Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді?
Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді?

#1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы
№ 15. С. Сейфуллин
атындағы жалпы орта
мектебі
Жасузакова Улжалгас
Оқу мақсаты:
1.2.2.3 жыл мезгілдерінің
ауысуына жануарлардың
бейімделуін дайындығын
түсіндіру
Сабақтың мақсаты :
Пәні: жаратылыстану
Тақырыбы: Жыл мезгілдері
жануарларға қалай әсер етеді?
Барлық
оқушылар:
Жыл
мезгілдерін
ажыратады
Оқушылардың
көпшілігі:
Қыста ұйқыға кететін
жануарларды біледі7
Кейбірі:
Жануарлардың жыл
мезгілдерінің ауысуына
қалай дайындалатынын
біледі.
Бағалау критерийлері:
-Жыл мезгілдерін ажырата алады.
- Жануарлардың жыл мезгілдерінің
ауысуына бейімделу жағдайларын
сипаттайды.
.
Тілдік мақсат:
Қоныс аудару,
ұйқыға кету;
Жануарлар жыл
мезгілдерінің
ауысуына қалай
дайындалады?
Жыл құстары туралы
не білесің?
1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы № 15. С. Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі Жасузакова Улжалгас Оқу мақсаты: 1.2.2.3 жыл мезгілдерінің ауысуына жануарлардың бейімделуін дайындығын түсіндіру Сабақтың мақсаты : Пәні: жаратылыстану Тақырыбы: Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді? Барлық оқушылар: Жыл мезгілдерін ажыратады Оқушылардың көпшілігі: Қыста ұйқыға кететін жануарларды біледі7 Кейбірі: Жануарлардың жыл мезгілдерінің ауысуына қалай дайындалатынын біледі. Бағалау критерийлері: -Жыл мезгілдерін ажырата алады. - Жануарлардың жыл мезгілдерінің ауысуына бейімделу жағдайларын сипаттайды. . Тілдік мақсат: Қоныс аудару, ұйқыға кету; Жануарлар жыл мезгілдерінің ауысуына қалай дайындалады? Жыл құстары туралы не білесің?
#2 слайд
1.«Қар кесегі» әдісі
2. “Сөйлемді толықтыр” ойыны
Сергіту сәті:
«Жануарлардың қысқы тіршілігі» бейнетаспаны көрсету.
«Т кестесі» әдісі
Сен білесің бе?
Сабақтың
соңы:
Сабақтың
басы:
Сабақтың
ортасы:
Белсенді оқу әдістері
(Мақсаты:Оқушылардың алған білімін нақтылау)
16 оқушыға бірдей тапсырма беріледі. Тапсырманы орындап болған соң, екі
қатарға қарама-қарсы тұрады. Қағазды умаждап, бір-біріне лақтырады. (3 рет)
қағазы ашып тапсырманың дұрыс, бұрыстығын анықтайды. Әр тапсырмада 1
мен 3 арасындағы номерлер жазылған сол бойынша топқа бөлінеді.
Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттерді «т кестесіне» орналастырады.
1-топ. Жануарлар мен құстардың айырмашылығын көрсетеді.
2-топ. Жыртқыш аңдар мен жануарлардың айырмашылығын көрсетеді.
3-топ. Жыл құстары мен қысқы ұйқыға кететін жануарларды ажыратып көрсетеді.
Ғылыми-зерттеушілік сипаттағы проблемаларды
шешу жөніндегі нәтижелерге қол жеткізу үшін
бағытталған оқу-танымдық әрекеті
Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтайды.
2 слайд
1.«Қар кесегі» әдісі 2. “Сөйлемді толықтыр” ойыны Сергіту сәті: «Жануарлардың қысқы тіршілігі» бейнетаспаны көрсету. «Т кестесі» әдісі Сен білесің бе? Сабақтың соңы: Сабақтың басы: Сабақтың ортасы: Белсенді оқу әдістері (Мақсаты:Оқушылардың алған білімін нақтылау) 16 оқушыға бірдей тапсырма беріледі. Тапсырманы орындап болған соң, екі қатарға қарама-қарсы тұрады. Қағазды умаждап, бір-біріне лақтырады. (3 рет) қағазы ашып тапсырманың дұрыс, бұрыстығын анықтайды. Әр тапсырмада 1 мен 3 арасындағы номерлер жазылған сол бойынша топқа бөлінеді. Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттерді «т кестесіне» орналастырады. 1-топ. Жануарлар мен құстардың айырмашылығын көрсетеді. 2-топ. Жыртқыш аңдар мен жануарлардың айырмашылығын көрсетеді. 3-топ. Жыл құстары мен қысқы ұйқыға кететін жануарларды ажыратып көрсетеді. Ғылыми-зерттеушілік сипаттағы проблемаларды шешу жөніндегі нәтижелерге қол жеткізу үшін бағытталған оқу-танымдық әрекеті Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтайды.
#3 слайд
Саралау тәсілі
Жаңа технологиялар ішінде деңгейлеп –
саралап оқыту технологиясы маңызды орын
алады. Оқушылардың жеке қажеттіліктері
мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап
оқыту тәсіліне ерекше назар аударғанды жөн
көрдім.
«Қар кесегі» әдісі, “Сөйлемді толықтыр” ойыны,
«Жануарлардың қысқы тіршілігі» бейнетаспаны
көрсету, «Т кестесі» әдісі , Сен білесің бе?
Бейнежазба, суреттер арқылы кейбір оқушылар
күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Барлық
тапсырма барысында белсенді оқушылар жылдам
жұмыс жасайды.
Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында
жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.
Оқушыларды ойланту үшін және жауап алу үшін
сұрақтар қойылады.
Тапсыр
ма
Дереккөзд
ер
Қарқын
Диалог және
қолдау
көрсету
Бағалау
Саралау – қабілеті жоғары
оқушыларға«Т кестесі» әдісін
қолданудағы мақсатым -оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін ояту,
жұмысты қорғау сәтінде сөз
шеберліктерін арттыруға қол жеткізу.
Мақсатым: оқушы бойына сын тұрғысынан ойлай отырып, өз
бетінше ізденуге, бір-бірін және топты бағалауға айтылым, тыңдалым
дағдыларын қалыптастыру.
3 слайд
Саралау тәсілі Жаңа технологиялар ішінде деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы маңызды орын алады. Оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аударғанды жөн көрдім. «Қар кесегі» әдісі, “Сөйлемді толықтыр” ойыны, «Жануарлардың қысқы тіршілігі» бейнетаспаны көрсету, «Т кестесі» әдісі , Сен білесің бе? Бейнежазба, суреттер арқылы кейбір оқушылар күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Барлық тапсырма барысында белсенді оқушылар жылдам жұмыс жасайды. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. Оқушыларды ойланту үшін және жауап алу үшін сұрақтар қойылады. Тапсыр ма Дереккөзд ер Қарқын Диалог және қолдау көрсету Бағалау Саралау – қабілеті жоғары оқушыларға«Т кестесі» әдісін қолданудағы мақсатым -оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ояту, жұмысты қорғау сәтінде сөз шеберліктерін арттыруға қол жеткізу. Мақсатым: оқушы бойына сын тұрғысынан ойлай отырып, өз бетінше ізденуге, бір-бірін және топты бағалауға айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру.
#4 слайд
Жетістік критерийіне жету мақсатында қалыптастырушы
бағалауды ұйымдастырамын. Қалыптастырушы бағалауды
смайликтермен , басбармақ, әдістерін пайдаланамын
бұлдырық
шұбар шымшық
сарыайдар үйрек тырна
көк шымшық
қабан
тау текесі
ақ барыс
қасқыртүлкі
аю
суыркірпі Борсық
үкі
кеклік
тоқылдақ
бүркіт
қарлығаш
ұзақ
аққу
Тапсырма Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттерді «т кестесіне»
орналастырады.
Критерий Жыл мезгілдерін ажырата алады. Жыл мезгілдерінің ауысуына
байланысты жануарлардың бейімделуін айта алады.
Дескриптор - Жыл мезгілдерін ажырата алады.
-Жыл мезгілдерінің ауысуына байланысты жануарлардың
бейімделуін біледі.
Критерийалды бағалау
“Басбармақ”
әдісі
Білім алушының оқу жетістіктерін
бағалауға негіз болатын белгі (КБ
бойынша нұсқаулық)
“Смайликтер”
әдісі
“Бағдаршам”
әдісі
4 слайд
Жетістік критерийіне жету мақсатында қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырамын. Қалыптастырушы бағалауды смайликтермен , басбармақ, әдістерін пайдаланамын бұлдырық шұбар шымшық сарыайдар үйрек тырна көк шымшық қабан тау текесі ақ барыс қасқыртүлкі аю суыркірпі Борсық үкі кеклік тоқылдақ бүркіт қарлығаш ұзақ аққу Тапсырма Әр топқа фотосуреттер беріледі. Сол суреттерді «т кестесіне» орналастырады. Критерий Жыл мезгілдерін ажырата алады. Жыл мезгілдерінің ауысуына байланысты жануарлардың бейімделуін айта алады. Дескриптор - Жыл мезгілдерін ажырата алады. -Жыл мезгілдерінің ауысуына байланысты жануарлардың бейімделуін біледі. Критерийалды бағалау “Басбармақ” әдісі Білім алушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі (КБ бойынша нұсқаулық) “Смайликтер” әдісі “Бағдаршам” әдісі
#5 слайд
Өзімнің әдістемелік қоржынымды
толықтырдым, көптеген жаңа
әдіс-тәсілдерді мақсатты түрде
қолдануға дағдыландым, оқу
мақсатымен байланыстырдым. Өзімнің әдістемелік қоржынымды
толықтырдым, көптеген жаңа
әдіс-тәсілдерді мақсатты түрде
қолдануға дағдыландым, оқу
мақсатымен байланыстырдым.
Әріптестерімнің
кері байланыс беру
нәтижесінде
жіберген
қателіктерім мен
қиындықтарды
жеңіп, дұрыстап
отырдым.
Жаңартылған білім
мазмұны бойынша
алдағы уақытта саралау
әдістерін және сабақ
тақырыбына сай тиімді
әдіс-тәсілдерді
қолданамын. Өз
тәжірибемді шыңдап,
саналы да білімді тұлға
тәрбиелеуге өз үлесімді
қосамын.
Ықшамсабақ өту
нәтижесінде
тәжірибемді
байытып, әдістерді
тиімді қолдандым.
Тренер–
әдістерді,
мақсатты және
сұрақтарды
нәтижелі
қолдануды
ұсынды.
Ықшам сабақты жоспарлау
5 слайд
Өзімнің әдістемелік қоржынымды толықтырдым, көптеген жаңа әдіс-тәсілдерді мақсатты түрде қолдануға дағдыландым, оқу мақсатымен байланыстырдым. Өзімнің әдістемелік қоржынымды толықтырдым, көптеген жаңа әдіс-тәсілдерді мақсатты түрде қолдануға дағдыландым, оқу мақсатымен байланыстырдым. Әріптестерімнің кері байланыс беру нәтижесінде жіберген қателіктерім мен қиындықтарды жеңіп, дұрыстап отырдым. Жаңартылған білім мазмұны бойынша алдағы уақытта саралау әдістерін және сабақ тақырыбына сай тиімді әдіс-тәсілдерді қолданамын. Өз тәжірибемді шыңдап, саналы да білімді тұлға тәрбиелеуге өз үлесімді қосамын. Ықшамсабақ өту нәтижесінде тәжірибемді байытып, әдістерді тиімді қолдандым. Тренер– әдістерді, мақсатты және сұрақтарды нәтижелі қолдануды ұсынды. Ықшам сабақты жоспарлау
#6 слайд
6 слайд
шағым қалдыра аласыз













