Жиын және жиынның элементтері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жиын және жиынның элементтері

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыпты дұрыс меңгерту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

#1 слайд
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.4.1.1 Жиын, оның элементтері,бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Сабақтың мақсаты: Жиын , оның элементтері, бос жиын ұғымдарын білу; Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі: - жиынның элементтерін ажыратады; - символдарының қолдана алады; - Жиындарды кескіндеп, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіре алады

1 слайд

Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.4.1.1 Жиын, оның элементтері,бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Сабақтың мақсаты: Жиын , оның элементтері, бос жиын ұғымдарын білу; Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі: - жиынның элементтерін ажыратады; - символдарының қолдана алады; - Жиындарды кескіндеп, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға бау

#2 слайд
Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу: Топтық жұмыста жауапкершілікке, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім: Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер туралы түсініктерін біледі, сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады

2 слайд

Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу: Топтық жұмыста жауапкершілікке, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім: Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер туралы түсініктерін біледі, сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады

• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайда

#3 слайд
• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасаймызСуретте көрсетілген элементтерді оқушылар алдына тастап, қай жиынға жататынын анықтап, сабаққа дайындығын тексеру. • 4. «Ой қозғау»Сабақтың басы • Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс». • Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін табуды орындау керек. • Бағалау: «Бағдаршам» • Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін. • № 780 Жұптық жұмыс • Саралау: Қателескен оқушыларға көмек беру, қолдау көрсету • Бағалау: Шапалақтау • № 781 топтық жұмыс • Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі тапсырма беремін. • Бағалау: «Смайлик » • № 782 Жеке жұмыс. • Нысандар жиынын бір сөзбен ата. • № 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш санына еселік болатын жиынның элементін табамыз. Топтық жұмыс • Саралау:Дұрыс шығарған жұпты қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға көмек беріледі • Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы • «Дыбыстарды ажырату» әдісі арқылы нақыл сөзден дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ» • «Құпия зат» әдісі арқылы сабақты бекітемін. Бұл жерде бір затты көрсетіп сол зат қай жиынға жататынын табу. • Үйге тапсырма: тақырыпты • оқу, № 785 есеп • «Бес саусақ» әдісі бойынша қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз • Бағалау парақшасын пайдалану арқылы оқушылар бағаланады Сабақтың соңы

3 слайд

• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасаймызСуретте көрсетілген элементтерді оқушылар алдына тастап, қай жиынға жататынын анықтап, сабаққа дайындығын тексеру. • 4. «Ой қозғау»Сабақтың басы • Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс». • Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін табуды орындау керек. • Бағалау: «Бағдаршам» • Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін. • № 780 Жұптық жұмыс • Саралау: Қателескен оқушыларға көмек беру, қолдау көрсету • Бағалау: Шапалақтау • № 781 топтық жұмыс • Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі тапсырма беремін. • Бағалау: «Смайлик » • № 782 Жеке жұмыс. • Нысандар жиынын бір сөзбен ата. • № 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш санына еселік болатын жиынның элементін табамыз. Топтық жұмыс • Саралау:Дұрыс шығарған жұпты қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға көмек беріледі • Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы • «Дыбыстарды ажырату» әдісі арқылы нақыл сөзден дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ» • «Құпия зат» әдісі арқылы сабақты бекітемін. Бұл жерде бір затты көрсетіп сол зат қай жиынға жататынын табу. • Үйге тапсырма: тақырыпты • оқу, № 785 есеп • «Бес саусақ» әдісі бойынша қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз • Бағалау парақшасын пайдалану арқылы оқушылар бағаланады Сабақтың соңы

Файл форматы:
pptx
13.02.2019
688
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі