Материалдар / Жердің жүрегін тыңдайық. "Жер" ғаламшарын қамқорлық жасаймыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жердің жүрегін тыңдайық. "Жер" ғаламшарын қамқорлық жасаймыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр педагог үшін қажетті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
1317
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектептегі байқау практикасы Мамандығы: 0105000 - «Бастауыш білім беру» Біліктілігі: 0105013 "Бастауыш білім беру мұғалімі« Сы

1 слайд
Мектептегі байқау практикасы Мамандығы: 0105000 - «Бастауыш білім беру» Біліктілігі: 0105013 "Бастауыш білім беру мұғалімі« Сынып: 4 Пән: Әдебиеттік оқу Тақырыбы: «Жердің жүрегін тыңдайық» Практика әдіскері: Еңсенова Е.Т Топ : 41 «Б» Орындаған: Ахмет Айзада Маратқызы

1 слайд

Мектептегі байқау практикасы Мамандығы: 0105000 - «Бастауыш білім беру» Біліктілігі: 0105013 "Бастауыш білім беру мұғалімі« Сынып: 4 Пән: Әдебиеттік оқу Тақырыбы: «Жердің жүрегін тыңдайық» Практика әдіскері: Еңсенова Е.Т Топ : 41 «Б» Орындаған: Ахмет Айзада Маратқызы

Сұрақтарға жауап бер • Қалай ойлайсыңдар, жер ғаламшарында қандай экологиялық мәселелер бар? • Жерді қалай сақтауға болады? ht

2 слайд
Сұрақтарға жауап бер • Қалай ойлайсыңдар, жер ғаламшарында қандай экологиялық мәселелер бар? • Жерді қалай сақтауға болады? https://imektep.kz/kz/zher   - Неліктен жер тақырыбы туралы ой бөлістік деп ойлайсыңдар? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бағалау критерийлерін бірлесе құрастыру немесе таныстыру.

2 слайд

Сұрақтарға жауап бер • Қалай ойлайсыңдар, жер ғаламшарында қандай экологиялық мәселелер бар? • Жерді қалай сақтауға болады? https://imektep.kz/kz/zher   - Неліктен жер тақырыбы туралы ой бөлістік деп ойлайсыңдар? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бағалау критерийлерін бірлесе құрастыру немесе таныстыру.

Сабақтың тақырыбы: Жердің жүрегін тыңдайық «Жер» ғаламшарына қамқорлық жасаймыз Бөлім: Қоршаған ортаны қорғау

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жердің жүрегін тыңдайық «Жер» ғаламшарына қамқорлық жасаймыз Бөлім: Қоршаған ортаны қорғау

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жердің жүрегін тыңдайық «Жер» ғаламшарына қамқорлық жасаймыз Бөлім: Қоршаған ортаны қорғау

Оқу мақсаттары: 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, таныстырылым, бейнежазба жасау;

4 слайд
Оқу мақсаттары: 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, таныстырылым, бейнежазба жасау; 4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу; 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу.

4 слайд

Оқу мақсаттары: 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, таныстырылым, бейнежазба жасау; 4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу; 4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу.

Бағалау критерийлері:  сөйлеу барысында иллюстрациялар қолданасың;  шығарманы түсініп оқисың;  сұрақтарға жауап бересің;

5 слайд
Бағалау критерийлері:  сөйлеу барысында иллюстрациялар қолданасың;  шығарманы түсініп оқисың;  сұрақтарға жауап бересің;  шығармаға жаңа сюжеттер қосасың.

5 слайд

Бағалау критерийлері:  сөйлеу барысында иллюстрациялар қолданасың;  шығарманы түсініп оқисың;  сұрақтарға жауап бересің;  шығармаға жаңа сюжеттер қосасың.

Ұйымдастыру. Даламдай кең пейілім , Жүрегім толы мейірім. Мен үшін жоқ уағың, Бəріңе ортақ шуағым.

6 слайд
Ұйымдастыру. Даламдай кең пейілім , Жүрегім толы мейірім. Мен үшін жоқ уағың, Бəріңе ортақ шуағым.

6 слайд

Ұйымдастыру. Даламдай кең пейілім , Жүрегім толы мейірім. Мен үшін жоқ уағың, Бəріңе ортақ шуағым.

1. (Ж ). «Жер ғаламшарына қамқорлық жасаймыз» мәтінін оқы. Сұрақтарға жауап бер. Өз ойыңды дәлелде. – «Жер» ғаламшарының

7 слайд
1. (Ж ). «Жер ғаламшарына қамқорлық жасаймыз» мәтінін оқы. Сұрақтарға жауап бер. Өз ойыңды дәлелде. – «Жер» ғаламшарының басты мәселесі туралы мәтінде не айтылған? – Адамға жылу көздерінің қайсысы ыңғайлы, қолайлы деп ойлайсың? Дескриптор : - шығарманы түсініп оқиды; - сұрақтарға жауап береді. Б. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы .

7 слайд

1. (Ж ). «Жер ғаламшарына қамқорлық жасаймыз» мәтінін оқы. Сұрақтарға жауап бер. Өз ойыңды дәлелде. – «Жер» ғаламшарының басты мәселесі туралы мәтінде не айтылған? – Адамға жылу көздерінің қайсысы ыңғайлы, қолайлы деп ойлайсың? Дескриптор : - шығарманы түсініп оқиды; - сұрақтарға жауап береді. Б. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы .

8 слайд

8 слайд

2. (Ж;Т) «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы ойларын дәлелдейді. Ғылым мен техника Жер ғаламшарының мәселесін шешумен қалай ай

9 слайд
2. (Ж;Т) «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы ойларын дәлелдейді. Ғылым мен техника Жер ғаламшарының мәселесін шешумен қалай айналысады? Суретті қолдана отырып, өз ойыңды дәлелде. Дескриптор: - сөйлеу барысында суреттерді қолданады; - өз ойын білдіруде ым- ишара қолданады.

9 слайд

2. (Ж;Т) «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісі арқылы ойларын дәлелдейді. Ғылым мен техника Жер ғаламшарының мәселесін шешумен қалай айналысады? Суретті қолдана отырып, өз ойыңды дәлелде. Дескриптор: - сөйлеу барысында суреттерді қолданады; - өз ойын білдіруде ым- ишара қолданады.

3.(Ж) «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар сұраққа өз ойларын айтады. - Электр қуатынсыз өмір сүруге бола ма? - Отбасың айына

10 слайд
3.(Ж) «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар сұраққа өз ойларын айтады. - Электр қуатынсыз өмір сүруге бола ма? - Отбасың айына қанша электр қуатын қолданады? -Электр қуатын үнемдеу үшін не істеуге болады? https://www.youtube.com/watch?v=eLPTcUfPkAM бейнебаян көрсетіледі. Кесте толтыру ұсынылады. Отбасың осы айда қанша электр қуатын жұмсады? Өткен айда қанша электр қуатын жұмсады? Айына жұмсалатын электр қуаты қанша? Қорытынды                 ДЕСКРИПТОР: - сұрақтарға жауап береді; -өз ойын айтады; -өмірмен байланыстырып қорытынды жасайды.

10 слайд

3.(Ж) «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушылар сұраққа өз ойларын айтады. - Электр қуатынсыз өмір сүруге бола ма? - Отбасың айына қанша электр қуатын қолданады? -Электр қуатын үнемдеу үшін не істеуге болады? https://www.youtube.com/watch?v=eLPTcUfPkAM бейнебаян көрсетіледі. Кесте толтыру ұсынылады. Отбасың осы айда қанша электр қуатын жұмсады? Өткен айда қанша электр қуатын жұмсады? Айына жұмсалатын электр қуаты қанша? Қорытынды                 ДЕСКРИПТОР: - сұрақтарға жауап береді; -өз ойын айтады; -өмірмен байланыстырып қорытынды жасайды.

11 слайд

11 слайд

4.Шығармашылық тапсырма Суреттегі кейіпкерлер арасында айтыс құрастыр. Үшінші кейіпкер қос.Өз ойыңды дәптерге жаз. Дескриптор :

12 слайд
4.Шығармашылық тапсырма Суреттегі кейіпкерлер арасында айтыс құрастыр. Үшінші кейіпкер қос.Өз ойыңды дәптерге жаз. Дескриптор : - кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады; -кейіпкер қосады; -қосылған кейіпкердің ойын жазады. Саралау: тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт берілуі қажеттілігі ескеріледі, кейбіреуіне мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі.

12 слайд

4.Шығармашылық тапсырма Суреттегі кейіпкерлер арасында айтыс құрастыр. Үшінші кейіпкер қос.Өз ойыңды дәптерге жаз. Дескриптор : - кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады; -кейіпкер қосады; -қосылған кейіпкердің ойын жазады. Саралау: тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт берілуі қажеттілігі ескеріледі, кейбіреуіне мұғалім тарапынан қолдау көрсетіледі.

«Рефлексиялық шеңбер» 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

13 слайд
«Рефлексиялық шеңбер» 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

13 слайд

«Рефлексиялық шеңбер» 1. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? 2. Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? 3. Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? 4. Сабақта қандай қиындықтар туындады? 5. Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

14 слайд

14 слайд