Материалдар / Жылытқыш құралдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жылытқыш құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылытқыш құралдары туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
581
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты: 4.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау Бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Жылытқыш құралдары

1 слайд
Оқу мақсаты: 4.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау Бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Жылытқыш құралдары

1 слайд

Оқу мақсаты: 4.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау Бөлім: Табиғат физикасы Тақырыбы: Жылытқыш құралдары

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды. Көптеген оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құр

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды. Көптеген оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын жіктейді, дәлелдеулер жасай алады. Кейбір оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларының адам өміріне қажеттілігін талдап,дәлелдей алады.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды. Көптеген оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын жіктейді, дәлелдеулер жасай алады. Кейбір оқушылар: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларының адам өміріне қажеттілігін талдап,дәлелдей алады.

-жылытуға арналған құралдарды анықтайды; жылытуға арналған құралдарды жіктейді; қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістері

3 слайд
-жылытуға арналған құралдарды анықтайды; жылытуға арналған құралдарды жіктейді; қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсінеді; Бағалау критерийі

3 слайд

-жылытуға арналған құралдарды анықтайды; жылытуға арналған құралдарды жіктейді; қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсінеді; Бағалау критерийі

Шаттық шеңберінде ыстық алақандарыңызбен бір-бірлеріңізге жылу сыйлайтындай тілек айтыңыздар Пазл құрастыру арқылы топқа

4 слайд
Шаттық шеңберінде ыстық алақандарыңызбен бір-бірлеріңізге жылу сыйлайтындай тілек айтыңыздар Пазл құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Пазл құрастыру 1-топ 2-топ  3-топ «Сәлемдесу» тренингі

4 слайд

Шаттық шеңберінде ыстық алақандарыңызбен бір-бірлеріңізге жылу сыйлайтындай тілек айтыңыздар Пазл құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Пазл құрастыру 1-топ 2-топ  3-топ «Сәлемдесу» тренингі

Дескриптор: - суреттер арқылы тақырыпты болжайды; - түрткі сұрақтар негізінде тақырыптағы мәселені анықтайды. Олар жылыну үш

5 слайд
Дескриптор: - суреттер арқылы тақырыпты болжайды; - түрткі сұрақтар негізінде тақырыптағы мәселені анықтайды. Олар жылыну үшін не істеді? Балаларға от жағуға кім көмектесті? Балалардың өздері отты жағуына бола ма? «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі. Балалар суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз.

5 слайд

Дескриптор: - суреттер арқылы тақырыпты болжайды; - түрткі сұрақтар негізінде тақырыптағы мәселені анықтайды. Олар жылыну үшін не істеді? Балаларға от жағуға кім көмектесті? Балалардың өздері отты жағуына бола ма? «Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісі. Балалар суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз.

«Сұрақтары бар қорап» әдісі. Мұғалімнің қолындағы қорапқа әр оқушы өзінің сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға

6 слайд
«Сұрақтары бар қорап» әдісі. Мұғалімнің қолындағы қорапқа әр оқушы өзінің сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға қорапты қайта ұсынады. Әр оқушы қораптан бір сұрақтан алып жауап беруге дайындалады.

6 слайд

«Сұрақтары бар қорап» әдісі. Мұғалімнің қолындағы қорапқа әр оқушы өзінің сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға қорапты қайта ұсынады. Әр оқушы қораптан бір сұрақтан алып жауап беруге дайындалады.

Саралауға тапсырма Бұл суреттерді қандай екі топқа бөлуге болады? Суреттерді екі топқа ажыратып, жабыстырыңыздар. Деск

7 слайд
Саралауға тапсырма Бұл суреттерді қандай екі топқа бөлуге болады? Суреттерді екі топқа ажыратып, жабыстырыңыздар. Дескриптор:  -суреттерді екі топқа (жылытқыш құралдар,жылытқыш емес құралдар)бөледі; -оларды жабыстырады; -жылыту құралдарын атайды;

7 слайд

Саралауға тапсырма Бұл суреттерді қандай екі топқа бөлуге болады? Суреттерді екі топқа ажыратып, жабыстырыңыздар. Дескриптор:  -суреттерді екі топқа (жылытқыш құралдар,жылытқыш емес құралдар)бөледі; -оларды жабыстырады; -жылыту құралдарын атайды;

Белсенді тапсырма • Әр түрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады? Ауызша толық жауап беруге дайындалу. •1 – топ.

8 слайд
Белсенді тапсырма • Әр түрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады? Ауызша толық жауап беруге дайындалу. •1 – топ. Жер үй •2 – топ. Тұрғын үй •3 – топ. Киіз үй   Дескриптор:  •- әр түрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды пайдаланатынын табады; •-оларды жабыстарады; •- жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды, дәлелдеулер жасай алады Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалайды.

8 слайд

Белсенді тапсырма • Әр түрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады? Ауызша толық жауап беруге дайындалу. •1 – топ. Жер үй •2 – топ. Тұрғын үй •3 – топ. Киіз үй   Дескриптор:  •- әр түрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды пайдаланатынын табады; •-оларды жабыстарады; •- жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды, дәлелдеулер жасай алады Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалайды.

Білім ағашы Рефлексия «Ағаш» Түстерді таңдай отырып, ағашты жеміске толтырыңыз. Қызыл – сабақ өте қызықты өтті. Маған бәрі ұна

9 слайд
Білім ағашы Рефлексия «Ағаш» Түстерді таңдай отырып, ағашты жеміске толтырыңыз. Қызыл – сабақ өте қызықты өтті. Маған бәрі ұнады. Сары – маған сабақ ұнады, мәлімет аздау болды. Жолақ – тапсырманы түсініп отырдым, алайда маған сабақ қызықты болмады. Жасыл – мен өзіме керек мағлұматты алдым, сабақтан түйгенім көп болды.

9 слайд

Білім ағашы Рефлексия «Ағаш» Түстерді таңдай отырып, ағашты жеміске толтырыңыз. Қызыл – сабақ өте қызықты өтті. Маған бәрі ұнады. Сары – маған сабақ ұнады, мәлімет аздау болды. Жолақ – тапсырманы түсініп отырдым, алайда маған сабақ қызықты болмады. Жасыл – мен өзіме керек мағлұматты алдым, сабақтан түйгенім көп болды.