Кері итеруші күш.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кері итеруші күш.

Материал туралы қысқаша түсінік
физикке керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Нургалиева.А.Н. Тақырыбы : Кері итеруші күш

#1 слайд
Нургалиева.А.Н. Тақырыбы : Кері итеруші күш

1 слайд

Нургалиева.А.Н. Тақырыбы : Кері итеруші күш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.13.1.13 –есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Сабақтың мақсаты Барлық оқуш

#2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.13.1.13 –есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Архимед заңын түсіндіру.   Басым бөлігі: Архимед заңын өмірмен байланыстыра алу.   Кейбір оқушылар: Архимед күшінің формуласын қолданып есеп шығара алу. Эксперимент жасап, дәлелдей ала білу.

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.13.1.13 –есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Архимед заңын түсіндіру.   Басым бөлігі: Архимед заңын өмірмен байланыстыра алу.   Кейбір оқушылар: Архимед күшінің формуласын қолданып есеп шығара алу. Эксперимент жасап, дәлелдей ала білу.

I.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Амандасу 2.Түгендеу

#3 слайд
I.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Амандасу 2.Түгендеу Суреттер беремін. Сол суреттегі сөздердің бас әріптері бойынша сынып төрт топқа бөлінеді . Сабақтың басы

3 слайд

I.Ұйымдастыру бөлімі. 1.Амандасу 2.Түгендеу Суреттер беремін. Сол суреттегі сөздердің бас әріптері бойынша сынып төрт топқа бөлінеді . Сабақтың басы

а ) Сұйық өзіне батырылған денеге неліктен төменнен жоғары қарай бағытталған қысым түсіреді?

#4 слайд
а ) Сұйық өзіне батырылған денеге неліктен төменнен жоғары қарай бағытталған қысым түсіреді? ә)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? б)Архимед күші неге тең? в)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай тәжірибені білесің? г )Архимед күші қандай шамаларға тәуелді? д) сұйыққа толық батқан денеге әрекет ететін Архимед күшін қалай есептеуге болады?II Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл тәсілі»

4 слайд

а ) Сұйық өзіне батырылған денеге неліктен төменнен жоғары қарай бағытталған қысым түсіреді? ә)Архимед күшінің әрекеті қалай байқалады? б)Архимед күші неге тең? в)Архимед күшінің шамасын анықтауға болатын қандай тәжірибені білесің? г )Архимед күші қандай шамаларға тәуелді? д) сұйыққа толық батқан денеге әрекет ететін Архимед күшін қалай есептеуге болады?II Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл тәсілі»

Сабақтың ортасыI-топқа 1 - тапсырма II-топқа 2 -тапсырма III -топқа 3 -тапсырма IV -топқа 4 -тапсырма

#5 слайд
Сабақтың ортасыI-топқа 1 - тапсырма II-топқа 2 -тапсырма III -топқа 3 -тапсырма IV -топқа 4 -тапсырма 1.Суға көлемі 100 см 3 болатын дене батырылған . Осы денеге әрекет ететін Ығыстырушы күшті анықтаңдар. 2.Су ішінде массасы 600кг, көлемі 0,23 м 3 тасты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек? IDEAL тәсілі: 3.Мұздың кесегі бензинде,кеорсинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма? 4.Темір цилиндр , динамометр,су берілген.Осы денеге әрекет ететін Архимед күшін табыңдар.

5 слайд

Сабақтың ортасыI-топқа 1 - тапсырма II-топқа 2 -тапсырма III -топқа 3 -тапсырма IV -топқа 4 -тапсырма 1.Суға көлемі 100 см 3 болатын дене батырылған . Осы денеге әрекет ететін Ығыстырушы күшті анықтаңдар. 2.Су ішінде массасы 600кг, көлемі 0,23 м 3 тасты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек? IDEAL тәсілі: 3.Мұздың кесегі бензинде,кеорсинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма? 4.Темір цилиндр , динамометр,су берілген.Осы денеге әрекет ететін Архимед күшін табыңдар.

«Ойлан тап» Логикалы қ тапсырмалар

#6 слайд
«Ойлан тап» Логикалы қ тапсырмалар

6 слайд

«Ойлан тап» Логикалы қ тапсырмалар

1. Суға батырылған ш арлардың қайсысына ең үлкен кері итеруші күш әрекет етеді?

#7 слайд
1. Суға батырылған ш арлардың қайсысына ең үлкен кері итеруші күш әрекет етеді?

7 слайд

1. Суға батырылған ш арлардың қайсысына ең үлкен кері итеруші күш әрекет етеді?

2.Суы бар ыдыстың үстінде шары бар мұздан жасалған білеуше жүзіп жүр. Шардың тығыздығы судың тығыздығынан аз. Егер мұз еріс

#8 слайд
2.Суы бар ыдыстың үстінде шары бар мұздан жасалған білеуше жүзіп жүр. Шардың тығыздығы судың тығыздығынан аз. Егер мұз ерісе, судың деңгейі өзгере ме?

8 слайд

2.Суы бар ыдыстың үстінде шары бар мұздан жасалған білеуше жүзіп жүр. Шардың тығыздығы судың тығыздығынан аз. Егер мұз ерісе, судың деңгейі өзгере ме?

3. Суы бар ыдыстың ішінде темір қорап жүзіп жүр. Қорап судың түбіндегі шарға ілінген. Шар ыдыстың түбіне тимейді. Егер шарды

#9 слайд
3. Суы бар ыдыстың ішінде темір қорап жүзіп жүр. Қорап судың түбіндегі шарға ілінген. Шар ыдыстың түбіне тимейді. Егер шарды ұстап тұрған жіп үзіліп кетсе, судың деңгейі қалай өзгереді?

9 слайд

3. Суы бар ыдыстың ішінде темір қорап жүзіп жүр. Қорап судың түбіндегі шарға ілінген. Шар ыдыстың түбіне тимейді. Егер шарды ұстап тұрған жіп үзіліп кетсе, судың деңгейі қалай өзгереді?

Бағалау критерийлері 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2.Архимед заңына өмірден мысалдар келтіріп, талқылап және тұ

#10 слайд
Бағалау критерийлері 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2.Архимед заңына өмірден мысалдар келтіріп, талқылап және тұжырымдайды. 3.Тәжірибе жасап нәтижесін қорыта алады. Тапсырмаға байланысты дескрипторлар 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2. Формуланы пайдаланып есеп шығара алады.ХБЖ-не айналдыра алады. 3.Белгісіз шаманы формуладан таба алады. 4.Логикалық ойлау қабілеті дамыған. 5. Эксперименттік жұмысты орындай алады

10 слайд

Бағалау критерийлері 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2.Архимед заңына өмірден мысалдар келтіріп, талқылап және тұжырымдайды. 3.Тәжірибе жасап нәтижесін қорыта алады. Тапсырмаға байланысты дескрипторлар 1.Архимед күшінің формуласын біледі. 2. Формуланы пайдаланып есеп шығара алады.ХБЖ-не айналдыра алады. 3.Белгісіз шаманы формуладан таба алады. 4.Логикалық ойлау қабілеті дамыған. 5. Эксперименттік жұмысты орындай алады

1.Саралауға тапсырма:30Н күш жұмсап,тасты су ішінде ұстап тұрған болсаңдар, тастың ауадағы салмағы қандай болғаны? 2.Алюмини

#11 слайд
1.Саралауға тапсырма:30Н күш жұмсап,тасты су ішінде ұстап тұрған болсаңдар, тастың ауадағы салмағы қандай болғаны? 2.Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы -15Н , ал оның суға батырылғандағы салмағы 4,5 Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба, әлде онда мыстың қоспасы бар ма? Саралау

11 слайд

1.Саралауға тапсырма:30Н күш жұмсап,тасты су ішінде ұстап тұрған болсаңдар, тастың ауадағы салмағы қандай болғаны? 2.Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы -15Н , ал оның суға батырылғандағы салмағы 4,5 Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба, әлде онда мыстың қоспасы бар ма? Саралау

Рефлексия : БББ кестесі:  -нені білдім ,нені үйрендім ?  -нені толық түсінбедім?  -немен жұмы

#12 слайд
Рефлексия : БББ кестесі:  -нені білдім ,нені үйрендім ?  -нені толық түсінбедім?  -немен жұмысты жал,астыру керек?Сабақтың соңы

12 слайд

Рефлексия : БББ кестесі:  -нені білдім ,нені үйрендім ?  -нені толық түсінбедім?  -немен жұмысты жал,астыру керек?Сабақтың соңы

Рефлексия

#13 слайд
Рефлексия

13 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
14.06.2019
377
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі