«Керқұла атты Кендебай» ертегісі 5-сынып слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаттары
О.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
түсіну, анықтау.
Т/Ж.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы орындай алады:
1.Ертегінің түрлері туралы біледі.
2.Ертегінің мазмұнын біледі, кейіпкерлерін
ажырата алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
1.Ертегіні оқып, түсініп, мазмұнын айтады.
2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен
салыстыра алады, Кендебайға мінездеме береді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
1.Тақырыбы мен идеясын біледі.
2. Өз ойларын тұжырымдай алады
Бағалау критерийі
1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай
сөйлемдермен жеткізеді.
2.Кендебайға мінездеме береді.
3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен
идеясын түсінеді. Тілдік мақсат
Пәнге қатысты сөздік
қор мен терминдер:
Хан, арыстан, тақырып,
идея, әдебиет, ертегі,
эпос. Диалог құруға/ шығарма жазуға
арналған пайдалы тіркестер:
Тазша бала, алтын құйрықты құлын,
жеті басты дәу, жалмауыз кемпір
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Ертегі дегеніміз не?
Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбекқызы
№ 187 қазақ орта мектебіҚұндылықтарға
баулу:
Ертегі кейіпкерлері
арқылы ерлікке,
адалдыққа, батыр да
жүректілікке баулу Пәнаралық байланыс:
музыка, қазақ тілі
Тақырып бойынша а лдыңғы
білім: Ертегі туралы біледі, түрлерін
ажырата алады
1 слайд
Оқу мақсаттары О.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. Т/Ж.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушы орындай алады: 1.Ертегінің түрлері туралы біледі. 2.Ертегінің мазмұнын біледі, кейіпкерлерін ажырата алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Ертегіні оқып, түсініп, мазмұнын айтады. 2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен салыстыра алады, Кендебайға мінездеме береді. Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Тақырыбы мен идеясын біледі. 2. Өз ойларын тұжырымдай алады Бағалау критерийі 1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай сөйлемдермен жеткізеді. 2.Кендебайға мінездеме береді. 3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсінеді. Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Хан, арыстан, тақырып, идея, әдебиет, ертегі, эпос. Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тазша бала, алтын құйрықты құлын, жеті басты дәу, жалмауыз кемпір Талқылауға арналған сұрақтар: - Ертегі дегеніміз не? Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбекқызы № 187 қазақ орта мектебіҚұндылықтарға баулу: Ертегі кейіпкерлері арқылы ерлікке, адалдыққа, батыр да жүректілікке баулу Пәнаралық байланыс: музыка, қазақ тілі Тақырып бойынша а лдыңғы білім: Ертегі туралы біледі, түрлерін ажырата алады
2 слайд
Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу.
«Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне
қарап тұрып, жылы сөздерін айтады.
Топқа бөлу . Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға
тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді.
І топ. Қиял-ғажайып
ІІ топ. Шыншыл
ІІІ топ. Хайуанаттар
Миға шабуыл
«Бір минут..». Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы
айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген
қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай
жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады.
Жаңа сабақ Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын.
«Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады
Оқулықпен жұмыс.
Топтық жұмыс.
Тапсырмалар:
1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай,
сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы
сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу.
2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба
көмегімен басты кейіпкеріміздің образын
сипаттау.
3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай
ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды
дәлелдейік.
«Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады.
“ Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы бағаланады.
Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер
әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату.
Жеке жұмыс.
Сатылай кешенді талдау.
1. Шығарманың аты
2. Жанры
3. Кейіпкерлері
4. Тақырыбы
5. Идеясы Бағалау парақшасы
Интертақтадан слайд арқылы
дұрыс жауабы шығады.
«Көршіңді бағала»
Үй тапсырмасын беру.
«Кендебай-елінің тұрмысын
жақсартқан ұл» өз
көзқарастарыңызды дәлелдеп
эссе жазу.
Кері байланыс.
«Тазалық» ойыны
1.Чемодан
2. Қоқыс жәшігі
3. Еттартқыш
Қосымша ақпарат Критерийлер Ұпай
Ертегінің тақырыбын,
мазмүнын біледі 1
Шығарманың жанрын
ажыратады 1
Кейіпкерлерін табады 1
Тақырыбын,идеясын
біледі 2
«Керқұла атты Кендебай»ертегісі
мен бүгін өзіміз көріп жүрген
мультфильм кейіпкерлерін
салыстырып көрейікші.Қайсысы
бізге жақынырақ деп ойлайсыңдар?
Не себепті?Басты ережелері неде?
2 слайд
Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады. Топқа бөлу . Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. І топ. Қиял-ғажайып ІІ топ. Шыншыл ІІІ топ. Хайуанаттар Миға шабуыл «Бір минут..». Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады. Жаңа сабақ Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын. «Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. Тапсырмалар: 1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай, сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу. 2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау. 3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды дәлелдейік. «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады. “ Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы бағаланады. Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату. Жеке жұмыс. Сатылай кешенді талдау. 1. Шығарманың аты 2. Жанры 3. Кейіпкерлері 4. Тақырыбы 5. Идеясы Бағалау парақшасы Интертақтадан слайд арқылы дұрыс жауабы шығады. «Көршіңді бағала» Үй тапсырмасын беру. «Кендебай-елінің тұрмысын жақсартқан ұл» өз көзқарастарыңызды дәлелдеп эссе жазу. Кері байланыс. «Тазалық» ойыны 1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш Қосымша ақпарат Критерийлер Ұпай Ертегінің тақырыбын, мазмүнын біледі 1 Шығарманың жанрын ажыратады 1 Кейіпкерлерін табады 1 Тақырыбын,идеясын біледі 2 «Керқұла атты Кендебай»ертегісі мен бүгін өзіміз көріп жүрген мультфильм кейіпкерлерін салыстырып көрейікші.Қайсысы бізге жақынырақ деп ойлайсыңдар? Не себепті?Басты ережелері неде?
3 слайд
Кері байланыс
Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе:
Критериалды бағалау жүйесіКритериалды бағалау жүйесі
Мен Мен
бұрыннан бұрыннан
білетін үш нәрсебілетін үш нәрсе Мен үйренген Мен үйренген
төрт нәрсетөрт нәрсе Менің көбірек Менің көбірек
білгім келетін екі білгім келетін екі
нәрсенәрсе
1. Бағалау түрлері 1. Бағалау түрлері
2. Топтық, жұптық 2. Топтық, жұптық
жұмыстаржұмыстар
3. Әдіс-тәсілдер3. Әдіс-тәсілдер 11
. .
Ұзақ мерзімді жоспарҰзақ мерзімді жоспар
2. Орта мерзімді жоспар2. Орта мерзімді жоспар
3. Қысқа мерзімді жоспар3. Қысқа мерзімді жоспар
4. 4. Спиральді оқыту 1. Деңгейлік 1. Деңгейлік
тапсырмаларды тапсырмаларды
құрастырудықұрастыруды
2. Белсенді 2. Белсенді
оқыту әдістеріоқыту әдістері
3 слайд
Кері байланыс Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Критериалды бағалау жүйесіКритериалды бағалау жүйесі Мен Мен бұрыннан бұрыннан білетін үш нәрсебілетін үш нәрсе Мен үйренген Мен үйренген төрт нәрсетөрт нәрсе Менің көбірек Менің көбірек білгім келетін екі білгім келетін екі нәрсенәрсе 1. Бағалау түрлері 1. Бағалау түрлері 2. Топтық, жұптық 2. Топтық, жұптық жұмыстаржұмыстар 3. Әдіс-тәсілдер3. Әдіс-тәсілдер 11 . . Ұзақ мерзімді жоспарҰзақ мерзімді жоспар 2. Орта мерзімді жоспар2. Орта мерзімді жоспар 3. Қысқа мерзімді жоспар3. Қысқа мерзімді жоспар 4. 4. Спиральді оқыту 1. Деңгейлік 1. Деңгейлік тапсырмаларды тапсырмаларды құрастырудықұрастыруды 2. Белсенді 2. Белсенді оқыту әдістеріоқыту әдістері