Кеңістік фигуралар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кеңістік фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсат 1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды

#1 слайд
Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсат 1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) тану және қоршаған ортандағы заттармен байланыстыру Барлық оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратады Көптеген оқушылар: кеңістік фигураларды таниды Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы заттармен байланыстырып мысалдар келтіре алады Математика ОҚО. Мақтарал ауданы « Қ. Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Кыдыришова Айда Жақсыбаевна Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Кеңістік фигуралар Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратады. Кеңістік фигурасын заттардың пәшәнәне ұқсастығын анықтап сәйкестендіреді куб, шар, цилиндр, конус, пирамида

1 слайд

Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсат 1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) тану және қоршаған ортандағы заттармен байланыстыру Барлық оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратады Көптеген оқушылар: кеңістік фигураларды таниды Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы заттармен байланыстырып мысалдар келтіре алады Математика ОҚО. Мақтарал ауданы « Қ. Мүсірепов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Кыдыришова Айда Жақсыбаевна Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Кеңістік фигуралар Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажыратады. Кеңістік фигурасын заттардың пәшәнәне ұқсастығын анықтап сәйкестендіреді куб, шар, цилиндр, конус, пирамида

Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдер “Миға шабуыл” әдісі Өткенді пысықтау Топқа біріктіру Белсенді оқу оқушылардың алған білімдерін

#2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдер “Миға шабуыл” әдісі Өткенді пысықтау Топқа біріктіру Белсенді оқу оқушылардың алған білімдерін есте сақтап , оны өмірде қолдана алуына көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым. “Кім жылдам” ойыны

2 слайд

Белсенді оқудағы әдіс- тәсілдер “Миға шабуыл” әдісі Өткенді пысықтау Топқа біріктіру Белсенді оқу оқушылардың алған білімдерін есте сақтап , оны өмірде қолдана алуына көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым. “Кім жылдам” ойыны

Саралап оқыту әдісі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс- әрекеттерді сара

#3 слайд
Саралап оқыту әдісі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Бағалау Сергіту сәті Кері байланыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Миға шабуыл сұрақтары Постер қорғау

3 слайд

Саралап оқыту әдісі- әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Бағалау Сергіту сәті Кері байланыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Миға шабуыл сұрақтары Постер қорғау

Критериалды бағалау әдісі бойынша тапсырма Дескриптор Жазық фигураларды

#4 слайд
Критериалды бағалау әдісі бойынша тапсырма Дескриптор Жазық фигураларды табады және қызыл түске бояйды. Кеңістік фигураларды анықтап көк түске бояйды. Кеңістік фигуралардың атын оқып, олардың суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызады.

4 слайд

Критериалды бағалау әдісі бойынша тапсырма Дескриптор Жазық фигураларды табады және қызыл түске бояйды. Кеңістік фигураларды анықтап көк түске бояйды. Кеңістік фигуралардың атын оқып, олардың суреттегі ұқсас заттармен сәйкестендіріп сызады.

* ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ - Саралап оқыту әдісінің тиімділігін түсіндім; -Пікірталаста өз ойымды ашық айтуға,

#5 слайд
* ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ - Саралап оқыту әдісінің тиімділігін түсіндім; -Пікірталаста өз ойымды ашық айтуға, дәлелдеуге үйрендім; -Сабақ жоспарларын нақты жасауды үйрендім ;

5 слайд

* ЫҚШАМ САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ ПІКІРІМ - Саралап оқыту әдісінің тиімділігін түсіндім; -Пікірталаста өз ойымды ашық айтуға, дәлелдеуге үйрендім; -Сабақ жоспарларын нақты жасауды үйрендім ;

6

#6 слайд
6

6 слайд

6

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
530
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі