Жиын және жиынның элементтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта
мектебінің математика пән мұғалімі
Джанибекова Салтанат
Ұзақ мерзімді
жоспардың
тарауы:
5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын.
Жиынның элементтері.
Жиындарды кескіндеу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары:
5.4.1.1
Жиын, оның элементтері,бос
жиын ұғымдарын меңгеру;
5.5.2.8
Жиындармен жұмыс істеуде
- символдарын қолдану;
Сабақтың мақсаты:
Жиын , оның элементтері, бос жиын
ұғымдарын білу;
Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын
қолдану;
Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің
ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі:
- жиынның элементтерін
ажыратады;
- символдарының
қолдана алады;
- Жиындарды кескіндеп,
жиын элементтерінің
ортақ белгілерімен
қасиеттерін түсіндіре
алады
1 слайд
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.4.1.1 Жиын, оның элементтері,бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Сабақтың мақсаты: Жиын , оның элементтері, бос жиын ұғымдарын білу; Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі: - жиынның элементтерін ажыратады; - символдарының қолдана алады; - Жиындарды кескіндеп, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіре алады
2 слайд
Тілдік мақсаттар : жиын,
ішкі жиын , жиынның
элементі,
тиісті ,тиісті емес, бірігуі,
қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу:
Топтық жұмыста
жауапкершілікке,
өзгелердің мәдениетіне
және көзқарастарына
құрметпен қарау, өмір
бойы оқуға дайын болу
Пәнаралық байланыс:
Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім:
Натурал сандар, жұп және
тақ сандар, бөлшектер
туралы түсініктерін біледі,
сандарға арифметикалық
амалдар қолдана алады
2 слайд
Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу: Топтық жұмыста жауапкершілікке, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім: Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер туралы түсініктерін біледі, сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады
3 слайд
•
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
•
2. «Сиқырлы
қобдиша» әдісін
пайдаланып, топқа
бөлу
•
3 « Сұрақты ұстап
ал!» әдісін
пайдаланып
сұрақтар қою
арқылы өткен
тақырыптарға шолу
жасаймызСуретте
көрсетілген
элементтерді
оқушылар алдына
тастап, қай жиынға
жататынын анықтап,
сабаққа дайындығын
тексеру.
•
4. «Ой қозғау»Сабақтың
басы •
Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс».
•
Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін
табуды орындау керек.
•
Бағалау: «Бағдаршам»
•
Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін.
•
№ 780 Жұптық жұмыс
•
Саралау: Қателескен оқушыларға көмек
беру, қолдау көрсету
•
Бағалау: Шапалақтау
•
№ 781 топтық жұмыс
•
Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі
тапсырма беремін.
•
Бағалау: «Смайлик »
•
№ 782 Жеке жұмыс.
•
Нысандар жиынын бір сөзбен ата.
•
№ 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш
санына еселік болатын жиынның элементін
табамыз. Топтық жұмыс
•
Саралау:Дұрыс шығарған жұпты
қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға
көмек беріледі
•
Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы •
«Дыбыстарды ажырату»
әдісі арқылы нақыл сөзден
дауысты және дауыссыз
дыбыстарды ажыратады.
«Тәуелсіз ел тірегі-білімді
ұрпақ»
•
«Құпия зат» әдісі арқылы
сабақты бекітемін. Бұл
жерде бір затты көрсетіп
сол зат қай жиынға
жататынын табу.
•
Үйге тапсырма: тақырыпты
•
оқу, № 785 есеп
•
«Бес саусақ» әдісі
бойынша қағаз бетіне
қолыңызды қойып,
саусақтарыңызды
айналдыра сызыңыз. Әр
саусақтың өзінің мәні бар,
солар бойынша өз
ойыңызды білдіріңіз
•
Бағалау парақшасын
пайдалану арқылы
оқушылар бағаланады
Сабақтың
соңы
3 слайд
• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасаймызСуретте көрсетілген элементтерді оқушылар алдына тастап, қай жиынға жататынын анықтап, сабаққа дайындығын тексеру. • 4. «Ой қозғау»Сабақтың басы • Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс». • Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін табуды орындау керек. • Бағалау: «Бағдаршам» • Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін. • № 780 Жұптық жұмыс • Саралау: Қателескен оқушыларға көмек беру, қолдау көрсету • Бағалау: Шапалақтау • № 781 топтық жұмыс • Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі тапсырма беремін. • Бағалау: «Смайлик » • № 782 Жеке жұмыс. • Нысандар жиынын бір сөзбен ата. • № 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш санына еселік болатын жиынның элементін табамыз. Топтық жұмыс • Саралау:Дұрыс шығарған жұпты қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға көмек беріледі • Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы • «Дыбыстарды ажырату» әдісі арқылы нақыл сөзден дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ» • «Құпия зат» әдісі арқылы сабақты бекітемін. Бұл жерде бір затты көрсетіп сол зат қай жиынға жататынын табу. • Үйге тапсырма: тақырыпты • оқу, № 785 есеп • «Бес саусақ» әдісі бойынша қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз • Бағалау парақшасын пайдалану арқылы оқушылар бағаланады Сабақтың соңы