Жердің қасиеті және оның салдары
Жердің қасиеті және оның салдары

#1 слайд
Қасымбекова Айгүл Зәкірқызы
№147 гимназия
Алмалы ауданы, Алматы қаласы
6 сынып.Жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы:
•6.2.2.2 -
Жердің
қасиеттерін
түсіндіру
Оқу мақсаты
•*Оқушылардың барлығы: Жер
планетасының ерекшеліктерін
талдайды;
•*Оқушылардың көпшілігі:
Жер қасиеттерінің салдарын атап
көрсетеді;
•*Оқушылардың кейбіреулері:
Табиғи құбылыстар мен
үдерістерді жіктейді.
Сабақтың
мақсаты
•түсіну;
•талдау;
•сараптау.
Ойлау
дағдылары:
§8. Жердің қасиеті және оның салдары
1 слайд
Қасымбекова Айгүл Зәкірқызы №147 гимназия Алмалы ауданы, Алматы қаласы 6 сынып.Жаратылыстану Сабақтың тақырыбы: •6.2.2.2 - Жердің қасиеттерін түсіндіру Оқу мақсаты •*Оқушылардың барлығы: Жер планетасының ерекшеліктерін талдайды; •*Оқушылардың көпшілігі: Жер қасиеттерінің салдарын атап көрсетеді; •*Оқушылардың кейбіреулері: Табиғи құбылыстар мен үдерістерді жіктейді. Сабақтың мақсаты •түсіну; •талдау; •сараптау. Ойлау дағдылары: §8. Жердің қасиеті және оның салдары
#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«Орны
ауысқан
әріптер»
«Қара,
оқып шық,
жап жаз»
«Фишбоун»
«Эйлер
шеңбері»
«Бір
минуттық
әңгіме»
Оқу барысында
оқушылардың
шығармашылық,
танымдық белсенділігін,
ізденушілік қабілеттерін
ашудағы белсенді оқыту
әдістері
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Орны ауысқан әріптер» «Қара, оқып шық, жап жаз» «Фишбоун» «Эйлер шеңбері» «Бір минуттық әңгіме» Оқу барысында оқушылардың шығармашылық, танымдық белсенділігін, ізденушілік қабілеттерін ашудағы белсенді оқыту әдістері
#3 слайд
Топтық жұмыс,
«Фишбоун» әдісі.
1 топ. Жер ерекше
планета.
Оқулықта берілген мәтінді
окиды, құрылымдалған
топтық жұмыс жасайды.
Ресурстарды пайдалана
отырып мәтінді қорғайды.
- Жердің орташа
температурасы?
-Су қанша пайызды алып
жатыр?
2 топ. Жер қабықтары.
Оқулықта берілген
мәтінді окиды,талдайды.
АКТ пайдалану арқылы
түсініктерін арттырады.
•Жер қабықтарын ата?
•Жер қалай қозғалады?
3 топ. Жер – тіршілік
планетасы
Мәтінді топ болып
талдайды, оқулықты
пайдалану арқылы
түсініктерін арттырады.
- Магниттік өріс деген
не?
- Табиғи құбылыстар мен
үдерістердің жіктелуі
.
Оқушылардың
топта өзін-өзі
ұстауы
+ / -
Тақырыпты аша
білуі
+ / -
Фактілермен
дәлелдеуі
+ / -
Постердің
тақырыпқа сай
келуі
+ / -
Cұрақтарға жауап беру арқылы
балықтың қаңқасын құрастырады
ҚБ: «Смайликтер» арқылы
бағалау
3 слайд
Топтық жұмыс, «Фишбоун» әдісі. 1 топ. Жер ерекше планета. Оқулықта берілген мәтінді окиды, құрылымдалған топтық жұмыс жасайды. Ресурстарды пайдалана отырып мәтінді қорғайды. - Жердің орташа температурасы? -Су қанша пайызды алып жатыр? 2 топ. Жер қабықтары. Оқулықта берілген мәтінді окиды,талдайды. АКТ пайдалану арқылы түсініктерін арттырады. •Жер қабықтарын ата? •Жер қалай қозғалады? 3 топ. Жер – тіршілік планетасы Мәтінді топ болып талдайды, оқулықты пайдалану арқылы түсініктерін арттырады. - Магниттік өріс деген не? - Табиғи құбылыстар мен үдерістердің жіктелуі . Оқушылардың топта өзін-өзі ұстауы + / - Тақырыпты аша білуі + / - Фактілермен дәлелдеуі + / - Постердің тақырыпқа сай келуі + / - Cұрақтарға жауап беру арқылы балықтың қаңқасын құрастырады ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалау
#4 слайд
Саралау әдістері
Жеке жұмыс
«Қара, оқып шық, жап жаз»
Жұптық жұмыс
«Бір минуттық әңгіме»
Топтық жұмыс
«Фишбоун», «Эйлер» шеңбері
ЭССЕ жазу
Оқулық соңындағы
тапсырмаларды
орындау
Тақырыпқа сай сурет салу
А
Б
С
4 слайд
Саралау әдістері Жеке жұмыс «Қара, оқып шық, жап жаз» Жұптық жұмыс «Бір минуттық әңгіме» Топтық жұмыс «Фишбоун», «Эйлер» шеңбері ЭССЕ жазу Оқулық соңындағы тапсырмаларды орындау Тақырыпқа сай сурет салу А Б С
#5 слайд
Критериалды бағалау
Қ
а
л
ы
п
т
а
с
т
ы
р
у
ш
ы
б
а
ғ
а
л
а
у
Жеке бағалау
Топтық бағалау
Жұптық бағалау
Диагностикалық
бағалау
Өзін – өзі бағалау
Ынталандыру арқылы
бағалау
«Сэндвич» әдісі арқылы
бағалау
Тақырып бойынша білім
деңгейі
Смайликтер арқылы
бағалау
5 слайд
Критериалды бағалау Қ а л ы п т а с т ы р у ш ы б а ғ а л а у Жеке бағалау Топтық бағалау Жұптық бағалау Диагностикалық бағалау Өзін – өзі бағалау Ынталандыру арқылы бағалау «Сэндвич» әдісі арқылы бағалау Тақырып бойынша білім деңгейі Смайликтер арқылы бағалау
#6 слайд
Кері байланыс
ойларыңызды айтыңыздар
6 слайд
Кері байланыс ойларыңызды айтыңыздар
#7 слайд
Өзін–өзі бағалау
«Алма ағашы» әдісі
Оқушылар сабақты қалай түсінгеніне байланысты алма таңдап
алып, алма ағашына іледі.
7 слайд
Өзін–өзі бағалау «Алма ағашы» әдісі Оқушылар сабақты қалай түсінгеніне байланысты алма таңдап алып, алма ағашына іледі.
шағым қалдыра аласыз













