Кәмелетке толмағандар арасындағы құқықбұзушылық бойынша тіркеуде тұрған оқушылармен түзету-дамытушылық (коррекциялық) жұмыс




1 слайд
«Бейнеу лицейі» КММ педагог-психологы
Алдабергенова Камшат Убайдуллаевна
Телефон: 87711095282
1 слайд
«Бейнеу лицейі» КММ педагог-психологы Алдабергенова Камшат Убайдуллаевна Телефон: 87711095282

2 слайд
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқықбұзушылық
бойынша тіркеуде тұрған оқушылармен түзету-
дамытушылық (коррекциялық) жұмыс
2 слайд
Кәмелетке толмағандар арасындағы құқықбұзушылық бойынша тіркеуде тұрған оқушылармен түзету- дамытушылық (коррекциялық) жұмыс

3 слайд
Құқық бұзушылық
Қоғамға зиян келтіретін және заң бойынша жазаланатын
қоғамға қарсы әрекет. Құқық бұзушылық: азаматтық
(жеке басқа, азаматтың немесе заңды тұлғаның мүлкіне
зиян келтіру, азаматтың абыройы мен қадір-қасиетін
қаралайтын мәліметтерді тарқату және т.б.),әкімшілік
(ұсақ бұзақылық жол ережесі тәртібін бұзу), тәртіптік
(жұмыстан кешігу, жұмысқа бармау және т.б.) теріс
қылық және т.т. Құқық бұзушылықтың барынша қауіпті
түрі қылмыс болып табылады.
3 слайд
Құқық бұзушылық Қоғамға зиян келтіретін және заң бойынша жазаланатын қоғамға қарсы әрекет. Құқық бұзушылық: азаматтық (жеке басқа, азаматтың немесе заңды тұлғаның мүлкіне зиян келтіру, азаматтың абыройы мен қадір-қасиетін қаралайтын мәліметтерді тарқату және т.б.),әкімшілік (ұсақ бұзақылық жол ережесі тәртібін бұзу), тәртіптік (жұмыстан кешігу, жұмысқа бармау және т.б.) теріс қылық және т.т. Құқық бұзушылықтың барынша қауіпті түрі қылмыс болып табылады.

4 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫ ҚҰРУ ПРИНЦИПТЕРІ:
позитивтілік принципі-қолдау көрсететін, достық қарым-қатынас атмосферасын құру,
ынтымақтастық;
жеке көзқарас принципі-баланың психологиялық ерекшелігі мен жеке тәжірибесін барынша
есепке алу;
тұлғаның дамуы мен өзін — өзі дамыту принципі-шығармашылық мүмкіндіктерді, өзін-өзі
жетілдіру қабілетін жандандыру.
4 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫ ҚҰРУ ПРИНЦИПТЕРІ: позитивтілік принципі-қолдау көрсететін, достық қарым-қатынас атмосферасын құру, ынтымақтастық; жеке көзқарас принципі-баланың психологиялық ерекшелігі мен жеке тәжірибесін барынша есепке алу; тұлғаның дамуы мен өзін — өзі дамыту принципі-шығармашылық мүмкіндіктерді, өзін-өзі жетілдіру қабілетін жандандыру.

5 слайд
БАҒДАРЛАМАҒА ҚАТЫСУШЫЛАР:
құқық бұзушылық жасаған оқушы;
сынып жетекшісі және пән мұғалімдері;
әлеуметтік педагог және педагог-психолог;
инспектор, тәлімгер;
5 слайд
БАҒДАРЛАМАҒА ҚАТЫСУШЫЛАР: құқық бұзушылық жасаған оқушы; сынып жетекшісі және пән мұғалімдері; әлеуметтік педагог және педагог-психолог; инспектор, тәлімгер;

6 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
кәмелетке толмағанды психологиялық-педагогикалық, құқықтық қолдау үшін
жағдай жасау;
қылмыс жасау жағдайларының жолын кесу;
нақты белгіленген әлеуметтік қолайсыздық белгілері негізінде нақты
мәселелерді шешу; отбасымен сенімді қарым-қатынас орнату арқылы көмек
сұрауды қалыптастыру;
6 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ: кәмелетке толмағанды психологиялық-педагогикалық, құқықтық қолдау үшін жағдай жасау; қылмыс жасау жағдайларының жолын кесу; нақты белгіленген әлеуметтік қолайсыздық белгілері негізінде нақты мәселелерді шешу; отбасымен сенімді қарым-қатынас орнату арқылы көмек сұрауды қалыптастыру;

7 слайд
ОТБАСЫМЕН ЖӘНЕ КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРМЕН
ЖҰМЫС ІСТЕУ ПРИНЦИПТЕРІ:
кінәсіздік;
жеке тәсіл, атаулы жұмыс қағидаты;
отбасымен тұрақты байланыс;
отбасының нормалары мен құндылықтарын құрметтеу, отбасының оң әлеуетін дамытуға
бағдарлану;
кешенді тәсіл;
қызметтердің келісімділігі, түрлі органдар, мекемелер мен мамандардың жұмысын
үйлестіру және ынтымақтастық
7 слайд
ОТБАСЫМЕН ЖӘНЕ КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ПРИНЦИПТЕРІ: кінәсіздік; жеке тәсіл, атаулы жұмыс қағидаты; отбасымен тұрақты байланыс; отбасының нормалары мен құндылықтарын құрметтеу, отбасының оң әлеуетін дамытуға бағдарлану; кешенді тәсіл; қызметтердің келісімділігі, түрлі органдар, мекемелер мен мамандардың жұмысын үйлестіру және ынтымақтастық

8 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарына әкелетін тәуекел
факторларының азаюы;
жасөспірімде адамгершілік қасиеттерді, жалпыадамзаттық құндылықтар
туралы идеяларды қалыптастыру;
құқық бұзушылықтың алдын алу жүйесінің органдары мен мекемелерінің
өзара іс-қимылын жақсарту.
8 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарына әкелетін тәуекел факторларының азаюы; жасөспірімде адамгершілік қасиеттерді, жалпыадамзаттық құндылықтар туралы идеяларды қалыптастыру; құқық бұзушылықтың алдын алу жүйесінің органдары мен мекемелерінің өзара іс-қимылын жақсарту.

9 слайд
ЖАСӨСПІРІМНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН
АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ
ЗЕРТТЕУЛЕР, ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАНЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
І БЛОК. «КІРІСПЕ» ӨЗІНЕ МЫНАЛАРДЫ ҚАМТИДЫ:
9 слайд
ЖАСӨСПІРІМНІҢ ТҰЛҒАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР, ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ. І БЛОК. «КІРІСПЕ» ӨЗІНЕ МЫНАЛАРДЫ ҚАМТИДЫ:

10 слайд
ІІ БЛОК. «МЕНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫМ»
Бұл бағдарламамыздың негізгі мақсаты – балалардың құқық туралы түсінігін қалыптастыру,
қатысушылардың қиын жағдайлардың әсерін саралау мүмкіндіктері. Тұлғаның мінез-құлқын талдай
және басқара алатын, денсаулығы үшін жауапкершілікті сезіне алатын, өзіне сенімді тұлға
қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу сабақтары:
1. «Өз-өзін бейнелеу» тренинг сабағы
Мақсаты: Жеке тұлғаның дамуы және тұлғалық өсуі.
«Біз және біздің құқықтарымыз» ұжымдық ойын.
Мақсаты: балалардың құқық туралы түсінігін қалыптастыру
3. «Өмір құндылықтары» тренинг
Мақсаты: Тренингке қатысушылардың тұлғаның маңызды компоненті ретінде құндылықтарға
қатынасын қалыптастыру.
4. Тренинг сабағы Өзіңізді «Эмоциялар мен сезімдермен» таныстыру
Мақсаты: Өз жағдайын тану және талдау қабілеттерін қалыптастыру.
5. «Қиын жағдайдан не үйренеміз?» ертегі терапия
Мақсаты: қатысушылардың қиын жағдайлардың әсерін саралау мүмкіндіктері.
10 слайд
ІІ БЛОК. «МЕНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫМ» Бұл бағдарламамыздың негізгі мақсаты – балалардың құқық туралы түсінігін қалыптастыру, қатысушылардың қиын жағдайлардың әсерін саралау мүмкіндіктері. Тұлғаның мінез-құлқын талдай және басқара алатын, денсаулығы үшін жауапкершілікті сезіне алатын, өзіне сенімді тұлға қалыптастыруға ықпал ету. Оқу сабақтары: 1. «Өз-өзін бейнелеу» тренинг сабағы Мақсаты: Жеке тұлғаның дамуы және тұлғалық өсуі. «Біз және біздің құқықтарымыз» ұжымдық ойын. Мақсаты: балалардың құқық туралы түсінігін қалыптастыру 3. «Өмір құндылықтары» тренинг Мақсаты: Тренингке қатысушылардың тұлғаның маңызды компоненті ретінде құндылықтарға қатынасын қалыптастыру. 4. Тренинг сабағы Өзіңізді «Эмоциялар мен сезімдермен» таныстыру Мақсаты: Өз жағдайын тану және талдау қабілеттерін қалыптастыру. 5. «Қиын жағдайдан не үйренеміз?» ертегі терапия Мақсаты: қатысушылардың қиын жағдайлардың әсерін саралау мүмкіндіктері.

11 слайд
Мақсаты: ең маңызды функцияны - жас буынның әлеуметтік бейімделуінің қолайсыз құбылыстарының алдын алу және түзету үшін жағдай жасау.
Оқу сабақтары
1. «Темекі шегудің алдын алу»
Мақсаты:
- жасөспірімдерді темекі шегуден болатын негізгі қауіптермен таныстыру;
- салауатты өмір салтына деген көзқарастың қалыптасуына ықпал ету;
- Жасөспірімдердің темекіге деген көзқарасын анықтаңыз.
- құпия атмосфераны және жағымды эмоционалды жағдайды құру.
2. алкогольдік «Мифтер мен фактілер» тренинг
Оқыту мақсаты:
1. Алкоголь туралы мифтерді фактілерден ажыратыңыз
2. Алкогольге байланысты қандай проблемалар бар екенін біліңіз.
3) Алкогольге қарсы тұруға көмектесетін қатысушылардың дағдыларын қалыптастыру.
3. «Нашақорлыққа қалай душар болмауға» тренинг - сабақ
Оқыту мақсаты:
1) Нашақорлықтың себептері мен салдары туралы түсінік беріңіз.
2) Жасөспірімдерде есірткіге деген жағымсыз қатынасты қалыптастыру.
3) Есірткі қабылдаудан бас тарту әдетін қалыптастыру.
4. «Ғаламтор - дос немесе қас» тренинг - сессиясы
Мақсаты:
- «Интернет дос немесе қас» деген сұраққа жауап беріңіз
- виртуалды шындыққа сүйенбеу үшін ғаламторда өз жұмысын қалай дұрыс ұйымдастыруға болатынын біліңіз.
5. ВИЧ / СПИД бойынша тренинг: біз өзімізді қалай қорғауға болатынын білеміз
Оқыту мақсаты:
1) Қатысушыларды проблема туралы хабардар етудің бастапқы деңгейін анықтаңыз және АҚТҚ / ЖҚТБ туралы, оның берілу жолдары мен алдын - алу әдістері туралы
сенімді ақпарат беріңіз.
2) АҚТҚ - жұқпасы бар науқастарға толерантты көзқарас қалыптастыру.
3) Жасөспірімдерге қауіп-қатері жоғары жағдайларды болдырмауға үйрету және алған білімдерін практикалық дағдыларда бекіту.
III БЛОК «ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ
11 слайд
Мақсаты: ең маңызды функцияны - жас буынның әлеуметтік бейімделуінің қолайсыз құбылыстарының алдын алу және түзету үшін жағдай жасау. Оқу сабақтары 1. «Темекі шегудің алдын алу» Мақсаты: - жасөспірімдерді темекі шегуден болатын негізгі қауіптермен таныстыру; - салауатты өмір салтына деген көзқарастың қалыптасуына ықпал ету; - Жасөспірімдердің темекіге деген көзқарасын анықтаңыз. - құпия атмосфераны және жағымды эмоционалды жағдайды құру. 2. алкогольдік «Мифтер мен фактілер» тренинг Оқыту мақсаты: 1. Алкоголь туралы мифтерді фактілерден ажыратыңыз 2. Алкогольге байланысты қандай проблемалар бар екенін біліңіз. 3) Алкогольге қарсы тұруға көмектесетін қатысушылардың дағдыларын қалыптастыру. 3. «Нашақорлыққа қалай душар болмауға» тренинг - сабақ Оқыту мақсаты: 1) Нашақорлықтың себептері мен салдары туралы түсінік беріңіз. 2) Жасөспірімдерде есірткіге деген жағымсыз қатынасты қалыптастыру. 3) Есірткі қабылдаудан бас тарту әдетін қалыптастыру. 4. «Ғаламтор - дос немесе қас» тренинг - сессиясы Мақсаты: - «Интернет дос немесе қас» деген сұраққа жауап беріңіз - виртуалды шындыққа сүйенбеу үшін ғаламторда өз жұмысын қалай дұрыс ұйымдастыруға болатынын біліңіз. 5. ВИЧ / СПИД бойынша тренинг: біз өзімізді қалай қорғауға болатынын білеміз Оқыту мақсаты: 1) Қатысушыларды проблема туралы хабардар етудің бастапқы деңгейін анықтаңыз және АҚТҚ / ЖҚТБ туралы, оның берілу жолдары мен алдын - алу әдістері туралы сенімді ақпарат беріңіз. 2) АҚТҚ - жұқпасы бар науқастарға толерантты көзқарас қалыптастыру. 3) Жасөспірімдерге қауіп-қатері жоғары жағдайларды болдырмауға үйрету және алған білімдерін практикалық дағдыларда бекіту. III БЛОК «ДЕВИАНТТЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ

12 слайд
МАҚСАТЫ: АТА-АНАЛАРДЫҢ ЖАСӨСПІРІММЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС СТИЛІН, БАЛАЛАРДЫ ТҮСІНУДЕГІ КЕДЕРГІЛЕРДІ БІЛУІНЕ ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ЖАҒДАЙЛАРДЫ ҚАРАСТЫРУ; АТА-АНА
МЕН БАЛА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ЖАҚСАРТУ ҚАЖЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТУ.
1 «СЕНІМ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ТРЕНИНГ
МІНДЕТТЕРІ:
- СЕНІМСІЗДІК ПЕН ҚОРҚЫНЫШТАН АРЫЛУҒА ҮЙРЕНУ, ӘР ТҮРЛІ ЖАҒДАЙЛАРДА ҚОЗҒЫШТЫҚТЫ АРТТЫРУ;
- БАСҚА АДАМДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА НҰҚСАН КЕЛТІРМЕЙ, ОЛАРДЫҢ ЖАҚСАРУЫНА ЫҚПАЛ ЕТЕ ОТЫРЫП, ӨЗ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН ӨЗІНДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН
ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНІҢІЗ.
2. «ЖАНЖАЛДАРДЫ ШЕШУ» ТРЕНИНГ – СЕССИЯСЫ
3. «АШУЛАНУҒА БАЛАМА» ТРЕНИНГ
. «ЖАНҒА АУЫР ТИЕТІН СӨЗДЕР»
6. «МАҚСАТ ҚОЮ» ЖАТТЫҒУ ЖИЫНЫ
МАҚСАТЫ:
ЕГЕР СІЗ МАҚСАТ ҚОЮ ПРОЦЕСІН ҚОЛДАНСАҢЫЗ, ӨМІРДЕ НЕ ҚАЖЕТ ЕКЕНІН ТҮСІНУ ОҢАЙ БОЛАДЫ.
7. «АДАМДАР ӘЛЕМІНДЕ» ТРЕНИНГ - САБАҚ
МАҚСАТЫ: ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС, ТЫҢДАЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТУ, ӨЗ КӨЗҚАРАСЫН БІЛДІРУ, ЫМЫРАЛЫҚ ШЕШІМГЕ КЕЛУ ЖӘНЕ БАСҚА АДАМДАРДЫ ТҮСІНУ.
8. «ӨТКЕН, БОЛАШАҚ, БҮГІН» ТРЕНИНГ
МАҚСАТЫ: АДАМНЫҢ ӨМІРЛІК ПЕРСПЕКТИВАСЫН, ӨМІРЛІК МАҚСАТТАРЫН, ОЛАРҒА ЖЕТУДІҢ ЖОЛДАРЫ МЕН ТӘСІЛДЕРІН БІЛУГЕ
ЖАҒДАЙ ЖАСАУ.
IV БЛОК «ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР»
12 слайд
МАҚСАТЫ: АТА-АНАЛАРДЫҢ ЖАСӨСПІРІММЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС СТИЛІН, БАЛАЛАРДЫ ТҮСІНУДЕГІ КЕДЕРГІЛЕРДІ БІЛУІНЕ ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ЖАҒДАЙЛАРДЫ ҚАРАСТЫРУ; АТА-АНА МЕН БАЛА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ЖАҚСАРТУ ҚАЖЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТУ. 1 «СЕНІМ» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ ТРЕНИНГ МІНДЕТТЕРІ: - СЕНІМСІЗДІК ПЕН ҚОРҚЫНЫШТАН АРЫЛУҒА ҮЙРЕНУ, ӘР ТҮРЛІ ЖАҒДАЙЛАРДА ҚОЗҒЫШТЫҚТЫ АРТТЫРУ; - БАСҚА АДАМДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫНА НҰҚСАН КЕЛТІРМЕЙ, ОЛАРДЫҢ ЖАҚСАРУЫНА ЫҚПАЛ ЕТЕ ОТЫРЫП, ӨЗ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН ӨЗІНДІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚОРҒАУДЫ ҮЙРЕНІҢІЗ. 2. «ЖАНЖАЛДАРДЫ ШЕШУ» ТРЕНИНГ – СЕССИЯСЫ 3. «АШУЛАНУҒА БАЛАМА» ТРЕНИНГ . «ЖАНҒА АУЫР ТИЕТІН СӨЗДЕР» 6. «МАҚСАТ ҚОЮ» ЖАТТЫҒУ ЖИЫНЫ МАҚСАТЫ: ЕГЕР СІЗ МАҚСАТ ҚОЮ ПРОЦЕСІН ҚОЛДАНСАҢЫЗ, ӨМІРДЕ НЕ ҚАЖЕТ ЕКЕНІН ТҮСІНУ ОҢАЙ БОЛАДЫ. 7. «АДАМДАР ӘЛЕМІНДЕ» ТРЕНИНГ - САБАҚ МАҚСАТЫ: ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС, ТЫҢДАЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЫҚПАЛ ЕТУ, ӨЗ КӨЗҚАРАСЫН БІЛДІРУ, ЫМЫРАЛЫҚ ШЕШІМГЕ КЕЛУ ЖӘНЕ БАСҚА АДАМДАРДЫ ТҮСІНУ. 8. «ӨТКЕН, БОЛАШАҚ, БҮГІН» ТРЕНИНГ МАҚСАТЫ: АДАМНЫҢ ӨМІРЛІК ПЕРСПЕКТИВАСЫН, ӨМІРЛІК МАҚСАТТАРЫН, ОЛАРҒА ЖЕТУДІҢ ЖОЛДАРЫ МЕН ТӘСІЛДЕРІН БІЛУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. IV БЛОК «ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР»

13 слайд
№ Утверждения Ешқашан Кейде Жиі үнемі
1.
Мен депрессияны сезінемін
1 2 3 4
2.
Таңертең мен өзімді жақсы сезінемін
4 3 2 1
3.
Менің жылағым келетін кездер болады
1 2 3 4
4.
Түнгі ұйқым нашар
1 2 3 4
5.
Менің тәбетім әдеттегіден жаман емес
4 3 2 1
6.
Мен қарама-қарсы жыныстағы өзіме ұнайтын адамдармен сөйлесуге
қуаныштымын
4 3 2 1
7.
Мен салмақ жоғалтқанымды байқаймын
1 2 3 4
8.
Мені іш ауруы мазалайды
1 2 3 4
9.
Жүрегім бұрынғыдан қатты соғады
1 2 3 4
10.
Ештеңе жасамасам да шаршай берем
1 2 3 4
11.
Мен әдеттегідей анық ойлаймын
4 3 2 1
12.
Маған қолымнан келетін нәрсені жасау оңай
4 3 2 1
13.
Мазасыздықты сезінемін, бір орында отыра алмаймын
1 2 3 4
14.
Болашақтан үлкен үміт күтемін
4 3 2 1
15.
Әдеттегіден ашушаңмын
1 2 3 4
16.
Маған шешім қабылдау оңай
4 3 2 1
17.
Мен өзімнің айналама керек екенімді сеземін
4 3 2 1
18.
Мен толыққанды өмір сүріп жатырмын
4 3 2 1
19.
Мен өлсем, басқа адамдар өздерін жақсы сезінетінін сеземін
1 2 3 4
20.
Мен өзіме ұнайтын нәрсені жасағанға қуаныштымын
4 3 2 1
Тапсырма 1. Нұсқаулық: Өзіңізге қолайлы жауабын таңдаңыз
13 слайд
№ Утверждения Ешқашан Кейде Жиі үнемі 1. Мен депрессияны сезінемін 1 2 3 4 2. Таңертең мен өзімді жақсы сезінемін 4 3 2 1 3. Менің жылағым келетін кездер болады 1 2 3 4 4. Түнгі ұйқым нашар 1 2 3 4 5. Менің тәбетім әдеттегіден жаман емес 4 3 2 1 6. Мен қарама-қарсы жыныстағы өзіме ұнайтын адамдармен сөйлесуге қуаныштымын 4 3 2 1 7. Мен салмақ жоғалтқанымды байқаймын 1 2 3 4 8. Мені іш ауруы мазалайды 1 2 3 4 9. Жүрегім бұрынғыдан қатты соғады 1 2 3 4 10. Ештеңе жасамасам да шаршай берем 1 2 3 4 11. Мен әдеттегідей анық ойлаймын 4 3 2 1 12. Маған қолымнан келетін нәрсені жасау оңай 4 3 2 1 13. Мазасыздықты сезінемін, бір орында отыра алмаймын 1 2 3 4 14. Болашақтан үлкен үміт күтемін 4 3 2 1 15. Әдеттегіден ашушаңмын 1 2 3 4 16. Маған шешім қабылдау оңай 4 3 2 1 17. Мен өзімнің айналама керек екенімді сеземін 4 3 2 1 18. Мен толыққанды өмір сүріп жатырмын 4 3 2 1 19. Мен өлсем, басқа адамдар өздерін жақсы сезінетінін сеземін 1 2 3 4 20. Мен өзіме ұнайтын нәрсені жасағанға қуаныштымын 4 3 2 1 Тапсырма 1. Нұсқаулық: Өзіңізге қолайлы жауабын таңдаңыз

14 слайд
2-ТАПСЫРМА. НҰСҚАУЛЫҚ: «БАЛАЛАР, ТӨМЕНДЕ ҰСЫНЫЛҒАН ТАРАЗЫЛАРҒА НАЗАР САЛЫҢДАР. ӨЗІҢІЗДІҢ ҚАСИЕТТЕРІҢІЗДІ 100
БАЛДЫҚ ШКАЛА БОЙЫНША БАҒАЛАҢЫЗ ЖӘНЕ ӘР ШКАЛАДА БІР НЕМЕСЕ БАСҚА САПАНЫҢ КӨРІНУ ДЕҢГЕЙІНЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ.
ЖАУАП ТУРАЛЫ ОЙЛАМАУҒА ЖӘНЕ ТЕСТТІ ТЕЗ ТАПСЫРУҒА ТЫРЫСЫҢЫЗ ».
МЕНІҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІМ
Денсаулық Ақыл Мінез Ақылгөйлік айналаға Қабілеттер Келбет Өзіңе деген
Өңдеу: Әр шкаладағы барлық нүктелерді қосып, осы санды 7-ге бөлу арқылы
орташа арифметикалық шаманы есептеңіз.
14 слайд
2-ТАПСЫРМА. НҰСҚАУЛЫҚ: «БАЛАЛАР, ТӨМЕНДЕ ҰСЫНЫЛҒАН ТАРАЗЫЛАРҒА НАЗАР САЛЫҢДАР. ӨЗІҢІЗДІҢ ҚАСИЕТТЕРІҢІЗДІ 100 БАЛДЫҚ ШКАЛА БОЙЫНША БАҒАЛАҢЫЗ ЖӘНЕ ӘР ШКАЛАДА БІР НЕМЕСЕ БАСҚА САПАНЫҢ КӨРІНУ ДЕҢГЕЙІНЕ НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ. ЖАУАП ТУРАЛЫ ОЙЛАМАУҒА ЖӘНЕ ТЕСТТІ ТЕЗ ТАПСЫРУҒА ТЫРЫСЫҢЫЗ ». МЕНІҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІМ Денсаулық Ақыл Мінез Ақылгөйлік айналаға Қабілеттер Келбет Өзіңе деген Өңдеу: Әр шкаладағы барлық нүктелерді қосып, осы санды 7-ге бөлу арқылы орташа арифметикалық шаманы есептеңіз.

15 слайд
3. ТАПСЫРМА. «СІЗГЕ ЕКІ ҚАРАМА-ҚАРСЫ МӘЛІМДЕМЕ ҰСЫНЫЛАДЫ. СІЗДІҢ МІНДЕТІҢІЗ - БҰЛ СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША ШЫНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕТІН ЕКІ ТҰЖЫРЫМНЫҢ БІРЕУІН ТАҢДАП, ТАҢДАУЫҢЫЗҒА ҚАНШАЛЫҚТЫ СЕНІМДІ ЕКЕНІҢІЗГЕ БАЙЛАНЫСТЫ 1,2,3 САНДАРЫНЫҢ БІРЕУІН БЕЛГІЛЕУ (НЕМЕСЕ 0, ЕГЕР ЕКІ
МӘЛІМДЕМЕ БОЛСА, СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША) БІРДЕЙ ШЫНДЫҚ). » ТАБЛИЦА
1.Мен әдетте қатты қиналамын 3210123 Мен әдетте энергияға толымын
2. Өмір маған әрқашан қызықты және қызықты болып көрінеді. 3210123 Мен үшін өмір толығымен тыныш және қарапайым болып көрінеді.
3.Өмірде менің нақты мақсаттарым мен ниеттерім жоқ. 3210123 Өмірде менің нақты мақсаттарым бар
4.Менің өмірім маған өте мағынасыз және қызықсыз болып көрінеді. 3210123 Менің өмірім маған өте мазмұнды және мақсатты болып көрінеді.
5.Мен үшін әр жаңа күн ерекше және басқалардан өзгеше болып көрінеді.3210123 Бір күнім бір күніме ұқсас сияқты
6.
Зейнетке шыққанда мен жасағым келетін қызықты істермен
айналысамын.
3210123 Мен зейнетке шыққанда, өзіме ауыртпалық түсірмеуге тырысамын.
7.Менің өмірім дәл мен армандағандай өтіп жатыр. 3210123 Менің өмірім армандағанымдай болмады.
8.Мен өмірлік жоспарларымды жүзеге асыра алмадым. 3210123 Мен жоспарлаған көп нәрсені орындадым.
9.Менің өмірім қызықсыз өтуде. 3210123 Менің өмірім қызықты нәрселерге толы.
10.
Егер мен бүгінгі өмірімді қорытындылау керек болса, онда ол өте
мағыналы болды деп айтар едім.
3210123
Егер мен бүгін өмірімді қорытындылауым керек болса, онда бұл
мағынасы жоқ деп айтар едім.
11.Егер менде таңдау болса, өмірімді басқа арнаға өзгертер едім.3210123 Менде таңдау болса да,осы өмірімді таңдар едім.
12.Қазір өмір сүріп жатқан әлемім, мені алаңдатады. 3210123 Айналамдағы әлем мен алаңдатпайды.
13.Мен жауапкершілігім бар адаммын 3210123 Мен мүлдем адам емеспін.
14.
Мен адамның өз қалауынша өз өмірін таңдауға мүмкіндігі бар деп
санаймын.
3210123
Менің ойымша, адам табиғи қабілеттер мен жағдайлардың әсерінен
таңдау мүмкіндігінен айырылады
15.Мен өзімді алдына мақсат қоя білетін адам деп айта аламын. 3210123 Менің алға қойған мақсатым жоқ
16.Өмірде мен өзімнің нақты орнымды таба алмадым. 3210123 Өмірде мен өзімнің алға қойған мақсаттарым айқын.
17.Менің өмірге деген көзқарастарым бұлыңғыр. 3210123 Менің өмірдегі көзқарастарым жақсы анықталған.
18.
Өмірден өзімнің қызығушылығымды арттыратын іспен айналысып
жүрмін.
3210123 Мен өмірде өзіме не керек екенін білмеймін..
19.Менің өмірім менің қолымда, мен оны өзім басқарамын. 3210123
Менің өмірім маған бағынбайды және оны сыртқы оқиғалар
басқарады.
20.Менің күнделікті іс-әрекетім маған қуаныш пен қанағат әкеледі.3210123
Менің күнделікті істерім маған үнемі алаңдаушылық пен
мазасыздық әкеледі
15 слайд
3. ТАПСЫРМА. «СІЗГЕ ЕКІ ҚАРАМА-ҚАРСЫ МӘЛІМДЕМЕ ҰСЫНЫЛАДЫ. СІЗДІҢ МІНДЕТІҢІЗ - БҰЛ СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША ШЫНДЫҚҚА СӘЙКЕС КЕЛЕТІН ЕКІ ТҰЖЫРЫМНЫҢ БІРЕУІН ТАҢДАП, ТАҢДАУЫҢЫЗҒА ҚАНШАЛЫҚТЫ СЕНІМДІ ЕКЕНІҢІЗГЕ БАЙЛАНЫСТЫ 1,2,3 САНДАРЫНЫҢ БІРЕУІН БЕЛГІЛЕУ (НЕМЕСЕ 0, ЕГЕР ЕКІ МӘЛІМДЕМЕ БОЛСА, СІЗДІҢ ОЙЫҢЫЗША) БІРДЕЙ ШЫНДЫҚ). » ТАБЛИЦА 1.Мен әдетте қатты қиналамын 3210123 Мен әдетте энергияға толымын 2. Өмір маған әрқашан қызықты және қызықты болып көрінеді. 3210123 Мен үшін өмір толығымен тыныш және қарапайым болып көрінеді. 3.Өмірде менің нақты мақсаттарым мен ниеттерім жоқ. 3210123 Өмірде менің нақты мақсаттарым бар 4.Менің өмірім маған өте мағынасыз және қызықсыз болып көрінеді. 3210123 Менің өмірім маған өте мазмұнды және мақсатты болып көрінеді. 5.Мен үшін әр жаңа күн ерекше және басқалардан өзгеше болып көрінеді.3210123 Бір күнім бір күніме ұқсас сияқты 6. Зейнетке шыққанда мен жасағым келетін қызықты істермен айналысамын. 3210123 Мен зейнетке шыққанда, өзіме ауыртпалық түсірмеуге тырысамын. 7.Менің өмірім дәл мен армандағандай өтіп жатыр. 3210123 Менің өмірім армандағанымдай болмады. 8.Мен өмірлік жоспарларымды жүзеге асыра алмадым. 3210123 Мен жоспарлаған көп нәрсені орындадым. 9.Менің өмірім қызықсыз өтуде. 3210123 Менің өмірім қызықты нәрселерге толы. 10. Егер мен бүгінгі өмірімді қорытындылау керек болса, онда ол өте мағыналы болды деп айтар едім. 3210123 Егер мен бүгін өмірімді қорытындылауым керек болса, онда бұл мағынасы жоқ деп айтар едім. 11.Егер менде таңдау болса, өмірімді басқа арнаға өзгертер едім.3210123 Менде таңдау болса да,осы өмірімді таңдар едім. 12.Қазір өмір сүріп жатқан әлемім, мені алаңдатады. 3210123 Айналамдағы әлем мен алаңдатпайды. 13.Мен жауапкершілігім бар адаммын 3210123 Мен мүлдем адам емеспін. 14. Мен адамның өз қалауынша өз өмірін таңдауға мүмкіндігі бар деп санаймын. 3210123 Менің ойымша, адам табиғи қабілеттер мен жағдайлардың әсерінен таңдау мүмкіндігінен айырылады 15.Мен өзімді алдына мақсат қоя білетін адам деп айта аламын. 3210123 Менің алға қойған мақсатым жоқ 16.Өмірде мен өзімнің нақты орнымды таба алмадым. 3210123 Өмірде мен өзімнің алға қойған мақсаттарым айқын. 17.Менің өмірге деген көзқарастарым бұлыңғыр. 3210123 Менің өмірдегі көзқарастарым жақсы анықталған. 18. Өмірден өзімнің қызығушылығымды арттыратын іспен айналысып жүрмін. 3210123 Мен өмірде өзіме не керек екенін білмеймін.. 19.Менің өмірім менің қолымда, мен оны өзім басқарамын. 3210123 Менің өмірім маған бағынбайды және оны сыртқы оқиғалар басқарады. 20.Менің күнделікті іс-әрекетім маған қуаныш пен қанағат әкеледі.3210123 Менің күнделікті істерім маған үнемі алаңдаушылық пен мазасыздық әкеледі

16 слайд
4 ТАПСЫРМА ӨМІРДЕ ЖОҚ ЖАНУАР
НҰСҚАУЛЫҚ: ӨМІРДЕ ЖОҚ ЖАНУАРДЫ САЛУ ЖӘНЕ ОҒАН АТ ҚОЮ.
ЕНДІ СУРЕТ САЛУ ҮШІН КЕЛЕСІ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРІҢІЗ:
•1. БҰЛ ЖАНУАР НЕ ЖЕЙДІ? ______________________________________________________________________________________________
•2. ОЛ ҚАЙ ЖЕРДЕ ТҰРАДЫ? ____________________________________________________________________________________________________
•3. ОНЫҢ КӨҢІЛ-КҮЙІ ҚАНДАЙ? ________________________________________________________________________________________________
•4. НЕ ІСТЕГЕНДІ ҰНАТАДЫ? __________________________________________________________________________________________________
•5. ОНЫҢ ДОСТАРЫ БАР МА? ____________________________________________________________________________________________________
16 слайд
4 ТАПСЫРМА ӨМІРДЕ ЖОҚ ЖАНУАР НҰСҚАУЛЫҚ: ӨМІРДЕ ЖОҚ ЖАНУАРДЫ САЛУ ЖӘНЕ ОҒАН АТ ҚОЮ. ЕНДІ СУРЕТ САЛУ ҮШІН КЕЛЕСІ СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРІҢІЗ: •1. БҰЛ ЖАНУАР НЕ ЖЕЙДІ? ______________________________________________________________________________________________ •2. ОЛ ҚАЙ ЖЕРДЕ ТҰРАДЫ? ____________________________________________________________________________________________________ •3. ОНЫҢ КӨҢІЛ-КҮЙІ ҚАНДАЙ? ________________________________________________________________________________________________ •4. НЕ ІСТЕГЕНДІ ҰНАТАДЫ? __________________________________________________________________________________________________ •5. ОНЫҢ ДОСТАРЫ БАР МА? ____________________________________________________________________________________________________

17 слайд
5 ТАПСЫРМА.
НҰСҚАУЛЫҚ. СІЗ АЛДЫНДА КҮРДЕЛІ ФОРМАНЫҢ БЕЛГІЛІ БІР ФИГУРАСЫ БАР. ОНЫҢ
ӨЗЕГІ ҚАРА ТҮСКЕ БОЯЛҒАН. СУРЕТТІ АЯҚТАҢЫЗ, ФИГУРАНЫ ТОЛЫҚТЫРУҒА БЕРІҢІЗ.
МҰНЫ ІСТЕУ ҮШІН ФИГУРАНЫҢ БАРЛЫҚ БӨЛІКТЕРІН БОЯУ КЕРЕК
ОСЫЛАЙША СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ СУРЕТІҢІЗДІ ҰНАТАСЫЗ
тапсырма: АДАМДАРДЫҢ ӨЗІ Нұсқаулық. «Адамды толық өсуге шақырыңыз, оны мүмкіндігінше жақсырақ суреттеуге тырысыңыз.
Енді сурет салу үшін келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Кім бейнеленген (жынысы)?
_______________________________________________________________
2. Ол неше жаста? ___________________________________________________________________________
3. Сүйікті хоббиі? ___________________________________________________________________________
4. Оның не істегені ұнамайды? _____________________________________________________________
5. Ол неден қорқады? ______________________________________________________________________________
6. Егер оның сиқырлы таяқшасы болса, ол не істейді?
_______________________________________________________________________________
17 слайд
5 ТАПСЫРМА. НҰСҚАУЛЫҚ. СІЗ АЛДЫНДА КҮРДЕЛІ ФОРМАНЫҢ БЕЛГІЛІ БІР ФИГУРАСЫ БАР. ОНЫҢ ӨЗЕГІ ҚАРА ТҮСКЕ БОЯЛҒАН. СУРЕТТІ АЯҚТАҢЫЗ, ФИГУРАНЫ ТОЛЫҚТЫРУҒА БЕРІҢІЗ. МҰНЫ ІСТЕУ ҮШІН ФИГУРАНЫҢ БАРЛЫҚ БӨЛІКТЕРІН БОЯУ КЕРЕК ОСЫЛАЙША СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ СУРЕТІҢІЗДІ ҰНАТАСЫЗ тапсырма: АДАМДАРДЫҢ ӨЗІ Нұсқаулық. «Адамды толық өсуге шақырыңыз, оны мүмкіндігінше жақсырақ суреттеуге тырысыңыз. Енді сурет салу үшін келесі сұрақтарға жауап беріңіз: 1. Кім бейнеленген (жынысы)? _______________________________________________________________ 2. Ол неше жаста? ___________________________________________________________________________ 3. Сүйікті хоббиі? ___________________________________________________________________________ 4. Оның не істегені ұнамайды? _____________________________________________________________ 5. Ол неден қорқады? ______________________________________________________________________________ 6. Егер оның сиқырлы таяқшасы болса, ол не істейді? _______________________________________________________________________________

18 слайд
ҚҰРМЕТТІ БАЛАЛАР!
БҰЛ САУАЛНАМАНЫҢ МАҚСАТЫ КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАР АРАСЫНДА ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҚ ЖАСАУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТАУ
БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРУ ҮШІН СІЗГЕ ЕҢ ДҰРЫС ДЕП САНАЙТЫН ЖАУАПТЫ ТАҢДАУ КЕРЕК.
СІЗ ҚАЙ ЖЕРДЕ ТҰРАСЫЗ? ҚАЛА 2. АУЫЛ
СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ ДЕНСАУЛЫҒЫҢЫЗДЫҢ ЖАЙ-КҮЙІН ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙСЫЗ? ЖАҚСЫ 2. ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚ 3. ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚСЫЗ
СІЗ ҚАНДАЙ ДА БІР СПОРТ ТҮРІМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ БА? ИӘ 2. ЖОҚ
СІЗ ӨЗІҢІЗДІ КӨПШІЛ АДАМ ДЕП САНАЙСЫЗ БА? ИӘ 2. ӘРҚАШАН ЕМЕС 3. ЖОҚ
СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ КӨРУ НҮКТЕҢІЗДІ ҚОРҒАЙ АЛАСЫЗ БА? ИӘ 2. ӘРҚАШАН ЕМЕС 3.КӨПШІЛІКТІҢ ПІКІРІМЕН КЕЛІСЕМІН 4. ЖОҚ
СІЗ МЕКТЕПТЕГІ САБАҚТАРДЫ СЕБЕПСІЗ ЖИІ ӨТКІЗІП ЖІБЕРЕСІЗ БЕ? ИӘ 2. КЕЙДЕ 3.ЕШҚАШАН
СІЗДІ ЕКІНШІ ЖЫЛҒА ҚАЛДЫРДЫҢЫЗ БА? ИӘ 2. ЖОҚ
МЕКТЕПТЕ ҚАҚТЫҒЫСТАР БАР МА? ИӘ 2. ЖОҚ
ЖИІ ҚАҚТЫҒЫСТАР ТУЫНДАЙДЫ: 1. СЫНЫПТАСТАР 2. МҰҒАЛІМДЕР 3. БАСҚА СЫНЫПТАРДАҒЫ ҚҰРДАСТАРЫМЕН
4. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ СІЗ ҚАЛАЙСЫЗ АЙНАЛЫСУҒА БОС УАҚЫТ?
1.КІТАП ОҚИМЫН 2. МЕН ТЕЛЕДИДАР КӨРЕМІН 3. АТА-АНАЛАРМЕН СӨЙЛЕСЕМІН 4. МЕН СЕКЦИЯЛАРҒА БАРАМЫН 5. МУЗЫКА ТЫҢДАЙМЫН 6. МЕН ДО 0СТАРЫММЕН ЖҮРЕМІН
СІЗДІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫҢЫЗ (ХОББИ) БАР МА? ИӘ 2. ЖОҚ
ЕГЕР СІЗ ОҚЫП ОТЫРСАҢЫЗ, ОНДА СІЗ НЕНІ ҚАЛАЙСЫЗ? 1.ГАЗЕТТЕР 2. ЖАСТАР ЖУРНАЛДАРЫ 3. ФАНТАСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫТЫРМАН ӘДЕБИЕТ
ТЕЛЕДИДАРДАН НЕ ЖИІ КӨРЕСІЗ?
1.КӨРКЕМ ФИЛЬМДЕР 2. СПОРТТЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР 3. МУЗЫКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР 4.САЯСИ БАҒДАРЛАМА...
18 слайд
ҚҰРМЕТТІ БАЛАЛАР! БҰЛ САУАЛНАМАНЫҢ МАҚСАТЫ КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАР АРАСЫНДА ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҚ ЖАСАУҒА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТАУ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРУ ҮШІН СІЗГЕ ЕҢ ДҰРЫС ДЕП САНАЙТЫН ЖАУАПТЫ ТАҢДАУ КЕРЕК. СІЗ ҚАЙ ЖЕРДЕ ТҰРАСЫЗ? ҚАЛА 2. АУЫЛ СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ ДЕНСАУЛЫҒЫҢЫЗДЫҢ ЖАЙ-КҮЙІН ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙСЫЗ? ЖАҚСЫ 2. ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚ 3. ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚСЫЗ СІЗ ҚАНДАЙ ДА БІР СПОРТ ТҮРІМЕН АЙНАЛЫСАСЫЗ БА? ИӘ 2. ЖОҚ СІЗ ӨЗІҢІЗДІ КӨПШІЛ АДАМ ДЕП САНАЙСЫЗ БА? ИӘ 2. ӘРҚАШАН ЕМЕС 3. ЖОҚ СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ КӨРУ НҮКТЕҢІЗДІ ҚОРҒАЙ АЛАСЫЗ БА? ИӘ 2. ӘРҚАШАН ЕМЕС 3.КӨПШІЛІКТІҢ ПІКІРІМЕН КЕЛІСЕМІН 4. ЖОҚ СІЗ МЕКТЕПТЕГІ САБАҚТАРДЫ СЕБЕПСІЗ ЖИІ ӨТКІЗІП ЖІБЕРЕСІЗ БЕ? ИӘ 2. КЕЙДЕ 3.ЕШҚАШАН СІЗДІ ЕКІНШІ ЖЫЛҒА ҚАЛДЫРДЫҢЫЗ БА? ИӘ 2. ЖОҚ МЕКТЕПТЕ ҚАҚТЫҒЫСТАР БАР МА? ИӘ 2. ЖОҚ ЖИІ ҚАҚТЫҒЫСТАР ТУЫНДАЙДЫ: 1. СЫНЫПТАСТАР 2. МҰҒАЛІМДЕР 3. БАСҚА СЫНЫПТАРДАҒЫ ҚҰРДАСТАРЫМЕН 4. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ СІЗ ҚАЛАЙСЫЗ АЙНАЛЫСУҒА БОС УАҚЫТ? 1.КІТАП ОҚИМЫН 2. МЕН ТЕЛЕДИДАР КӨРЕМІН 3. АТА-АНАЛАРМЕН СӨЙЛЕСЕМІН 4. МЕН СЕКЦИЯЛАРҒА БАРАМЫН 5. МУЗЫКА ТЫҢДАЙМЫН 6. МЕН ДО 0СТАРЫММЕН ЖҮРЕМІН СІЗДІҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫҢЫЗ (ХОББИ) БАР МА? ИӘ 2. ЖОҚ ЕГЕР СІЗ ОҚЫП ОТЫРСАҢЫЗ, ОНДА СІЗ НЕНІ ҚАЛАЙСЫЗ? 1.ГАЗЕТТЕР 2. ЖАСТАР ЖУРНАЛДАРЫ 3. ФАНТАСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ШЫТЫРМАН ӘДЕБИЕТ ТЕЛЕДИДАРДАН НЕ ЖИІ КӨРЕСІЗ? 1.КӨРКЕМ ФИЛЬМДЕР 2. СПОРТТЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР 3. МУЗЫКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР 4.САЯСИ БАҒДАРЛАМА...