2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жылытқыш құралдар

Жылытқыш құралдар

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына көмекші құрал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
03 Қаңтар 2019
622
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

1 слайд

Алматы облысы Іле ауданы Жаңаталап ауылы №25 орта мектеп

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып МҰҒАЛІМ :ХАИРМАНОВА С.Д

2 слайд
Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып МҰҒАЛІМ :ХАИРМАНОВА С.Д

2 слайд

Пән: жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2. Күні: 12.05.2017 Сынып: 1 сынып МҰҒАЛІМ :ХАИРМАНОВА С.Д

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: 1.5.4.1 ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫКТАРЫ МЕН КҰРЫЛҒЫЛАРЫН АНЫҚТА У. 1.1.1,1ҚОРШАҒА

3 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: 1.5.4.1 ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫКТАРЫ МЕН КҰРЫЛҒЫЛАРЫН АНЫҚТА У. 1.1.1,1ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ҚҰБЫЛЫСТАРЫ ҮДЕРІСТЕРІ МЕН НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРУ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫҚТАРЫ МЕН ҚҰРЫЛҒЫЛАРЫН АНЫҚТАУ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ҚҰБЫЛЫСТАРЫ,ҮДЕРІСТЕРІ МЕН НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРУ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР;ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫҚТАРЫ МЕН ҚҰРЫЛҒЫЛАРЫН БІЛЕДІ.КӨПТЕГЕН ОҚУШЫЛАР:ҚОРШАҒАН ӘЛЕМНІҢ ҚҰБЫЛЫСТАРЫН,ҮДЕРІСТЕРІН ЖӘНЕ НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРЕ АЛАДЫ. КЕЙБІР ОҚУШЫЛАР:ЖАҢА САБАҚТА АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ӨМІРДЕ ҚОЛДАНА АЛАДЫ. -ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛЕДІ -ТӘЖІРБИЕ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖЫЛУДЫҢ ОТ ЖӘНЕ ТОҚ АРҚЫЛЫ АЛЫНАТЫНЫН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАДЫ

3 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ: 1.5.4.1 ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫКТАРЫ МЕН КҰРЫЛҒЫЛАРЫН АНЫҚТА У. 1.1.1,1ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ҚҰБЫЛЫСТАРЫ ҮДЕРІСТЕРІ МЕН НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРУ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫҚТАРЫ МЕН ҚҰРЫЛҒЫЛАРЫН АНЫҚТАУ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ ҚҰБЫЛЫСТАРЫ,ҮДЕРІСТЕРІ МЕН НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРУ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР;ЖЫЛЫТУ ЖАБДЫҚТАРЫ МЕН ҚҰРЫЛҒЫЛАРЫН БІЛЕДІ.КӨПТЕГЕН ОҚУШЫЛАР:ҚОРШАҒАН ӘЛЕМНІҢ ҚҰБЫЛЫСТАРЫН,ҮДЕРІСТЕРІН ЖӘНЕ НЫСАНДАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ҚАЖЕТТІЛІГІН ТҮСІНДІРЕ АЛАДЫ. КЕЙБІР ОҚУШЫЛАР:ЖАҢА САБАҚТА АЛҒАН БІЛІМДЕРІН ӨМІРДЕ ҚОЛДАНА АЛАДЫ. -ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛЕДІ -ТӘЖІРБИЕ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖЫЛУДЫҢ ОТ ЖӘНЕ ТОҚ АРҚЫЛЫ АЛЫНАТЫНЫН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАДЫ

БАҒАЛАУ КРИЙТЕРИЙІ : ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛЕДІ. ТӘЖІРБИЕ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖЫЛУДЫҢ ОТ ЖӘНЕ ТОҚ АРҚЫЛЫ АЛЫНАТЫНЫН ДӘЛЕ

4 слайд
БАҒАЛАУ КРИЙТЕРИЙІ : ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛЕДІ. ТӘЖІРБИЕ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖЫЛУДЫҢ ОТ ЖӘНЕ ТОҚ АРҚЫЛЫ АЛЫНАТЫНЫН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАДЫ. Тілдік мақсат:Жылу-Тепло Пеш-Печка, жылытқыш- обогреватель,жылытқыш құралдары-средствоаотепительный системы Құндылықтарды дарыту Оқушыларды әдептілікке ұқыптылыққа шеберлікке сабырлылыққа тәрбиелеу Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек,сауат ашу. Мұғалім тарапынан слайд көрсету АКТ:Мұғалім тарапынан слайд көрсету Бастапқы білім: Жылу туралы біледі Үйді жылыту үшін нені пайдаланатынын біледі. Сабақ барысы: 45 мин

4 слайд

БАҒАЛАУ КРИЙТЕРИЙІ : ЖЫЛЫТҚЫШ ҚҰРАЛДАРДЫҢ ТҮРЛЕРІН БІЛЕДІ. ТӘЖІРБИЕ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ЖЫЛУДЫҢ ОТ ЖӘНЕ ТОҚ АРҚЫЛЫ АЛЫНАТЫНЫН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАДЫ. Тілдік мақсат:Жылу-Тепло Пеш-Печка, жылытқыш- обогреватель,жылытқыш құралдары-средствоаотепительный системы Құндылықтарды дарыту Оқушыларды әдептілікке ұқыптылыққа шеберлікке сабырлылыққа тәрбиелеу Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек,сауат ашу. Мұғалім тарапынан слайд көрсету АКТ:Мұғалім тарапынан слайд көрсету Бастапқы білім: Жылу туралы біледі Үйді жылыту үшін нені пайдаланатынын біледі. Сабақ барысы: 45 мин

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 (МИН) Сурет қиындылары арқылы балаларды топқа бөлу. 1.От 2.Газ 3.Тоқ

5 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 (МИН) Сурет қиындылары арқылы балаларды топқа бөлу. 1.От 2.Газ 3.Тоқ

5 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ 5 (МИН) Сурет қиындылары арқылы балаларды топқа бөлу. 1.От 2.Газ 3.Тоқ

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ (25 МИН)  (Оқулықпен жұмыс)  1.Қыс мезгілінде Эврика мен Негеш саяхатқа шыққанда не жақты?  2.Отты не ү

6 слайд
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ (25 МИН)  (Оқулықпен жұмыс)  1.Қыс мезгілінде Эврика мен Негеш саяхатқа шыққанда не жақты?  2.Отты не үшін жақты?  Зерттеу жұмысы (тарелкаға мақта салып от жағып көрсету)  (Т) Суреттен жылыту құралдарын табу,аттарын атау және ажырату  «Басбармақ »арқылы бағалау  (Т )Суретте бейнеленген құралдарды қандай екі топқа бөлер едің  «Аялдама » әдісі арқалы бағалату 

6 слайд

САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ (25 МИН)  (Оқулықпен жұмыс)  1.Қыс мезгілінде Эврика мен Негеш саяхатқа шыққанда не жақты?  2.Отты не үшін жақты?  Зерттеу жұмысы (тарелкаға мақта салып от жағып көрсету)  (Т) Суреттен жылыту құралдарын табу,аттарын атау және ажырату  «Басбармақ »арқылы бағалау  (Т )Суретте бейнеленген құралдарды қандай екі топқа бөлер едің  «Аялдама » әдісі арқалы бағалату 

САБАҚТЫҢ СОҢЫ Ө. Ж Жылытқыш құралдардың қасына қанатша белгісін қой.Суреттерді боя. Галерея стратегиясы(бір-бірінің суретт

7 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ Ө. Ж Жылытқыш құралдардың қасына қанатша белгісін қой.Суреттерді боя. Галерея стратегиясы(бір-бірінің суреттерін көріп бағалау)

7 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ Ө. Ж Жылытқыш құралдардың қасына қанатша белгісін қой.Суреттерді боя. Галерея стратегиясы(бір-бірінің суреттерін көріп бағалау)

Саралау  Қабілеті жоғары:Сурет бойынша әңгімелеу.Көпқабатты үйлермен жер үйлердің жылыту құралдарын ажырату. Қабілеті төмен:Ж

8 слайд
Саралау  Қабілеті жоғары:Сурет бойынша әңгімелеу.Көпқабатты үйлермен жер үйлердің жылыту құралдарын ажырату. Қабілеті төмен:Жылыту құралдарын қатыстырып суретін салады.  Бағалау –оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?  Денсаулық қауіпсіздік техникасының сақталуы

8 слайд

Саралау  Қабілеті жоғары:Сурет бойынша әңгімелеу.Көпқабатты үйлермен жер үйлердің жылыту құралдарын ажырату. Қабілеті төмен:Жылыту құралдарын қатыстырып суретін салады.  Бағалау –оқушылардың материалды меңгерту деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?  Денсаулық қауіпсіздік техникасының сақталуы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі