Материалдар / Кері итеруші күш.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кері итеруші күш.

Материал туралы қысқаша түсінік
физикке керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
293
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Нургалиева.А.Н. Тақырыбы : Кері итеруші күш

1 слайд
Нургалиева.А.Н. Тақырыбы : Кері итеруші күш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.13.1.13 –есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Сабақтың мақсаты Барлық оқуш

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.13.1.13 –есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Архимед заңын түсіндіру.   Басым бөлігі: Архимед заңын өмірмен байланыстыра алу.   Кейбір оқушылар: Архимед күшінің формуласын қолданып есеп шығара алу. Эксперимент жасап, дәлелдей ала білу.

I.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Амандасу 2.Түгендеу

3 слайд
I.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Амандасу 2.Түгендеу Суреттер беремін. Сол суреттегі сөздердің бас әріптері бойынша сынып төрт топқа бөлінеді . Сабақтың басы

а ) Сұйық өзіне батырылған денеге неліктен төменнен жоғары қарай бағытталған қысым түсіреді?

4 слайд
а ) Сұйық өзіне батырылған денеге неліктен төменнен жоғары қарай бағытталған қысым түсіреді? ә)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? б)Архимед күші неге тең? в)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай тәжірибені білесің? г )Архимед күші қандай шамаларға тәуелді? д) сұйыққа толық батқан денеге әрекет ететін Архимед күшін қалай есептеуге болады?II Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл тәсілі»

Сабақтың ортасыI-топқа 1 - тапсырма II-топқа 2 -тапсырма III -топқа 3 -тапсырма IV -топқа 4 -тапсырма

5 слайд
Сабақтың ортасыI-топқа 1 - тапсырма II-топқа 2 -тапсырма III -топқа 3 -тапсырма IV -топқа 4 -тапсырма 1.Суға көлемі 100 см 3 болатын дене батырылған . Осы денеге әрекет ететін Ығыстырушы күшті анықтаңдар. 2.Су ішінде массасы 600кг, көлемі 0,23 м 3 тасты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек? IDEAL тәсілі: 3.Мұздың кесегі бензинде,кеорсинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма? 4.Темір цилиндр , динамометр,су берілген.Осы денеге әрекет ететін Архимед күшін табыңдар.

«Ойлан тап» Логикалы қ тапсырмалар

6 слайд
«Ойлан тап» Логикалы қ тапсырмалар

1. Суға батырылған ш арлардың қайсысына ең үлкен кері итеруші күш әрекет етеді?

7 слайд
1. Суға батырылған ш арлардың қайсысына ең үлкен кері итеруші күш әрекет етеді?

2.Суы бар ыдыстың үстінде шары бар мұздан жасалған білеуше жүзіп жүр. Шардың тығыздығы судың тығыздығынан аз. Егер мұз еріс

8 слайд
2.Суы бар ыдыстың үстінде шары бар мұздан жасалған білеуше жүзіп жүр. Шардың тығыздығы судың тығыздығынан аз. Егер мұз ерісе, судың деңгейі өзгере ме?

3. Суы бар ыдыстың ішінде темір қорап жүзіп жүр. Қорап судың түбіндегі шарға ілінген. Шар ыдыстың түбіне тимейді. Егер шарды

9 слайд
3. Суы бар ыдыстың ішінде темір қорап жүзіп жүр. Қорап судың түбіндегі шарға ілінген. Шар ыдыстың түбіне тимейді. Егер шарды ұстап тұрған жіп үзіліп кетсе, судың деңгейі қалай өзгереді?

Бағалау критерийлері 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2.Архимед заңына өмірден мысалдар келтіріп, талқылап және тұ

10 слайд
Бағалау критерийлері 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2.Архимед заңына өмірден мысалдар келтіріп, талқылап және тұжырымдайды. 3.Тәжірибе жасап нәтижесін қорыта алады. Тапсырмаға байланысты дескрипторлар 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2. Формуланы пайдаланып есеп шығара алады.ХБЖ-не айналдыра алады. 3.Белгісіз шаманы формуладан таба алады. 4.Логикалық ойлау қабілеті дамыған. 5. Эксперименттік жұмысты орындай алады

1.Саралауға тапсырма:30Н күш жұмсап,тасты су ішінде ұстап тұрған болсаңдар, тастың ауадағы салмағы қандай болғаны? 2.Алюмини

11 слайд
1.Саралауға тапсырма:30Н күш жұмсап,тасты су ішінде ұстап тұрған болсаңдар, тастың ауадағы салмағы қандай болғаны? 2.Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы -15Н , ал оның суға батырылғандағы салмағы 4,5 Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба, әлде онда мыстың қоспасы бар ма? Саралау

Рефлексия : БББ кестесі:  -нені білдім ,нені үйрендім ?  -нені толық түсінбедім?  -немен жұмы

12 слайд
Рефлексия : БББ кестесі:  -нені білдім ,нені үйрендім ?  -нені толық түсінбедім?  -немен жұмысты жал,астыру керек?Сабақтың соңы

Рефлексия

13 слайд
Рефлексия