Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жылу өткізгіштік Конвекция. Сауле шығару.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптарға арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

#1 слайд
Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

1 слайд

Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің т

#2 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.2.2. жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіре алады Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады Көптеген оқушылар: Алған теориялық білімін пайдаланып, тәжірибе жасау арқылы жылу берілу жолдарын анықтайды Кейбір оқушылар: . Жылуөткізгіш, конвекция, сәуле шығару ұғымдарын тұрмыстық техникада қолдана алады.Жылу берілудің түрлерін ажыратып ай қ ындай алады

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ бар

#3 слайд
Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

3 слайд

Белсенді оқыту әдістері«Ұқсас суреттер» әдісі. Мақсаты: оқушылардың назарын сабаққа аудару. « Өкіл» әдісі Мақсаты: сабақ барысында орындалған тапсырмалар жайлы оқушының пікірін білу.«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Мақсаты: оқушыларды ұйымшылдыққа, жүйелі ойлауға баулу. « Б ір ауыз сөз» әдісі. Мақсаты: оқушыларды бірін- бірін тыңдай білуге баулу. « Ақпаратты сүзбе» Тақырыпты іс жүзінде көрсету

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәу

#4 слайд
Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

4 слайд

Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырма. «Ақпаратты сүзбе» әдісінде топ мүшелер і Жылуөткізгіштік, Конвекция, Сәулелену ұғымын тұрмыстық техникада қолдана алады. Саралау тапсырмалары Оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырмалар Негізгі ерекшеліктері: Оқу тапсырмалары балалар үшін қызықты, әрі маңызды. Қолдау көрсетуді қажет ететін оқушылар «Өкіл» әдісінде топтағы оқушылармен бірге кітаптағы мәтінмен жұмыс атқарады.

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргіз

#5 слайд
«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

5 слайд

«Бағалау әдістері» «Шаттық шеңбері» Жинаған смайликтермен бағалау. «Өкіл » әдісінде «Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізілді, әр тапсырманың соңында дескриптор қойылды.

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі к

#6 слайд
«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.

6 слайд

«Блоб» ағашы -Бұл ағашта Оқушы бүгінгі сабақ барысыда ағаштың қай жеріне көтерілді? Топпен немесе жұппен бе? Немесе өзі көтерілді ме? Өз деңгейін суретті белгілеу арқылы көрсетеді.

Файл форматы:
pptx
08.05.2021
935
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі