Материалдар / "Жау тылындағы бала" презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жау тылындағы бала" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
88
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.

2 слайд
7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 7.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. О қу м ақсат т ары :

2 слайд

7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.1.1.1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. 7.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. 7.2.2.1.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. О қу м ақсат т ары :

Сабақтың бойтұмары: Тәртіпті болу – адамгершіліктің, әдептіліктің парасаттылықтың белгісі. Әрқашанда адамгершілікке жүгініп,

3 слайд
Сабақтың бойтұмары: Тәртіпті болу – адамгершіліктің, әдептіліктің парасаттылықтың белгісі. Әрқашанда адамгершілікке жүгініп, тату – тәтті өмір кешіп өткен ата – баба дәстүрін ұмытпауымыз керек. Қ.Қайсенов

3 слайд

Сабақтың бойтұмары: Тәртіпті болу – адамгершіліктің, әдептіліктің парасаттылықтың белгісі. Әрқашанда адамгершілікке жүгініп, тату – тәтті өмір кешіп өткен ата – баба дәстүрін ұмытпауымыз керек. Қ.Қайсенов

«Болжау» әдісі. 1941- 1945 жыл тыл Украина партизан Майор Эшелон

4 слайд
«Болжау» әдісі. 1941- 1945 жыл тыл Украина партизан Майор Эшелон

4 слайд

«Болжау» әдісі. 1941- 1945 жыл тыл Украина партизан Майор Эшелон

5 слайд

5 слайд

Сөздікпен жұмыс Түсініксіз сөз Мағынасы Эшелон Көпшілікті көшіруге арналған пойыз Тыл Соғыс майданынан алыс жатқан жер Коменда

6 слайд
Сөздікпен жұмыс Түсініксіз сөз Мағынасы Эшелон Көпшілікті көшіруге арналған пойыз Тыл Соғыс майданынан алыс жатқан жер Комендант Әскери бекіністің бастығы Комиссар Ресми қызмет атқаратын адам Партизан Жау басып алған аумақта партизандық соғыс әдістерін қолдана отырып, қарулы күрес жүргізетін адам

6 слайд

Сөздікпен жұмыс Түсініксіз сөз Мағынасы Эшелон Көпшілікті көшіруге арналған пойыз Тыл Соғыс майданынан алыс жатқан жер Комендант Әскери бекіністің бастығы Комиссар Ресми қызмет атқаратын адам Партизан Жау басып алған аумақта партизандық соғыс әдістерін қолдана отырып, қарулы күрес жүргізетін адам

1-тапсырма. ЖЖ. СКТ Шығарманың аты: Авторы: Оқиға болған уақыт, мекен: Кейіпкерлер: Шығарманың идеясы:

7 слайд
1-тапсырма. ЖЖ. СКТ Шығарманың аты: Авторы: Оқиға болған уақыт, мекен: Кейіпкерлер: Шығарманың идеясы:

7 слайд

1-тапсырма. ЖЖ. СКТ Шығарманың аты: Авторы: Оқиға болған уақыт, мекен: Кейіпкерлер: Шығарманың идеясы:

2- тапсырма.СЖ. Сюжеттік жоспар құрып, құрамдас бөлшектеріне талдаңдар.

8 слайд
2- тапсырма.СЖ. Сюжеттік жоспар құрып, құрамдас бөлшектеріне талдаңдар.

8 слайд

2- тапсырма.СЖ. Сюжеттік жоспар құрып, құрамдас бөлшектеріне талдаңдар.

9 слайд

9 слайд

3-тапсырма.ТЖ 1-топ. «Хикаят картасы» әдісі. Сізге шығарманың қай бөлімі ұнады? Неліктен? Маған ұнаған бөлім... Бөлімдегі оқиға

10 слайд
3-тапсырма.ТЖ 1-топ. «Хикаят картасы» әдісі. Сізге шығарманың қай бөлімі ұнады? Неліктен? Маған ұнаған бөлім... Бөлімдегі оқиға желісі Ұнаған себебі... 2-топ. «Зерек болсаң, тауып көр» Жамалдың аналық махаббатын көрсететін үзінділерді оқиға ретімен орналастырыңдар. 3-топ. «ПОПС» формуласы. «Серік нағыз патриот» өз ойларыңды дәлелдеп жазыңдар.

10 слайд

3-тапсырма.ТЖ 1-топ. «Хикаят картасы» әдісі. Сізге шығарманың қай бөлімі ұнады? Неліктен? Маған ұнаған бөлім... Бөлімдегі оқиға желісі Ұнаған себебі... 2-топ. «Зерек болсаң, тауып көр» Жамалдың аналық махаббатын көрсететін үзінділерді оқиға ретімен орналастырыңдар. 3-топ. «ПОПС» формуласы. «Серік нағыз патриот» өз ойларыңды дәлелдеп жазыңдар.

4-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін анықтау Авторға тән қасиеттер Автор бейнесі

11 слайд
4-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін анықтау Авторға тән қасиеттер Автор бейнесі

11 слайд

4-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін анықтау Авторға тән қасиеттер Автор бейнесі

Кері байланыс «Пікір алысу» стратегиясы 1.Шығарма несімен ұнады? 2. Шығарма бөлімдері түсінікті болды ма? 3. Серіктен үлгі алуға

12 слайд
Кері байланыс «Пікір алысу» стратегиясы 1.Шығарма несімен ұнады? 2. Шығарма бөлімдері түсінікті болды ма? 3. Серіктен үлгі алуға бола ма?

12 слайд

Кері байланыс «Пікір алысу» стратегиясы 1.Шығарма несімен ұнады? 2. Шығарма бөлімдері түсінікті болды ма? 3. Серіктен үлгі алуға бола ма?