Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ОҚО, Мақтарал ауданы, №29 С. Сейфуллин жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексембайевна. Сабақтың

#1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, №29 С. Сейфуллин жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексембайевна. Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем. 1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтінің мазмұнын түсіну. 1 түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдану. Барлық оқушылар: тыңдау барысында сөйлемдерді ажыратады. Көптеген оқушылар:тыңдау барысында сөз бен сөйлемді ажыратады, мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар:Туған елі туралы сөйлем құрастыра алады -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. - түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады.

1 слайд

ОҚО, Мақтарал ауданы, №29 С. Сейфуллин жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Ақмаңдай Жексембайевна. Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем. 1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтінің мазмұнын түсіну. 1 түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдану. Барлық оқушылар: тыңдау барысында сөйлемдерді ажыратады. Көптеген оқушылар:тыңдау барысында сөз бен сөйлемді ажыратады, мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар:Туған елі туралы сөйлем құрастыра алады -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. - түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады.

Белсенді оқу тәсілдері «БББ» әдісі «Смайлик» әдісі «Миға шабул» әдісі (өткенді пысықтау) Әр топқа суреттер үлестіріледі.Б

#2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері «БББ» әдісі «Смайлик» әдісі «Миға шабул» әдісі (өткенді пысықтау) Әр топқа суреттер үлестіріледі.Балалар суретке қарап өз ойларын айтады. “Т кестесі әдісі” бойынша жұмыс жүргізу. Оң жағына қала суретін , сол жағына ауыл көрінісін құрастырады. «Кубизм» әдісі . Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың белсенділігін арттырады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сызба бойынша сөйлемді толықтыр. Логикалық тапсырма. Оқушылардың ой-өрісін дамытады

2 слайд

Белсенді оқу тәсілдері «БББ» әдісі «Смайлик» әдісі «Миға шабул» әдісі (өткенді пысықтау) Әр топқа суреттер үлестіріледі.Балалар суретке қарап өз ойларын айтады. “Т кестесі әдісі” бойынша жұмыс жүргізу. Оң жағына қала суретін , сол жағына ауыл көрінісін құрастырады. «Кубизм» әдісі . Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың белсенділігін арттырады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Сызба бойынша сөйлемді толықтыр. Логикалық тапсырма. Оқушылардың ой-өрісін дамытады

Сараланға н жұмыс түрлері. Тапсырма Суретпен жұмыс жасау, тапсырмалард ы орындау барысында. Дереккөздер АКТ қолдану

#3 слайд
Сараланға н жұмыс түрлері. Тапсырма Суретпен жұмыс жасау, тапсырмалард ы орындау барысында. Дереккөздер АКТ қолдану Диалог және қолдау көрсету . «Кубизм» әдісі , «Миға шабул» әдісі , логикалық тапсырмада диалог жүрді. - . Қарқын Тапсырмалард ы түсіндіруде, көмек қажет етуде. Бағалау. «Смайлик» әдісі, БББ кестесі, дескрепторды қолдану, мадақтау.. .Қорытынды. Жұптық, топтық жұмыста барлығы бірігіп жұмыс жасайды. Белсенді оқушылар көмек керек оқушыларға көмек көрсетеді. . »

3 слайд

Сараланға н жұмыс түрлері. Тапсырма Суретпен жұмыс жасау, тапсырмалард ы орындау барысында. Дереккөздер АКТ қолдану Диалог және қолдау көрсету . «Кубизм» әдісі , «Миға шабул» әдісі , логикалық тапсырмада диалог жүрді. - . Қарқын Тапсырмалард ы түсіндіруде, көмек қажет етуде. Бағалау. «Смайлик» әдісі, БББ кестесі, дескрепторды қолдану, мадақтау.. .Қорытынды. Жұптық, топтық жұмыста барлығы бірігіп жұмыс жасайды. Белсенді оқушылар көмек керек оқушыларға көмек көрсетеді. . »

Критериалды бағалау Қ.б тапсырма -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалға

#4 слайд
Критериалды бағалау Қ.б тапсырма -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. -түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады -Дескриптор: -Жұмбақты түсініп, шешуін табады; -Шешуіндегі сөзді қатыстырып, сөйлем құрастырады. «БББ» әдісі

4 слайд

Критериалды бағалау Қ.б тапсырма -тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырата алады - тыңдалған мәтінің мазмұнын түсінеді. -түрлі жағдайаттарда этикет сөздерін қолдана алады -Дескриптор: -Жұмбақты түсініп, шешуін табады; -Шешуіндегі сөзді қатыстырып, сөйлем құрастырады. «БББ» әдісі

Ықшам сабақты жоспарлау Тренердің кері байланысы: Он бес күндік оқу барысында мынандай қиындықтар туындады.Оқу бағдарла

#5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау Тренердің кері байланысы: Он бес күндік оқу барысында мынандай қиындықтар туындады.Оқу бағдарламасындағы сабақ мақсатын оқу мақсатына сәйкес жоспарлауды. Бағалау критерийіне сай дескриптор құру, белсенді оқу әдістері мен саралау тапсырмаларын мақсатқа сай етіп түзу туралы бағыт-бағдар берді. Әріптестерімнің кері байланысы: Әріптестерімнің пікірлерін,ұсыныстарын тыңдай отырып, саралау тапсырмалары мен белсенді оқыту әдіс- тәсілдерін сабақ мақсатына сай таңдап алдым. Алдағы уақытта сабақ жоспарын түзуде ұсынылған ұсыныстар мен кері байланысқа сәйкес оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарын пайдалана отырып, белсенді оқу әдістерін қолдануды мақсат еттім. Алдағы уақытта болашақ ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу барысында жаңартылған білім мазмұныныа сай әдіс- тәсілдерді іс жүзінде қолданамын.

5 слайд

Ықшам сабақты жоспарлау Тренердің кері байланысы: Он бес күндік оқу барысында мынандай қиындықтар туындады.Оқу бағдарламасындағы сабақ мақсатын оқу мақсатына сәйкес жоспарлауды. Бағалау критерийіне сай дескриптор құру, белсенді оқу әдістері мен саралау тапсырмаларын мақсатқа сай етіп түзу туралы бағыт-бағдар берді. Әріптестерімнің кері байланысы: Әріптестерімнің пікірлерін,ұсыныстарын тыңдай отырып, саралау тапсырмалары мен белсенді оқыту әдіс- тәсілдерін сабақ мақсатына сай таңдап алдым. Алдағы уақытта сабақ жоспарын түзуде ұсынылған ұсыныстар мен кері байланысқа сәйкес оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарын пайдалана отырып, белсенді оқу әдістерін қолдануды мақсат еттім. Алдағы уақытта болашақ ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу барысында жаңартылған білім мазмұныныа сай әдіс- тәсілдерді іс жүзінде қолданамын.

Назарларыңызға рахмет

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
409
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі