Материалдар / Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгерту Жиындармен жұмыс бос мүше, тиісті, тиісті емес символдарын қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Маусым 2022
535
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Каденов Бактиб

1 слайд
« А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Каденов Бактибай

1 слайд

« А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Каденов Бактибай

Сабақтың тақырыбы: Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1. жиын және оның элементт

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1. жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгерту 5.5.3.8 Жиындармен жұмыс  ,  ,  ,  ,  ,  ,  символдарын қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жиындардың берілу тәсілдерін, олардың элементтерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: жиындардың бірігуі мен қиылысуын қолдана алады Кейбір оқушылар: кейбір оқушылар жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады Сабақтың тақырыбы: Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1. жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгерту 5.5.3.8 Жиындармен жұмыс  ,  ,  ,  ,  ,  ,  символдарын қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жиындардың берілу тәсілдерін, олардың элементтерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: жиындардың бірігуі мен қиылысуын қолдана алады Кейбір оқушылар: кейбір оқушылар жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1. жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгерту 5.5.3.8 Жиындармен жұмыс  ,  ,  ,  ,  ,  ,  символдарын қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жиындардың берілу тәсілдерін, олардың элементтерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: жиындардың бірігуі мен қиылысуын қолдана алады Кейбір оқушылар: кейбір оқушылар жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады Сабақтың тақырыбы: Жиын. Жиын элементтері. Жиындарды кескіндеу. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1. жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгерту 5.5.3.8 Жиындармен жұмыс  ,  ,  ,  ,  ,  ,  символдарын қолдану. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Жиындардың берілу тәсілдерін, олардың элементтерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: жиындардың бірігуі мен қиылысуын қолдана алады Кейбір оқушылар: кейбір оқушылар жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады

Белсенді оқыту тәсілдері

3 слайд
Белсенді оқыту тәсілдері

3 слайд

Белсенді оқыту тәсілдері

Критериалды бағалау тапсырма дескриптор Бағалау критерийі Дескриптор Жиынның элементтерін анықтаңдар а) Жұп сандар жиыны; ә)Тақ

4 слайд
Критериалды бағалау тапсырма дескриптор Бағалау критерийі Дескриптор Жиынның элементтерін анықтаңдар а) Жұп сандар жиыны; ә)Тақ сандар жиыны.

4 слайд

Критериалды бағалау тапсырма дескриптор Бағалау критерийі Дескриптор Жиынның элементтерін анықтаңдар а) Жұп сандар жиыны; ә)Тақ сандар жиыны.

"Бас бармақ" әдісі бойынша бағалау, ауызша мадақтау. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін пайдаланып оқушыларды баға

5 слайд
"Бас бармақ" әдісі бойынша бағалау, ауызша мадақтау. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін пайдаланып оқушыларды бағалау.

5 слайд

"Бас бармақ" әдісі бойынша бағалау, ауызша мадақтау. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін пайдаланып оқушыларды бағалау.