Материалдар / Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.

Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптарға арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
768
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

1 слайд
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

1 слайд

Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің т

2 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ бар

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәу

4 слайд
Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

4 слайд

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргіз

5 слайд
«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

5 слайд

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі к

6 слайд
«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.

6 слайд

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ