Материалдар / Кеңес беру техникасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кеңес беру техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп психологы ретінде сіздерге дайын кеңес беру техникасы даын түрде барлығы қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
62
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Кеңес беру техникасы

1 слайд
Кеңес беру техникасы

1 слайд

Кеңес беру техникасы

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ Тұлғааралық қарым-қатынастағы қиындықтармен байланысты әр түрлі психологиялық мәселелерді шешуге ба

2 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ Тұлғааралық қарым-қатынастағы қиындықтармен байланысты әр түрлі психологиялық мәселелерді шешуге бағытталған адамдармен тәуелсіз жұмыс. Әсер етудің негізгі құралы ұйымдастырылған әңгіме болып табылады.

2 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ Тұлғааралық қарым-қатынастағы қиындықтармен байланысты әр түрлі психологиялық мәселелерді шешуге бағытталған адамдармен тәуелсіз жұмыс. Әсер етудің негізгі құралы ұйымдастырылған әңгіме болып табылады.

Кеңес берудің ережелері  1. Кеңес беру адамға өзінің қалауы бойынша белгілі бір амалды таңдап алуына және сол бойынша әрекет

3 слайд
Кеңес берудің ережелері  1. Кеңес беру адамға өзінің қалауы бойынша белгілі бір амалды таңдап алуына және сол бойынша әрекет етуіне көмектеседі.  2. Жаңа мінез-құлықты үйренуге көмектеседі.  3. Тұлғаның дамуына жағдай туғызады.  4. Клиенттің жауапкершілігіне мән беріледі, яғни тәуелсіз жауапты адам тиісті бір жағдайда өз бетімен шешім қабылдай алатындығы ескеріледі, ал кеңес беруші болса клиенттің еріктілік мінез-құлқына ынта-жігер беріп, жағдай жасайды.  5. Кеңес берудің өзегі-клиент пен кеңес берушінің арасындағы «кеңес беру өзара әрекеттестігі» болып табылады.

3 слайд

Кеңес берудің ережелері  1. Кеңес беру адамға өзінің қалауы бойынша белгілі бір амалды таңдап алуына және сол бойынша әрекет етуіне көмектеседі.  2. Жаңа мінез-құлықты үйренуге көмектеседі.  3. Тұлғаның дамуына жағдай туғызады.  4. Клиенттің жауапкершілігіне мән беріледі, яғни тәуелсіз жауапты адам тиісті бір жағдайда өз бетімен шешім қабылдай алатындығы ескеріледі, ал кеңес беруші болса клиенттің еріктілік мінез-құлқына ынта-жігер беріп, жағдай жасайды.  5. Кеңес берудің өзегі-клиент пен кеңес берушінің арасындағы «кеңес беру өзара әрекеттестігі» болып табылады.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІҢ МАЗМҰНЫ Психолог өзінің білімін қолдана отырып, екінші адамға жаңа психологиялық тапсырмаларды шешу

4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІҢ МАЗМҰНЫ Психолог өзінің білімін қолдана отырып, екінші адамға жаңа психологиялық тапсырмаларды шешу қабілетін сездіретін жағдай жасайды. 1. Психолог өте байқампаз болуы керек. 2. Психологтың іс-әрекеті құрастырмалы немесе құрастырмалы емес болуы керек; 3. Клиенттің жауабы психологтың ойына сәйкес немесе сәйкес емес болуы мүмкін. 4. Клиенттің мәселесінің мазмұны психологқа түсінікті немесе түсініксіз болуы. 5. Психолог клиент тапсырмасын шеше отырып, оның жағдайына жеңілдету енгізеді. 6. Психологтың бойында түсіну мен жағымдылық арқылы әсер ету дағдысы бар (жоқ).

4 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІҢ МАЗМҰНЫ Психолог өзінің білімін қолдана отырып, екінші адамға жаңа психологиялық тапсырмаларды шешу қабілетін сездіретін жағдай жасайды. 1. Психолог өте байқампаз болуы керек. 2. Психологтың іс-әрекеті құрастырмалы немесе құрастырмалы емес болуы керек; 3. Клиенттің жауабы психологтың ойына сәйкес немесе сәйкес емес болуы мүмкін. 4. Клиенттің мәселесінің мазмұны психологқа түсінікті немесе түсініксіз болуы. 5. Психолог клиент тапсырмасын шеше отырып, оның жағдайына жеңілдету енгізеді. 6. Психологтың бойында түсіну мен жағымдылық арқылы әсер ету дағдысы бар (жоқ).

Сұрақ қою Клиентті жігерлендіру және қайрат беру Басқаша айту (парафраз) Клиентке жақын, ыңғайлы болу, түсінікті түрде тілдесуі

5 слайд
Сұрақ қою Клиентті жігерлендіру және қайрат беру Басқаша айту (парафраз) Клиентке жақын, ыңғайлы болу, түсінікті түрде тілдесуі Диалог кезінде кеңес беруші өз сөзін шектеу Позитивті басқаша айту Кеңес беру техникасы Клиенттің эмоциялық сезімдерін бақылау

5 слайд

Сұрақ қою Клиентті жігерлендіру және қайрат беру Басқаша айту (парафраз) Клиентке жақын, ыңғайлы болу, түсінікті түрде тілдесуі Диалог кезінде кеңес беруші өз сөзін шектеу Позитивті басқаша айту Кеңес беру техникасы Клиенттің эмоциялық сезімдерін бақылау

СҰРАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ 1. Ашық сұрақ Өз қалауы бойынша жауап құрастыруға мүмкіндік берген кезде, жауабыңыздағы пікірлердің ауқымын

6 слайд
СҰРАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ 1. Ашық сұрақ Өз қалауы бойынша жауап құрастыруға мүмкіндік берген кезде, жауабыңыздағы пікірлердің ауқымын немесе мүмкін түрін шектемей, өз сөзіңізді қолдана отырып ойын жеткізу болып табылады. Яғни, жауап нұсқаларын алдын-ала шектемей, әр түрлі жауаптар алу. 2. Жабық сұрақ Жабық сұрақтар - алушының жауап нұсқаларын шектейтін сұрақтар, оны әртүрлі нұсқалар (өте жақсы, жақсы, әділ, жаман, өте жаман) немесе оң немесе теріс (Иә немесе Жоқ) болуы мүмкін. 3. Альтернативті сұрақ Альтернативті сұрақта білуге қажет пікір екі түрлі сұрақ сөздер арқылы сұраулық мағынада айтылып, біреуіне жауап алынады. Альтернативті сұрақта сөйлемдер баяндауыш мүшенің ма, -ме, -ба, -бе, -па, - пешылауларды үстеу арқылы жасалады. -Осы сөзге тоқтайсың ба, тоқтамайсың ба? -Мынау егіс күздік пе, жаздық па?

6 слайд

СҰРАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ 1. Ашық сұрақ Өз қалауы бойынша жауап құрастыруға мүмкіндік берген кезде, жауабыңыздағы пікірлердің ауқымын немесе мүмкін түрін шектемей, өз сөзіңізді қолдана отырып ойын жеткізу болып табылады. Яғни, жауап нұсқаларын алдын-ала шектемей, әр түрлі жауаптар алу. 2. Жабық сұрақ Жабық сұрақтар - алушының жауап нұсқаларын шектейтін сұрақтар, оны әртүрлі нұсқалар (өте жақсы, жақсы, әділ, жаман, өте жаман) немесе оң немесе теріс (Иә немесе Жоқ) болуы мүмкін. 3. Альтернативті сұрақ Альтернативті сұрақта білуге қажет пікір екі түрлі сұрақ сөздер арқылы сұраулық мағынада айтылып, біреуіне жауап алынады. Альтернативті сұрақта сөйлемдер баяндауыш мүшенің ма, -ме, -ба, -бе, -па, - пешылауларды үстеу арқылы жасалады. -Осы сөзге тоқтайсың ба, тоқтамайсың ба? -Мынау егіс күздік пе, жаздық па?

СҰРАҚТАР НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ? -Сұрақ қою кеңес берудің негізгі тәсілі болып саналады. -Клиентті өзінің проблемасын

7 слайд
СҰРАҚТАР НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ? -Сұрақ қою кеңес берудің негізгі тәсілі болып саналады. -Клиентті өзінің проблемасын түсінуі мен шешім қабылдауына итермелейді.

7 слайд

СҰРАҚТАР НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ? -Сұрақ қою кеңес берудің негізгі тәсілі болып саналады. -Клиентті өзінің проблемасын түсінуі мен шешім қабылдауына итермелейді.

1. «Кім, не?» - деп басталатын сұрақтар нақты деректерді алуға бағытталған, олар клиентке сұрастыру басында қойылады. 2. «Қал

8 слайд
1. «Кім, не?» - деп басталатын сұрақтар нақты деректерді алуға бағытталған, олар клиентке сұрастыру басында қойылады. 2. «Қалай?» - деп басталатын сұрақтар клиенттің ішкі әлеміне бағытталған, олар консультациялық болжамдарды нақтылау және тексеру үшін қолданылады. 3. «Неге?» сұрағы қорғану механизмдерін тудыруы мүмкін, сондықтан кеңес беру барысында мұндай сұрақ қоюдан сақ болған жөн.

8 слайд

1. «Кім, не?» - деп басталатын сұрақтар нақты деректерді алуға бағытталған, олар клиентке сұрастыру басында қойылады. 2. «Қалай?» - деп басталатын сұрақтар клиенттің ішкі әлеміне бағытталған, олар консультациялық болжамдарды нақтылау және тексеру үшін қолданылады. 3. «Неге?» сұрағы қорғану механизмдерін тудыруы мүмкін, сондықтан кеңес беру барысында мұндай сұрақ қоюдан сақ болған жөн.

5. Қосарлана қойылған сұрақтардан және бірден екі сұрақ қоюдан сақтану керек, мысалы: «Сіз неге ішімдік ішесіз және жұмысқа ке

9 слайд
5. Қосарлана қойылған сұрақтардан және бірден екі сұрақ қоюдан сақтану керек, мысалы: «Сіз неге ішімдік ішесіз және жұмысқа кешігесіз?». 7. Сұрақ қою арқылы клиенттің жауабынан озуға болмайды (мысалы: «Жұмысыңызда бәрі жақсы ма?». Осы сұрақта – «бәрі жақсы» деген жауап бар. Оның орнына «Жұмыстағы жағдайыңыз қалай?» деп сұрау керек).

9 слайд

5. Қосарлана қойылған сұрақтардан және бірден екі сұрақ қоюдан сақтану керек, мысалы: «Сіз неге ішімдік ішесіз және жұмысқа кешігесіз?». 7. Сұрақ қою арқылы клиенттің жауабынан озуға болмайды (мысалы: «Жұмысыңызда бәрі жақсы ма?». Осы сұрақта – «бәрі жақсы» деген жауап бар. Оның орнына «Жұмыстағы жағдайыңыз қалай?» деп сұрау керек).

Басқаша сұрақ қою (парафраз, перефразирование) Басқаша айту – белсенді тыңдау тәсілі, әңгімелесушінің сөзін басқа сөздермен бая

10 слайд
Басқаша сұрақ қою (парафраз, перефразирование) Басқаша айту – белсенді тыңдау тәсілі, әңгімелесушінің сөзін басқа сөздермен баяндап беру. Белгілі бір ойдың мағынасын басқа сөздер арқылы жеткізу. Бұл тәсіл клиенттің ойын біз қаншалықты жақсы түсінгенімізге көз жеткізуге көмектеседі.

10 слайд

Басқаша сұрақ қою (парафраз, перефразирование) Басқаша айту – белсенді тыңдау тәсілі, әңгімелесушінің сөзін басқа сөздермен баяндап беру. Белгілі бір ойдың мағынасын басқа сөздер арқылы жеткізу. Бұл тәсіл клиенттің ойын біз қаншалықты жақсы түсінгенімізге көз жеткізуге көмектеседі.

ПОЗИТИВТІ ОЙ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Жағымсыз ойды жағымды жаққа бұру тәсілі. Бұл тәсіл клиенттің өз проблемасына басқа тұрғыда қарауына м

11 слайд
ПОЗИТИВТІ ОЙ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Жағымсыз ойды жағымды жаққа бұру тәсілі. Бұл тәсіл клиенттің өз проблемасына басқа тұрғыда қарауына мүмкіндік береді. Жағымды жаққа қайта өзгертіп айту кезінде кеңес беруші клиенттің шағымын немесе ескертулерін пайдалана отырып, жағымсыз жағдайды позитивті эмоциялардың басты себептеріне айналатындай етіп өзгертеді. Мысалы, кеңес беруші клиенттің: «Балам мені тыңдамайтын болды» деген сөзін «Иә, ол есейіп, дербес тұлғаға айналған» - деп қайта өзгертіп айтады. Осылайша, клиент мүлдем жағымсыз (ұлының мінез-құлқы) деп санайтын құбылыстың жағымды тұстарын, яғни, ұлының есейгенін және жеке тұлғаға айналғанын ұғынады.

11 слайд

ПОЗИТИВТІ ОЙ ҚАЛЫПТАСТЫРУ Жағымсыз ойды жағымды жаққа бұру тәсілі. Бұл тәсіл клиенттің өз проблемасына басқа тұрғыда қарауына мүмкіндік береді. Жағымды жаққа қайта өзгертіп айту кезінде кеңес беруші клиенттің шағымын немесе ескертулерін пайдалана отырып, жағымсыз жағдайды позитивті эмоциялардың басты себептеріне айналатындай етіп өзгертеді. Мысалы, кеңес беруші клиенттің: «Балам мені тыңдамайтын болды» деген сөзін «Иә, ол есейіп, дербес тұлғаға айналған» - деп қайта өзгертіп айтады. Осылайша, клиент мүлдем жағымсыз (ұлының мінез-құлқы) деп санайтын құбылыстың жағымды тұстарын, яғни, ұлының есейгенін және жеке тұлғаға айналғанын ұғынады.

-Жағдаятқа байланысты қандай сұрақтар қою керектігін мұқият ойластыру қажет. -Сөйлесіп отырған адамға мұқият және көзіне тіке

12 слайд
-Жағдаятқа байланысты қандай сұрақтар қою керектігін мұқият ойластыру қажет. -Сөйлесіп отырған адамға мұқият және көзіне тіке қарау қажет. -Сәйкес дауыс ырғағын сақтауы қажет. -Айналасындағылармен сөйлесуге мүмкіндік беру қажет. -Сөйлесу кезінде мейірімді және сыпайы болуы қажет. КЕҢЕС БЕРУШІНІҢ КЛИЕНТ АЛДЫНДАҒЫ СТАНДАРТТАРЫ

12 слайд

-Жағдаятқа байланысты қандай сұрақтар қою керектігін мұқият ойластыру қажет. -Сөйлесіп отырған адамға мұқият және көзіне тіке қарау қажет. -Сәйкес дауыс ырғағын сақтауы қажет. -Айналасындағылармен сөйлесуге мүмкіндік беру қажет. -Сөйлесу кезінде мейірімді және сыпайы болуы қажет. КЕҢЕС БЕРУШІНІҢ КЛИЕНТ АЛДЫНДАҒЫ СТАНДАРТТАРЫ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!