2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жиын.Жиындар ұғымы

Жиын.Жиындар ұғымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиындар тақырыбына арналған жаңартылған бағдарлама сәйкес дайын презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
09 Сәуір 2018
792
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

-Оқушыларды редактормен жұмыс істеуге үйрету. -Графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік беру. -Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқып

2 слайд
-Оқушыларды редактормен жұмыс істеуге үйрету. -Графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік беру. -Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету. - оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту. -Оқушыларға бір-біріне кіріп қабаттасқан жиындар туралы түсінік беру. - Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету. - Оқушылардың жиындармен жұмыс жасау процесінде логикалық қабілетін дамыту.

2 слайд

-Оқушыларды редактормен жұмыс істеуге үйрету. -Графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік беру. -Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету. - оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту. -Оқушыларға бір-біріне кіріп қабаттасқан жиындар туралы түсінік беру. - Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету. - Оқушылардың жиындармен жұмыс жасау процесінде логикалық қабілетін дамыту.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Көрнекілік: Интербелсенді тақта, карточкалар, компьютер. Пәнаралы

3 слайд
Сабақтың типі: Жаңа сабақ. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Көрнекілік: Интербелсенді тақта, карточкалар, компьютер. Пәнаралық байланыс: Математика, қазақ тілі мен әдебиет. Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар: Оқушылар білу тиіс : -Microsoft Word редакторын іске қосуды - Word - та кесте сызуды; -кестені сақтауды; - Microsoft Word редакторынан шығуды; Оқушылар үйренуі тиіс: Барлық командаларды пайдалануды; Кестенің ішіне мәтін кірістіруді; Кестені бір жерден екінші жерге көшіруді; Баспаға жіберуді.

3 слайд

Сабақтың типі: Жаңа сабақ. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Көрнекілік: Интербелсенді тақта, карточкалар, компьютер. Пәнаралық байланыс: Математика, қазақ тілі мен әдебиет. Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар: Оқушылар білу тиіс : -Microsoft Word редакторын іске қосуды - Word - та кесте сызуды; -кестені сақтауды; - Microsoft Word редакторынан шығуды; Оқушылар үйренуі тиіс: Барлық командаларды пайдалануды; Кестенің ішіне мәтін кірістіруді; Кестені бір жерден екінші жерге көшіруді; Баспаға жіберуді.

 Ұйымдастыру;  Үй тапсырмасын тексеру:  Жаңа сабаққа кіріспе;  Жаңа сабақ  Жаңа сабақты бекіту;  Үй тапсырмасы;  Қорытынд

4 слайд
 Ұйымдастыру;  Үй тапсырмасын тексеру:  Жаңа сабаққа кіріспе;  Жаңа сабақ  Жаңа сабақты бекіту;  Үй тапсырмасы;  Қорытындылау;  Бағалау.

4 слайд

 Ұйымдастыру;  Үй тапсырмасын тексеру:  Жаңа сабаққа кіріспе;  Жаңа сабақ  Жаңа сабақты бекіту;  Үй тапсырмасы;  Қорытындылау;  Бағалау.

бұл әр түрлі заттардың өте үлкен саны Дәптер, кітап, қалам, қарындаш – бұл элементтер оқуға қажетті құралдар жиыны. Бі

5 слайд
бұл әр түрлі заттардың өте үлкен саны Дәптер, кітап, қалам, қарындаш – бұл элементтер оқуға қажетті құралдар жиыны. Бір жиынның элементтері келесі жиынның элементтері бола алады. Мысалы, барлық компьютерлер, яғни ондағы барлық құрылғылар жиынның элементтері.

5 слайд

бұл әр түрлі заттардың өте үлкен саны Дәптер, кітап, қалам, қарындаш – бұл элементтер оқуға қажетті құралдар жиыны. Бір жиынның элементтері келесі жиынның элементтері бола алады. Мысалы, барлық компьютерлер, яғни ондағы барлық құрылғылар жиынның элементтері.

Жазуды толықтырайық:Жазуды толықтырайық: Кітапхана – бұл жиыныКітапхана – бұл жиыны Сы

6 слайд
Жазуды толықтырайық:Жазуды толықтырайық: Кітапхана – бұл жиыныКітапхана – бұл жиыны Сынып – бұл жиыныСынып – бұл жиыны Орман – бұл жиыныОрман – бұл жиыны Дәріхана – бұл жиыныДәріхана – бұл жиыны Бақ – бұл жиыныБақ – бұл жиыны

6 слайд

Жазуды толықтырайық:Жазуды толықтырайық: Кітапхана – бұл жиыныКітапхана – бұл жиыны Сынып – бұл жиыныСынып – бұл жиыны Орман – бұл жиыныОрман – бұл жиыны Дәріхана – бұл жиыныДәріхана – бұл жиыны Бақ – бұл жиыныБақ – бұл жиыны

Жиын туралы формальды талдау жүргізу үшін мынадай үш шарт көмектеседі:  Жиын элементтері саналуы бойынша реттеліп берілуі; 

7 слайд
Жиын туралы формальды талдау жүргізу үшін мынадай үш шарт көмектеседі:  Жиын элементтері саналуы бойынша реттеліп берілуі;  Жиын элементтері әр түрлі болуы;  Жиын элементтерінің қатарында мән болмайды. Мысалы, {1,2, A, B} және {B, A, 1,2}

7 слайд

Жиын туралы формальды талдау жүргізу үшін мынадай үш шарт көмектеседі:  Жиын элементтері саналуы бойынша реттеліп берілуі;  Жиын элементтері әр түрлі болуы;  Жиын элементтерінің қатарында мән болмайды. Мысалы, {1,2, A, B} және {B, A, 1,2}

8 слайд

8 слайд

1. Әрбір жиында 3 әріптен 1. Әрбір жиында 3 әріптен болатындай етіп,болатындай етіп, ПРОЦЕССОРПРОЦЕССОР сөзін сөзін жазжаз..

9 слайд
1. Әрбір жиында 3 әріптен 1. Әрбір жиында 3 әріптен болатындай етіп,болатындай етіп, ПРОЦЕССОРПРОЦЕССОР сөзін сөзін жазжаз..

9 слайд

1. Әрбір жиында 3 әріптен 1. Әрбір жиында 3 әріптен болатындай етіп,болатындай етіп, ПРОЦЕССОРПРОЦЕССОР сөзін сөзін жазжаз..

Әрбір жиынға және жиындардың Әрбір жиынға және жиындардың қиылысуына сөздерқиылысуына сөздер ойлап жазойлап жаз “Б” әрпінен

10 слайд
Әрбір жиынға және жиындардың Әрбір жиынға және жиындардың қиылысуына сөздерқиылысуына сөздер ойлап жазойлап жаз “Б” әрпінен басталатын сөздер жаз “Р” әрпінен басталатын сөздер жаз

10 слайд

Әрбір жиынға және жиындардың Әрбір жиынға және жиындардың қиылысуына сөздерқиылысуына сөздер ойлап жазойлап жаз “Б” әрпінен басталатын сөздер жаз “Р” әрпінен басталатын сөздер жаз

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын дидактикалық материалдармен жұмыс жаса

13 слайд
Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын дидактикалық материалдармен жұмыс жасаудидактикалық материалдармен жұмыс жасау

13 слайд

Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын Әр оқушы өз бетімен компьютерде таратылатын дидактикалық материалдармен жұмыс жасаудидактикалық материалдармен жұмыс жасау

Сонымен бүгінгі сабақта не білдіңдер және не түсіндіңдер? Жиын дегеніміз не? Кім айтады?

14 слайд
Сонымен бүгінгі сабақта не білдіңдер және не түсіндіңдер? Жиын дегеніміз не? Кім айтады?

14 слайд

Сонымен бүгінгі сабақта не білдіңдер және не түсіндіңдер? Жиын дегеніміз не? Кім айтады?

Балалардың сабаққа қатысуына байланысты бағалау. Жиын ұғымын жаттау. Жиындар құрып келу.

15 слайд
Балалардың сабаққа қатысуына байланысты бағалау. Жиын ұғымын жаттау. Жиындар құрып келу.

15 слайд

Балалардың сабаққа қатысуына байланысты бағалау. Жиын ұғымын жаттау. Жиындар құрып келу.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі