойын арзан күлкі қымбат Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат 2.Алдың – жалын,артың –мұз Барар едің қай жаққа 3.Соныға малды жайып күзетіңдер Ұйқы өлтірмес қайрат қыл бұз қамалды 4.Сенен артық жан тумас-ау Шіркін сендей жан табылмас

9 слайд

Мағынаны тану: “ Ақпараттағы ақау”әдісі арқылы берілген сөйлемдердің тыныс белгісін қойып,қойылу себебін түсіндір. 1.Жігіттер ойын арзан күлкі қымбат Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат 2.Алдың – жалын,артың –мұз Барар едің қай жаққа 3.Соныға малды жайып күзетіңдер Ұйқы өлтірмес қайрат қыл бұз қамалды 4.Сенен артық жан тумас-ау Шіркін сендей жан табылмас

Дескриптор Сөйлемдегі тиісті тыныс белгілерін қояды. Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.

10 слайд
Дескриптор Сөйлемдегі тиісті тыныс белгілерін қояды. Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.

10 слайд

Дескриптор Сөйлемдегі тиісті тыныс белгілерін қояды. Тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіреді.

1.Жігіттер, ойын арзан ,күлкі қымбат, Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат. 2.Алдың – жалын,артың –мұз Барар едің қай жаққа? 3.С

11 слайд
1.Жігіттер, ойын арзан ,күлкі қымбат, Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат. 2.Алдың – жалын,артың –мұз Барар едің қай жаққа? 3.Соныға малды жайып, күзетіңдер, Ұйқы өлтірмес, қайрат қыл, бұз қамалды! 4.Сенен артық жан тумас-ау! Шіркін, сендей жан табылмас!

11 слайд

1.Жігіттер, ойын арзан ,күлкі қымбат, Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат. 2.Алдың – жалын,артың –мұз Барар едің қай жаққа? 3.Соныға малды жайып, күзетіңдер, Ұйқы өлтірмес, қайрат қыл, бұз қамалды! 4.Сенен артық жан тумас-ау! Шіркін, сендей жан табылмас!

Сергіту сәті

12 слайд
Сергіту сәті

12 слайд

Сергіту сәті

“ Галереяда ой шарлау”сурет қою

13 слайд
“ Галереяда ой шарлау”сурет қою

13 слайд

“ Галереяда ой шарлау”сурет қою

“ Қасым ханның қасқа жолы” Заң бес бөлімнен тұрады.1.Жер дауы мен жесір дауына орай құн төлеу,салық салу мәселелері қарастыр

14 слайд
“ Қасым ханның қасқа жолы” Заң бес бөлімнен тұрады.1.Жер дауы мен жесір дауына орай құн төлеу,салық салу мәселелері қарастырылған. 2.Қылмыс пен жаза өлшемдері белгіленген. 3.Әскери тәртіп және оны бұзушыларға қолданылатын жаза түрі айқындалған. 4.Елшілік қарым-қатынастар,елшілер мәдениеті қарастырылған. 5.Мерекелерді өткізу,ата дәстүріне қарай жерлеу,еске алу рәсімдеріне арналған. Ата – дәстүр мен салт-санадан алынған бұл заңныңнегізі қазақтарды тура жолмен жүруге шақырды.

14 слайд

“ Қасым ханның қасқа жолы” Заң бес бөлімнен тұрады.1.Жер дауы мен жесір дауына орай құн төлеу,салық салу мәселелері қарастырылған. 2.Қылмыс пен жаза өлшемдері белгіленген. 3.Әскери тәртіп және оны бұзушыларға қолданылатын жаза түрі айқындалған. 4.Елшілік қарым-қатынастар,елшілер мәдениеті қарастырылған. 5.Мерекелерді өткізу,ата дәстүріне қарай жерлеу,еске алу рәсімдеріне арналған. Ата – дәстүр мен салт-санадан алынған бұл заңныңнегізі қазақтарды тура жолмен жүруге шақырды.

Есім ханның ескі жолы Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әдет-ғұрып заңдарының жиынтығы. Күнделікті көшпелі тұрмыстағы даулы мәсе

15 слайд
Есім ханның ескі жолы Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әдет-ғұрып заңдарының жиынтығы. Күнделікті көшпелі тұрмыстағы даулы мәселелерді шешуде,азаматтық,қылмыстық істерді қарауда,әскери-отбасылық қарым- қатынастарда “Ата-баба” жолы басшылыққа алынды.Ғасырлар бойы сұрыпталып,орныққан осынау жол-жоралғы,әдет-ғұрып өз заманының әскери-саяси және әлеуметтік қажеттіліктеріне орай жетілдіріп жүйеледі.Дау шешіп,төрелік айту құзіретін иеленген би-қазылардың оны білуі міндетті саналған.

15 слайд

Есім ханның ескі жолы Дәстүрлі қазақ қоғамындағы әдет-ғұрып заңдарының жиынтығы. Күнделікті көшпелі тұрмыстағы даулы мәселелерді шешуде,азаматтық,қылмыстық істерді қарауда,әскери-отбасылық қарым- қатынастарда “Ата-баба” жолы басшылыққа алынды.Ғасырлар бойы сұрыпталып,орныққан осынау жол-жоралғы,әдет-ғұрып өз заманының әскери-саяси және әлеуметтік қажеттіліктеріне орай жетілдіріп жүйеледі.Дау шешіп,төрелік айту құзіретін иеленген би-қазылардың оны білуі міндетті саналған.

Тәуке ханның “Жеті жарғысы” 1.Елдің іргесін аман сақтауда сыртқы саясатты білгірлікпен жүргізіп,анталаған тысқы дұшпанға тойтар

16 слайд
Тәуке ханның “Жеті жарғысы” 1.Елдің іргесін аман сақтауда сыртқы саясатты білгірлікпен жүргізіп,анталаған тысқы дұшпанға тойтарыс берді. 2.Елдің ішкі жағдайын реттеу үшін саяси-құқықтық тәртіпті күшейтіп,мемлекеттік кеңес “Жеті жарғы” және билердің қызметін қолдады. 3.Елдің шаруашылық өміріне көңіл бөліп,қала мен даланың үйлесіп тіршілік жасауыына ұйытқы болды. 4.Тың өзгерістер енгізді. 5. “Хандық кеңес” және “Билік кеңестің” рөлін арттырды. 6..Хан мен билер ғана соттық мансапты атқаруға тиіс болды. 7.Билер жергілікті атқарушы өкіметке айналды.

16 слайд

Тәуке ханның “Жеті жарғысы” 1.Елдің іргесін аман сақтауда сыртқы саясатты білгірлікпен жүргізіп,анталаған тысқы дұшпанға тойтарыс берді. 2.Елдің ішкі жағдайын реттеу үшін саяси-құқықтық тәртіпті күшейтіп,мемлекеттік кеңес “Жеті жарғы” және билердің қызметін қолдады. 3.Елдің шаруашылық өміріне көңіл бөліп,қала мен даланың үйлесіп тіршілік жасауыына ұйытқы болды. 4.Тың өзгерістер енгізді. 5. “Хандық кеңес” және “Билік кеңестің” рөлін арттырды. 6..Хан мен билер ғана соттық мансапты атқаруға тиіс болды. 7.Билер жергілікті атқарушы өкіметке айналды.

Қазақстан Республикасының Конституциясы 1.1993 жылы 28 қаңтарда қабылданды.4 бөлім,21 тараудан тұрды. 2.1995 жылы 30 тамызда қа

17 слайд
Қазақстан Республикасының Конституциясы 1.1993 жылы 28 қаңтарда қабылданды.4 бөлім,21 тараудан тұрды. 2.1995 жылы 30 тамызда қабылданды.9 бөлімнен 98 баптан тұрады. Мемлекеттің ең қымбат қазынасы-адамды және оның өмірін,құқықтары мен бостандықтарын айқындап бекітеді. Өз елінде және мемлекеттер арасында азаматтық бейбітшілікті,ынтымақтастық пен тату қарым-қатынас жасау әдістерін орнықтыру,байырғы қазақ жерінде мемлекеттік бірлікті сақтау,республиканың тәуелсіздігін сақтауға; Денсаулығын сақтауға,білім алуға,жеке бас бостандығын сақтауға құқылы т.б

17 слайд

Қазақстан Республикасының Конституциясы 1.1993 жылы 28 қаңтарда қабылданды.4 бөлім,21 тараудан тұрды. 2.1995 жылы 30 тамызда қабылданды.9 бөлімнен 98 баптан тұрады. Мемлекеттің ең қымбат қазынасы-адамды және оның өмірін,құқықтары мен бостандықтарын айқындап бекітеді. Өз елінде және мемлекеттер арасында азаматтық бейбітшілікті,ынтымақтастық пен тату қарым-қатынас жасау әдістерін орнықтыру,байырғы қазақ жерінде мемлекеттік бірлікті сақтау,республиканың тәуелсіздігін сақтауға; Денсаулығын сақтауға,білім алуға,жеке бас бостандығын сақтауға құқылы т.б

Дескриптор Топтық жұмыс жасайды . ойларын нақты дәлелмен жеткізеді

18 слайд
Дескриптор Топтық жұмыс жасайды . ойларын нақты дәлелмен жеткізеді

18 слайд

Дескриптор Топтық жұмыс жасайды . ойларын нақты дәлелмен жеткізеді

Жұптық жұмыс: “ Жасөспірім .Ол-кім?”

19 слайд
Жұптық жұмыс: “ Жасөспірім .Ол-кім?”

19 слайд

Жұптық жұмыс: “ Жасөспірім .Ол-кім?”

Семантикалық карта Бойы өсіп,б ұғана сы қатад ы Ақыл - ойы,р ухани - морал ьдік жағы -нан жетіл еді Албы ртты қ қызу- қан

20 слайд
Семантикалық карта Бойы өсіп,б ұғана сы қатад ы Ақыл - ойы,р ухани - морал ьдік жағы -нан жетіл еді Албы ртты қ қызу- қанд ылық бой ұрады Заңд ы мүдде -лерін ата- анала -ры жүзег е асыра -ды Азама ттық қабі- летті- лік баста лыд Жеткі ншек кезең Кәме- летке толған жас

20 слайд

Семантикалық карта Бойы өсіп,б ұғана сы қатад ы Ақыл - ойы,р ухани - морал ьдік жағы -нан жетіл еді Албы ртты қ қызу- қанд ылық бой ұрады Заңд ы мүдде -лерін ата- анала -ры жүзег е асыра -ды Азама ттық қабі- летті- лік баста лыд Жеткі ншек кезең Кәме- летке толған жас

Үйге тапсырма: 6-тапсырма.Өлеңді оқиды.Сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратады.Бұйыру,тілек-өтініш ету мақсатында айтылға

21 слайд
Үйге тапсырма: 6-тапсырма.Өлеңді оқиды.Сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратады.Бұйыру,тілек-өтініш ету мақсатында айтылған сөйлемдердегі баяндауыштың жасалу тұлғасына талдау жүргізу Бағалау :өзін-өзі бағалау парағын тексеру

21 слайд

Үйге тапсырма: 6-тапсырма.Өлеңді оқиды.Сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратады.Бұйыру,тілек-өтініш ету мақсатында айтылған сөйлемдердегі баяндауыштың жасалу тұлғасына талдау жүргізу Бағалау :өзін-өзі бағалау парағын тексеру

Рефлекс ия “ БББ”

22 слайд
Рефлекс ия “ БББ”

22 слайд

Рефлекс ия “ БББ”