Материалдар / Жер ғаламшарының пайда болуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жер ғаламшарының пайда болуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: жер шары қалай пайда болғандығын біледі; Оқушылардың басым бөлігі: тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін анықтайды; Кейбір оқушылар: жер шарында тіршіліктің қалай пайда болғандығы жайлы болжамдарды біледі және даму ерекшелігін пайымдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
446
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебінің биология пәні мұғалімі Қожамқұлова Алтынай Сабақтың тақырыбы: Жер ғаламшарын

1 слайд
№ 17 Т.Рысқұлов атындағы жалпы орта мектебінің биология пәні мұғалімі Қожамқұлова Алтынай Сабақтың тақырыбы: Жер ғаламшарының пайда болуы Оқу мақсаты 5.2.2.1 Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру Барлық оқушылар: жер шары қалай пайда болғандығын біледі; Оқушылардың басым бөлігі: тіршіліктің қалыптасу кезеңдерін анықтайды; Кейбір оқушылар: жер шарында тіршіліктің қалай пайда болғандығы жайлы болжамдарды біледі және даму ерекшелігін пайымдайды. О қу мақсаттары білім беру бағдарламасының Негізгі құжаттарының бірі болып табылатын Оқу бағдарламаларында көрсетілген .Оқушылардың Оқу мақсаттарына қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін мұғалімдерге оқу жоспарында ұсынылған тапсырмалармен кәсіби дайындығын пайдалану арқылы қажетті педагогикалық әдіс –тәсілдерді қолдана білуіне әдістемелік қолдау көрсетеді.

Сабақ барысында қолданылатын белсенді әдіс -тәсілдер Тұжырым иә / жоқ Макроәлем адам өлшемдерімен салыстыруға болатын нысанда

2 слайд
Сабақ барысында қолданылатын белсенді әдіс -тәсілдер Тұжырым иә / жоқ Макроәлем адам өлшемдерімен салыстыруға болатын нысандардан тұрады   «Микро» сөзі кішкентай деген мағынаны білдіреді   Атом, молекула, қарапайым бөлшектер макроәлемге жатады   Адам, жануар, өсімдік, ғимарат, көлік, жиһазда микроәлемге жатады   . Кластер әдісі 1-топ 1.Жер қалай пайда болды? 2 Протерезой 2-топ 1.Жер қалай пайда болды? 2.Архей 3-топ 1.Жер қалай пайда болды? 2.Палеозой3 -топқа бөлу 1-топ-Архей 2 топ Протерезой 3 топ-Палеозой

Тапсырма ;Суреттер сөйлейді Әр түрлі геолологиялық эраларда жерде не болғандығындығын сипатта№ Болжам авторы Жер ғаламшар

3 слайд
Тапсырма ;Суреттер сөйлейді Әр түрлі геолологиялық эраларда жерде не болғандығындығын сипатта№ Болжам авторы Жер ғаламшарының пайда болу болжамдары 1 И.Кант А. Бүкіл әлем — өте ұсақ бөлшектерден құралған ең алғашқы материядан тұрады; жұлдыздардың, Күннің және т. б. ғарыштық денелердің құралуы — дүниежүзілік тартылыс заңы бойынша, суық күйдегі алғашқы ұсақ бөлшектердің ретсіз (хаостық) қозғалысы жағдайында, жеке бөлшектердің бір -біріне тартылып, ірі денелер түрінде бірігуімен байланысты 2 С.Лаплас В. Ыстық күйдегі алғашқы газ - тозаңды тұмандықтар бүкіл дүниежүзілік тартылыс заңы бойынша белгілі бір орталық денені айнала қозғалуларының нәтижесінде біртіндеп тығыздала келе әр түрлі денелерге жіктеледі. Ондай тұмандықтың орталық бөлігінде ядролық дене қалыптасады. 3 О Ю Шмид С. Күн және Күн жүйесіне кіретін басқа планеталар аспан әлемін құрайтын алғашқы ортақ материядан, газ -тозаңды заттардың біртіндеп қоюланып тығыздалуына байланысты пайда болады. 4 В Г Фасенков D. Планеталар жүйесі Күнді қоршаған суық күйдегі алғашқы газ-тозаңды тұмандықтар мен метеориттік заттардың Күнге қарай тартылып Күнмен бірге галактиканы айналу барысында пайда болады. Жердің пайда болуы туралы болжамдарды берілген ғалымдардың атымен сәйкестендіріп,дәптерге жазады

Сабақты қортындылау үшін оқушыларға талдау сұрақтары 1.Геохраналогиялық кесте дегеніміз не? 2.Геологиялық эра дегеніміз не?

4 слайд
Сабақты қортындылау үшін оқушыларға талдау сұрақтары 1.Геохраналогиялық кесте дегеніміз не? 2.Геологиялық эра дегеніміз не? 3.Біз қай эрада өмір сүрудеміз? 4.Жер туралы қандай мәліметтер білесіңдер? 5.Жердің жасы ? Сабақтың қорытындысы: Оқушылардың өзін – өзі бағалауын ұйымдастыра отырып, кері байланыс жасаймыз. БББ кестесі Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.Білемін Білгім келеді Білдім

Бағалау критерийі Дескриптор Жер ғаламшарының пайда болу болжамдарын айтады - И.Канттың Жер ғаламшарының пайда болуы туралы

5 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Жер ғаламшарының пайда болу болжамдарын айтады - И.Канттың Жер ғаламшарының пайда болуы туралы болжамын көрсетеді; - С. Лапластың Жер ғаламшарының пайда болуы туралы болжамын көрсетеді; - О.Ю.Шмитдтің Жер ғаламшарының пайда болуы туралы болжамын көрсетеді; - В.Г.Фесенковтың Жер ғаламшарының пайда болуы туралы болжамын көрсетеді. Қалыптастырушы бағалау Берілген тапсырмаларды орындауына қарай оқушыларды көңіл күй білдіретін смайликтер арқылы бағалау Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.Бұл нормаға негізделген бағалаудан өзгеше.нормаға енгізілген бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі сыныптастарының үлгерімімен салыстырып қойылады «МАН) 38 бет Критериалды бағалау кезінде оқушылардың үлгерімі алдын ала белгіленген критерийлердің көмегімен өлшенеді Жеке жұмыс Сәйкестендіру кестесі әр дұрыс жауапқа 1 ұпай.топтық жұмысқа 5 ұпай