"Жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін дамыту - білім сапасын арттыру жолдары"
"Жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін дамыту - білім сапасын арттыру жолдары"

#1 слайд
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы
К.Әзірбаев атындағы жалпы орта мектебі
Гуманитарлық әдістемелік бірлестігі
1 слайд
Түркістан облысы Қазығұрт ауданы К.Әзірбаев атындағы жалпы орта мектебі Гуманитарлық әдістемелік бірлестігі
#2 слайд
Әдістемелік бірлестіктің
ПОРТФОЛИОСЫ
Бірлестік жетекшісі: Бейсенов Ғалымжан
2 слайд
Әдістемелік бірлестіктің ПОРТФОЛИОСЫ Бірлестік жетекшісі: Бейсенов Ғалымжан
#3 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІГІНІҢ ЕРЕЖЕСІ.
1. Жалпы ережелер
1.1. Әдістемелік бірлестік оқу-тәрбие, әдістемелік, тәжірибелік- эксперименттік және сыныптан тыс
жұмыстың бір немесе бірнеше өзара байланысы бар ұқсас оқу пәндердің білім беру мекемесіндегі негізгі
құрылымдық бөлімі болып табылады.
1.2. Әдістемелік бірлестіктер мектепте бір пәннен кемінде 3 мұғалім болған жағдайда құрылады.
Әдістемелік бірлестік құрамына бір-бірімен шектес және жақын пән мұғалімдері кіреді. Білім беру
мекемесінде сонымен қатар тәрбиешілердің де әдістемелік бірлестіктері құрылады.
1.3. Әдістемелік бірлестіктің саны білім беру мекемесінің алдына қойған кешенді міндеттеріне байланысты
анықталып, директордың бұйрығымен бекітіледі.
1.4. Әдістемелік жұмыс жөніндегі директор орынбасарының ұсынысымен білім беру мекемесінің
директоры әдістемелік бірлестікті ашады, қайта құрады, таратады.
1.5. Әдістемелік бірлестік тікелей директордың әдістемелік бірлестік жөніндегі орынбасарына бағынады.
1.6. Оқу-әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының Конститутциясын және қолданыстағы Заңдарын,
оқушыны оқыту мен тәрбиелеу мәселесімен айналысатын барлық деңгейдегі білім басқармасы
ұйымдарының және мектептің Жарғысы мен директордың бұйрықтарын басшылыққа алады.
3 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІГІНІҢ ЕРЕЖЕСІ. 1. Жалпы ережелер 1.1. Әдістемелік бірлестік оқу-тәрбие, әдістемелік, тәжірибелік- эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстың бір немесе бірнеше өзара байланысы бар ұқсас оқу пәндердің білім беру мекемесіндегі негізгі құрылымдық бөлімі болып табылады. 1.2. Әдістемелік бірлестіктер мектепте бір пәннен кемінде 3 мұғалім болған жағдайда құрылады. Әдістемелік бірлестік құрамына бір-бірімен шектес және жақын пән мұғалімдері кіреді. Білім беру мекемесінде сонымен қатар тәрбиешілердің де әдістемелік бірлестіктері құрылады. 1.3. Әдістемелік бірлестіктің саны білім беру мекемесінің алдына қойған кешенді міндеттеріне байланысты анықталып, директордың бұйрығымен бекітіледі. 1.4. Әдістемелік жұмыс жөніндегі директор орынбасарының ұсынысымен білім беру мекемесінің директоры әдістемелік бірлестікті ашады, қайта құрады, таратады. 1.5. Әдістемелік бірлестік тікелей директордың әдістемелік бірлестік жөніндегі орынбасарына бағынады. 1.6. Оқу-әдістемелік жұмыс Қазақстан Республикасының Конститутциясын және қолданыстағы Заңдарын, оқушыны оқыту мен тәрбиелеу мәселесімен айналысатын барлық деңгейдегі білім басқармасы ұйымдарының және мектептің Жарғысы мен директордың бұйрықтарын басшылыққа алады.
#4 слайд
ІІІ. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАСЫ
3.1. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің проблемасы бойынша педагогикалық эксперимент өткізу
және оның нәтижесін білім беру үдерісіне енгізу;
3.2. Оқу -әдістемелік сұрақтар бойынша «Дөңгелек стол», семинар және отырыс, мұғалімдердің
шығармашылық есері;
3.3. Оқушылардың оқу және тәрбие әдісінен сұрақтары бойынша әдістемелік бірлестіктің отырысы;
3.4. Пән бойынша ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар;
3.5. Жалпы педагогика мен психология сұрақтарынан, оқыту және тәрбие әдістерінен лекция,
баяндама, хабарлама, және талқылау;
3.6. Оқу –тәрбие процесінде нормативтік құжаттар мен озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, іс
жүзіне асыру;
3.7. Пән апталығы мен әдістемелік күнді өткізу.
3.8. Өзара сабаққа қатысу.
4 слайд
ІІІ. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ФОРМАСЫ 3.1. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің проблемасы бойынша педагогикалық эксперимент өткізу және оның нәтижесін білім беру үдерісіне енгізу; 3.2. Оқу -әдістемелік сұрақтар бойынша «Дөңгелек стол», семинар және отырыс, мұғалімдердің шығармашылық есері; 3.3. Оқушылардың оқу және тәрбие әдісінен сұрақтары бойынша әдістемелік бірлестіктің отырысы; 3.4. Пән бойынша ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар; 3.5. Жалпы педагогика мен психология сұрақтарынан, оқыту және тәрбие әдістерінен лекция, баяндама, хабарлама, және талқылау; 3.6. Оқу –тәрбие процесінде нормативтік құжаттар мен озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, іс жүзіне асыру; 3.7. Пән апталығы мен әдістемелік күнді өткізу. 3.8. Өзара сабаққа қатысу.
#5 слайд
ІV. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТӘРТІБІ
4.1. Әдістемелік бірлестік мүшелерімен келісіп тәжірибелі педагогтан мектеп директоры әдістемелік
бірлестік жетекшісін тағайындайды. Ол әдістемелік бірлестік төрағасы қызметін атқарады.
4.2. Әдістемелік бірлестіктің жұмысы ағымдағы жылдың жоспарына сәйкес жүргізіледі. Жоспарды
әдістемелік бірлестіктің төрағасы жасайды,оны әдістемелік бірлестік отырысында қарастырады,
директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарымен келісіп, мектептің әдістемелік кеңесінде
бекітеді.
4.3. Әдістемелік бірлестіктің отырысы тоқсанына бір рет өткізіледі. Әдістемелік бірлестіктің өткізілу
уақыты және орны туралы директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарына алдын ала айтуы
керек.
4.4. Отырыста қаралып, талқыланатын әр сұраққа ұсыныс қабылданып, ол хаттама кітабына жазылады.
Ұсынысқа әдістемелік бірлестіктің төрағасы қол қояды.
4.5. Қарастырылатын сұрақтар басқа әдістемелік бірлестікке қатысы болса, онда отырысқа оның
төрағасы шақырылады.
4.6. Мектептің әдістемелік жұмыс жоспарына және мектепішілік бақылауға сәйкес әдістемелік
бірлестіктің жұмысына бақылауды мектеп директоры, директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі
орынбасары іс жүзіне асырады.
5 слайд
ІV. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТӘРТІБІ 4.1. Әдістемелік бірлестік мүшелерімен келісіп тәжірибелі педагогтан мектеп директоры әдістемелік бірлестік жетекшісін тағайындайды. Ол әдістемелік бірлестік төрағасы қызметін атқарады. 4.2. Әдістемелік бірлестіктің жұмысы ағымдағы жылдың жоспарына сәйкес жүргізіледі. Жоспарды әдістемелік бірлестіктің төрағасы жасайды,оны әдістемелік бірлестік отырысында қарастырады, директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарымен келісіп, мектептің әдістемелік кеңесінде бекітеді. 4.3. Әдістемелік бірлестіктің отырысы тоқсанына бір рет өткізіледі. Әдістемелік бірлестіктің өткізілу уақыты және орны туралы директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарына алдын ала айтуы керек. 4.4. Отырыста қаралып, талқыланатын әр сұраққа ұсыныс қабылданып, ол хаттама кітабына жазылады. Ұсынысқа әдістемелік бірлестіктің төрағасы қол қояды. 4.5. Қарастырылатын сұрақтар басқа әдістемелік бірлестікке қатысы болса, онда отырысқа оның төрағасы шақырылады. 4.6. Мектептің әдістемелік жұмыс жоспарына және мектепішілік бақылауға сәйкес әдістемелік бірлестіктің жұмысына бақылауды мектеп директоры, директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары іс жүзіне асырады.
#6 слайд
V.ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ҚҰЖАТТАРЫ
•ӘБ жетекшісін тағайындау туралы бұйрық.
•ӘБ ережесі.
•ӘБ жетекшісі мен мұғалімдердің лауазымдық міндеттері.
•Өткен оқу жылында істелген жұмыстың талдауы.
•ӘБ тақырыбы, мақсаты, басыңқы бағыты, жаңа оқу жылының міндеттері.
•Осы оқу жылына ӘБ жұмыс жоспары.
•ӘБ мұғалімдері туралы мәлімет (сандық және сапалық құрамы).
•ӘБ мұғалімдерінің өздігінен білім алу тақырыптары туралы мәлімет.
• Мұғалімдер аттестациясының перспективалық жоспары.
• Осы оқу жылында ӘБ мұғалімдерінің аттестациядан өту графигі.
• ӘБ мұғалімдерінің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары.
Пәндер бойынша ағымдағы бақылау, лабораториялық және прак-тикалық жұмыстарды өткізу графигі.
ӘБ мұғалімдерінің пән бойынша өткізетін ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шаралар графигі.
• Әдістемелік апталық жүргізудің жоспары (егер ӘБ жеке өткізсе).
•ӘБ пәндер бойынша тақырыптық-календарлық жоспар, үйірме, арнайы курс, факультатив , т.б.
жоспарлары.
•Оқу -әдістемелік құралдармен қамтамасыз етілу туралы мәлімет (стандартқа сай бағдарлама, оқулық)
•Бағдарламалар (пән, үйірме, арнайы курс, факультатив бойынша авторлық бағдарламалар).
•ӘБ-тің жас және жаңа келген мамандармен жұмыс жоспары (бұл жалпы жоспардың бір бөлігі де болуы
мүмкін).
•Пән апталығы мен онкүндігін өткізудің жоспары.
ӘБ мұғалімдер қызметінің нәтижелілігі (ҰБТ-ның нәтижесін мектептің,
ауданның /қаланың/ орташа көрсеткішімен салыстыру).
•ӘБ отырысының хаттамасы.
6 слайд
V.ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ҚҰЖАТТАРЫ •ӘБ жетекшісін тағайындау туралы бұйрық. •ӘБ ережесі. •ӘБ жетекшісі мен мұғалімдердің лауазымдық міндеттері. •Өткен оқу жылында істелген жұмыстың талдауы. •ӘБ тақырыбы, мақсаты, басыңқы бағыты, жаңа оқу жылының міндеттері. •Осы оқу жылына ӘБ жұмыс жоспары. •ӘБ мұғалімдері туралы мәлімет (сандық және сапалық құрамы). •ӘБ мұғалімдерінің өздігінен білім алу тақырыптары туралы мәлімет. • Мұғалімдер аттестациясының перспективалық жоспары. • Осы оқу жылында ӘБ мұғалімдерінің аттестациядан өту графигі. • ӘБ мұғалімдерінің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары. Пәндер бойынша ағымдағы бақылау, лабораториялық және прак-тикалық жұмыстарды өткізу графигі. ӘБ мұғалімдерінің пән бойынша өткізетін ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шаралар графигі. • Әдістемелік апталық жүргізудің жоспары (егер ӘБ жеке өткізсе). •ӘБ пәндер бойынша тақырыптық-календарлық жоспар, үйірме, арнайы курс, факультатив , т.б. жоспарлары. •Оқу -әдістемелік құралдармен қамтамасыз етілу туралы мәлімет (стандартқа сай бағдарлама, оқулық) •Бағдарламалар (пән, үйірме, арнайы курс, факультатив бойынша авторлық бағдарламалар). •ӘБ-тің жас және жаңа келген мамандармен жұмыс жоспары (бұл жалпы жоспардың бір бөлігі де болуы мүмкін). •Пән апталығы мен онкүндігін өткізудің жоспары. ӘБ мұғалімдер қызметінің нәтижелілігі (ҰБТ-ның нәтижесін мектептің, ауданның /қаланың/ орташа көрсеткішімен салыстыру). •ӘБ отырысының хаттамасы.
#7 слайд
VІ. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ҚҰҚЫҒЫ
Әдістемелік бірлестіктің құқығы бар:
•мұғалімдердің біліктілігін арттыруға ұсыныс жасап, мінездеме дайындайды;
•мектепте оқу процесін жақсартуға ұсыныс енгізеді;
•әдістемелік бірлестікте жинақталған педагогтардың озық іс тәжірибесінің
материалын жариялау туралы сұрақ қояды;
•эксперименттік жұмысқа белсенді қатысқан әдістемелік бірлестік мұғалімдерін
марапаттау туралы мектеп әкімшілігі алдына сұрақ қояды;
•мұғалімдерге біліктілікті арттырудың әртүрлі формасын ұсынады;
•оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің проблемасы бойынша мектеп директорының
орынбасарынан кеңес алуға;
•мұғалімдер аттестациясының мазмұны мен оны ұйымдастыруы бойынша ұсыныс енгізу;
•әдістемелік бірлестіктен мұғалімдерді «Жыл мұғалімі» сайысына ұсыну.
7 слайд
VІ. ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ҚҰҚЫҒЫ Әдістемелік бірлестіктің құқығы бар: •мұғалімдердің біліктілігін арттыруға ұсыныс жасап, мінездеме дайындайды; •мектепте оқу процесін жақсартуға ұсыныс енгізеді; •әдістемелік бірлестікте жинақталған педагогтардың озық іс тәжірибесінің материалын жариялау туралы сұрақ қояды; •эксперименттік жұмысқа белсенді қатысқан әдістемелік бірлестік мұғалімдерін марапаттау туралы мектеп әкімшілігі алдына сұрақ қояды; •мұғалімдерге біліктілікті арттырудың әртүрлі формасын ұсынады; •оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің проблемасы бойынша мектеп директорының орынбасарынан кеңес алуға; •мұғалімдер аттестациясының мазмұны мен оны ұйымдастыруы бойынша ұсыныс енгізу; •әдістемелік бірлестіктен мұғалімдерді «Жыл мұғалімі» сайысына ұсыну.
#8 слайд
2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ӘБ ТАҚЫРЫБЫ:
«ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН
ДАМЫТУ – БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛЫ»
МАҚСАТЫ: «БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАШЫЛ
ЖЕТІСТІКТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП, ОҚУШЫЛАРҒА
НӘТИЖЕЛІ БІЛІМ БЕРУ»
8 слайд
2018-2019 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ӘБ ТАҚЫРЫБЫ: «ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ – БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛЫ» МАҚСАТЫ: «БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАШЫЛ ЖЕТІСТІКТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП, ОҚУШЫЛАРҒА НӘТИЖЕЛІ БІЛІМ БЕРУ»
#9 слайд
2018-2019 ЖЫЛҒА АЛЫНҒАН
ТАҚЫРЫПТЫҢ
МІНДЕТТЕРІ :
Оқу процесін жоғары дәрежеге көтеру үшін сабақта жаңа әдістерді
қолдану;
Білім беру үрдісіне иновациялық технологияларды енгізу;
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін шыңдау үшін, әдістемелік
семинар, тәжірибе алмасу, әр мұғалім өз мамандығы бойынша жан-
жақты іздену;
Пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру;
Мұғалімдерді педагогикалық бағыттағы шығармашылық ізденіске
тарту;
Оқушыларды ңрухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық,
адамгершілік, азаматтық, ізгілік, инабаттылық тәрбие беру
9 слайд
2018-2019 ЖЫЛҒА АЛЫНҒАН ТАҚЫРЫПТЫҢ МІНДЕТТЕРІ : Оқу процесін жоғары дәрежеге көтеру үшін сабақта жаңа әдістерді қолдану; Білім беру үрдісіне иновациялық технологияларды енгізу; Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін шыңдау үшін, әдістемелік семинар, тәжірибе алмасу, әр мұғалім өз мамандығы бойынша жан- жақты іздену; Пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру; Мұғалімдерді педагогикалық бағыттағы шығармашылық ізденіске тарту; Оқушыларды ңрухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, адамгершілік, азаматтық, ізгілік, инабаттылық тәрбие беру
#10 слайд
Камбаров Нұрлан –12.11.1983
ж
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, ХҚТУ
Педагогикалық өтілі: 10 жыл
Санаты: І санат
Аттестация өту : 2017 ж
10 слайд
Камбаров Нұрлан –12.11.1983 ж Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, ХҚТУ Педагогикалық өтілі: 10 жыл Санаты: І санат Аттестация өту : 2017 ж
#11 слайд
Кузембаев Бакыт-16.11.1962
ж
Тарих пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, КазХТИ, ШПИ
Педагогикалық өтілі: 31
жыл
Санаты: жоғары санат
Аттестация өту : 2016 ж
Деңгейлік сертификат
11 слайд
Кузембаев Бакыт-16.11.1962 ж Тарих пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, КазХТИ, ШПИ Педагогикалық өтілі: 31 жыл Санаты: жоғары санат Аттестация өту : 2016 ж Деңгейлік сертификат
#12 слайд
Келдиярова Қалдыгүл –
05.12.1966 ж
Тарих пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, ҚПУ
Педагогикалық өтілі: 30 жыл
Санаты: жоғары
Аттестация өту : 2017
12 слайд
Келдиярова Қалдыгүл – 05.12.1966 ж Тарих пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, ҚПУ Педагогикалық өтілі: 30 жыл Санаты: жоғары Аттестация өту : 2017
#13 слайд
Қалубаева Раушан -26.01.1982 ж
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, ШӘПУ.
Педагогикалық өтілі: 10 жыл
Санаты: ІІ санат
Аттестация өту : 2015ж
Жаңартылған мазмұны
бойынша сертификат
13 слайд
Қалубаева Раушан -26.01.1982 ж Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, ШӘПУ. Педагогикалық өтілі: 10 жыл Санаты: ІІ санат Аттестация өту : 2015ж Жаңартылған мазмұны бойынша сертификат
#14 слайд
ГУМАНИТАРЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІГІНІҢ
МҮШЕЛЕРІ:
Бейсенов Ғалымжан
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, ОҚМУ
Педагогикалық өтілі: 18 жыл
Санаты: ІI санат
Аттестация өту : 2018 ж
14 слайд
ГУМАНИТАРЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІГІНІҢ МҮШЕЛЕРІ: Бейсенов Ғалымжан Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, ОҚМУ Педагогикалық өтілі: 18 жыл Санаты: ІI санат Аттестация өту : 2018 ж
#15 слайд
Есенбаева Айдана -03.04.1991 ж
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, Мирас
Педагогикалық өтілі: 4 жыл
Санаты: жоқ
Аттестация өту : 2015ж
Жаңартылған мазмұны
бойынша сертификат
15 слайд
Есенбаева Айдана -03.04.1991 ж Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, Мирас Педагогикалық өтілі: 4 жыл Санаты: жоқ Аттестация өту : 2015ж Жаңартылған мазмұны бойынша сертификат
#16 слайд
Айдосова Асель –10.08.1980 ж
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, АӘИУ.
Педагогикалық өтілі: 7 жыл
Санаты: ІІ санат
Аттестация өту : 2012ж
Деңгейлік сертификат
16 слайд
Айдосова Асель –10.08.1980 ж Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, АӘИУ. Педагогикалық өтілі: 7 жыл Санаты: ІІ санат Аттестация өту : 2012ж Деңгейлік сертификат
#17 слайд
Ташенова Гүлнара -12.12.1981 ж
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Білімі: жоғары, АӘИУ.
Педагогикалық өтілі: 8 жыл
Санаты: II санат
Аттестация өту : 2016ж
Деңгейлік сертификат
17 слайд
Ташенова Гүлнара -12.12.1981 ж Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Білімі: жоғары, АӘИУ. Педагогикалық өтілі: 8 жыл Санаты: II санат Аттестация өту : 2016ж Деңгейлік сертификат
#18 слайд
Әріптестермен коучинг сабақтың жоспарын
талқылау
Коучинг сабақ барысы
Әріптестермен коучинг сабақ
барысында
Оқушылар деңгейлік тапсырма
орындау барысы
18 слайд
Әріптестермен коучинг сабақтың жоспарын талқылау Коучинг сабақ барысы Әріптестермен коучинг сабақ барысында Оқушылар деңгейлік тапсырма орындау барысы
#19 слайд
Сабақтардан үзінді
19 слайд
Сабақтардан үзінді
#20 слайд
Әдістемелік бірлестіктің отырыстарының бір
кезеңдері
20 слайд
Әдістемелік бірлестіктің отырыстарының бір кезеңдері
#21 слайд
Сыныбы Екпінділер Таза
үшке
Білім
сапасы
Орта
балл
5-сынып 3/3 1/1 60 3,8
6-сынып 3 1 49,5
56
3,6
7-сынып 3 5/1
2/1
39
49
3,3
3,5
8-сынып 4/3 3
2/1
54
50
3,7
3,6
9-сынып 4/3 56
59
3,8
3,9
10-сынып 6/2 77,6
77,7
3,9
11-сынып 1/1 69
77
3,9
4
Жалпы 24/16
36/21
13/2
9/4
60,1
61,7
3,7
3,8
Оқушылардың тоқсандық қорытыныдысы
21 слайд
Сыныбы Екпінділер Таза үшке Білім сапасы Орта балл 5-сынып 3/3 1/1 60 3,8 6-сынып 3 1 49,5 56 3,6 7-сынып 3 5/1 2/1 39 49 3,3 3,5 8-сынып 4/3 3 2/1 54 50 3,7 3,6 9-сынып 4/3 56 59 3,8 3,9 10-сынып 6/2 77,6 77,7 3,9 11-сынып 1/1 69 77 3,9 4 Жалпы 24/16 36/21 13/2 9/4 60,1 61,7 3,7 3,8 Оқушылардың тоқсандық қорытыныдысы
#22 слайд
Жыл Орта балл
2016 73,3
2017 83,88
2018 81,2
ҰБТ қорытындылары
2016 2017 2018
65
70
75
80
85
Орта балл
Орта балл
22 слайд
Жыл Орта балл 2016 73,3 2017 83,88 2018 81,2 ҰБТ қорытындылары 2016 2017 2018 65 70 75 80 85 Орта балл Орта балл
#23 слайд
Гуманитарлық әдістемелік
мұғалімдерінің курстан өтуі туралы
№ Мұғалімдердің
аты-жөні
2016-
2017
оқу
жылы
2017-
2018
оқу
жылы
2018-
2019
оқу
жылы
1Камбаров Н. +
2Кузембаев Б. +
3Келдиярова Қ. +
4Бейсенов Ғ. +
5Айдосова А. +
6Ташенова Г. +
7Қалубаева Р. + +
8Есенбаева А. +
23 слайд
Гуманитарлық әдістемелік мұғалімдерінің курстан өтуі туралы № Мұғалімдердің аты-жөні 2016- 2017 оқу жылы 2017- 2018 оқу жылы 2018- 2019 оқу жылы 1Камбаров Н. + 2Кузембаев Б. + 3Келдиярова Қ. + 4Бейсенов Ғ. + 5Айдосова А. + 6Ташенова Г. + 7Қалубаева Р. + + 8Есенбаева А. +
#24 слайд
17%
50%
33%
Мұғалімдердің курстан өтуі
2016-2017
2017-2018
2018-2019
24 слайд
17% 50% 33% Мұғалімдердің курстан өтуі 2016-2017 2017-2018 2018-2019
#25 слайд
Гуманитарлық мұғалімінің ұстанымы
Жеке бас қасиетi,
өзiндiк ерекшелiктерi
Қоғамдық саяси
әлеуметтiк тәрбиесi
Сынып белсендiлерiн
ұйымдастыру,берiлген
тапсырмаларды орындау.
Сынып оқушыларын
ұйымдастыру.
Ата-анамен жұмыс
Оқыту әдiстемесi.
Педагогика.
Психология.
Ата-аналармен
жұмыс, саясат,әдебиет,
тарих,өнер т.б.
Тәрбие жұмыс жоспары,
Ұжымдық тәрбие.
Жеке адаммен жұмыс.
Жас, дене
ерекшелiктерiне қарай
жұмыс жүргiзу.
Өзiн-өзi басқару,
сөйлеу мәдениетi,
дауыс ырғағы,
мимика,артистизм т.б.
Бiлуi Iскерлiк дағдысы
Зерттеушiлiк
Оқушылардың жас
ерекшелiктерiн зерттеу,
жеке тұлғаны тани алу,
Озат тәжiрибенi
пайдалану
Педагогикалық техникаКоммуникативтiк
Оқушы-ата-ана,
мұғалiмдермен
қарым-қатынас.
Ұжымдық қатынасын
зерттеу
психологиясын меңгерту
25 слайд
Гуманитарлық мұғалімінің ұстанымы Жеке бас қасиетi, өзiндiк ерекшелiктерi Қоғамдық саяси әлеуметтiк тәрбиесi Сынып белсендiлерiн ұйымдастыру,берiлген тапсырмаларды орындау. Сынып оқушыларын ұйымдастыру. Ата-анамен жұмыс Оқыту әдiстемесi. Педагогика. Психология. Ата-аналармен жұмыс, саясат,әдебиет, тарих,өнер т.б. Тәрбие жұмыс жоспары, Ұжымдық тәрбие. Жеке адаммен жұмыс. Жас, дене ерекшелiктерiне қарай жұмыс жүргiзу. Өзiн-өзi басқару, сөйлеу мәдениетi, дауыс ырғағы, мимика,артистизм т.б. Бiлуi Iскерлiк дағдысы Зерттеушiлiк Оқушылардың жас ерекшелiктерiн зерттеу, жеке тұлғаны тани алу, Озат тәжiрибенi пайдалану Педагогикалық техникаКоммуникативтiк Оқушы-ата-ана, мұғалiмдермен қарым-қатынас. Ұжымдық қатынасын зерттеу психологиясын меңгерту
#26 слайд
Мұғалім
міндеті
білуге
Сай болуға
меңгеруге
танысу
қолдану
ақпараттан
Педагогикалық этика
Мемлекеттік стандарт
Әдіст. сабақ талдау
Педаг.озық тәжірибе
Тиімді жолда ажырату
пед. ақпараттық жаңалық
26 слайд
Мұғалім міндеті білуге Сай болуға меңгеруге танысу қолдану ақпараттан Педагогикалық этика Мемлекеттік стандарт Әдіст. сабақ талдау Педаг.озық тәжірибе Тиімді жолда ажырату пед. ақпараттық жаңалық
#27 слайд
Әдістемелік жұмыстың құрылымы
Педагогикалық кеңес
Әдістемелік кеңес
Мұғалімдердің әдістемелік
бірлестігі
Педагогикалық шеберлік
мектебі
Әдістемел
ік
отырыс,
семинар,
тренинг
Ғылыми
практикал
ық
конфере
нция
Жас
маманда
р мектебі
Шығарма
шылық
топ, білім
жетілдір
у
27 слайд
Әдістемелік жұмыстың құрылымы Педагогикалық кеңес Әдістемелік кеңес Мұғалімдердің әдістемелік бірлестігі Педагогикалық шеберлік мектебі Әдістемел ік отырыс, семинар, тренинг Ғылыми практикал ық конфере нция Жас маманда р мектебі Шығарма шылық топ, білім жетілдір у
#28 слайд
ӘБ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ
Жұмыс бағыты
Ә
д
істем
ел
ік
қ
ұ
р
ал
ж
и
н
ақ
тау
Ашық оқу-
-тәрбие сабақ
тары
Түрлі жобалау
ж/е зерттеу
ұйымдастыру
Қ
о
ғ
а
м
д
ы
қ
і
с
-
ш
а
р
а
л
а
р
ғ
а
қ
а
т
ы
с
у
Кәсіби
білімдерін
көтеру
Озат тәжірибе
тарату, өзара
байланыс
28 слайд
ӘБ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ Жұмыс бағыты Ә д істем ел ік қ ұ р ал ж и н ақ тау Ашық оқу- -тәрбие сабақ тары Түрлі жобалау ж/е зерттеу ұйымдастыру Қ о ғ а м д ы қ і с - ш а р а л а р ғ а қ а т ы с у Кәсіби білімдерін көтеру Озат тәжірибе тарату, өзара байланыс
#29 слайд
Әдістемелік жұмыстың мазмұны
Басқарудың атқаратын
қызметі
Әдістемелік жетекшінің
атқаратын іс-әрекеті
Ақпараттандыру-талдау Озық педагогикалық тәжірибе,
актуалдық, психологиялық,
дидактикалық проблемалар, дерек
банкін, зерттеу жұмыстарын, мектептегі
ғылыми әдістемелік жұмыс бағыттары
бойынша мәлімет банкін құрып,
жинақтау және сақтау;
Ынталандыру-мақсаттылық Ұжым және жеке мұғалімдердің дамуын
ұйымдастыру, іс-тәжірибелерін
педагогикалық және әдістемелік
кеңеспен ұштастыру;
Жобалау-жоспарлау Әдістемелік кеңеспен бірге ұжымның
және жеке мұғалімнің ғылыми
әдістемелік дамуын болжау,
әдіст.жұмыстың жоспарлы жүруін,
ұйымдастырылуын бақылау;
Ұйымдастырушылық-атқарушылық Оқу жоспарының, бағдарламаның,
ғылыми зерттеу жұмыстарының,
баспалар мен ақпарат құралдарын,
әдістемелік жинақтарын т.б.
үйымдастыру;
29 слайд
Әдістемелік жұмыстың мазмұны Басқарудың атқаратын қызметі Әдістемелік жетекшінің атқаратын іс-әрекеті Ақпараттандыру-талдау Озық педагогикалық тәжірибе, актуалдық, психологиялық, дидактикалық проблемалар, дерек банкін, зерттеу жұмыстарын, мектептегі ғылыми әдістемелік жұмыс бағыттары бойынша мәлімет банкін құрып, жинақтау және сақтау; Ынталандыру-мақсаттылық Ұжым және жеке мұғалімдердің дамуын ұйымдастыру, іс-тәжірибелерін педагогикалық және әдістемелік кеңеспен ұштастыру; Жобалау-жоспарлау Әдістемелік кеңеспен бірге ұжымның және жеке мұғалімнің ғылыми әдістемелік дамуын болжау, әдіст.жұмыстың жоспарлы жүруін, ұйымдастырылуын бақылау; Ұйымдастырушылық-атқарушылық Оқу жоспарының, бағдарламаның, ғылыми зерттеу жұмыстарының, баспалар мен ақпарат құралдарын, әдістемелік жинақтарын т.б. үйымдастыру;
#30 слайд
Жаңашылдық
технологияларын
меңгеру.
Әдістемелік
кеңес ,
практикалық-
теориялық
семинарлары
Бағдарламалар
жасау
Тақырыпты
сабақтық
Жоспарлау.
Әдістемелер.
Мұғалім
жұмысының
Технологиясы.
Өздік талдау.
Оқылатын пәннің
сапасы,
оқытылу деңгейі
тәрбиелік деңгейі
әдестемелек
мәселелерді
игерудің
диагностикалық
картасы
ҚЫЗМЕТ БАҒЫТТАРЫ
Мұғалімдердің
кәсіби
құзыреттіліктерін
дамыту, жан-
жақты көмек беру
Мұғалiмдерiнiң
жаңашылдық
әрекеттерiн
басқару.
Мұғалімдердің
шығармашылық
мүмкiндiктерiне
қолайлы жағдай
жасау.
30 слайд
Жаңашылдық технологияларын меңгеру. Әдістемелік кеңес , практикалық- теориялық семинарлары Бағдарламалар жасау Тақырыпты сабақтық Жоспарлау. Әдістемелер. Мұғалім жұмысының Технологиясы. Өздік талдау. Оқылатын пәннің сапасы, оқытылу деңгейі тәрбиелік деңгейі әдестемелек мәселелерді игерудің диагностикалық картасы ҚЫЗМЕТ БАҒЫТТАРЫ Мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамыту, жан- жақты көмек беру Мұғалiмдерiнiң жаңашылдық әрекеттерiн басқару. Мұғалімдердің шығармашылық мүмкiндiктерiне қолайлы жағдай жасау.
#31 слайд
Жаңашыл
ұстаздар
ұстанымы
Сын
тұрғысын
да
ойлауды
дамыту
Жобалап
оқыту
Деңгейлеп
саралап
оқыту
Қабілетті
оқушылар
мен
зерттеу
жұмыстар
ы
Жаңа
ақпаратт
ық
технолог
ия енгізу
Салауатт
ы өмір
сүру
бағдарла
ма- сын
оқыту
31 слайд
Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысын да ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқыту Қабілетті оқушылар мен зерттеу жұмыстар ы Жаңа ақпаратт ық технолог ия енгізу Салауатт ы өмір сүру бағдарла ма- сын оқыту
#32 слайд
Мұғалім
құзыреттілігін
дамыту
Әдістемелік жұмыс сапасы
Озық
іс-
тәжірибені
тарату
Жаңа
технологияны
меңгеру
Оқу
үрдісін
талдау
Үнемі
жаңару
32 слайд
Мұғалім құзыреттілігін дамыту Әдістемелік жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеру Оқу үрдісін талдау Үнемі жаңару
#33 слайд
ҰЖЫМ ҚАЙ КЕЗДЕ ҰЙЫМШЫЛ ?
Бірлестік
ұжымы
қ
а
м
қ
о
р
л
ы
қ
сыйластық
ш
ы
ғ
а
р
м
а
ш
ы
л
д
ы
қ
ұ
й
ы
м
ш
ы
л
д
ы
қ
Тәж
ірибе
бөлісу
Ө
з
а
р
а
т
ү
с
і
н
і
с
т
і
к
қ
о
ш
е
м
е
т
т
е
у
33 слайд
ҰЖЫМ ҚАЙ КЕЗДЕ ҰЙЫМШЫЛ ? Бірлестік ұжымы қ а м қ о р л ы қ сыйластық ш ы ғ а р м а ш ы л д ы қ ұ й ы м ш ы л д ы қ Тәж ірибе бөлісу Ө з а р а т ү с і н і с т і к қ о ш е м е т т е у
#34 слайд
Тарих сабағындағы жаңа технологияны
пайдалану сәтінде
34 слайд
Тарих сабағындағы жаңа технологияны пайдалану сәтінде
#35 слайд
Орыс тілі сабағының қызықты сәттері
35 слайд
Орыс тілі сабағының қызықты сәттері
#36 слайд
ОРЫС ТІЛІ САБАҒЫНДА
36 слайд
ОРЫС ТІЛІ САБАҒЫНДА
#37 слайд
Тарих сабағын...
37 слайд
Тарих сабағын...
шағым қалдыра аласыз













