Материалдар / Жоба тақырыбы: «Өсімдіктердің де досы бар – олар біз: сен және мен!»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жоба тақырыбы: «Өсімдіктердің де досы бар – олар біз: сен және мен!»

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату, экологиялық – адамгершілік тәртіптерін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2019
314
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖМ «Жастық» «Солнышко» бөбекжай бақшасы» «Жидек» ересек тобының Тәрбиешісі: Карпекова Б.К Сарыкөл 2019 ж

1 слайд
ЖМ «Жастық» «Солнышко» бөбекжай бақшасы» «Жидек» ересек тобының Тәрбиешісі: Карпекова Б.К Сарыкөл 2019 ж

1 слайд

ЖМ «Жастық» «Солнышко» бөбекжай бақшасы» «Жидек» ересек тобының Тәрбиешісі: Карпекова Б.К Сарыкөл 2019 ж

Муниципальное дошкольное образовательное учреждение детский сад комбинированного вида №12 гю Сердобска Шаблоны для презентаций

2 слайд
Муниципальное дошкольное образовательное учреждение детский сад комбинированного вида №12 гю Сердобска Шаблоны для презентаций Из коллекции заместителя заведующей ДОУ по ВМР Тагановой О,Н,

2 слайд

Муниципальное дошкольное образовательное учреждение детский сад комбинированного вида №12 гю Сердобска Шаблоны для презентаций Из коллекции заместителя заведующей ДОУ по ВМР Тагановой О,Н,

Балаларды бөлме өсімдіктерін өсіруге үйрету, өсімдіктердің өмірімен танысумен бірге зерттеу қызметі барысында оларға

3 слайд
Балаларды бөлме өсімдіктерін өсіруге үйрету, өсімдіктердің өмірімен танысумен бірге зерттеу қызметі барысында оларға күтім көрсетуді, сонымен қатар табиғатты қорғау қызметіне үйрету.

3 слайд

Балаларды бөлме өсімдіктерін өсіруге үйрету, өсімдіктердің өмірімен танысумен бірге зерттеу қызметі барысында оларға күтім көрсетуді, сонымен қатар табиғатты қорғау қызметіне үйрету.

4 слайд

4 слайд

2. Бөлме өсімдіктеріне деген қызығушылықта рын , оларға күтім көрсете білуге тәрбиелеу . 3 . Мектепке дейінгі жастарға ба

5 слайд
2. Бөлме өсімдіктеріне деген қызығушылықта рын , оларға күтім көрсете білуге тәрбиелеу . 3 . Мектепке дейінгі жастарға балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату.

5 слайд

2. Бөлме өсімдіктеріне деген қызығушылықта рын , оларға күтім көрсете білуге тәрбиелеу . 3 . Мектепке дейінгі жастарға балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату.

6 слайд

6 слайд

Топтың педагогтары балаларға: «Бөлме өсімдіктерімен достасу керек», - деп ұсынды. Ол үшін бөлме өсімдіктері әле

7 слайд
Топтың педагогтары балаларға: «Бөлме өсімдіктерімен достасу керек», - деп ұсынды. Ол үшін бөлме өсімдіктері әлемін толық зерттеу қажет және тәжірибе барысында өсімдіктерді өсіру және оларға күтім көрсету дағдыларын меңгерулері тиіс болды

7 слайд

Топтың педагогтары балаларға: «Бөлме өсімдіктерімен достасу керек», - деп ұсынды. Ол үшін бөлме өсімдіктері әлемін толық зерттеу қажет және тәжірибе барысында өсімдіктерді өсіру және оларға күтім көрсету дағдыларын меңгерулері тиіс болды

1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату, экологиялық – адамгершілік тәртіптерін қалыптастыру. 2.

8 слайд
1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату, экологиялық – адамгершілік тәртіптерін қалыптастыру. 2.Тәрбиеленушілердің ой – өрісін кеңейту. 3.Тәрбиешімен бірге бірлескен тәжірибелік қызмет барысында балалардың іздестіру – зерттеу қызығушылықтарын дамыту. 4.Мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік құзіреттілігін арттыру. 5.Ата – аналармен бірге қызмет жасауды жандандыру. 6.Балалардың өсімдік әлемі, бөлме өсімдіктеріне деген тұрақты қызығушылықтарын дамыту. 7.Балалардың табиғатқа деген әртүрлі қарым – қатынастарын үйлесімді қалыптастыру (табиғатты қорғау, адамгершілік, эстетикалық, танымдық) 8.Экожүйенің механизмдерін түсіну арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 9.Еңбек дағдыларын және өсімдікке күтім көрсету дағдыларын меңгерту. 10.Топтың экологиялық ортасын жетілдіру.

8 слайд

1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық мәдениетін жоғарлату, экологиялық – адамгершілік тәртіптерін қалыптастыру. 2.Тәрбиеленушілердің ой – өрісін кеңейту. 3.Тәрбиешімен бірге бірлескен тәжірибелік қызмет барысында балалардың іздестіру – зерттеу қызығушылықтарын дамыту. 4.Мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік құзіреттілігін арттыру. 5.Ата – аналармен бірге қызмет жасауды жандандыру. 6.Балалардың өсімдік әлемі, бөлме өсімдіктеріне деген тұрақты қызығушылықтарын дамыту. 7.Балалардың табиғатқа деген әртүрлі қарым – қатынастарын үйлесімді қалыптастыру (табиғатты қорғау, адамгершілік, эстетикалық, танымдық) 8.Экожүйенің механизмдерін түсіну арқылы логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 9.Еңбек дағдыларын және өсімдікке күтім көрсету дағдыларын меңгерту. 10.Топтың экологиялық ортасын жетілдіру.

Кезеңдер Педогогтардың қызметі Балалар мен ата – аналардың қызметі І.Мәселені анықтау. Мәселені жинақтау. Жобаның мақсаттары

9 слайд
Кезеңдер Педогогтардың қызметі Балалар мен ата – аналардың қызметі І.Мәселені анықтау. Мәселені жинақтау. Жобаның мақсаттары мен өнімін анықтап алу. Мәселені түсіну. Жобаның мақсаттарын қабылдау. ІІ.Ақпараттық материалды жинастыру. Қызметтін мақсаттарын шешу мен жоспарлауға көмектесу. Балаларды жұмыс топтарына біріктіру.Жұмыс топтарына міндеттерін бөліп беру. ІІІ.Жобаның қызметі бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ата – аналар мен балаларға тәжірибелік және ынталандыру көмектерін көрсету. Бақылауды жүзеге асыру. Бақылау циклын ұйымдастыру Өсімдіктерді өсіру және оларға күтім көрсету. Пияз бен аскөктің тұқымдарын отырғызу.Гүл отырғызған жерді безендіру. ІҮ.Өнімді қызмет. Жобаны қорғауға дайындық «Гүлдер не туралы айтты?» жобасын қорғау

9 слайд

Кезеңдер Педогогтардың қызметі Балалар мен ата – аналардың қызметі І.Мәселені анықтау. Мәселені жинақтау. Жобаның мақсаттары мен өнімін анықтап алу. Мәселені түсіну. Жобаның мақсаттарын қабылдау. ІІ.Ақпараттық материалды жинастыру. Қызметтін мақсаттарын шешу мен жоспарлауға көмектесу. Балаларды жұмыс топтарына біріктіру.Жұмыс топтарына міндеттерін бөліп беру. ІІІ.Жобаның қызметі бойынша жұмысты ұйымдастыру. Ата – аналар мен балаларға тәжірибелік және ынталандыру көмектерін көрсету. Бақылауды жүзеге асыру. Бақылау циклын ұйымдастыру Өсімдіктерді өсіру және оларға күтім көрсету. Пияз бен аскөктің тұқымдарын отырғызу.Гүл отырғызған жерді безендіру. ІҮ.Өнімді қызмет. Жобаны қорғауға дайындық «Гүлдер не туралы айтты?» жобасын қорғау

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

ҚОРТЫНДЫ Жобаның нәтижесінде өсімдіктер әлеміне қызыққан балалар мен жақсы нәтиже күткен ата- аналар ұжымы қалыптасты .

13 слайд
ҚОРТЫНДЫ Жобаның нәтижесінде өсімдіктер әлеміне қызыққан балалар мен жақсы нәтиже күткен ата- аналар ұжымы қалыптасты . Жобада жүзеге асырылатын мәселе жаңалық емес, бірақ қазіргі таңда мектепке дейінгі мекемелерде өзекті тақырып және оның маңызы бар . Жобаның көлемі үлкен болмаса да, айналамызды көгалдандыру сияқты мәселелерді шешуге өз септегін тигізеді. Бұл жұмысқа көбірек ата –аналар мен балаларды жұмылдыру қажет .ҚОРТЫНДЫ

13 слайд

ҚОРТЫНДЫ Жобаның нәтижесінде өсімдіктер әлеміне қызыққан балалар мен жақсы нәтиже күткен ата- аналар ұжымы қалыптасты . Жобада жүзеге асырылатын мәселе жаңалық емес, бірақ қазіргі таңда мектепке дейінгі мекемелерде өзекті тақырып және оның маңызы бар . Жобаның көлемі үлкен болмаса да, айналамызды көгалдандыру сияқты мәселелерді шешуге өз септегін тигізеді. Бұл жұмысқа көбірек ата –аналар мен балаларды жұмылдыру қажет .ҚОРТЫНДЫ

Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

14 слайд
Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

14 слайд

Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

15 слайд
Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

15 слайд

Шығармашылық жұмысШығармашылық жұмыс

Жұмбақ жасыру Күннің көзін сүйемін Күнге басымды иемін Күннің көзі болмаса Бұғып қана өсермін күнбағыс Өсірер тың далада Көшіре

16 слайд
Жұмбақ жасыру Күннің көзін сүйемін Күнге басымды иемін Күннің көзі болмаса Бұғып қана өсермін күнбағыс Өсірер тың далада Көшірер қамбаға Айналар ұңғада Айналар нанға да бидай Сергіту сәті Күз желі ызғарлы Гүлдері солдырды Жапырағын түсіріп Ағаштарды тоңдырды Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық.

16 слайд

Жұмбақ жасыру Күннің көзін сүйемін Күнге басымды иемін Күннің көзі болмаса Бұғып қана өсермін күнбағыс Өсірер тың далада Көшірер қамбаға Айналар ұңғада Айналар нанға да бидай Сергіту сәті Күз желі ызғарлы Гүлдері солдырды Жапырағын түсіріп Ағаштарды тоңдырды Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Гүлдерге су құяйық. Орнымыздан жылжиық, Басқа гүлге құяйық.

17 слайд

17 слайд

Таппақтар: Қызыл – жасыл гүл егіп, Баптап, күттік, түрлеттік, Қалмасын деп қуарып, Апта сайын суардық. Арасында гүлдің, Ойнап бү

18 слайд
Таппақтар: Қызыл – жасыл гүл егіп, Баптап, күттік, түрлеттік, Қалмасын деп қуарып, Апта сайын суардық. Арасында гүлдің, Ойнап бүгін жүрдім Қызыл, көкшіл, сары Әп- әдемі бәрі. Үйде тұрып өсетін, Әкеп гүлдің көшетін Топырақты салдым да, Отырғыздым қалбырға.

18 слайд

Таппақтар: Қызыл – жасыл гүл егіп, Баптап, күттік, түрлеттік, Қалмасын деп қуарып, Апта сайын суардық. Арасында гүлдің, Ойнап бүгін жүрдім Қызыл, көкшіл, сары Әп- әдемі бәрі. Үйде тұрып өсетін, Әкеп гүлдің көшетін Топырақты салдым да, Отырғыздым қалбырға.

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға Назарларыңызға рахмет!рахмет!