Кері байланыс және рефлексия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері байланыс және рефлексия

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлік бағдарлама үшін керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникалары Мақсаты: тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрен

#1 слайд
Тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникалары Мақсаты: тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрену Кері байланыс техникала рын біледі Кері байланысты жүргізу мақсатын түсінеді Кері байланыс пен рефлексияны ажырата алады

1 слайд

Тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникалары Мақсаты: тиімді кері байланысты ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрену Кері байланыс техникала рын біледі Кері байланысты жүргізу мақсатын түсінеді Кері байланыс пен рефлексияны ажырата алады

•Кері байланыс – мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және б

#2 слайд
•Кері байланыс – мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және беру үдерісі. •Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. •Кері байланыс –оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы, оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді. Тиімді кері байланыстың нышандары: •Мерзімді, уақытылы ұсыну; •Жүйелі ұсыну; •Ашықтық (открытость). Бұл өте маңызды! Кері байланыстың түріне қарамастан мұғалімге: •алдымен міндетті түрде оқушылардың жасаған жұмыстарының жақсы жақтарын атап өту қажет; ƒ ƒ • қателер болған жағдайда оларды түзету, жұмысты (нәтижені) жақсарту үшін ƒ ƒ нақты нұсқаулар ұсыну қажет. ƒ Кері байланыс арқылы •- оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; •мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекеті, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту теникалары, сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б.) өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. •оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

2 слайд

•Кері байланыс – мақсатқа жетелейтін нақты әрекет, ситуация, талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және беру үдерісі. •Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. •Кері байланыс –оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы, оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді. Тиімді кері байланыстың нышандары: •Мерзімді, уақытылы ұсыну; •Жүйелі ұсыну; •Ашықтық (открытость). Бұл өте маңызды! Кері байланыстың түріне қарамастан мұғалімге: •алдымен міндетті түрде оқушылардың жасаған жұмыстарының жақсы жақтарын атап өту қажет; ƒ ƒ • қателер болған жағдайда оларды түзету, жұмысты (нәтижені) жақсарту үшін ƒ ƒ нақты нұсқаулар ұсыну қажет. ƒ Кері байланыс арқылы •- оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; •мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекеті, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту теникалары, сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б.) өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. •оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

Тиімді кері байланыс - •Міндетті түрде мұғалім-оқушының әрекеттесуіне ықпал етуі шарт; • мұғалімге қолданыстағы әдіс-тәсілдер

#3 слайд
Тиімді кері байланыс - •Міндетті түрде мұғалім-оқушының әрекеттесуіне ықпал етуі шарт; • мұғалімге қолданыстағы әдіс-тәсілдерінің ұтымдылығын және жұмысындағы ƒ кемшіліктерін түзету мақсатында оқу әрекетін бағалауға мүмкіндік береді; •Оқушыларға тек өз жұмыстарын бағалауға мүмкіндік беру емес, сонымен қатар өз жетістіктеріне қанағаттануға, оқуға қызығушылықтары мен мотивациясын арттыруға ықпал етеді; • оқыту үдерісін оңтайландыру мен табысқа жетуге жағдай жасайды. ƒ ƒ •Кері байланыс сабақтарда келесі бағыттарда жасалады: мұғалім – оқушылар, оқушы-оқушылар; мұғалім-оқушы; оқушы-оқушы. •Кері байланыс ауызша немесе жазбаша түрде жүргізіледі. Жазбаша кері байланыс мыналардан тұруы керек: •Оқушылардың мақсатқа жеткен жері; •Оқушыларға қай саланы әлі де жетілдіру керектігі; •Оқуды жетілдіру тәсілдері; •Өз бетінше жауап беру үшін ойлану тәсілдері; •Жазбаша жұмыстарды тексеру нәтижесі бойынша (үй тапсырмасын, өзбетінше жұмыс, бақылау жұмыстары, шығарма, диктант, портфолио т.б.) ұсыныс беру. Жақсы жазбаша кері байланыс •Оқу мақсаттарына бағытталған •Оқушылар дұрыс бағытта екенін растайды •Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға уәждейді •Оқушылардың келесі қадам жасауына ынталандырады •Оқушылардың өз бетінше ойлануына мүмкіндік береді •Бірнеше қадамнан кейінгі ілгерілеу туралы хабар береді •Басқа оқушылармен салыстыруды болдырмайды •Оқушыларға жауап беруге мүмкіндік береді

3 слайд

Тиімді кері байланыс - •Міндетті түрде мұғалім-оқушының әрекеттесуіне ықпал етуі шарт; • мұғалімге қолданыстағы әдіс-тәсілдерінің ұтымдылығын және жұмысындағы ƒ кемшіліктерін түзету мақсатында оқу әрекетін бағалауға мүмкіндік береді; •Оқушыларға тек өз жұмыстарын бағалауға мүмкіндік беру емес, сонымен қатар өз жетістіктеріне қанағаттануға, оқуға қызығушылықтары мен мотивациясын арттыруға ықпал етеді; • оқыту үдерісін оңтайландыру мен табысқа жетуге жағдай жасайды. ƒ ƒ •Кері байланыс сабақтарда келесі бағыттарда жасалады: мұғалім – оқушылар, оқушы-оқушылар; мұғалім-оқушы; оқушы-оқушы. •Кері байланыс ауызша немесе жазбаша түрде жүргізіледі. Жазбаша кері байланыс мыналардан тұруы керек: •Оқушылардың мақсатқа жеткен жері; •Оқушыларға қай саланы әлі де жетілдіру керектігі; •Оқуды жетілдіру тәсілдері; •Өз бетінше жауап беру үшін ойлану тәсілдері; •Жазбаша жұмыстарды тексеру нәтижесі бойынша (үй тапсырмасын, өзбетінше жұмыс, бақылау жұмыстары, шығарма, диктант, портфолио т.б.) ұсыныс беру. Жақсы жазбаша кері байланыс •Оқу мақсаттарына бағытталған •Оқушылар дұрыс бағытта екенін растайды •Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға уәждейді •Оқушылардың келесі қадам жасауына ынталандырады •Оқушылардың өз бетінше ойлануына мүмкіндік береді •Бірнеше қадамнан кейінгі ілгерілеу туралы хабар береді •Басқа оқушылармен салыстыруды болдырмайды •Оқушыларға жауап беруге мүмкіндік береді

Ауызша кері байланыс - оқушының тапсырманы орындау, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша берілетін түсініктеме; Ауызша кер

#4 слайд
Ауызша кері байланыс - оқушының тапсырманы орындау, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша берілетін түсініктеме; Ауызша кері байланыс толық және қысқа болуы мүмкін. Қысқа кері байланыстар «азамат», «жақсы», «дұрыс емес» сияқты сөздер арқылы тек мұғалімнің бағалауынан ғана тұрады. Онда жұмысты орындауға ешқандай кеңес, нұсқау, бағыт берілмейді. Қалыптастырушы (формативті) бағалау мақсатында тиімді кері байланыс ұсыну, яғни ашық, толық, кең түсініктеме берілуі қажет. а) нақты не дұрыс орындалғаны туралы атап айту, көрсету және дұрыс жасау үшін кеңес беру; б) егер «дұрыс орындалмаған» жағдайда жұмысты (жауапты) қалай түзетуге, жақсартуға болатыны туралы нұсқаулық беру; Дұрыс жауап бергенде «Рахмет, бұл дұрыс жауап», «Өте жақсы», «рахмет, бәрі дұрыс», «Рахмет, қараңыздаршы Зарина қалай жауапты нақты берді», «Рахмет, жарайсың, сен сұраққа толық жауап бердің»

4 слайд

Ауызша кері байланыс - оқушының тапсырманы орындау, оның әрекетін бақылау нәтижесінде ауызша берілетін түсініктеме; Ауызша кері байланыс толық және қысқа болуы мүмкін. Қысқа кері байланыстар «азамат», «жақсы», «дұрыс емес» сияқты сөздер арқылы тек мұғалімнің бағалауынан ғана тұрады. Онда жұмысты орындауға ешқандай кеңес, нұсқау, бағыт берілмейді. Қалыптастырушы (формативті) бағалау мақсатында тиімді кері байланыс ұсыну, яғни ашық, толық, кең түсініктеме берілуі қажет. а) нақты не дұрыс орындалғаны туралы атап айту, көрсету және дұрыс жасау үшін кеңес беру; б) егер «дұрыс орындалмаған» жағдайда жұмысты (жауапты) қалай түзетуге, жақсартуға болатыны туралы нұсқаулық беру; Дұрыс жауап бергенде «Рахмет, бұл дұрыс жауап», «Өте жақсы», «рахмет, бәрі дұрыс», «Рахмет, қараңыздаршы Зарина қалай жауапты нақты берді», «Рахмет, жарайсың, сен сұраққа толық жауап бердің»

Рефлексия -адамның өзін-өзі тексеруге, өзін-өзі және өзінің қоршаған әлеммен қарым- қатынасын ұғынуға қабілеттілігі -рефле

#5 слайд
Рефлексия -адамның өзін-өзі тексеруге, өзін-өзі және өзінің қоршаған әлеммен қарым- қатынасын ұғынуға қабілеттілігі -рефлексия мәні бойынша – өзінің әрекеттерін, сезімдерін, қарым- қатынасын ақыл-ой тұрғысынан зерттеу

5 слайд

Рефлексия -адамның өзін-өзі тексеруге, өзін-өзі және өзінің қоршаған әлеммен қарым- қатынасын ұғынуға қабілеттілігі -рефлексия мәні бойынша – өзінің әрекеттерін, сезімдерін, қарым- қатынасын ақыл-ой тұрғысынан зерттеу

Рефлексия - танымдық ойлау үдерісі - «ойлау туралы ойлау » мета-когнитивті үдеріс

#6 слайд
Рефлексия - танымдық ойлау үдерісі - «ойлау туралы ойлау » мета-когнитивті үдеріс сыни ойлау рефлексивті ойлау үдеріс пен өнім үдеріс пен субъект

6 слайд

Рефлексия - танымдық ойлау үдерісі - «ойлау туралы ойлау » мета-когнитивті үдеріс сыни ойлау рефлексивті ойлау үдеріс пен өнім үдеріс пен субъект

•ескішілдікке негізделген кәсіпқой: тәжірибе табысты іс- әрекеттердің алгоритмі «тегістелген жол»

#7 слайд
•ескішілдікке негізделген кәсіпқой: тәжірибе табысты іс- әрекеттердің алгоритмі «тегістелген жол» кәсіби стагнация •рефлексивті кәсіпқой: тәжірибе талдау түсіну жаңа түсінік кәсіби дамыту

7 слайд

•ескішілдікке негізделген кәсіпқой: тәжірибе табысты іс- әрекеттердің алгоритмі «тегістелген жол» кәсіби стагнация •рефлексивті кәсіпқой: тәжірибе талдау түсіну жаңа түсінік кәсіби дамыту

Берілген суреттер қолданып кері байланыс ұсыныңыздар

#8 слайд
Берілген суреттер қолданып кері байланыс ұсыныңыздар

8 слайд

Берілген суреттер қолданып кері байланыс ұсыныңыздар

«Бестік» кері байланыс ҚАҒАЗДЫҢ БЕТІНЕ ӨЗ ҚОЛЫҢЫЗДЫҢ САУСАҚТАРЫН АЙНАЛДЫРА СЫЗЫҢЫЗДАР. •Әр саусақтың – өзінің орны /позиция

#9 слайд
«Бестік» кері байланыс ҚАҒАЗДЫҢ БЕТІНЕ ӨЗ ҚОЛЫҢЫЗДЫҢ САУСАҚТАРЫН АЙНАЛДЫРА СЫЗЫҢЫЗДАР. •Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Сұқ саусақ – маған қиын болды •Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады •Төртінші саусақ – менің көңіл күйім •Бесінші саусақ – менің ұсынысым

9 слайд

«Бестік» кері байланыс ҚАҒАЗДЫҢ БЕТІНЕ ӨЗ ҚОЛЫҢЫЗДЫҢ САУСАҚТАРЫН АЙНАЛДЫРА СЫЗЫҢЫЗДАР. •Әр саусақтың – өзінің орны /позициясы/ бар, солар бойынша өз оларыңызды айтасыздар. •Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық •Сұқ саусақ – маған қиын болды •Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады •Төртінші саусақ – менің көңіл күйім •Бесінші саусақ – менің ұсынысым

Файл форматы:
pptx
03.07.2018
619
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі