"Жолың болсын, жолаушы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспарының таныстырылымы
Сынып: 9 (Т2)
Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Аты-жөні: Жұмабай А.А
Мектебі: КММ “№1 мектеп-
гимназия”2-бөлім. Жолың болсын,
жолаушы Сабақтың
тақырыбы:
Сапарың сәтті
болсын! Оқу
мақс
атта
ры
• 9.1.2.1. -
тыңдалған
мәтіннің
негізгі
мазмұнын
түсіну,
ақпаратты
ң
шынайыл
ығы мен
нақтылығ
ын
анықтау;
• 9.2.2.1. -
коммуника
тивтік
жағдаятта
рға
байланыст
ы сөйлеу
этикеті
формалар
ын дұ рыс
таңдай
білу;
Саба
қ
мақс
атта
ры
• Барлық білім
алушылар
орындай алады:
мәтіннің мазмұнын
түсініп, мәтін
бойынша
сұрақтарға жауап
береді,
коммуникативтік
жағдаяттарға
байланысты
диалогқа қатысады.
• Көпшілік білім
алушылар
орындай алады:
мәтін бойынша
тірек сөздерді табу
арқылы ақпараттың
нақтылығын біледі,
алған мәліметті
топта талқылайды.
• Кейбір білім
алушылар
орындай алады:
ақпаратты өмірмен
байланыстыра
отырып,
шынайылығын
анықтайды, өз
ойларын қорытуда
сөйлеу э тикеті
формаларын дұрыс
қолданады.
1 слайд
Қысқа мерзімді сабақ жоспарының таныстырылымы Сынып: 9 (Т2) Құндылық: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы Аты-жөні: Жұмабай А.А Мектебі: КММ “№1 мектеп- гимназия”2-бөлім. Жолың болсын, жолаушы Сабақтың тақырыбы: Сапарың сәтті болсын! Оқу мақс атта ры • 9.1.2.1. - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпаратты ң шынайыл ығы мен нақтылығ ын анықтау; • 9.2.2.1. - коммуника тивтік жағдаятта рға байланыст ы сөйлеу этикеті формалар ын дұ рыс таңдай білу; Саба қ мақс атта ры • Барлық білім алушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсініп, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, коммуникативтік жағдаяттарға байланысты диалогқа қатысады. • Көпшілік білім алушылар орындай алады: мәтін бойынша тірек сөздерді табу арқылы ақпараттың нақтылығын біледі, алған мәліметті топта талқылайды. • Кейбір білім алушылар орындай алады: ақпаратты өмірмен байланыстыра отырып, шынайылығын анықтайды, өз ойларын қорытуда сөйлеу э тикеті формаларын дұрыс қолданады.
2 слайд
Сөздік қорларын
байыту
мақсатында Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну,
ақпараттың
нақтылығын анықтау Ақпараттың
шынайылығын
анықтау
коммуникативтік
жағдаяттарға байланысты
диалогқа қатысу сөйлеу этикеті формаларын
дұрыс таңдай білу ОҚУ МАҚСАТТАРЫНА
ҚОЛ ЖЕТКІЗУДЕ «БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН
ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ?
“ Қақпа” әдісі
Білу “ Аудио тыңдату және
талқылау”
Түсіну, қолдану “ Ойлан-жұптас-бөліс”
әдісі. ТалқылауТ 2 Т 2
“ Саяхатшы” әдісі.
Қолдану “ Графикалық органайзер”
әдісі. Талдау, жинақтауА2 А21
2 3
4 5
2 слайд
Сөздік қорларын байыту мақсатында Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың нақтылығын анықтау Ақпараттың шынайылығын анықтау коммуникативтік жағдаяттарға байланысты диалогқа қатысу сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу ОҚУ МАҚСАТТАРЫНА ҚОЛ ЖЕТКІЗУДЕ «БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? “ Қақпа” әдісі Білу “ Аудио тыңдату және талқылау” Түсіну, қолдану “ Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі. ТалқылауТ 2 Т 2 “ Саяхатшы” әдісі. Қолдану “ Графикалық органайзер” әдісі. Талдау, жинақтауА2 А21 2 3 4 5
3 слайд
4-тапсырма
“ Саяхатшы”
әдісі Қолдану,
жинақтау
-
берілген қажетті
сөздердің
мағынасын түсінеді
-
қажетті сөздерді
пайдаланып,
жағдаяттық диалог
құрайды
- сөйлеу этикеті
нормаларын
сақтайды -берілген қажетті
сөздердің мағынасын
түсінді
-
қажетті сөздерді
пайдаланып,
жағдаяттық диалог
құрды
- сөйлеу этикеті
формаларын
жағдаятқа
байланысты дұрыс
таңдадыБК ДЕСКРИПТОР
Қалыптастырушы бағалау
Білім алушылар ең үздік диалогті анықтайды. «Стикердегі
диалог» әдісі арқылы комментарий жазады.
Кері байланыс:
Жағдаяттық диалог құруда қиындықтар болды ма?
Қандай?Әр критерийдің дескрипторлары
болады, онда берілген тапсырманың
орындалу нәтижесінің дұрыстығы
туралы түсінік беріледі. Дескрипторға
сәйкес бағалау оқушының қойған
мақсатына жетуін анықтайды.Жұптық
жұмыс
3 слайд
4-тапсырма “ Саяхатшы” әдісі Қолдану, жинақтау - берілген қажетті сөздердің мағынасын түсінеді - қажетті сөздерді пайдаланып, жағдаяттық диалог құрайды - сөйлеу этикеті нормаларын сақтайды -берілген қажетті сөздердің мағынасын түсінді - қажетті сөздерді пайдаланып, жағдаяттық диалог құрды - сөйлеу этикеті формаларын жағдаятқа байланысты дұрыс таңдадыБК ДЕСКРИПТОР Қалыптастырушы бағалау Білім алушылар ең үздік диалогті анықтайды. «Стикердегі диалог» әдісі арқылы комментарий жазады. Кері байланыс: Жағдаяттық диалог құруда қиындықтар болды ма? Қандай?Әр критерийдің дескрипторлары болады, онда берілген тапсырманың орындалу нәтижесінің дұрыстығы туралы түсінік беріледі. Дескрипторға сәйкес бағалау оқушының қойған мақсатына жетуін анықтайды.Жұптық жұмыс
4 слайд
САРАЛАУ
БК
- тыңдалған мәтіннен тірек сөздерді
табады;
- мәтін мазмұнын түсінеді;
- тақырыпқа қатысты жаңа
ақпараттарды түртіп алады;
- сұрақтарға жауап береді 1-саралау. Нәтиже және жауап
бойынша саралау.
Тыңдалым оқу мақсаты негізінде
нәтиже және жауап бойынша
саралауды алдым. Мәтінді түсіну
үшін “Аудио тыңдату және талқылау”
әдісін қолданамын. Маңызды
ақпараттарды “Түртіп алу” әдісімен
жазып отырады. Нәтижесінде барлық
оқушы тірек сөздерді тауып, мәтін
мазмұнын түсінеді, көпшілігі
сұрақтарға жауап береді, кейбір білім
алушылар тірек сөздер арқылы
ақпараттың нақтылығын
анықтайды.
Кері байланыс (ауызша)
Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтар
түсінікті болды ма? Қандай сұрақтар оңай, қандай
сұрақтар қиындық туғызды?Дескриптор
тірек сөздерді тауып, мазмұнын
түсінді, нақтылығын анықтады;
-маңызды ақпараттарды түртіп алды;
- Сұрақтарға жауап берді
Қалыптастырушы бағалау
Б ілім алушылар бір-бірін «Түзетулер»
әдісімен бағалайды. Яғни, мұғалім
бағаламастан бұрын, оқушылардың өз
жұмыстарын түзеткендеріне дәлел келтіруді
талап ете отырып, түсініктеме беру арқылы
жауапты қайта тұжырымдауға және бағалауға
назар аударады -сұрақтарға жауап берді
4 слайд
САРАЛАУ БК - тыңдалған мәтіннен тірек сөздерді табады; - мәтін мазмұнын түсінеді; - тақырыпқа қатысты жаңа ақпараттарды түртіп алады; - сұрақтарға жауап береді 1-саралау. Нәтиже және жауап бойынша саралау. Тыңдалым оқу мақсаты негізінде нәтиже және жауап бойынша саралауды алдым. Мәтінді түсіну үшін “Аудио тыңдату және талқылау” әдісін қолданамын. Маңызды ақпараттарды “Түртіп алу” әдісімен жазып отырады. Нәтижесінде барлық оқушы тірек сөздерді тауып, мәтін мазмұнын түсінеді, көпшілігі сұрақтарға жауап береді, кейбір білім алушылар тірек сөздер арқылы ақпараттың нақтылығын анықтайды. Кері байланыс (ауызша) Мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтар түсінікті болды ма? Қандай сұрақтар оңай, қандай сұрақтар қиындық туғызды?Дескриптор тірек сөздерді тауып, мазмұнын түсінді, нақтылығын анықтады; -маңызды ақпараттарды түртіп алды; - Сұрақтарға жауап берді Қалыптастырушы бағалау Б ілім алушылар бір-бірін «Түзетулер» әдісімен бағалайды. Яғни, мұғалім бағаламастан бұрын, оқушылардың өз жұмыстарын түзеткендеріне дәлел келтіруді талап ете отырып, түсініктеме беру арқылы жауапты қайта тұжырымдауға және бағалауға назар аударады -сұрақтарға жауап берді
5 слайд
Осы курс
барысында мен
үлгілік оқу
бағдарламасына
тереңірек
үңілдім, жан-
жақты қарадым. “ Мәңгілік Ел”
жалпыұлттық идеясы
аясында бағдарламада
көрсетілген
құндылықтарды жаңа
сабаққа негіздеп,
байланыстыруды
үйрендім. Білім
алушылардың
жеке қабілеттерін
ескеріп,
тапсырманы
саралауды
үйрендім. Жаңартылған білім
беру мазмұны
негізінде саралау
жұмыстарын
жүргізуді, қысқа
мерзімді сабақ
жоспарын жасауды
меңгердім.
Қалыптастырушы және
жиынтық бағалаудың
жүргізілу ретімен
таныстым. Мұғалімге
арналған нұсқаулықты
басшылыққа алып,
білім алушыларға
бағыт беруді үйрендім. Сабақты жүзеге
асыру үшін оқу
мақсаттарының
оқу
бағдарламасынан
алынатынын
білдім
Үлгілік оқу
бағдарламасына
қазақ тілі мен
әдебиеті
кіріктірілгенін
білдімМодерацияны
өткізу рәсімімен
таныстым Оқу мақсатының
спиральдік
қағидат негізінде
құрылғанын
білдім
5 слайд
Осы курс барысында мен үлгілік оқу бағдарламасына тереңірек үңілдім, жан- жақты қарадым. “ Мәңгілік Ел” жалпыұлттық идеясы аясында бағдарламада көрсетілген құндылықтарды жаңа сабаққа негіздеп, байланыстыруды үйрендім. Білім алушылардың жеке қабілеттерін ескеріп, тапсырманы саралауды үйрендім. Жаңартылған білім беру мазмұны негізінде саралау жұмыстарын жүргізуді, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауды меңгердім. Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың жүргізілу ретімен таныстым. Мұғалімге арналған нұсқаулықты басшылыққа алып, білім алушыларға бағыт беруді үйрендім. Сабақты жүзеге асыру үшін оқу мақсаттарының оқу бағдарламасынан алынатынын білдім Үлгілік оқу бағдарламасына қазақ тілі мен әдебиеті кіріктірілгенін білдімМодерацияны өткізу рәсімімен таныстым Оқу мақсатының спиральдік қағидат негізінде құрылғанын білдім