Материалдар / Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптарға арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
795
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

1 слайд
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

1 слайд

Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің т

2 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ бар

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәу

4 слайд
Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

4 слайд

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргіз

5 слайд
«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

5 слайд

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі к

6 слайд
«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.

6 слайд

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.