Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары
Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары

#1 слайд
Жазылым дағдыларын
қалыптастырудың жолдары
• Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық
сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім
шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады.
• Жазылым дағдыларын бағалау: шығармашылық бағыттағы
сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және
белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат,
пікір, мақала, жарнама) жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу,
қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен
жұмыс.
1 слайд
Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары • Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады. • Жазылым дағдыларын бағалау: шығармашылық бағыттағы сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат, пікір, мақала, жарнама) жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу, қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен жұмыс.
#2 слайд
Жазу дағдысын қалыптастыру арқылы ....
2 слайд
Жазу дағдысын қалыптастыру арқылы ....
#3 слайд
БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ
ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ:
ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ; ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ;
ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ; ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ;
ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ) ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ)
ЖАЗЫП КӨРУ ЖАЗЫП КӨРУ
ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ
МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ) МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ)
ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ) ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ)
ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП
ШЫҒУ) ЖАЗУ. ШЫҒУ) ЖАЗУ.
Жазылым үдерісіЖазылым үдерісі
3 слайд
БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ; ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ; ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ; ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ; ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ) ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ) ЖАЗЫП КӨРУ ЖАЗЫП КӨРУ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ) МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ) ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ) ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ) ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП ШЫҒУ) ЖАЗУ. ШЫҒУ) ЖАЗУ. Жазылым үдерісіЖазылым үдерісі
#4 слайд
1-әдіс. Негативтен-позитивке
Жазылым дағдысы оқылым арқылы келеді...
Соған дәлел ретінде газет-журнал мақалаларымен
жұмысты алуға болады. Мысалы, «Негативтен-позитивке»
тапсырмасы мақаланы қайта өңдеп жазуға көмектесумен
қатар, кейбір грамматикалық ұғымдарды игеруге де
көмектеседі. Ол үшін жағымсыз хабар айтылған газет
мақалаларын қиып ала келемін. Әр оқушыға әр түрлі
мақаланы беріп, оқуды тапсырамын. Мақаланың ішінен
өздеріне жағымсыз әсер тудыратын сөздерді бірінің астына
бірін теріп жазғаннан соң, сол сөздерге антоним сөздерді
табады. Сөйтіп, тапқан сөздерін пайдалана отырып,
позитив мақала жазып шығады.
4 слайд
1-әдіс. Негативтен-позитивке Жазылым дағдысы оқылым арқылы келеді... Соған дәлел ретінде газет-журнал мақалаларымен жұмысты алуға болады. Мысалы, «Негативтен-позитивке» тапсырмасы мақаланы қайта өңдеп жазуға көмектесумен қатар, кейбір грамматикалық ұғымдарды игеруге де көмектеседі. Ол үшін жағымсыз хабар айтылған газет мақалаларын қиып ала келемін. Әр оқушыға әр түрлі мақаланы беріп, оқуды тапсырамын. Мақаланың ішінен өздеріне жағымсыз әсер тудыратын сөздерді бірінің астына бірін теріп жазғаннан соң, сол сөздерге антоним сөздерді табады. Сөйтіп, тапқан сөздерін пайдалана отырып, позитив мақала жазып шығады.
#5 слайд
Оқушының өз ойын
сыни тұрғыдан дәлелдеуі
«Дербес пікір жазу» тәсілі
•Өзіндік пікір идея-бір сөйлем (тезис)
•Дәлел - екі сөйлеммен келтіру керек.
•Өз пікірін дәлелдейтін мысал - екі сөйлем.
•Өз пікіріне қарсы пікір-бір сөйлем.
•Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал- екі сөйлем.
•Қорытынды-екі сөйлем.
5 слайд
Оқушының өз ойын сыни тұрғыдан дәлелдеуі «Дербес пікір жазу» тәсілі •Өзіндік пікір идея-бір сөйлем (тезис) •Дәлел - екі сөйлеммен келтіру керек. •Өз пікірін дәлелдейтін мысал - екі сөйлем. •Өз пікіріне қарсы пікір-бір сөйлем. •Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал- екі сөйлем. •Қорытынды-екі сөйлем.
#6 слайд
Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі.
«Попс» әдісі. ПОПС-формула
П –ұстаным немесе көзқарас ( позиция )
О – түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или обоснование)
П – мысал (пример)
С – нәтижесі немесе пайымдау (следствие или суждение).
Алдарыңыздағы парақшаларда мына сөз тіркестерін
толтырыңыздар.
*Менің ойымша _______________________________________
*Мен мұны былай дәлелдеймін __________________________
*Мен бұған мынандай мысалдар келтіремін_______________
* Мен мынандай қорытынды шешімге келдім_______________
6 слайд
Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі. «Попс» әдісі. ПОПС-формула П –ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) О – түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или обоснование) П – мысал (пример) С – нәтижесі немесе пайымдау (следствие или суждение). Алдарыңыздағы парақшаларда мына сөз тіркестерін толтырыңыздар. *Менің ойымша _______________________________________ *Мен мұны былай дәлелдеймін __________________________ *Мен бұған мынандай мысалдар келтіремін_______________ * Мен мынандай қорытынды шешімге келдім_______________
шағым қалдыра аласыз













