Материалдар / "Жоғарғы сынып оқушыларындағы стресстік жағдайлардың алдын алу жолдары"

"Жоғарғы сынып оқушыларындағы стресстік жағдайлардың алдын алу жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Стресстің алдын алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2018
857
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жоғарғы сынып Жоғарғы сынып оқушыларындағы стресстік оқушыларындағы стресстік жағдайлардың алдын алу жағдайлардың алдын

1 слайд
Жоғарғы сынып Жоғарғы сынып оқушыларындағы стресстік оқушыларындағы стресстік жағдайлардың алдын алу жағдайлардың алдын алу жолдарыжолдары

1 слайд

Жоғарғы сынып Жоғарғы сынып оқушыларындағы стресстік оқушыларындағы стресстік жағдайлардың алдын алу жағдайлардың алдын алу жолдарыжолдары

 Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, құбы

2 слайд
 Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, құбылыстарға, оқиғаларға, басқа адамдарға деген, өзінің жеке құбылыстарға, оқиғаларға, басқа адамдарға деген, өзінің жеке тұлғасына деген қатынасын айқындайды. Олардың біреуі оны тұлғасына деген қатынасын айқындайды. Олардың біреуі оны қуантса, ал екіншісі ренжітеді, көңіліне қаяу түсіреді, ал үшіншісі қуантса, ал екіншісі ренжітеді, көңіліне қаяу түсіреді, ал үшіншісі – ашу-ызасын тудырады. Қуаныш, уайым, таңғалу, сүйсіну, – ашу-ызасын тудырады. Қуаныш, уайым, таңғалу, сүйсіну, ызалану, ашулану, қорқыныш – осылардың барлығы адамның ызалану, ашулану, қорқыныш – осылардың барлығы адамның өмірдегі шынайылыққа деген субъективті қарым-қатынасының өмірдегі шынайылыққа деген субъективті қарым-қатынасының алуан түрлері болып табылады. Психологияда көңіл-күй алуан түрлері болып табылады. Психологияда көңіл-күй сезімдері деп адамның өмір сүруі мен қызметі үшін сыртқы сезімдері деп адамның өмір сүруі мен қызметі үшін сыртқы және ішкі жағдайлардың жеке маңызын және оларды және ішкі жағдайлардың жеке маңызын және оларды уайымдау формасында бағалау аталады. Көңіл-күй, сезім уайымдау формасында бағалау аталады. Көңіл-күй, сезім субъектінің өзіне және айналасындағы дүниеге деген субъектінің өзіне және айналасындағы дүниеге деген субъективті қатынасын көрсету үшін қызмет етеді.субъективті қатынасын көрсету үшін қызмет етеді.  Қазіргі кездегі ең кең таралған аффектілердің бірі стресс Қазіргі кездегі ең кең таралған аффектілердің бірі стресс болып табылады. Бұл адамда оның жүйке жүйесіне көңіл-болып табылады. Бұл адамда оның жүйке жүйесіне көңіл- күйлік, сезімдік күш түскен кезде пайда болатын шектен тыс күйлік, сезімдік күш түскен кезде пайда болатын шектен тыс күшті және ұзаққа созылған психологиялық дағдарыс. Стресс күшті және ұзаққа созылған психологиялық дағдарыс. Стресс тұлғаның іс-әркеектін , оның қалыпты мінез-құлқын бұзады. тұлғаның іс-әркеектін , оның қалыпты мінез-құлқын бұзады. Егерде стресс жиі және ұзаққа созылған болса, ол кезде ол тек Егерде стресс жиі және ұзаққа созылған болса, ол кезде ол тек психологиялық көңіл-күйге ғана емес, ол сондай-ақ адамның психологиялық көңіл-күйге ғана емес, ол сондай-ақ адамның денсаулығына да кері әсерін тигізеді. Стресс – жүрек-қан тамыр денсаулығына да кері әсерін тигізеді. Стресс – жүрек-қан тамыр және асқазан-ішек жолдары сияқты аурулардың басты және асқазан-ішек жолдары сияқты аурулардың басты «тәуекел факторы» болып табылады. «тәуекел факторы» болып табылады. 

2 слайд

 Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, Өмірдегі шындықты тани отырып, адам өзінің заттарға, құбылыстарға, оқиғаларға, басқа адамдарға деген, өзінің жеке құбылыстарға, оқиғаларға, басқа адамдарға деген, өзінің жеке тұлғасына деген қатынасын айқындайды. Олардың біреуі оны тұлғасына деген қатынасын айқындайды. Олардың біреуі оны қуантса, ал екіншісі ренжітеді, көңіліне қаяу түсіреді, ал үшіншісі қуантса, ал екіншісі ренжітеді, көңіліне қаяу түсіреді, ал үшіншісі – ашу-ызасын тудырады. Қуаныш, уайым, таңғалу, сүйсіну, – ашу-ызасын тудырады. Қуаныш, уайым, таңғалу, сүйсіну, ызалану, ашулану, қорқыныш – осылардың барлығы адамның ызалану, ашулану, қорқыныш – осылардың барлығы адамның өмірдегі шынайылыққа деген субъективті қарым-қатынасының өмірдегі шынайылыққа деген субъективті қарым-қатынасының алуан түрлері болып табылады. Психологияда көңіл-күй алуан түрлері болып табылады. Психологияда көңіл-күй сезімдері деп адамның өмір сүруі мен қызметі үшін сыртқы сезімдері деп адамның өмір сүруі мен қызметі үшін сыртқы және ішкі жағдайлардың жеке маңызын және оларды және ішкі жағдайлардың жеке маңызын және оларды уайымдау формасында бағалау аталады. Көңіл-күй, сезім уайымдау формасында бағалау аталады. Көңіл-күй, сезім субъектінің өзіне және айналасындағы дүниеге деген субъектінің өзіне және айналасындағы дүниеге деген субъективті қатынасын көрсету үшін қызмет етеді.субъективті қатынасын көрсету үшін қызмет етеді.  Қазіргі кездегі ең кең таралған аффектілердің бірі стресс Қазіргі кездегі ең кең таралған аффектілердің бірі стресс болып табылады. Бұл адамда оның жүйке жүйесіне көңіл-болып табылады. Бұл адамда оның жүйке жүйесіне көңіл- күйлік, сезімдік күш түскен кезде пайда болатын шектен тыс күйлік, сезімдік күш түскен кезде пайда болатын шектен тыс күшті және ұзаққа созылған психологиялық дағдарыс. Стресс күшті және ұзаққа созылған психологиялық дағдарыс. Стресс тұлғаның іс-әркеектін , оның қалыпты мінез-құлқын бұзады. тұлғаның іс-әркеектін , оның қалыпты мінез-құлқын бұзады. Егерде стресс жиі және ұзаққа созылған болса, ол кезде ол тек Егерде стресс жиі және ұзаққа созылған болса, ол кезде ол тек психологиялық көңіл-күйге ғана емес, ол сондай-ақ адамның психологиялық көңіл-күйге ғана емес, ол сондай-ақ адамның денсаулығына да кері әсерін тигізеді. Стресс – жүрек-қан тамыр денсаулығына да кері әсерін тигізеді. Стресс – жүрек-қан тамыр және асқазан-ішек жолдары сияқты аурулардың басты және асқазан-ішек жолдары сияқты аурулардың басты «тәуекел факторы» болып табылады. «тәуекел факторы» болып табылады. 

Стресс туралы жалпы түсінікСтресс туралы жалпы түсінік Ағылшын тілінен аударғанда стресс сөзі - қысым, дағдару деге

3 слайд
Стресс туралы жалпы түсінікСтресс туралы жалпы түсінік Ағылшын тілінен аударғанда стресс сөзі - қысым, дағдару дегенді білдіреді, ал дистресс – қайғы, бақытсыздық, халі мүшкілдену, мұқтаждықты білдіреді. Өмірдегі қалыпты жағдайдың күтпеген жерден бұзылуы стреске себеп болады. Г.Сельенің айтқан сөзі бойынша, бізге тап болған жағдайдың жағымды, немесе жағымсыз болуының ешқандай маңызы жоқ. Ең бастысы, қайта құру немесе бейімделуге мұқтаждық дәрежесінің маңызы зор. Стреспен байланысты іс-әрекет, жағымды және жағымсыз болып келеді. Кез келген оқиға, факт немесе хабар стресті тудыруға қабілетті болып келеді, яғни ол стрессор болып табылады. Стресті басынан өткеру оқиғаның өзіне ғана емес, сонымен бірге тұлғаның өзіне, оның тәжірибесі, үміттері мен өзіне деген сенімділігіне негізделеді. Әсіресе оқиғаның өзінде болатын қауіпті зардаптарын , қорқытуды бағалаудың маңызы орасан зор.

3 слайд

Стресс туралы жалпы түсінікСтресс туралы жалпы түсінік Ағылшын тілінен аударғанда стресс сөзі - қысым, дағдару дегенді білдіреді, ал дистресс – қайғы, бақытсыздық, халі мүшкілдену, мұқтаждықты білдіреді. Өмірдегі қалыпты жағдайдың күтпеген жерден бұзылуы стреске себеп болады. Г.Сельенің айтқан сөзі бойынша, бізге тап болған жағдайдың жағымды, немесе жағымсыз болуының ешқандай маңызы жоқ. Ең бастысы, қайта құру немесе бейімделуге мұқтаждық дәрежесінің маңызы зор. Стреспен байланысты іс-әрекет, жағымды және жағымсыз болып келеді. Кез келген оқиға, факт немесе хабар стресті тудыруға қабілетті болып келеді, яғни ол стрессор болып табылады. Стресті басынан өткеру оқиғаның өзіне ғана емес, сонымен бірге тұлғаның өзіне, оның тәжірибесі, үміттері мен өзіне деген сенімділігіне негізделеді. Әсіресе оқиғаның өзінде болатын қауіпті зардаптарын , қорқытуды бағалаудың маңызы орасан зор.

Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде стресске ұшырауының себептері стресск

4 слайд
Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде стресске ұшырауының себептері стресске ұшырауының себептері ҰБТ тапсыру кезінде негізгі қиындықтар ҰБТ тапсыру кезінде негізгі қиындықтар бітірушілердің емтихан жағдаятын қабылдау бітірушілердің емтихан жағдаятын қабылдау ерекшелігіне, өзін-өзі қабылдаудың ерекшелігіне, өзін-өзі қабылдаудың жеткіліксіз дамуына және стресске қарсы жеткіліксіз дамуына және стресске қарсы тұруының жеткіліксіздігіне байланысты тұруының жеткіліксіздігіне байланысты болып табылады. Стресске болып табылады. Стресске психофизиологиялық қарсы тұруы төмен психофизиологиялық қарсы тұруы төмен болуы өз іс әрекеттерін ұйымдастыра алмау, болуы өз іс әрекеттерін ұйымдастыра алмау, мектепшілік іс әрекеттерінде салақтық мектепшілік іс әрекеттерінде салақтық элементтерін көрсетуі, жаңалықты үйрену элементтерін көрсетуі, жаңалықты үйрену ерекшеліктері көпшілік алдында ептілік ерекшеліктері көпшілік алдында ептілік білдіре алмауы нәтижесінде қоршаған орта білдіре алмауы нәтижесінде қоршаған орта тітіркендіргіштері әсеріне реакцияның тітіркендіргіштері әсеріне реакцияның жоғары болуы болып табылады. жоғары болуы болып табылады.

4 слайд

Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде Жоғарғы сынып оқушыларының оқу үдерісінде стресске ұшырауының себептері стресске ұшырауының себептері ҰБТ тапсыру кезінде негізгі қиындықтар ҰБТ тапсыру кезінде негізгі қиындықтар бітірушілердің емтихан жағдаятын қабылдау бітірушілердің емтихан жағдаятын қабылдау ерекшелігіне, өзін-өзі қабылдаудың ерекшелігіне, өзін-өзі қабылдаудың жеткіліксіз дамуына және стресске қарсы жеткіліксіз дамуына және стресске қарсы тұруының жеткіліксіздігіне байланысты тұруының жеткіліксіздігіне байланысты болып табылады. Стресске болып табылады. Стресске психофизиологиялық қарсы тұруы төмен психофизиологиялық қарсы тұруы төмен болуы өз іс әрекеттерін ұйымдастыра алмау, болуы өз іс әрекеттерін ұйымдастыра алмау, мектепшілік іс әрекеттерінде салақтық мектепшілік іс әрекеттерінде салақтық элементтерін көрсетуі, жаңалықты үйрену элементтерін көрсетуі, жаңалықты үйрену ерекшеліктері көпшілік алдында ептілік ерекшеліктері көпшілік алдында ептілік білдіре алмауы нәтижесінде қоршаған орта білдіре алмауы нәтижесінде қоршаған орта тітіркендіргіштері әсеріне реакцияның тітіркендіргіштері әсеріне реакцияның жоғары болуы болып табылады. жоғары болуы болып табылады.

Стрессті болдырмау үшін Стрессті болдырмау үшін не істеу қажет?не істеу қажет?  Стресс кезінде ағзадағы витаминдер Стресс

5 слайд
Стрессті болдырмау үшін Стрессті болдырмау үшін не істеу қажет?не істеу қажет?  Стресс кезінде ағзадағы витаминдер Стресс кезінде ағзадағы витаминдер қорын молайту керек.қорын молайту керек.  Дене жаттығулары өте пайдалы.Дене жаттығулары өте пайдалы.  Психикалық және дене релаксациясы Психикалық және дене релаксациясы қажет.қажет.  Үйлесімді өмір үшін жанұяның, Үйлесімді өмір үшін жанұяның, достардың қолдауы қажет.достардың қолдауы қажет.

5 слайд

Стрессті болдырмау үшін Стрессті болдырмау үшін не істеу қажет?не істеу қажет?  Стресс кезінде ағзадағы витаминдер Стресс кезінде ағзадағы витаминдер қорын молайту керек.қорын молайту керек.  Дене жаттығулары өте пайдалы.Дене жаттығулары өте пайдалы.  Психикалық және дене релаксациясы Психикалық және дене релаксациясы қажет.қажет.  Үйлесімді өмір үшін жанұяның, Үйлесімді өмір үшін жанұяның, достардың қолдауы қажет.достардың қолдауы қажет.

6 слайд

6 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ