Ж.Сахиев "Дабыл" әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ж.Сахиев "Дабыл" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Балбал тастар Қиялгер Әңгімеде көтерілген мәселе

#1 слайд
Балбал тастар Қиялгер Әңгімеде көтерілген мәселе        

1 слайд

Балбал тастар Қиялгер Әңгімеде көтерілген мәселе        

Сабақтың тақырыбы: Ж.Сахиев «Дабыл» фантастикалық әңгімесі Сабақтың мақсаты: Т/Ж4.Шығарма үзі

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ж.Сахиев «Дабыл» фантастикалық әңгімесі Сабақтың мақсаты: Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс  Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ж.Сахиев «Дабыл» фантастикалық әңгімесі Сабақтың мақсаты: Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс  Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

Басымдылық пирамидасы  Топта өздеріңізге берілген әңгіме үзіндісі бойынша жұмыс жасаңыз.  Пікірлеріңізді парақтарға жазып,

#3 слайд
Басымдылық пирамидасы  Топта өздеріңізге берілген әңгіме үзіндісі бойынша жұмыс жасаңыз.  Пікірлеріңізді парақтарға жазып, пирамида құруға ұсыныңыздар.  Әңгімелердің басты кейіпкерлерін таныстырудың жолдарын таңдап, өз бетіңізше жұмыс жасаңыз.  Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірі, т.б.  Берілген сұраққа ең маңызды жауапты дайындаңыз.  Топпен өз шешімдеріңізді айтыңыздар. Басқа топпен салыстырып, қателеріңізді түзетіңіз.

3 слайд

Басымдылық пирамидасы  Топта өздеріңізге берілген әңгіме үзіндісі бойынша жұмыс жасаңыз.  Пікірлеріңізді парақтарға жазып, пирамида құруға ұсыныңыздар.  Әңгімелердің басты кейіпкерлерін таныстырудың жолдарын таңдап, өз бетіңізше жұмыс жасаңыз.  Кейіпкер сөзі, ішкі толғаныстары, /монологі/, ой-пікірі, т.б.  Берілген сұраққа ең маңызды жауапты дайындаңыз.  Топпен өз шешімдеріңізді айтыңыздар. Басқа топпен салыстырып, қателеріңізді түзетіңіз.

Зерттеу сұрақтары  « Дабыл» шығармасының прологында не айтылады?  Түрколог Жасаған қандай адам?  Жасағанның сыртқы болмысын с

#4 слайд
Зерттеу сұрақтары  « Дабыл» шығармасының прологында не айтылады?  Түрколог Жасаған қандай адам?  Жасағанның сыртқы болмысын сипаттап бер.  Төлен деген кім?  Жасаған мен Төлен арасын қандай қарым-қатынас байланыстырады?  Жасаған және оның таныстары нендей сыр ашты?  Шығармада Жер ғаламшары тұрғындарымен өзге қанша ғаламшар тұрғындары байланыс орнатты? Өзге ғаламшарлықтарды ата.  Күнгей ғаламшарының ғарышкерлері алғаш Жер ғаламшарының тұрғындарымен қай кезде байланысқа түсті?  Күнгей ғаламшарының ғарышкерлерінің мақсаты не?  Неге әңгіме «Дабыл» деп аталған?  «Дабыл» әңгімесінің эпилогында не айтылады?

4 слайд

Зерттеу сұрақтары  « Дабыл» шығармасының прологында не айтылады?  Түрколог Жасаған қандай адам?  Жасағанның сыртқы болмысын сипаттап бер.  Төлен деген кім?  Жасаған мен Төлен арасын қандай қарым-қатынас байланыстырады?  Жасаған және оның таныстары нендей сыр ашты?  Шығармада Жер ғаламшары тұрғындарымен өзге қанша ғаламшар тұрғындары байланыс орнатты? Өзге ғаламшарлықтарды ата.  Күнгей ғаламшарының ғарышкерлері алғаш Жер ғаламшарының тұрғындарымен қай кезде байланысқа түсті?  Күнгей ғаламшарының ғарышкерлерінің мақсаты не?  Неге әңгіме «Дабыл» деп аталған?  «Дабыл» әңгімесінің эпилогында не айтылады?

Мәтіндік зерттеу  Топта әңгіме үзіндісін оқып, мәтіндік зерттеу жүргізіңіз.  Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін әңгіме үзін

#5 слайд
Мәтіндік зерттеу  Топта әңгіме үзіндісін оқып, мәтіндік зерттеу жүргізіңіз.  Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін пайдаланыңыз.  1-топ. «Бас табақ» салты шығарманың қай тұсында көрініс табады? Бұл салт туралы тағы не білесіз? Отбасыңызда бұл салт қаншалықты деңгейде сақталған?  2-топ. Шығармада орын алған кезеңдегі технологияның даму қарқынын көрсететін үзіндіні анықта. Шығарманың бұл үзіндісінен сол кезең технологиясының деңгейіне баға беріңіз .  3-топ. Үңгірден табылған таңбалы тас жер бетіне қайдан тап болған? Таңбалы тасты Жер ғаламашары тұрғындарының тауып алуы олардың ары қарай өмір сүру салтына қалай әсер етеді деп ойлайсыз?  4-топ. Жантас, Төлен, ауыл тұрғыдарының өзге әліпбиді қабылдау туралы көзқарастары қандай? Қазіргі таңда латын әліпбиіне көшу туралы сіздің көзқарасыңыз қандай? Не себепті ондай пікірдесіз?

5 слайд

Мәтіндік зерттеу  Топта әңгіме үзіндісін оқып, мәтіндік зерттеу жүргізіңіз.  Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін пайдаланыңыз.  1-топ. «Бас табақ» салты шығарманың қай тұсында көрініс табады? Бұл салт туралы тағы не білесіз? Отбасыңызда бұл салт қаншалықты деңгейде сақталған?  2-топ. Шығармада орын алған кезеңдегі технологияның даму қарқынын көрсететін үзіндіні анықта. Шығарманың бұл үзіндісінен сол кезең технологиясының деңгейіне баға беріңіз .  3-топ. Үңгірден табылған таңбалы тас жер бетіне қайдан тап болған? Таңбалы тасты Жер ғаламашары тұрғындарының тауып алуы олардың ары қарай өмір сүру салтына қалай әсер етеді деп ойлайсыз?  4-топ. Жантас, Төлен, ауыл тұрғыдарының өзге әліпбиді қабылдау туралы көзқарастары қандай? Қазіргі таңда латын әліпбиіне көшу туралы сіздің көзқарасыңыз қандай? Не себепті ондай пікірдесіз?

Топтық бағалау Бағалау критерийі Дескриптор «Дабыл» әңгімесінен алынған үзінділерді көзқарасын дәлелдеу үшін Орынды қолдан

#6 слайд
Топтық бағалау Бағалау критерийі Дескриптор «Дабыл» әңгімесінен алынған үзінділерді көзқарасын дәлелдеу үшін Орынды қолданады. суреттерді әңгіме мазмұнымен байланыстырады болжау кестесін толтырады топта әңгіме үзіндісімен талқылау жүргізеді әңгіме бойынша зерттеу сұрақтарына жауап береді. топта мәтіндік зерттеу жүргізеді көзқарастарын дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін қолданады.  

6 слайд

Топтық бағалау Бағалау критерийі Дескриптор «Дабыл» әңгімесінен алынған үзінділерді көзқарасын дәлелдеу үшін Орынды қолданады. суреттерді әңгіме мазмұнымен байланыстырады болжау кестесін толтырады топта әңгіме үзіндісімен талқылау жүргізеді әңгіме бойынша зерттеу сұрақтарына жауап береді. топта мәтіндік зерттеу жүргізеді көзқарастарын дәлелдеу үшін әңгіме үзінділерін қолданады.  

РЕФЛЕКСИЯ. «Сөйлемдерді жалғастыр» әдісі

#7 слайд
РЕФЛЕКСИЯ. «Сөйлемдерді жалғастыр» әдісі

7 слайд

РЕФЛЕКСИЯ. «Сөйлемдерді жалғастыр» әдісі

Үй тапсырмасы Ж.Сахиевтің «Дабыл» әңгімесін жазушының позициясын айқындай отырып оқыңыз.

#8 слайд
Үй тапсырмасы Ж.Сахиевтің «Дабыл» әңгімесін жазушының позициясын айқындай отырып оқыңыз.

8 слайд

Үй тапсырмасы Ж.Сахиевтің «Дабыл» әңгімесін жазушының позициясын айқындай отырып оқыңыз.

Файл форматы:
pptx
20.10.2020
4543
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі