Материалдар / Жоба Қазақ ертегілерінің гендерлік рөлі 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жоба Қазақ ертегілерінің гендерлік рөлі 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жобада Ертегілердің қазақ халқы арасында жоғылып бара жатқанын дәлелдеу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: 140 * 2, 280 / 2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Сабақ мақсаты: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбе

1 слайд
Сабақ тақырыбы: 140 * 2, 280 / 2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Сабақ мақсаты: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмінің жаңа түрін үйренесің

1 слайд

Сабақ тақырыбы: 140 * 2, 280 / 2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Сабақ мақсаты: Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмінің жаңа түрін үйренесің

Су - тіршілік көзі

2 слайд
Су - тіршілік көзі

2 слайд

Су - тіршілік көзі

Үш таңбалы санның разрядына қара. Көбейтуді қалай орындалғанын түсіндір

3 слайд
Үш таңбалы санның разрядына қара. Көбейтуді қалай орындалғанын түсіндір

3 слайд

Үш таңбалы санның разрядына қара. Көбейтуді қалай орындалғанын түсіндір

Көбейтудің баған түрінде орындалуына қара.

4 слайд
Көбейтудің баған түрінде орындалуына қара.

4 слайд

Көбейтудің баған түрінде орындалуына қара.

Бөлудің қалай орындалғанын түсіндір

5 слайд
Бөлудің қалай орындалғанын түсіндір

5 слайд

Бөлудің қалай орындалғанын түсіндір

Бөлудің баған түрінде орындалуына қара

6 слайд
Бөлудің баған түрінде орындалуына қара

6 слайд

Бөлудің баған түрінде орындалуына қара

7 слайд

7 слайд

3. Өрнектерді баған түрінде жазып, оларды есепте. 550/5 420/2 480/4

8 слайд
3. Өрнектерді баған түрінде жазып, оларды есепте. 550/5 420/2 480/4 120*3 320*3 210*4 260/2 840/2 330/3 120*2 110*3 130*2 Ә) Көбейту және бөлуге осыған ұқсас бір мысалдан жаз. Баған түрінде жаз және дұрыстығын тексер.

8 слайд

3. Өрнектерді баған түрінде жазып, оларды есепте. 550/5 420/2 480/4 120*3 320*3 210*4 260/2 840/2 330/3 120*2 110*3 130*2 Ә) Көбейту және бөлуге осыған ұқсас бір мысалдан жаз. Баған түрінде жаз және дұрыстығын тексер.

5 тапсырма. Теңдеулерді шеш. Теңдеулердің түбірін өсу ретімен жазып, үлкен суқойманы анықта. Су қойма Орналасқан жері Теңдеу

9 слайд
5 тапсырма. Теңдеулерді шеш. Теңдеулердің түбірін өсу ретімен жазып, үлкен суқойманы анықта. Су қойма Орналасқан жері Теңдеу Көксарай Сырдария өзені. Оңтүстік Қазақстан облысы 160+y=310*2 Сергеев Есіл өзені. Солтүстік Қазақстан облысы 797-y=340*2 Қаратомар Тобыл өзені. Қостанай облысы X+18=220:2 Самарқан Нұра өзені. Қарағанды облысы 192-х =440:4

9 слайд

5 тапсырма. Теңдеулерді шеш. Теңдеулердің түбірін өсу ретімен жазып, үлкен суқойманы анықта. Су қойма Орналасқан жері Теңдеу Көксарай Сырдария өзені. Оңтүстік Қазақстан облысы 160+y=310*2 Сергеев Есіл өзені. Солтүстік Қазақстан облысы 797-y=340*2 Қаратомар Тобыл өзені. Қостанай облысы X+18=220:2 Самарқан Нұра өзені. Қарағанды облысы 192-х =440:4

10 слайд

10 слайд

6. Кестені пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құр. 630 :3 210 * 3 960 – 640 185 + 775 320 * 2 810 – 600 347 + 403 960 :3

11 слайд
6. Кестені пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құр. 630 :3 210 * 3 960 – 640 185 + 775 320 * 2 810 – 600 347 + 403 960 :3

11 слайд

6. Кестені пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құр. 630 :3 210 * 3 960 – 640 185 + 775 320 * 2 810 – 600 347 + 403 960 :3

7 . 1 ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сыяды. Осындай 3 ыдысқа барлығы ұанша литр су сыяды?

12 слайд
7 . 1 ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сыяды. Осындай 3 ыдысқа барлығы ұанша литр су сыяды?

12 слайд

7 . 1 ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сыяды. Осындай 3 ыдысқа барлығы ұанша литр су сыяды?

8. Сырымның есептеуді қалай орындағанын қара. • 18 *45=(2*9)*(5*9)=(2*5)*(9*9)=10*81=810 Осы тәсілді пайдалана отырып есепте 25

13 слайд
8. Сырымның есептеуді қалай орындағанын қара. • 18 *45=(2*9)*(5*9)=(2*5)*(9*9)=10*81=810 Осы тәсілді пайдалана отырып есепте 25*24кг = 35 л *18= 14 кг*35

13 слайд

8. Сырымның есептеуді қалай орындағанын қара. • 18 *45=(2*9)*(5*9)=(2*5)*(9*9)=10*81=810 Осы тәсілді пайдалана отырып есепте 25*24кг = 35 л *18= 14 кг*35

9. Есептерді шығар. А) Мектептегі бастауыш сыныптарға 19 литрлік ыдыстағы судың 5-еуі және жоғары сыныптарға 8-і әкелінді. Ме

14 слайд
9. Есептерді шығар. А) Мектептегі бастауыш сыныптарға 19 литрлік ыдыстағы судың 5-еуі және жоғары сыныптарға 8-і әкелінді. Мектепке неше литр су әкелінді? Ә) Әлияның анасы үйіне бір айда 19 литрлік ыдыстағы суға 4 рет, ал Мақсаттың анасы 6 рет тапсырыс береді. Әлияның анасы Мақсаттың анасына қарағанда айына неше литр су кем қолданады? Б) ересек адам тәулігіне 2 литр су ішууі қажет болса, онда ң адамнан түратын отбасы сәуір айында неше литр су ішеді? 6 адамнан тұратын отбасы ше? 8 адамнан тұратын отбасы ше?

14 слайд

9. Есептерді шығар. А) Мектептегі бастауыш сыныптарға 19 литрлік ыдыстағы судың 5-еуі және жоғары сыныптарға 8-і әкелінді. Мектепке неше литр су әкелінді? Ә) Әлияның анасы үйіне бір айда 19 литрлік ыдыстағы суға 4 рет, ал Мақсаттың анасы 6 рет тапсырыс береді. Әлияның анасы Мақсаттың анасына қарағанда айына неше литр су кем қолданады? Б) ересек адам тәулігіне 2 литр су ішууі қажет болса, онда ң адамнан түратын отбасы сәуір айында неше литр су ішеді? 6 адамнан тұратын отбасы ше? 8 адамнан тұратын отбасы ше?

Үйге тапсырма №10, №11 тапсырма (6-бет)

15 слайд
Үйге тапсырма №10, №11 тапсырма (6-бет)

15 слайд

Үйге тапсырма №10, №11 тапсырма (6-бет)

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!