Жиілік сөздер
Жиілік сөздер

#1 слайд
Жиілік сөздік белгілі бір текст көлеміндегі немесе магнитті тексте таспа
жазбасының бір үзігіндегі, нақты бір келемде жинақталған
анкеталық анықтамалардағы сөздердің не сөз тұлғалардың, не
сөз
тіркестерінің, грамматикалық тұлғалардың, буындардың, дыбыс
таңбалары, оның тіркестерінің қолдану жиілігі көрсетіліп берілген
тізбесі. әліпбилік -
Жиілік сөздік;
Жиілік
сөздік;
кері әліпбилі
Әліпбилі - Жиілік
сөздік белгілі бір зерттеуге алынған текст көлеміндегі
сөздердің не олардың сөз
тұлғаларының қолданылу
жиілігі керсетіле отырып, алдыңғы әріптері бойынша
қатаң әліпби тәртібімен берілген тізбесі.
1. зерттеуге қажет болған лексикалық топтарды оңай ажыратуға, ондағы керек сөздерді қиындықсыз тез тауып алуға;
2. қаралынып отырған текстің
стильдік сапасын таңдауға;
3. зерттеуге алынған
шығарма тілінің лексикалық байлығы мен оны жазған автордың сөз қолданылуындағы тілдік
ерекшеліктері мен шеберлігін білуге;
4. морфологиялық дублеттердің,
фонетикалық дублеттердің қай нұсқаларының сирек қолданылатындығын білу арқылы
олардың орнықтылығын анықтауға; сондай-ақ, жарыса қолданылатын сөздердің қай нұсқаларының әдеби норманың
талабынан шығатындығын анықтауға жәрдемдеседі.
1 слайд
Жиілік сөздік белгілі бір текст көлеміндегі немесе магнитті тексте таспа жазбасының бір үзігіндегі, нақты бір келемде жинақталған анкеталық анықтамалардағы сөздердің не сөз тұлғалардың, не сөз тіркестерінің, грамматикалық тұлғалардың, буындардың, дыбыс таңбалары, оның тіркестерінің қолдану жиілігі көрсетіліп берілген тізбесі. әліпбилік - Жиілік сөздік; Жиілік сөздік; кері әліпбилі Әліпбилі - Жиілік сөздік белгілі бір зерттеуге алынған текст көлеміндегі сөздердің не олардың сөз тұлғаларының қолданылу жиілігі керсетіле отырып, алдыңғы әріптері бойынша қатаң әліпби тәртібімен берілген тізбесі. 1. зерттеуге қажет болған лексикалық топтарды оңай ажыратуға, ондағы керек сөздерді қиындықсыз тез тауып алуға; 2. қаралынып отырған текстің стильдік сапасын таңдауға; 3. зерттеуге алынған шығарма тілінің лексикалық байлығы мен оны жазған автордың сөз қолданылуындағы тілдік ерекшеліктері мен шеберлігін білуге; 4. морфологиялық дублеттердің, фонетикалық дублеттердің қай нұсқаларының сирек қолданылатындығын білу арқылы олардың орнықтылығын анықтауға; сондай-ақ, жарыса қолданылатын сөздердің қай нұсқаларының әдеби норманың талабынан шығатындығын анықтауға жәрдемдеседі.
#2 слайд
Жиілік сөздік белгілі бір зерттеуге алынған текстегі сездердің,
не оның тұлғаларының қолданылу жиілік санына
қарай қатаң кемімелі тәртіппен орналасқан
тізбесі. Егер мұнда сөздер мен оның тұлғаларының
қолданылу жиілік саны бірдей болып келсе,
онда олар әліпбилі-жиілік сөздіктегідей алдыңғы
әріптері бойынша қатаң әліпби тәртібімен
беріледі.
1. сөздік құрамындағы лексик. топтардың мөлшер шамасын нақтылауымызда және ондағы қажет болған жиіліктегі
сөздердің қандай лексикалық топтарға жататындығын анықтауда;
2. тілдерді оқытудың тиімділігін арттыру үшін пайдалануда;
3. шет ел
тілдерін оқытуға байланысты әдістемелік құралдарды құрастыруда;
4. оқулықтар мен кемекші оқу құралдарын дайындауда ондағы тілдік материалдарды тиімді орналастыруда;
5. лексикографикалық жұмыстарды құрастыруда;
6. тілімізге жаңадан ене бастаған
сөздер мен сөз қолданыстардың өміршеңдігін анықтауда, сондай-ақ ана тілі
материалдарын туыстас және туыс емес тілдермен салыстыра зерттеуімізде аса қажетті көмекші құрал бола
алады.
2 слайд
Жиілік сөздік белгілі бір зерттеуге алынған текстегі сездердің, не оның тұлғаларының қолданылу жиілік санына қарай қатаң кемімелі тәртіппен орналасқан тізбесі. Егер мұнда сөздер мен оның тұлғаларының қолданылу жиілік саны бірдей болып келсе, онда олар әліпбилі-жиілік сөздіктегідей алдыңғы әріптері бойынша қатаң әліпби тәртібімен беріледі. 1. сөздік құрамындағы лексик. топтардың мөлшер шамасын нақтылауымызда және ондағы қажет болған жиіліктегі сөздердің қандай лексикалық топтарға жататындығын анықтауда; 2. тілдерді оқытудың тиімділігін арттыру үшін пайдалануда; 3. шет ел тілдерін оқытуға байланысты әдістемелік құралдарды құрастыруда; 4. оқулықтар мен кемекші оқу құралдарын дайындауда ондағы тілдік материалдарды тиімді орналастыруда; 5. лексикографикалық жұмыстарды құрастыруда; 6. тілімізге жаңадан ене бастаған сөздер мен сөз қолданыстардың өміршеңдігін анықтауда, сондай-ақ ана тілі материалдарын туыстас және туыс емес тілдермен салыстыра зерттеуімізде аса қажетті көмекші құрал бола алады.
#3 слайд
Кері әліпбилі белгілі бір зерттеуге алынған текст көлеміндегі сөздердің, оның
тұлғаларының соңғы әріптері бойынша қатаң кері әліпби
тәртібімен берілетін, текстегі қолданылу жиілігі қоса көрсетілетін
тізбесі.
1. сөздің негізгі бөлшектерін (лексикалық және грамматикалық тұлғаларды) ажыратып тануымызда және ол
белшектердің тілдегі қолданыстарына талдамалар жасауымызға көмектеседі.
2. зерттеушінің сөз тудырушы және сез түрлендіруші грамматикалық қосымшаларды қиындықсыз тез тауып
алуына көмектеседі.
3. омонимдес
қосымшалардыңсыңарларын бір-бірінен ажырата білуге де үлкен септігін тигізеді
4. сөздердің тұлғалық ( морфология ) белшектерін оқытуда да, оған байланысты оның оқыту әдістемесін тиімді
ұйымдастыруға да көрсетер септігі мол.
3 слайд
Кері әліпбилі белгілі бір зерттеуге алынған текст көлеміндегі сөздердің, оның тұлғаларының соңғы әріптері бойынша қатаң кері әліпби тәртібімен берілетін, текстегі қолданылу жиілігі қоса көрсетілетін тізбесі. 1. сөздің негізгі бөлшектерін (лексикалық және грамматикалық тұлғаларды) ажыратып тануымызда және ол белшектердің тілдегі қолданыстарына талдамалар жасауымызға көмектеседі. 2. зерттеушінің сөз тудырушы және сез түрлендіруші грамматикалық қосымшаларды қиындықсыз тез тауып алуына көмектеседі. 3. омонимдес қосымшалардыңсыңарларын бір-бірінен ажырата білуге де үлкен септігін тигізеді 4. сөздердің тұлғалық ( морфология ) белшектерін оқытуда да, оған байланысты оның оқыту әдістемесін тиімді ұйымдастыруға да көрсетер септігі мол.
шағым қалдыра аласыз













