"Жердің тектоникалық құрылысы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ғани Мұратбаев
атындағы орта мектебі
География пәні мұғалімі
Секерова Қазира
Қайратбекқызы
Тақырыбы:
Жердің тектоникалық
құрылысы
1 слайд
Ғани Мұратбаев атындағы орта мектебі География пәні мұғалімі Секерова Қазира Қайратбекқызы Тақырыбы: Жердің тектоникалық құрылысы
2 слайд
Қысқа мерзімді
жоспар (ҚМЖ)
Оқу
мақсаты
Белсенді
әдіс –
тәсілдер
Критери
алды
бағалау
Саралау
2 слайд
Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ) Оқу мақсаты Белсенді әдіс – тәсілдер Критери алды бағалау Саралау
3 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Жердің тектоникалық құрылысы
Оқу мақсаттары:
7.3.1.2. Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық
плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және
сипаттайды.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар:
- жердің тектоникалық құрылысын және жерде қанша
тақта бар екенін анықтайды;
Оқушылардың басым бөлігі:
- тақырыпты түсініп, литосфералық тақталарды
картадан көрсетеді;
Кейбір оқушылар:
- Тектоника, платформа, қалқан, сейсмограф, плита
терминдердің мағынасын ажырата алады.
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жердің тектоникалық құрылысы Оқу мақсаттары: 7.3.1.2. Жердің тектоникалық құрылымы мен литосфералық плиталардың орналасуын картадан көрсетеді және сипаттайды. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: - жердің тектоникалық құрылысын және жерде қанша тақта бар екенін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі: - тақырыпты түсініп, литосфералық тақталарды картадан көрсетеді; Кейбір оқушылар: - Тектоника, платформа, қалқан, сейсмограф, плита терминдердің мағынасын ажырата алады.
4 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер
«Гүл сыйлау»
Психологиялық жағымды ахуал
тудыру мақсатында оқушылар шеңбер
құрып гүлді ұсыну арқылы тілектерін
білдіреді.
«Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылар
Н.Назарбаевтың «Тәуелсіздік тірегі-білімді
ұрпақ» сөзін кезек-кезек айту арқылы төрт топқа
бөлінеді. Топ ережесімен таныстырып, топ
басшысын сайлап, бағалау парақшасын таратып
беру.
•1-топ. Тектоника
•2-топ. Платформа
•3-топ. Плита
•4-топ. Тақта
4 слайд
Белсенді әдіс-тәсілдер «Гүл сыйлау» Психологиялық жағымды ахуал тудыру мақсатында оқушылар шеңбер құрып гүлді ұсыну арқылы тілектерін білдіреді. «Санамақ» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылар Н.Назарбаевтың «Тәуелсіздік тірегі-білімді ұрпақ» сөзін кезек-кезек айту арқылы төрт топқа бөлінеді. Топ ережесімен таныстырып, топ басшысын сайлап, бағалау парақшасын таратып беру. •1-топ. Тектоника •2-топ. Платформа •3-топ. Плита •4-топ. Тақта
5 слайд
Үй тапсырмасы:Литосфераның құрылысы
және заттық құрамы.
"Бинго" ойыны арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
1. Жердің сыртқы қабаты қалай аталады?
2. Жер қыртысының түрлері?
3. Жер қыртысының химиялық элементтерін
атап шық?
4. жер қыртысының неше типі бар?
5.Жер қыртысы қалай қалыптасты?
6.Тау жыныстары неше топқа бөлінеді?
«Ой қозғау» электронды оқулық арқылы
литосфералық тақталардың
қозғалысын, бағытын көрсету.
5 слайд
Үй тапсырмасы:Литосфераның құрылысы және заттық құрамы. "Бинго" ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1. Жердің сыртқы қабаты қалай аталады? 2. Жер қыртысының түрлері? 3. Жер қыртысының химиялық элементтерін атап шық? 4. жер қыртысының неше типі бар? 5.Жер қыртысы қалай қалыптасты? 6.Тау жыныстары неше топқа бөлінеді? «Ой қозғау» электронды оқулық арқылы литосфералық тақталардың қозғалысын, бағытын көрсету.
6 слайд
"Кезбе тілші" әдісі бойынша мәтінмен
жұмыс жасайды.
1-топ: Жер бетінде болатын құбылыстар
2-топ: Литосфералық тақталар
3 – топ: Материктік жер қыртысы
4 –топ: Тақтаның тектоникасы
Талқылауға арналған тармақтар:
1.Тектоника дегеніміз не?
2. Жер бетінде жиі болатын құбылыс?
3. Тектоникалық тақталар?
4. Тектоникалық тақталардың гипотезасы?
5. Литосфералық тақталар қозғалысы?
6. Платформа, қалқан қайда кездеседі?
Дескриптор:
-Қанша литосфералық плиталар бар екенін
анықтап, түрлерін ажыратады.
«Ротация» әдісі бойынша топтардағы
оқушыларды ауыстыру
Қошеметтеу: Мадақтама сөздермен
6 слайд
"Кезбе тілші" әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жасайды. 1-топ: Жер бетінде болатын құбылыстар 2-топ: Литосфералық тақталар 3 – топ: Материктік жер қыртысы 4 –топ: Тақтаның тектоникасы Талқылауға арналған тармақтар: 1.Тектоника дегеніміз не? 2. Жер бетінде жиі болатын құбылыс? 3. Тектоникалық тақталар? 4. Тектоникалық тақталардың гипотезасы? 5. Литосфералық тақталар қозғалысы? 6. Платформа, қалқан қайда кездеседі? Дескриптор: -Қанша литосфералық плиталар бар екенін анықтап, түрлерін ажыратады. «Ротация» әдісі бойынша топтардағы оқушыларды ауыстыру Қошеметтеу: Мадақтама сөздермен
7 слайд
Тектоника
1
сейс
могр
аф 2
қал
қан 3
пли
та 4
“Бөшкедегі бас қатырғылар”
Терминдермен жұмыс
Тектоника, сейсмограф, қалқан, плита осы сөздер бөшкеде
берілген сандарда жасырылынып тұрады. Оқушылар осы
терминдерге сипаттама береді.
Жазылым бойынша: термин сөздерді дәптерге жазады.
Литосфералық тақталар шекарасын кескін картаға түсіреді.
Дескриптор:
Термин сөздердің мағынасын түсінеді. Литосфералық тақталар
шекарасын кескін картаға түсіреді.
"Веер" әдісі бойынша(жеке, топпен)топтарға сұрақтар беріледі.
Тапсырманы орындаған топ, көрші топқа тексерту үшін береді.
Топбасшылар оқушыларды бағалап отырады.
1. Жер сілкінісі дегеніміз не?
2. Сөйлемді жалғастыр. Литосфера бірнеше .....бөлінген.
3. Жер қыртысының тұрақты бөліктерін қандай платформалар
құрайды? себебін сипатта.
3. Не себепті материк және мұхит астындағы жер қыртысытары
бір - бірінен айырмашылық жасайды? Түсіндір4.Тақталардың
тектоникалық гипотезасын қалай түсіндің? Түсіндіріп бер.
Дескриптор: сұрақтарға жауап жазу арқылы негізгі ойды
түсіреді.
"Фасоль қапшығы" Мұғалім фасоль салынған
қапшықты лақтырады, тосып алған оқушы бүгінгі өткен
тақырып бойынша білгенін айтады.
7 слайд
Тектоника 1 сейс могр аф 2 қал қан 3 пли та 4 “Бөшкедегі бас қатырғылар” Терминдермен жұмыс Тектоника, сейсмограф, қалқан, плита осы сөздер бөшкеде берілген сандарда жасырылынып тұрады. Оқушылар осы терминдерге сипаттама береді. Жазылым бойынша: термин сөздерді дәптерге жазады. Литосфералық тақталар шекарасын кескін картаға түсіреді. Дескриптор: Термин сөздердің мағынасын түсінеді. Литосфералық тақталар шекарасын кескін картаға түсіреді. "Веер" әдісі бойынша(жеке, топпен)топтарға сұрақтар беріледі. Тапсырманы орындаған топ, көрші топқа тексерту үшін береді. Топбасшылар оқушыларды бағалап отырады. 1. Жер сілкінісі дегеніміз не? 2. Сөйлемді жалғастыр. Литосфера бірнеше .....бөлінген. 3. Жер қыртысының тұрақты бөліктерін қандай платформалар құрайды? себебін сипатта. 3. Не себепті материк және мұхит астындағы жер қыртысытары бір - бірінен айырмашылық жасайды? Түсіндір4.Тақталардың тектоникалық гипотезасын қалай түсіндің? Түсіндіріп бер. Дескриптор: сұрақтарға жауап жазу арқылы негізгі ойды түсіреді. "Фасоль қапшығы" Мұғалім фасоль салынған қапшықты лақтырады, тосып алған оқушы бүгінгі өткен тақырып бойынша білгенін айтады.
8 слайд
Саралаудың тәсілдері
“Электронды оқулық”
“Кезбе тілші” әдісі
“Бөшкедегі бас қатырғылар” әдісі
“Веер” әдісі
“Кір жаятын жіп”,”Шапалақтау”, “Қол
таңба” әдісі арқылы топ арасында бағалау
“Фасоль қапшығы” әдісі
8 слайд
Саралаудың тәсілдері “Электронды оқулық” “Кезбе тілші” әдісі “Бөшкедегі бас қатырғылар” әдісі “Веер” әдісі “Кір жаятын жіп”,”Шапалақтау”, “Қол таңба” әдісі арқылы топ арасында бағалау “Фасоль қапшығы” әдісі
9 слайд
Бағалау
Кері байланыс:
“Қол таңба” әдісі
• Смайликтер,
шапалақтау , “кір
жаятын жіп” арқылы
топтар бір-бірін
бағалайды
9 слайд
Бағалау Кері байланыс: “Қол таңба” әдісі • Смайликтер, шапалақтау , “кір жаятын жіп” арқылы топтар бір-бірін бағалайды
10 слайд
Оқу
мақсаты
Белсенді
әдіс –
тәсілдер
Критери
алды
бағалау
Саралау
10 слайд
Оқу мақсаты Белсенді әдіс – тәсілдер Критери алды бағалау Саралау
11 слайд
11 слайд