Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жазылым дағдылары ең маңызды дағдылардың бірі болғандықтан, осы дағдыны оқушының бойында қалыптастыру үшін мұғалім де жан-жақты білімді болуы керек деп ойлаймын. Жазылым дағдысының мән-мазмұнын түсінген және оны балаға беруде жүйелі жұмыс жасай білген мұғалім нәтижеге жететіні даусыз. Оқу мақсаттарына сай жазба жұмысын таңдап, талғап жүргізуде осы презетацияның көмегі болады деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары • Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауатт

#1 слайд
Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары • Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады. • Жазылым дағдыларын бағалау: шығармашылық бағыттағы сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат, пікір, мақала, жарнама) жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу, қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен жұмыс.

1 слайд

Жазылым дағдыларын қалыптастырудың жолдары • Жазылым дағдысы - тақырыпты аша білу, грамматикалық сауаттылық, өз ойын сын тұрғысынан дәлелдеу, қорытынды шешім шығарып,өз көзқарасын білдіру деңгейіне бағытталады. • Жазылым дағдыларын бағалау: шығармашылық бағыттағы сипаттау, баяндау (шағын әңгіме, эссе, қойылым сценарийі) және белгілі бір аудиторияға бағытталған дәлелді мәтіндер (үндеу хат, пікір, мақала, жарнама) жазу, (әңгіме, шығарма, эссе жазу, хат жазу, қорытынды шешім шығару, өз көзқарасын білдіру, цитатамен жұмыс.

Жазу дағдысын қалыптастыру арқылы ....

#2 слайд
Жазу дағдысын қалыптастыру арқылы ....

2 слайд

Жазу дағдысын қалыптастыру арқылы ....

БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ҚАДАМДАР Ж

#3 слайд
БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ:  ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ; ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ;  ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ;  ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ;  ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ)  ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ) ЖАЗЫП КӨРУ ЖАЗЫП КӨРУ  ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ  ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ) МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ)  ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ)  ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ)  ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП  ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП ШЫҒУ) ЖАЗУ. ШЫҒУ) ЖАЗУ. Жазылым үдерісіЖазылым үдерісі

3 слайд

БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ БЕЛГІЛІ БІР ЖАЗЫЛЫМДЫ ТОЛЫҚ ОРЫНДАУ ҮШІН БІРНЕШЕ ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ: ҚАДАМДАР ЖАСАЛАДЫ:  ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ; ӘУЕЛІ ЖАЗЫЛУЫ КӨЗДЕЛГЕН НӘРСЕНІ АНЫҚТАП АЛУ;  ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ;  ОЙЫҢДЫ ДҰРЫС ЖЕТКІЗУДІ ЖОСПАРЛАУ;  ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ)  ШИМАЙ НҰСҚАСЫН (ӨЗГЕРТІЛУІ МҮМКІН ЖАЗЫЛЫМ ТҮРІ) ЖАЗЫП КӨРУ ЖАЗЫП КӨРУ  ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ  ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ РЕДАКЦИЯЛАУ ( ҚАТЕЛЕРДІ ТҮЗЕТУ ЖӘНЕ МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ) МАЗМҰНЫН ТОЛЫҚТЫРУ)  ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ)  ТЕКСЕРІП ШЫҒУ (САУАТТЫЛЫҚҚА ТЕКСЕРУ ЖӘНЕ ТҮЗЕУ)  ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП  ДҰРЫС НҰСҚАНЫ (ЕКІНШІ НЕМЕС СОҢҒЫ НҰСҚАНЫ ЖАЗЫП ШЫҒУ) ЖАЗУ. ШЫҒУ) ЖАЗУ. Жазылым үдерісіЖазылым үдерісі

1-әдіс. Негативтен-позитивке Жазылым дағдысы оқылым арқылы келеді... Соған дәлел ретінде газет-журнал мақалаларыме

#4 слайд
      1-әдіс. Негативтен-позитивке Жазылым дағдысы оқылым арқылы келеді... Соған дәлел ретінде газет-журнал мақалаларымен жұмысты алуға болады. Мысалы, «Негативтен-позитивке» тапсырмасы мақаланы қайта өңдеп жазуға көмектесумен қатар, кейбір грамматикалық ұғымдарды игеруге де көмектеседі. Ол үшін жағымсыз хабар айтылған газет мақалаларын қиып ала келемін. Әр оқушыға әр түрлі мақаланы беріп, оқуды тапсырамын. Мақаланың ішінен өздеріне жағымсыз әсер тудыратын сөздерді бірінің астына бірін теріп жазғаннан соң, сол сөздерге антоним сөздерді табады. Сөйтіп, тапқан сөздерін пайдалана отырып, позитив мақала жазып шығады.

4 слайд

      1-әдіс. Негативтен-позитивке Жазылым дағдысы оқылым арқылы келеді... Соған дәлел ретінде газет-журнал мақалаларымен жұмысты алуға болады. Мысалы, «Негативтен-позитивке» тапсырмасы мақаланы қайта өңдеп жазуға көмектесумен қатар, кейбір грамматикалық ұғымдарды игеруге де көмектеседі. Ол үшін жағымсыз хабар айтылған газет мақалаларын қиып ала келемін. Әр оқушыға әр түрлі мақаланы беріп, оқуды тапсырамын. Мақаланың ішінен өздеріне жағымсыз әсер тудыратын сөздерді бірінің астына бірін теріп жазғаннан соң, сол сөздерге антоним сөздерді табады. Сөйтіп, тапқан сөздерін пайдалана отырып, позитив мақала жазып шығады.

Оқушының өз ойын сыни тұрғыдан дәлелдеуі «Дербес пікір жазу» тәсілі •Өзіндік пікір идея-бір сөйлем (т

#5 слайд
Оқушының өз ойын сыни тұрғыдан дәлелдеуі «Дербес пікір жазу» тәсілі •Өзіндік пікір идея-бір сөйлем (тезис) •Дәлел - екі сөйлеммен келтіру керек. •Өз пікірін дәлелдейтін мысал - екі сөйлем. •Өз пікіріне қарсы пікір-бір сөйлем. •Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал- екі сөйлем. •Қорытынды-екі сөйлем.

5 слайд

Оқушының өз ойын сыни тұрғыдан дәлелдеуі «Дербес пікір жазу» тәсілі •Өзіндік пікір идея-бір сөйлем (тезис) •Дәлел - екі сөйлеммен келтіру керек. •Өз пікірін дәлелдейтін мысал - екі сөйлем. •Өз пікіріне қарсы пікір-бір сөйлем. •Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал- екі сөйлем. •Қорытынды-екі сөйлем.

Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі. «Попс» әдісі. ПОПС-формула П –ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) О – түсіндір

#6 слайд
Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі. «Попс» әдісі. ПОПС-формула П –ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) О – түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или обоснование) П  – мысал (пример) С – нәтижесі немесе пайымдау (следствие или суждение). Алдарыңыздағы парақшаларда мына сөз тіркестерін толтырыңыздар. *Менің ойымша _______________________________________ *Мен мұны былай дәлелдеймін __________________________ *Мен бұған мынандай мысалдар келтіремін_______________ * Мен мынандай қорытынды шешімге келдім_______________

6 слайд

Кері байланыс « ПОПС» әдісі бойынша жүргізіледі. «Попс» әдісі. ПОПС-формула П –ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) О – түсіндіру немесе негіздеу (объяснение или обоснование) П  – мысал (пример) С – нәтижесі немесе пайымдау (следствие или суждение). Алдарыңыздағы парақшаларда мына сөз тіркестерін толтырыңыздар. *Менің ойымша _______________________________________ *Мен мұны былай дәлелдеймін __________________________ *Мен бұған мынандай мысалдар келтіремін_______________ * Мен мынандай қорытынды шешімге келдім_______________

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
4420
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі