Материалдар / Жиын және жиынның элементтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиын және жиынның элементтері

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыпты дұрыс меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
591
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

1 слайд
Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.4.1.1 Жиын, оның элементтері,бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Сабақтың мақсаты: Жиын , оның элементтері, бос жиын ұғымдарын білу; Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі: - жиынның элементтерін ажыратады; - символдарының қолдана алады; - Жиындарды кескіндеп, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіре алады

1 слайд

Б.Нұрлыбеков атында ғы жалпы орта мектебінің математика пән мұғалімі Джанибекова Салтанат Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.С . ЖиынСабақтың тақырыбы: Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.4.1.1 Жиын, оның элементтері,бос жиын ұғымдарын меңгеру; 5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Сабақтың мақсаты: Жиын , оның элементтері, бос жиын ұғымдарын білу; Жиындармен жұмыс істеуде - символдарын қолдану; Жиындарды кескіндеу, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіруБағалау критерийі: - жиынның элементтерін ажыратады; - символдарының қолдана алады; - Жиындарды кескіндеп, жиын элементтерінің ортақ белгілерімен қасиеттерін түсіндіре алады

Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға бау

2 слайд
Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу: Топтық жұмыста жауапкершілікке, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім: Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер туралы түсініктерін біледі, сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады

2 слайд

Тілдік мақсаттар : жиын, ішкі жиын , жиынның элементі, тиісті ,тиісті емес, бірігуі, қиылысуы, бос жиын. Құндылықтарға баулу: Топтық жұмыста жауапкершілікке, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Пәнаралық байланыс: Бейнелеу, қазақ тілі. Алдыңғы білім: Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер туралы түсініктерін біледі, сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады

• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайда

3 слайд
• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасаймызСуретте көрсетілген элементтерді оқушылар алдына тастап, қай жиынға жататынын анықтап, сабаққа дайындығын тексеру. • 4. «Ой қозғау»Сабақтың басы • Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс». • Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін табуды орындау керек. • Бағалау: «Бағдаршам» • Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін. • № 780 Жұптық жұмыс • Саралау: Қателескен оқушыларға көмек беру, қолдау көрсету • Бағалау: Шапалақтау • № 781 топтық жұмыс • Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі тапсырма беремін. • Бағалау: «Смайлик » • № 782 Жеке жұмыс. • Нысандар жиынын бір сөзбен ата. • № 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш санына еселік болатын жиынның элементін табамыз. Топтық жұмыс • Саралау:Дұрыс шығарған жұпты қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға көмек беріледі • Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы • «Дыбыстарды ажырату» әдісі арқылы нақыл сөзден дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ» • «Құпия зат» әдісі арқылы сабақты бекітемін. Бұл жерде бір затты көрсетіп сол зат қай жиынға жататынын табу. • Үйге тапсырма: тақырыпты • оқу, № 785 есеп • «Бес саусақ» әдісі бойынша қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз • Бағалау парақшасын пайдалану арқылы оқушылар бағаланады Сабақтың соңы

3 слайд

• 1. Ұйымдастыру кезеңі. • 2. «Сиқырлы қобдиша» әдісін пайдаланып, топқа бөлу • 3 « Сұрақты ұстап ал!» әдісін пайдаланып сұрақтар қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасаймызСуретте көрсетілген элементтерді оқушылар алдына тастап, қай жиынға жататынын анықтап, сабаққа дайындығын тексеру. • 4. «Ой қозғау»Сабақтың басы • Оқулықпен жұмыс. «Топтық жұмыс». • Әр топқа жиындар беріп, оның элементтерін табуды орындау керек. • Бағалау: «Бағдаршам» • Саралау: Әр топқа қолдау көрсетемін. • № 780 Жұптық жұмыс • Саралау: Қателескен оқушыларға көмек беру, қолдау көрсету • Бағалау: Шапалақтау • № 781 топтық жұмыс • Саралау : Жақсы оқитын оқушыға күрделі тапсырма беремін. • Бағалау: «Смайлик » • № 782 Жеке жұмыс. • Нысандар жиынын бір сөзбен ата. • № 785 «Сөзді тап» әдісі бойынша үш санына еселік болатын жиынның элементін табамыз. Топтық жұмыс • Саралау:Дұрыс шығарған жұпты қолдаймын. Қиындығы бар оқушыларға көмек беріледі • Бағалау: стикерлерСабақтың ортасы • «Дыбыстарды ажырату» әдісі арқылы нақыл сөзден дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады. «Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ» • «Құпия зат» әдісі арқылы сабақты бекітемін. Бұл жерде бір затты көрсетіп сол зат қай жиынға жататынын табу. • Үйге тапсырма: тақырыпты • оқу, № 785 есеп • «Бес саусақ» әдісі бойынша қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз • Бағалау парақшасын пайдалану арқылы оқушылар бағаланады Сабақтың соңы