Материалдар / Жорамалдау тәсілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жорамалдау тәсілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың логикалық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2019
2543
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ыл «Маған жақын фигура» топқа бөлу

1 слайд
Ыл «Маған жақын фигура» топқа бөлу

1 слайд

Ыл «Маған жақын фигура» топқа бөлу

Ыл «Миға шабуыл» өткенді қайталау

2 слайд
Ыл «Миға шабуыл» өткенді қайталау

2 слайд

Ыл «Миға шабуыл» өткенді қайталау

Бағасы Саны Құны 5 теңге 4 ? теңге 6 ? теңге 7 ? теңге 8 ? теңгеБір кәмпит 5 теңге тұрады. 4 (6, 7, 8) кәмпит сатып алу үші

3 слайд
Бағасы Саны Құны 5 теңге 4 ? теңге 6 ? теңге 7 ? теңге 8 ? теңгеБір кәмпит 5 теңге тұрады. 4 (6, 7, 8) кәмпит сатып алу үшін қанша ақша төлеу керек? кәмпит Қ : Б ⋅ С Тауардың ҚҰНЫН анықтау үшін, БАҒАСЫН оның САНЫНА көбейту керек. Қ = Б С⋅ 20 30 35 40 5 ⋅ 4 5 6 ⋅ 5 7 ⋅ 5 8 ⋅

3 слайд

Бағасы Саны Құны 5 теңге 4 ? теңге 6 ? теңге 7 ? теңге 8 ? теңгеБір кәмпит 5 теңге тұрады. 4 (6, 7, 8) кәмпит сатып алу үшін қанша ақша төлеу керек? кәмпит Қ : Б ⋅ С Тауардың ҚҰНЫН анықтау үшін, БАҒАСЫН оның САНЫНА көбейту керек. Қ = Б С⋅ 20 30 35 40 5 ⋅ 4 5 6 ⋅ 5 7 ⋅ 5 8 ⋅

Бағасы Саны Құны 8 теңге ? 24 теңге ? 32 теңге ? 40 теңге ? 48 теңгеСатып алынған тауарға 24 (32, 40, 48) теңге төленді. Б

4 слайд
Бағасы Саны Құны 8 теңге ? 24 теңге ? 32 теңге ? 40 теңге ? 48 теңгеСатып алынған тауарға 24 (32, 40, 48) теңге төленді. Бір кәмпит 8 теңге тұрса, неше кәмпит сатып алынды? кәмпит Қ: Б ⋅ С Сатып алынған тауардың САНЫН анықтау үшін, тауардың ҚҰНЫН оның БАҒАСЫНА бөлу керек. С = Қ : Б3 4 5 624 : 8 32 : 8 40 : 8 48 : 8

4 слайд

Бағасы Саны Құны 8 теңге ? 24 теңге ? 32 теңге ? 40 теңге ? 48 теңгеСатып алынған тауарға 24 (32, 40, 48) теңге төленді. Бір кәмпит 8 теңге тұрса, неше кәмпит сатып алынды? кәмпит Қ: Б ⋅ С Сатып алынған тауардың САНЫН анықтау үшін, тауардың ҚҰНЫН оның БАҒАСЫНА бөлу керек. С = Қ : Б3 4 5 624 : 8 32 : 8 40 : 8 48 : 8

Бағасы Саны Құны ? теңге 20 теңге ? теңге 28 теңге ? теңге 32 теңге ? теңге 36 теңге 4 кәмпитке 20 (28, 36, 32) теңге төленді.

5 слайд
Бағасы Саны Құны ? теңге 20 теңге ? теңге 28 теңге ? теңге 32 теңге ? теңге 36 теңге 4 кәмпитке 20 (28, 36, 32) теңге төленді. Бір кәмпит қанша тұрады? Қ: Б ⋅ С Сатып алынған тауардың БАҒАСЫН анықтау үшін тауардың ҚҰНЫН оның САНЫНА бөлу керек. Б = Қ : С5 7 8 9 20 : 4 28 : 4 32 : 4 36 : 4

5 слайд

Бағасы Саны Құны ? теңге 20 теңге ? теңге 28 теңге ? теңге 32 теңге ? теңге 36 теңге 4 кәмпитке 20 (28, 36, 32) теңге төленді. Бір кәмпит қанша тұрады? Қ: Б ⋅ С Сатып алынған тауардың БАҒАСЫН анықтау үшін тауардың ҚҰНЫН оның САНЫНА бөлу керек. Б = Қ : С5 7 8 9 20 : 4 28 : 4 32 : 4 36 : 4

Желтоқсанның 11-і. Сынып жұмысы Есептер шығару

6 слайд
Желтоқсанның 11-і. Сынып жұмысы Есептер шығару

6 слайд

Желтоқсанның 11-і. Сынып жұмысы Есептер шығару

Мақсаты: Шамалар: 1 бұйым (зат) шығыны, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды

7 слайд
Мақсаты: Шамалар: 1 бұйым (зат) шығыны, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығару дағдысын қалыптастыру

7 слайд

Мақсаты: Шамалар: 1 бұйым (зат) шығыны, заттың мөлшері, жалпы шығын арасындағы байланыс бойынша төртінші пропорционал санды табуға арналған есептерді шығару дағдысын қалыптастыру

Шығын Саны Жалпы шығын 4м 6 бұйым ? ?м 9 бұйым 18 м 3м ? бұйым 27 мКесте бойынша есептер құрастыр және оны ауызша шығар Ж : Ш ⋅

8 слайд
Шығын Саны Жалпы шығын 4м 6 бұйым ? ?м 9 бұйым 18 м 3м ? бұйым 27 мКесте бойынша есептер құрастыр және оны ауызша шығар Ж : Ш ⋅ С 24 м 2 м 9 4 ⋅ 6 18 : 2 27:3 Ж : Ш ⋅ С Ж : Ш ⋅ С

8 слайд

Шығын Саны Жалпы шығын 4м 6 бұйым ? ?м 9 бұйым 18 м 3м ? бұйым 27 мКесте бойынша есептер құрастыр және оны ауызша шығар Ж : Ш ⋅ С 24 м 2 м 9 4 ⋅ 6 18 : 2 27:3 Ж : Ш ⋅ С Ж : Ш ⋅ С

ЖҰБЫҢДЫ ТАП ( математикалық ) диктант

9 слайд
ЖҰБЫҢДЫ ТАП ( математикалық ) диктант

9 слайд

ЖҰБЫҢДЫ ТАП ( математикалық ) диктант

Ұзындығын еніне көбейту керекТіктөртбұрыштың ауданын табу үшін: оның ұзындығын өзіне –өзін көбейту ке

10 слайд
Ұзындығын еніне көбейту керекТіктөртбұрыштың ауданын табу үшін: оның ұзындығын өзіне –өзін көбейту кереккөбейткіштің квадратымен алмастыруға болады S=a+b :2 Р = ( a+b )*2 см², дм² , м²Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін Шаршының ауданын табу үшін: Ауданды палеткамен өлшеу формуласы: Фигураның периметрін табу формуласы: Ауданның өлшем бірліктері

10 слайд

Ұзындығын еніне көбейту керекТіктөртбұрыштың ауданын табу үшін: оның ұзындығын өзіне –өзін көбейту кереккөбейткіштің квадратымен алмастыруға болады S=a+b :2 Р = ( a+b )*2 см², дм² , м²Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін Шаршының ауданын табу үшін: Ауданды палеткамен өлшеу формуласы: Фигураның периметрін табу формуласы: Ауданның өлшем бірліктері

Топпен жұмыс Кестелер бойынша есеп құрастыру және оны шығару

11 слайд
Топпен жұмыс Кестелер бойынша есеп құрастыру және оны шығару

11 слайд

Топпен жұмыс Кестелер бойынша есеп құрастыру және оны шығару

Есептер шығару ( ) Оқулықпен жұмыс № 4 1 топ – а 2 топ – ә 3 топ – б 4 топ - в

12 слайд
Есептер шығару ( ) Оқулықпен жұмыс № 4 1 топ – а 2 топ – ә 3 топ – б 4 топ - в

12 слайд

Есептер шығару ( ) Оқулықпен жұмыс № 4 1 топ – а 2 топ – ә 3 топ – б 4 топ - в

? КІМ ЖЫЛДАМ , Өрнектерді пайдаланып тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр

13 слайд
? КІМ ЖЫЛДАМ , Өрнектерді пайдаланып тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр

13 слайд

? КІМ ЖЫЛДАМ , Өрнектерді пайдаланып тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр

Ғажайып өрнектер , Өрнектерді жаз мәнін есептеп шығар

14 слайд
Ғажайып өрнектер , Өрнектерді жаз мәнін есептеп шығар

14 слайд

Ғажайып өрнектер , Өрнектерді жаз мәнін есептеп шығар

219+(589-130) =678 (678+98)-517 =259 (800-218)+(326+29)=937 900-(859-214)=255

15 слайд
219+(589-130) =678 (678+98)-517 =259 (800-218)+(326+29)=937 900-(859-214)=255

15 слайд

219+(589-130) =678 (678+98)-517 =259 (800-218)+(326+29)=937 900-(859-214)=255

КЕРІ БАЙЛАНЫС Рефлексивті экран Бүгінгі сабақта маған .... ұнады Бүгінгі сабақта маған .... ұнамады

16 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Рефлексивті экран Бүгінгі сабақта маған .... ұнады Бүгінгі сабақта маған .... ұнамады

16 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС Рефлексивті экран Бүгінгі сабақта маған .... ұнады Бүгінгі сабақта маған .... ұнамады

№ 4, 127 бет

17 слайд
№ 4, 127 бет

17 слайд

№ 4, 127 бет

Батыл болмай, батыр болмас 21 3ойлан! ойлан! дұрыс 4*9+4 1 2 28 32 40 3

18 слайд
Батыл болмай, батыр болмас 21 3ойлан! ойлан! дұрыс 4*9+4 1 2 28 32 40 3

18 слайд

Батыл болмай, батыр болмас 21 3ойлан! ойлан! дұрыс 4*9+4 1 2 28 32 40 3

Батыр жарқырап жүреді, Қорқақ қалтырап жүреді. 1 2 3ойлан! ойлан!дұрыс 100 19+(9*9) 1 2 90 81 3

19 слайд
Батыр жарқырап жүреді, Қорқақ қалтырап жүреді. 1 2 3ойлан! ойлан!дұрыс 100 19+(9*9) 1 2 90 81 3

19 слайд

Батыр жарқырап жүреді, Қорқақ қалтырап жүреді. 1 2 3ойлан! ойлан!дұрыс 100 19+(9*9) 1 2 90 81 3

Батыр болсаң жауыңа найзаң тисін. 1 2 3ойлан! ойлан! дұрыс 891 900-1*9 1 2 800 22 3

20 слайд
Батыр болсаң жауыңа найзаң тисін. 1 2 3ойлан! ойлан! дұрыс 891 900-1*9 1 2 800 22 3

20 слайд

Батыр болсаң жауыңа найзаң тисін. 1 2 3ойлан! ойлан! дұрыс 891 900-1*9 1 2 800 22 3

321 ойлан! ойлан! дұрыс 1 7*8-8*7 1 2 0 56 3 Жаңбыр жауса жер ырысы, Батыр туса ел ырысы.5 4

21 слайд
321 ойлан! ойлан! дұрыс 1 7*8-8*7 1 2 0 56 3 Жаңбыр жауса жер ырысы, Батыр туса ел ырысы.5 4

21 слайд

321 ойлан! ойлан! дұрыс 1 7*8-8*7 1 2 0 56 3 Жаңбыр жауса жер ырысы, Батыр туса ел ырысы.5 4