Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.

#1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, №29 С. Сейфуллин жалпы
орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Дошумова Ақмаңдай Жексембайевна.
Сабақтың
тақырыбы
Оқу
мақсаттары
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.
1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем,
мәтін) ажырату, тыңдалған мәтінің мазмұнын түсіну.
1 түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдану.
Барлық оқушылар: тыңдау барысында сөйлемдерді ажыратады.
Көптеген оқушылар:тыңдау барысында сөз бен сөйлемді ажыратады, мазмұнын
түсінеді.
Кейбір оқушылар:Туған елі туралы сөйлем құрастыра алады
-тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем,
мәтін) ажырата алады
- тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді.
- түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады.
1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, №29 С. Сейфуллин жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексембайевна. Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем. 1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтінің мазмұнын түсіну. 1 түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдану. Барлық оқушылар: тыңдау барысында сөйлемдерді ажыратады. Көптеген оқушылар:тыңдау барысында сөз бен сөйлемді ажыратады, мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар:Туған елі туралы сөйлем құрастыра алады -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. - түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады.
#2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері
«БББ»
әдісі
«Смайлик»
әдісі
«Миға шабул» әдісі (өткенді пысықтау)
Әр топқа суреттер үлестіріледі.Балалар
суретке қарап өз ойларын айтады.
“Т кестесі әдісі” бойынша жұмыс жүргізу. Оң
жағына қала суретін , сол жағына ауыл
көрінісін құрастырады.
«Кубизм» әдісі .
Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың
белсенділігін арттырады.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Сызба бойынша сөйлемді толықтыр.
Логикалық тапсырма.
Оқушылардың ой-өрісін дамытады
2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері «БББ» әдісі «Смайлик» әдісі «Миға шабул» әдісі (өткенді пысықтау) Әр топқа суреттер үлестіріледі.Балалар суретке қарап өз ойларын айтады. “Т кестесі әдісі” бойынша жұмыс жүргізу. Оң жағына қала суретін , сол жағына ауыл көрінісін құрастырады. «Кубизм» әдісі . Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың белсенділігін арттырады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сызба бойынша сөйлемді толықтыр. Логикалық тапсырма. Оқушылардың ой-өрісін дамытады
#3 слайд
Сараланға
н жұмыс
түрлері.
Тапсырма
Суретпен
жұмыс жасау,
тапсырмалард
ы орындау
барысында. Дереккөздер
АКТ қолдану
Диалог және
қолдау көрсету .
«Кубизм» әдісі ,
«Миға шабул»
әдісі , логикалық
тапсырмада
диалог жүрді.
-
.
Қарқын
Тапсырмалард
ы түсіндіруде,
көмек қажет
етуде.
Бағалау.
«Смайлик» әдісі,
БББ кестесі,
дескрепторды
қолдану,
мадақтау..
.Қорытынды.
Жұптық,
топтық
жұмыста
барлығы бірігіп
жұмыс жасайды.
Белсенді
оқушылар көмек
керек оқушыларға
көмек көрсетеді.
.
»
3 слайд
Сараланға н жұмыс түрлері. Тапсырма Суретпен жұмыс жасау, тапсырмалард ы орындау барысында. Дереккөздер АКТ қолдану Диалог және қолдау көрсету . «Кубизм» әдісі , «Миға шабул» әдісі , логикалық тапсырмада диалог жүрді. - . Қарқын Тапсырмалард ы түсіндіруде, көмек қажет етуде. Бағалау. «Смайлик» әдісі, БББ кестесі, дескрепторды қолдану, мадақтау.. .Қорытынды. Жұптық, топтық жұмыста барлығы бірігіп жұмыс жасайды. Белсенді оқушылар көмек керек оқушыларға көмек көрсетеді. . »
#4 слайд
Критериалды бағалау
Қ.б тапсырма
-тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем,
мәтін) ажырата алады
- тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді.
-түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады
-Дескриптор:
-Жұмбақты түсініп, шешуін табады;
-Шешуіндегі сөзді қатыстырып, сөйлем құрастырады.
«БББ»
әдісі
4 слайд
Критериалды бағалау Қ.б тапсырма -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. -түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады -Дескриптор: -Жұмбақты түсініп, шешуін табады; -Шешуіндегі сөзді қатыстырып, сөйлем құрастырады. «БББ» әдісі
#5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау
Тренердің кері байланысы: Он бес
күндік оқу барысында мынандай
қиындықтар туындады.Оқу
бағдарламасындағы сабақ мақсатын
оқу мақсатына сәйкес жоспарлауды.
Бағалау критерийіне сай дескриптор
құру, белсенді оқу әдістері мен
саралау тапсырмаларын мақсатқа
сай етіп түзу туралы бағыт-бағдар
берді.
Әріптестерімнің кері
байланысы: Әріптестерімнің
пікірлерін,ұсыныстарын тыңдай
отырып, саралау тапсырмалары
мен белсенді оқыту әдіс-
тәсілдерін сабақ мақсатына сай
таңдап алдым.
Алдағы уақытта сабақ жоспарын
түзуде ұсынылған ұсыныстар мен кері
байланысқа сәйкес оқу
бағдарламасындағы оқу мақсаттарын
пайдалана отырып, белсенді оқу
әдістерін қолдануды мақсат еттім. Алдағы
уақытта болашақ ұрпақты оқыту мен
тәрбиелеу барысында жаңартылған білім
мазмұныныа сай әдіс- тәсілдерді іс
жүзінде қолданамын.
5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау Тренердің кері байланысы: Он бес күндік оқу барысында мынандай қиындықтар туындады.Оқу бағдарламасындағы сабақ мақсатын оқу мақсатына сәйкес жоспарлауды. Бағалау критерийіне сай дескриптор құру, белсенді оқу әдістері мен саралау тапсырмаларын мақсатқа сай етіп түзу туралы бағыт-бағдар берді. Әріптестерімнің кері байланысы: Әріптестерімнің пікірлерін,ұсыныстарын тыңдай отырып, саралау тапсырмалары мен белсенді оқыту әдіс- тәсілдерін сабақ мақсатына сай таңдап алдым. Алдағы уақытта сабақ жоспарын түзуде ұсынылған ұсыныстар мен кері байланысқа сәйкес оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарын пайдалана отырып, белсенді оқу әдістерін қолдануды мақсат еттім. Алдағы уақытта болашақ ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу барысында жаңартылған білім мазмұныныа сай әдіс- тәсілдерді іс жүзінде қолданамын.
#6 слайд
Назарларыңызға рахмет
6 слайд
Назарларыңызға рахмет
шағым қалдыра аласыз













