Материалдар / Каучинг: Бжб ,тжб жасау жолдары

Каучинг: Бжб ,тжб жасау жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Каучинг: Бжб ,тжб жасау жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2024
352
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру және зерделеу Коучинг сабақ.Жас мамандармен ОЖДО:Ержанова Г.Б

1 слайд
Тақырыбы: ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру және зерделеу Коучинг сабақ.Жас мамандармен ОЖДО:Ержанова Г.Б

1 слайд

Тақырыбы: ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру және зерделеу Коучинг сабақ.Жас мамандармен ОЖДО:Ержанова Г.Б

Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғ

2 слайд
Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», — дейді грек оқымыстысы Сократ. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін! Әр мұғалім бүгінгі өткен сабақ бойынша кері байланыс жасайды

2 слайд

Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», — дейді грек оқымыстысы Сократ. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін! Әр мұғалім бүгінгі өткен сабақ бойынша кері байланыс жасайды

Жалпы мақсаты Мұғалімдерді жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасау, ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру туралы түс

3 слайд
Жалпы мақсаты Мұғалімдерді жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасау, ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру туралы түсінік қалыптастыру

3 слайд

Жалпы мақсаты Мұғалімдерді жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасау, ТБЖ және ББЖ тапсырмаларын құрастыру туралы түсінік қалыптастыру

Дәл қазір және дәл осында Уақытты басқару Белсенділік таныту Бір бірімізге көмектесуКОУЧИНГКЕ ҚАТЫСУ ЕРЕЖЕЛЕРІ Топпен жұмыс ж

4 слайд
Дәл қазір және дәл осында Уақытты басқару Белсенділік таныту Бір бірімізге көмектесуКОУЧИНГКЕ ҚАТЫСУ ЕРЕЖЕЛЕРІ Топпен жұмыс жасау

4 слайд

Дәл қазір және дәл осында Уақытты басқару Белсенділік таныту Бір бірімізге көмектесуКОУЧИНГКЕ ҚАТЫСУ ЕРЕЖЕЛЕРІ Топпен жұмыс жасау

Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін, Көргім келет шәкірттердің биігін. Не үшін? Үйретемі

5 слайд
Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін, Көргім келет шәкірттердің биігін. Не үшін? Үйретемін баланы, Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы. Жалғас деген Отанымның жастары. Кімді мен үйретемін және қалай? Құқылы әрбір шәкірт білімге сай. Сондықтан да зерделеп зерттеймін де, Мақсат үшін қолданамын әдіс талай. Қазақтың еселенсе несібесі Гүлдене берсе игі киелі елі. Сол ұрпақтың бәрі де білім алған, Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін, Көргім келет шәкірттердің биігін. Не үшін? Үйретемін баланы, Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы. Жалғас деген Отанымның жастары. Кімді мен үйретемін және қалай? Құқылы әрбір шәкірт білімге сай. Сондықтан да зерделеп зерттеймін де, Мақсат үшін қолданамын әдіс талай. Қазақтың еселенсе несібесі Гүлдене берсе игі киелі елі. Сол ұрпақтың бәрі де білім алған, Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.

5 слайд

Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін, Көргім келет шәкірттердің биігін. Не үшін? Үйретемін баланы, Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы. Жалғас деген Отанымның жастары. Кімді мен үйретемін және қалай? Құқылы әрбір шәкірт білімге сай. Сондықтан да зерделеп зерттеймін де, Мақсат үшін қолданамын әдіс талай. Қазақтың еселенсе несібесі Гүлдене берсе игі киелі елі. Сол ұрпақтың бәрі де білім алған, Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.Мен кіммін? Қатардағы ұстаздардың бірімін, Көргім келет шәкірттердің биігін. Не үшін? Үйретемін баланы, Бала деген ертеңгі қазақ жалғасы. Жалғас деген Отанымның жастары. Кімді мен үйретемін және қалай? Құқылы әрбір шәкірт білімге сай. Сондықтан да зерделеп зерттеймін де, Мақсат үшін қолданамын әдіс талай. Қазақтың еселенсе несібесі Гүлдене берсе игі киелі елі. Сол ұрпақтың бәрі де білім алған, Міне бұл ұстаздықтың нәтижесі.

Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмі

6 слайд
Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Жалғыздық мен үшін ол ... Оқу мен үшін ол... Егер мен жұмыстан шығып кетсем... Мен ойлаймын, біздің отбасымыздың бір-біріне деген қарым-қатынасы... Отбасылық қарым-қатынас дегенді мен былай деп түсінемін... Неке (брак) мен үшін... Ата-анамның алкогольге деген қарым-қатынасы... Менің ата-анам спирттік ішімдіктерді ...... қолданады. Өз өмірімді қию туралы ойлар мені....... мазалайды. Мен өз түрімді, кел бетімді........ деп ойлаймын. Пікір алмасу.(Оқушыларға сөз беріледі) Адам тумысынан жамандыққа үйір емес. Жақсылық адам бойына бала кезде егіледі. Ол жылдар өте келе өніп шығады. Жақсылық өнімінің өніп шыққаны, оны жамандықтың арам шөптері басып кеткені сонда ғана белгілі болады. жанұядағы тәрбиені адам өз өмірінің «алтын бесігі» мектеп қабырғасында жалғастырып, өмір заңдылықтарын үйренеді. Кешірімді болу,кек сақтамау, әділ болу өмірге керекті қағидалар. Барлық адамдар тең құқықты, ерікті, қадірлі. Өмір сүру құқығы адамның бас бостандығы мен жеке өмір сүру еркі қасиетті болып табылады. Адам бойында жақсы қасиет әр оқушының өз отбасын сыйлауынан басталады .

6 слайд

Жаттығу.«Сөйлемді жалғастыр» Жақсы өмір – бұл...... Бақытты адам – ол....... Мен адамдардың ....... жоғары бағалаймын. Менің өмірімнің маңызы мынада..... Менің өмірім – ол ... Менің көңіл-күйім көбінесе ... Менде нашар көңіл-күй пайда болады, егер... Айналадағы әлем-ол... Менің достарыма деген қарым – қатынасым... Жалғыздық мен үшін ол ... Оқу мен үшін ол... Егер мен жұмыстан шығып кетсем... Мен ойлаймын, біздің отбасымыздың бір-біріне деген қарым-қатынасы... Отбасылық қарым-қатынас дегенді мен былай деп түсінемін... Неке (брак) мен үшін... Ата-анамның алкогольге деген қарым-қатынасы... Менің ата-анам спирттік ішімдіктерді ...... қолданады. Өз өмірімді қию туралы ойлар мені....... мазалайды. Мен өз түрімді, кел бетімді........ деп ойлаймын. Пікір алмасу.(Оқушыларға сөз беріледі) Адам тумысынан жамандыққа үйір емес. Жақсылық адам бойына бала кезде егіледі. Ол жылдар өте келе өніп шығады. Жақсылық өнімінің өніп шыққаны, оны жамандықтың арам шөптері басып кеткені сонда ғана белгілі болады. жанұядағы тәрбиені адам өз өмірінің «алтын бесігі» мектеп қабырғасында жалғастырып, өмір заңдылықтарын үйренеді. Кешірімді болу,кек сақтамау, әділ болу өмірге керекті қағидалар. Барлық адамдар тең құқықты, ерікті, қадірлі. Өмір сүру құқығы адамның бас бостандығы мен жеке өмір сүру еркі қасиетті болып табылады. Адам бойында жақсы қасиет әр оқушының өз отбасын сыйлауынан басталады .

« Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалау

7 слайд
« Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.   Әр мұғалім өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир Д- денелі А-аяулы М-мықты И-инабатты Р-романтикалы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады.

7 слайд

« Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.   Әр мұғалім өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Дамир Д- денелі А-аяулы М-мықты И-инабатты Р-романтикалы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады.

«Ой толқымаса, сөз шықпас» «Сынық құмыра» аңыз-әңгімесі. (видеоролик) Жас мамандар аңыз-әңгіме бой

8 слайд
«Ой толқымаса, сөз шықпас» «Сынық құмыра»  аңыз-әңгімесі. (видеоролик) Жас мамандар аңыз-әңгіме бойынша өз пікірлерін ортаға салып, мазмұнына талдау жасайды.

8 слайд

«Ой толқымаса, сөз шықпас» «Сынық құмыра»  аңыз-әңгімесі. (видеоролик) Жас мамандар аңыз-әңгіме бойынша өз пікірлерін ортаға салып, мазмұнына талдау жасайды.

БЖБ алгоритмі  Оқу мақсаты  Бағалау критерийі  Ойлау дағдыларының деңгейі  Тапсырмалар  Дескриптор + балл  Кері байланыс 

9 слайд
БЖБ алгоритмі  Оқу мақсаты  Бағалау критерийі  Ойлау дағдыларының деңгейі  Тапсырмалар  Дескриптор + балл  Кері байланыс  Рубрика (ата-аналар ) ТЖБ алгоритмі  Оқу мақсаты  Бағалау критерийі  Ойлау дағдыларының деңгейі  Тапсырма (сипаттама бойынша )  Балл кестесі  Модерация (хаттама )  Баллды электрон. журнал. қою

9 слайд

БЖБ алгоритмі  Оқу мақсаты  Бағалау критерийі  Ойлау дағдыларының деңгейі  Тапсырмалар  Дескриптор + балл  Кері байланыс  Рубрика (ата-аналар ) ТЖБ алгоритмі  Оқу мақсаты  Бағалау критерийі  Ойлау дағдыларының деңгейі  Тапсырма (сипаттама бойынша )  Балл кестесі  Модерация (хаттама )  Баллды электрон. журнал. қою

Коучингтің тақырыбы «Жаңа форматта БЖБ және ТЖБ жасау үлгілері» Мақсаты 1. БЖБ және ТЖБ жасау түсінігін алу. 2. БЖБ және ТЖБ жас

10 слайд
Коучингтің тақырыбы «Жаңа форматта БЖБ және ТЖБ жасау үлгілері» Мақсаты 1. БЖБ және ТЖБ жасау түсінігін алу. 2. БЖБ және ТЖБ жасау үлгілеріне қарап өздері құрастыра алу. Күтілетін нәтиже  Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасауға дағдыланады.  Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасау кедергілерін жойып, тиімді әдіс-тәсілдерді қолданады. Түйінді идеялар Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасай алады. Қосымша материалдар, ресурстар Интербелсенді тақта, слайдтар, маркер, стикер, түсті қағаздар, флипчарт, қима үлестірмелер.  

10 слайд

Коучингтің тақырыбы «Жаңа форматта БЖБ және ТЖБ жасау үлгілері» Мақсаты 1. БЖБ және ТЖБ жасау түсінігін алу. 2. БЖБ және ТЖБ жасау үлгілеріне қарап өздері құрастыра алу. Күтілетін нәтиже  Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасауға дағдыланады.  Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасау кедергілерін жойып, тиімді әдіс-тәсілдерді қолданады. Түйінді идеялар Мұғалімдер БЖБ және ТЖБ жасай алады. Қосымша материалдар, ресурстар Интербелсенді тақта, слайдтар, маркер, стикер, түсті қағаздар, флипчарт, қима үлестірмелер.  

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ Оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалау әдісі көптеген ше

11 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ Оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалау әдісі көптеген шет елдерде кең таралған, өйткені бұл технология барынша шынайы, нақты және валидті болып табылады. Мұғалім бағалау критерийлерін анықтауды үйренуі керек. БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді: • Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы . Бағалау оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінен дұрыс қолдану бұл БЖБ және ТЖБ болып табылады. БЖБ және ТЖБ қортында баға шығару үшін алынады .

11 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ Оқушылардың жетістіктерін критериалды бағалау әдісі көптеген шет елдерде кең таралған, өйткені бұл технология барынша шынайы, нақты және валидті болып табылады. Мұғалім бағалау критерийлерін анықтауды үйренуі керек. БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді: • Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы . Бағалау оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінен дұрыс қолдану бұл БЖБ және ТЖБ болып табылады. БЖБ және ТЖБ қортында баға шығару үшін алынады .

1 . Бірінші бөлікке БЖБ да алынған дайын тапсырмалар сіздің оқушыларыңызға түсініктіме? 2. Екінші бөлікке ТЖБ да алынған дайын

12 слайд
1 . Бірінші бөлікке БЖБ да алынған дайын тапсырмалар сіздің оқушыларыңызға түсініктіме? 2. Екінші бөлікке ТЖБ да алынған дайын тапсырмала сіздің оқушыларыңызға түсініктіме? 3. БЖБ және ТЖБ да дайын тапсырмаларды оқушыларыңыз орындау кезінде оқушыларыңыз қыйыншылық туама? 4. БЖБ және ТЖБ да дайын тапсырмаларды оқушыларыңыз орындау кезінде дәл уақытта біте алама? 5. Дайын тапсырмаларға көңліңіз толама? 6. Дайын тапсырмалардның есептері сіз әр күні өтіп жүрген тапсырмалардан айырмашылығы барма? 7. Дайын тапсырмаларды беруден алдын өздеріңіз орындап көріп сосын бересіздерме? 8. БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын өзіңіз құрастырасызба?

12 слайд

1 . Бірінші бөлікке БЖБ да алынған дайын тапсырмалар сіздің оқушыларыңызға түсініктіме? 2. Екінші бөлікке ТЖБ да алынған дайын тапсырмала сіздің оқушыларыңызға түсініктіме? 3. БЖБ және ТЖБ да дайын тапсырмаларды оқушыларыңыз орындау кезінде оқушыларыңыз қыйыншылық туама? 4. БЖБ және ТЖБ да дайын тапсырмаларды оқушыларыңыз орындау кезінде дәл уақытта біте алама? 5. Дайын тапсырмаларға көңліңіз толама? 6. Дайын тапсырмалардның есептері сіз әр күні өтіп жүрген тапсырмалардан айырмашылығы барма? 7. Дайын тапсырмаларды беруден алдын өздеріңіз орындап көріп сосын бересіздерме? 8. БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын өзіңіз құрастырасызба?

Балл қою кестесін құрастыру кезінде нені ескеру керек? «Қосымша ақпарат» бағанында мұғалімге көмек ретінде

13 слайд
Балл қою кестесін құрастыру кезінде нені ескеру керек? «Қосымша ақпарат» бағанында мұғалімге көмек ретінде төмендегілер нақтыланған: • балл нақты не үшін қойылады; • жұмысты тексеру кезінде қандай жауап нұсқалары есепке алынуы үшін балл қойылады); • оқушы жауабында қандай шектеулер болуы мүмкін; • оқушының орындаған жұмысын модерациялау кезінде қандай шешімдер қабылданады; • жұмысты тексеру кезінде пайдалы болатын кез келген басқа ақпарат. Балл қою кестесінде берілген қосымша ақпарат төмендегілерді қамтиды: • бірнеше балл алуға болатын тапсырмалар. Қандай жағдайда нақты ұсыныстар беріледі, әр балл не үшін қойылады; • оқушының күтілетін жауабына қосымша анықтамалар; • есептеуге болмайтын жауаптар; • дұрыс жауап ретінде қабылдануы мүмкін барлық шешімнің альтернативті тәсілдері; • қателерді ауыстыру.

13 слайд

Балл қою кестесін құрастыру кезінде нені ескеру керек? «Қосымша ақпарат» бағанында мұғалімге көмек ретінде төмендегілер нақтыланған: • балл нақты не үшін қойылады; • жұмысты тексеру кезінде қандай жауап нұсқалары есепке алынуы үшін балл қойылады); • оқушы жауабында қандай шектеулер болуы мүмкін; • оқушының орындаған жұмысын модерациялау кезінде қандай шешімдер қабылданады; • жұмысты тексеру кезінде пайдалы болатын кез келген басқа ақпарат. Балл қою кестесінде берілген қосымша ақпарат төмендегілерді қамтиды: • бірнеше балл алуға болатын тапсырмалар. Қандай жағдайда нақты ұсыныстар беріледі, әр балл не үшін қойылады; • оқушының күтілетін жауабына қосымша анықтамалар; • есептеуге болмайтын жауаптар; • дұрыс жауап ретінде қабылдануы мүмкін барлық шешімнің альтернативті тәсілдері; • қателерді ауыстыру.

Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек? Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірле

14 слайд
Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек? Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірлеу барысында нені ескеру керек?

14 слайд

Жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу үшін мұғалім нені білуі керек? Тапсырманы қалай әзірлеу керек және тапсырма әзірлеу барысында нені ескеру керек?

Бөлім бойынша жиынтық бағалау Максималды балды, өткізу формасын және орындау уақытын мұғалім өзі анықтайды. ИӘ Орындау уақытын

15 слайд
Бөлім бойынша жиынтық бағалау Максималды балды, өткізу формасын және орындау уақытын мұғалім өзі анықтайды. ИӘ Орындау уақытында меңгерген материалдың күрделілік деңгейін, көлемін шектеуді есепке алу қажет. ИӘ Балдарды ұлғайту не кеміту тапсырмалардың күрделілік деңгейі мен санына әсер етпейді. ЖОҚ Жиынтық бағалауды құрастыру кезінде жұмыстың максималды балы 10 балдан кем емес болғаны дұрыс. ИӘ Бөлімнің мазмұны күрделі болған сайын БЖБ-ның максималды балы жоғары болады. ИӘ Апталық оқу жүктемесі 1 сағат болған кезде БЖБ бір тоқсанда екіден артық өткізілмейді. ИӘ Тоқсанда бір бөлімді меңгеру кезінде оны екі кезеңде өткізуге рұқсат етілмейді . ЖОҚ БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде оқылатын бөлімдегі барлық материалдар қамтылуы керек. ЖОҚ

15 слайд

Бөлім бойынша жиынтық бағалау Максималды балды, өткізу формасын және орындау уақытын мұғалім өзі анықтайды. ИӘ Орындау уақытында меңгерген материалдың күрделілік деңгейін, көлемін шектеуді есепке алу қажет. ИӘ Балдарды ұлғайту не кеміту тапсырмалардың күрделілік деңгейі мен санына әсер етпейді. ЖОҚ Жиынтық бағалауды құрастыру кезінде жұмыстың максималды балы 10 балдан кем емес болғаны дұрыс. ИӘ Бөлімнің мазмұны күрделі болған сайын БЖБ-ның максималды балы жоғары болады. ИӘ Апталық оқу жүктемесі 1 сағат болған кезде БЖБ бір тоқсанда екіден артық өткізілмейді. ИӘ Тоқсанда бір бөлімді меңгеру кезінде оны екі кезеңде өткізуге рұқсат етілмейді . ЖОҚ БЖБ тапсырмаларын құрастыру кезінде оқылатын бөлімдегі барлық материалдар қамтылуы керек. ЖОҚ

Жиынтық бағалау бойынша балл және баға туралы шешімді мұғалім бағалау критерийлеріне сәйкес қабылдайды. Сонымен қатар мұғалімні

16 слайд
Жиынтық бағалау бойынша балл және баға туралы шешімді мұғалім бағалау критерийлеріне сәйкес қабылдайды. Сонымен қатар мұғалімнің әр оқушының орындаған жұмысы бойынша объективті шешім қабылдауына бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларына құрастырылған дескрипторлар, тоқсандық бағалау тапсырмалары бойынша құрастырылған балл қою кестелері көмектеседі. Жиынтық бағалау нәтижесінде алынған деректер қалыптастырушы бағалаудағыдай жоспарлау, түзету және оқу процесіне талдау жасау үшін қолданылады.

16 слайд

Жиынтық бағалау бойынша балл және баға туралы шешімді мұғалім бағалау критерийлеріне сәйкес қабылдайды. Сонымен қатар мұғалімнің әр оқушының орындаған жұмысы бойынша объективті шешім қабылдауына бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларына құрастырылған дескрипторлар, тоқсандық бағалау тапсырмалары бойынша құрастырылған балл қою кестелері көмектеседі. Жиынтық бағалау нәтижесінде алынған деректер қалыптастырушы бағалаудағыдай жоспарлау, түзету және оқу процесіне талдау жасау үшін қолданылады.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 20 20 -202 1 ОҚУ ЖЫЛЫНДА Қ

17 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 20 20 -202 1 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ

17 слайд

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 20 20 -202 1 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ

Бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау процедуралары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008

18 слайд
Бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау процедуралары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген және 2019 жылғы 26 қарашадағы №509 бұйрығымен толықтырылған «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына» сәйкес жүреді. Айта кететін жай, аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде бөлім бойынша жиынтық бағалау қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып- зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқу мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі. Оны екі кезеңде өткізуге болады.

18 слайд

Бөлім және тоқсан бойынша жиынтық бағалау процедуралары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығымен бекітілген және 2019 жылғы 26 қарашадағы №509 бұйрығымен толықтырылған «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына» сәйкес жүреді. Айта кететін жай, аптасына 1 сағат оқу жүктемесі кезінде бөлім бойынша жиынтық бағалау қажет болған жағдайда бөлімдерді біріктіре отырып тоқсанына екі реттен артық жүргізілмейді, қорытынды баға жартыжылдыққа қойылады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау тоқсанына үш реттен артық өткізілмейді. Бөлімдер/ортақ тақырыптар тоқсанына төрт және одан да көп бөлімдерді/ортақ тақырыптарды оқып- зерделеген жағдайда тақырыптардың ерекшеліктерін және оқу мақсаттарының санын ескере отырып біріктіріледі. Оны екі кезеңде өткізуге болады.

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Бөлім Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі де

19 слайд
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Бөлім Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар, балдар Рубрикалар

19 слайд

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау Бөлім Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларының деңгейлері Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Дескрипторлар, балдар Рубрикалар

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау процедурасын қарастырайық. 1 2 3 4 Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың міндеті –

20 слайд
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау процедурасын қарастырайық. 1 2 3 4 Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың міндеті – оқушылардың ағымдағы оқу жетістігін, аралық нәтижелерін белгілеу. Оның нәтижесі бойынша білім алушыларға тоқсандық баға қою кезінде есепке алынатын балл қойылады. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын мұғалім оқу бағдарламасындағы өтілген материалдың күрделілік деңгейі мен мазмұнын есепке ала отырып құрастырады. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау оқу бағдарламасына, оқу жоспарына сәйкес бөлім немесе ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде өткізіледі. Тапсырмалар оқу мақсаттары, бағалау критерийлері мен ойлау дағдылары деңгейлеріне сәйкес болуы тиіс.

20 слайд

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау процедурасын қарастырайық. 1 2 3 4 Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың міндеті – оқушылардың ағымдағы оқу жетістігін, аралық нәтижелерін белгілеу. Оның нәтижесі бойынша білім алушыларға тоқсандық баға қою кезінде есепке алынатын балл қойылады. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын мұғалім оқу бағдарламасындағы өтілген материалдың күрделілік деңгейі мен мазмұнын есепке ала отырып құрастырады. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау оқу бағдарламасына, оқу жоспарына сәйкес бөлім немесе ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде өткізіледі. Тапсырмалар оқу мақсаттары, бағалау критерийлері мен ойлау дағдылары деңгейлеріне сәйкес болуы тиіс.

5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық

21 слайд
5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау рубрикасын құрастыру, бағалау критерийлеріне сәйкес деңгейлерлерді сипаттау. 2) жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, оларды ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру; 1) оқу бағдарламасын, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын талдау; Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмі келесі кезеңдерден тұрады: 3) ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырма дайындау; 4) әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру және балл белгілеу;

21 слайд

5) білім алушыларға, олардың ата-аналарына жиынтық бағалау нәтижелерін ұсыну үшін бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау рубрикасын құрастыру, бағалау критерийлеріне сәйкес деңгейлерлерді сипаттау. 2) жиынтық бағалауда тексерілетін оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анықтау, оларды ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру; 1) оқу бағдарламасын, бөлім/ортақ тақырыптар бойынша оқу мақсаттарын талдау; Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу алгоритмі келесі кезеңдерден тұрады: 3) ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келетін тексерілетін критерийлердің, оқу мақсаттарының мазмұнын қамтитын бір немесе бірнеше тапсырма дайындау; 4) әр тапсырмаға дескрипторлар құрастыру және балл белгілеу;

Жиынтық бағалау принциптері • Оқу мен оқытудың бір бірмен тығыз байланысы • Объективтілігі, дұрыстығы және валидтілік •

22 слайд
Жиынтық бағалау принциптері • Оқу мен оқытудың бір бірмен тығыз байланысы • Объективтілігі, дұрыстығы және валидтілік • Айқындығы және қол жетімділігі • Үздіксіздігі. • Бағыттылығын.

22 слайд

Жиынтық бағалау принциптері • Оқу мен оқытудың бір бірмен тығыз байланысы • Объективтілігі, дұрыстығы және валидтілік • Айқындығы және қол жетімділігі • Үздіксіздігі. • Бағыттылығын.

Бағалау тапсырмаларын жоспарлау барысында • Оқушының жетістікке жетуі көптеген факторларға байланысты • - білімділік (объем во

23 слайд
Бағалау тапсырмаларын жоспарлау барысында • Оқушының жетістікке жетуі көптеген факторларға байланысты • - білімділік (объем воспроизводимого материала); • - психологиялық (мотивации, личностных особенностей учащихся); • - педагогикалық (отбор методов и подходов); • - эмоционалдық (уровень тревожности); • - адмгершіліктік (однозначных, конкретных, четких, строгих, гибких подходов) и т.д.

23 слайд

Бағалау тапсырмаларын жоспарлау барысында • Оқушының жетістікке жетуі көптеген факторларға байланысты • - білімділік (объем воспроизводимого материала); • - психологиялық (мотивации, личностных особенностей учащихся); • - педагогикалық (отбор методов и подходов); • - эмоционалдық (уровень тревожности); • - адмгершіліктік (однозначных, конкретных, четких, строгих, гибких подходов) и т.д.

ЖБ тапсырмаларын құрастыру кезеңдері жоспарлау анализ құрастыру Сипаттамаларпайдалану

24 слайд
ЖБ тапсырмаларын құрастыру кезеңдері жоспарлау анализ құрастыру Сипаттамаларпайдалану

24 слайд

ЖБ тапсырмаларын құрастыру кезеңдері жоспарлау анализ құрастыру Сипаттамаларпайдалану

Тапсырма түрлері Жабық типті тапсырмалар • Тест түрлері • Сәйкестендіру • Реті көрсету • Салыстыру • Ұқсастығ

25 слайд
Тапсырма түрлері Жабық типті тапсырмалар • Тест түрлері • Сәйкестендіру • Реті көрсету • Салыстыру • Ұқсастығын табу т.б. Ашық типті тапсырмалар • Эссе • Шығарма түрлері • Өз ойын жеткізу • Болжау • Өз көзқарасын айту,білдіру т.б.

25 слайд

Тапсырма түрлері Жабық типті тапсырмалар • Тест түрлері • Сәйкестендіру • Реті көрсету • Салыстыру • Ұқсастығын табу т.б. Ашық типті тапсырмалар • Эссе • Шығарма түрлері • Өз ойын жеткізу • Болжау • Өз көзқарасын айту,білдіру т.б.

Ресурсты қолдану • Тақырып пен мақсатынан, бағалау критеийінен ауытқымау • Сыныпта оқулықтағы пайдалынылған материалдарды қолд

26 слайд
Ресурсты қолдану • Тақырып пен мақсатынан, бағалау критеийінен ауытқымау • Сыныпта оқулықтағы пайдалынылған материалдарды қолданбау • Көмекші болатын тапсырмалар қолданбау • Көнерген , баланың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін тапсырма пайдаланбау. • Мәдени ерекшеліктерді ескеру. • Техникалық ресурстарға қойылатын талаптар: • Ресурсты материал қол жетімді болуы ...

26 слайд

Ресурсты қолдану • Тақырып пен мақсатынан, бағалау критеийінен ауытқымау • Сыныпта оқулықтағы пайдалынылған материалдарды қолданбау • Көмекші болатын тапсырмалар қолданбау • Көнерген , баланың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін тапсырма пайдаланбау. • Мәдени ерекшеліктерді ескеру. • Техникалық ресурстарға қойылатын талаптар: • Ресурсты материал қол жетімді болуы ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ