Кеңістік фигуралар
Кеңістік фигуралар

#1 слайд
Сабақ
мақсаттары:
Тілдік мақсат
1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы,
тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр,
конус, пирамида) тану және қоршаған ортандағы заттармен
байланыстыру
Барлық оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік
фигураларды ажыратады
Көптеген оқушылар: кеңістік фигураларды таниды
Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы заттармен
байланыстырып мысалдар келтіре алады
Математика
ОҚО. Мақтарал ауданы « Қ. Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Кыдыришова Айда Жақсыбаевна
Сабақтың
тақырыбы:
Оқу мақсаттары
Бағалау
критерийлері
Кеңістік фигуралар
Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және
кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратады.
Кеңістік фигурасын заттардың пәшәнәне ұқсастығын анықтап
сәйкестендіреді
куб, шар, цилиндр, конус, пирамида
1 слайд
Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсат 1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) тану және қоршаған ортандағы заттармен байланыстыру Барлық оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратады Көптеген оқушылар: кеңістік фигураларды таниды Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы заттармен байланыстырып мысалдар келтіре алады Математика ОҚО. Мақтарал ауданы « Қ. Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Кыдыришова Айда Жақсыбаевна Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Кеңістік фигуралар Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратады. Кеңістік фигурасын заттардың пәшәнәне ұқсастығын анықтап сәйкестендіреді куб, шар, цилиндр, конус, пирамида
#2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдер
“Миға шабуыл” әдісі
Өткенді пысықтау
Топқа біріктіру
Белсенді оқу оқушылардың алған білімдерін есте сақтап , оны өмірде қолдана алуына көз
жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым.
“Кім жылдам”
ойыны
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдер “Миға шабуыл” әдісі Өткенді пысықтау Топқа біріктіру Белсенді оқу оқушылардың алған білімдерін есте сақтап , оны өмірде қолдана алуына көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым. “Кім жылдам” ойыны
#3 слайд
Саралап оқыту әдісі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс-
әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім
Бағалау
Сергіту
сәті
Кері
байланыс
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Миға шабуыл
сұрақтары
Постер қорғау
3 слайд
Саралап оқыту әдісі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Бағалау Сергіту сәті Кері байланыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Миға шабуыл сұрақтары Постер қорғау
#4 слайд
Критериалды бағалау әдісі бойынша тапсырма
Дескриптор
Жазық фигураларды табады және қызыл түске
бояйды.
Кеңістік фигураларды анықтап көк түске
бояйды.
Кеңістік фигуралардың атын оқып, олардың
суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызады.
4 слайд
Критериалды бағалау әдісі бойынша тапсырма Дескриптор Жазық фигураларды табады және қызыл түске бояйды. Кеңістік фигураларды анықтап көк түске бояйды. Кеңістік фигуралардың атын оқып, олардың суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызады.
#5 слайд
* ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ
ТУРАЛЫ ПІКІРІМ
- Саралап оқыту әдісінің тиімділігін түсіндім;
-Пікірталаста өз ойымды ашық айтуға,
дәлелдеуге үйрендім;
-Сабақ жоспарларын нақты жасауды үйрендім ;
5 слайд
* ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ - Саралап оқыту әдісінің тиімділігін түсіндім; -Пікірталаста өз ойымды ашық айтуға, дәлелдеуге үйрендім; -Сабақ жоспарларын нақты жасауды үйрендім ;
#6 слайд
6
6 слайд
6
шағым қалдыра аласыз













