Материалдар / Жылу өткізгіштік,конвекция, сәуле шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылу өткізгіштік,конвекция, сәуле шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінің мұғалімге көмекші құрал ретінде пайдалануына болады және адістемелік үлгі ретінде де пайлалануына болады. қосымша тапсырмалар және сараланған тапсырмалар және деңгейлік тапсырмалар топтамасы да сонымен қоса рефлексия және сабақты қорытындылау және үйге тапсырма толық құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2019
820
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Квадрат түбір және иррационал өрнектер Сабақ тақырыбы: Квадрат түбір (3 с ) Оқу мақсаты 8.1.1.2 санның квадрат түбірі ж

1 слайд
Квадрат түбір және иррационал өрнектер Сабақ тақырыбы: Квадрат түбір (3 с ) Оқу мақсаты 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану; 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау; Сабақтың мақсаттары Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерімен танысады Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады Бағалау критерийлері : 1.Көбейтіндіден түбір шығару қасиетін қолданады 2.Бөлшектен түбір шығару қасиетін қолданады Құндылықтарға баулу: Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс: Математика ( санның дәрежесі )Тілдік мақсат: № 202 орта мектептің математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира Серікбайқызы

1 слайд

Квадрат түбір және иррационал өрнектер Сабақ тақырыбы: Квадрат түбір (3 с ) Оқу мақсаты 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану; 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау; Сабақтың мақсаттары Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерімен танысады Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады Бағалау критерийлері : 1.Көбейтіндіден түбір шығару қасиетін қолданады 2.Бөлшектен түбір шығару қасиетін қолданады Құндылықтарға баулу: Қазақстан тәуелсіздігі және Астана Пәнаралық байланыс: Математика ( санның дәрежесі )Тілдік мақсат: № 202 орта мектептің математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира Серікбайқызы

Сабақ кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі Ширату: «Серпілген сауал» 1.Квадрат түбірдің анықтамасы қандай? 2.Квадрат түбірді қалай

2 слайд
Сабақ кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі Ширату: «Серпілген сауал» 1.Квадрат түбірдің анықтамасы қандай? 2.Квадрат түбірді қалай белгілейміз? 3. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылығы бар? 4. а-ның қандай мәндерінде √а өрнегінің мағынасы болады ? Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. «Сандар банкасы» арқылы сынып топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс «Борт журналы» әдісі. Топтарға тақырыпты оқуға беріледі.Топ мүшелері мәтінді оқып, жұбымен бір -біріне түсіндіреді.Топ мүшелері берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды. Түйінді сөздерін кестеге жазады. 1.Берілген ақпарат бойынша бұрыннан білетінін 2.Мәтіннен қандай жаңалық туралы білгенін 3. 4. Болжамдар Тың ақпараттар «Мадақтау» арқылы бағалау. Жеке жұмыс: (қабілетті оқушылар есептің шығарылу жолын түсіндіреді) Aстaнaдaғы «Бейбiтшiлiк және келiсiм сaрaйы » мaңындaғы гүлзaрдың ұзындығы √288 м, aл енi √128м болсa гүлзaр қоршayының ұзындығын тaбыңдaр? Дескриптор:  есеп шaрты бойыншa өрнек құрaды.  өрнектiң мәнiн тaбaды. «Жұлдызшaлaр» aрқылы өзара бaғaлaйды. Ж ұпты қ ж ұм ы с (О қулы қпен ж ұм ы с) № 3.1; 3.3;3.7 Смайликтер арқылы бағалау жүргіземін Қ алы птасты руш ы бағалау. “ Мадақтау” арқылы бағалау Кері байланыс:«Конверттегі сұрақ» әдісі 1.Түбір астындағы көбейткіштер саны екіден көп болғанда арифметикалық түбірдің қасиеттері орындалады ма? 2.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттеріне негізделген? 3.Аривметикалық квадрат түбір қасиеттерінің тиімділігі бар ма? Дескриптор арқылы бағалаймын.

2 слайд

Сабақ кезеңдері 1.Ұйымдастыру кезеңі Ширату: «Серпілген сауал» 1.Квадрат түбірдің анықтамасы қандай? 2.Квадрат түбірді қалай белгілейміз? 3. Квадрат түбір мен арифметикалық квадрат түбір ұғымдарының қандай айырмашылығы бар? 4. а-ның қандай мәндерінде √а өрнегінің мағынасы болады ? Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. «Сандар банкасы» арқылы сынып топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс «Борт журналы» әдісі. Топтарға тақырыпты оқуға беріледі.Топ мүшелері мәтінді оқып, жұбымен бір -біріне түсіндіреді.Топ мүшелері берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды. Түйінді сөздерін кестеге жазады. 1.Берілген ақпарат бойынша бұрыннан білетінін 2.Мәтіннен қандай жаңалық туралы білгенін 3. 4. Болжамдар Тың ақпараттар «Мадақтау» арқылы бағалау. Жеке жұмыс: (қабілетті оқушылар есептің шығарылу жолын түсіндіреді) Aстaнaдaғы «Бейбiтшiлiк және келiсiм сaрaйы » мaңындaғы гүлзaрдың ұзындығы √288 м, aл енi √128м болсa гүлзaр қоршayының ұзындығын тaбыңдaр? Дескриптор:  есеп шaрты бойыншa өрнек құрaды.  өрнектiң мәнiн тaбaды. «Жұлдызшaлaр» aрқылы өзара бaғaлaйды. Ж ұпты қ ж ұм ы с (О қулы қпен ж ұм ы с) № 3.1; 3.3;3.7 Смайликтер арқылы бағалау жүргіземін Қ алы птасты руш ы бағалау. “ Мадақтау” арқылы бағалау Кері байланыс:«Конверттегі сұрақ» әдісі 1.Түбір астындағы көбейткіштер саны екіден көп болғанда арифметикалық түбірдің қасиеттері орындалады ма? 2.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттеріне негізделген? 3.Аривметикалық квадрат түбір қасиеттерінің тиімділігі бар ма? Дескриптор арқылы бағалаймын.

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Үйге тапсырма: Рефлексия: «Үш қадам» әдісі Маған ұнады ....

3 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Үйге тапсырма: Рефлексия: «Үш қадам» әдісі Маған ұнады .... Маған ... тиімді болды Маған ... қиын болды

3 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Үйге тапсырма: Рефлексия: «Үш қадам» әдісі Маған ұнады .... Маған ... тиімді болды Маған ... қиын болды

Саралау Топтық жұмыста «Борт журналы» әдісі арқылы оқушыларға арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері тақырыбы бойынша тың

4 слайд
Саралау Топтық жұмыста «Борт журналы» әдісі арқылы оқушыларға арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері тақырыбы бойынша тың ақпарат беремін. Білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. Жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Деңгейлік тапсырмаларды неғұрлым көбірек әзірлеймін. Қабілеті жоғары оқушыны топ жетекшісі ретінде тағайындаймын. «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Сабақтың соңында «Үш қадам» әдісі арқылы рефлексия жасаймын . Бағалау «Борт журнал» топтық жұмысы арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, мадақтау Конверттегі сұрақ әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолдану.

4 слайд

Саралау Топтық жұмыста «Борт журналы» әдісі арқылы оқушыларға арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері тақырыбы бойынша тың ақпарат беремін. Білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. Жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Деңгейлік тапсырмаларды неғұрлым көбірек әзірлеймін. Қабілеті жоғары оқушыны топ жетекшісі ретінде тағайындаймын. «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Сабақтың соңында «Үш қадам» әдісі арқылы рефлексия жасаймын . Бағалау «Борт журнал» топтық жұмысы арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, мадақтау Конверттегі сұрақ әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторларды қолдану.