«Керқұла атты Кендебай» ертегісі 5-сынып слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі 5-сынып слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ашық сабақ.Ұстаздарға жаңа сабаққа қолдану үшін керек.5-сыныпқа әдебиет пәніне арналып жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаттары О.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. Т/Ж.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы м

#1 слайд
Оқу мақсаттары О.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. Т/Ж.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушы орындай алады: 1.Ертегінің түрлері туралы біледі. 2.Ертегінің мазмұнын біледі, кейіпкерлерін ажырата алады Оқушылардың көпшілігі  орындай алады: 1.Ертегіні оқып, түсініп, мазмұнын айтады. 2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен салыстыра алады, Кендебайға мінездеме береді. Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Тақырыбы мен идеясын біледі. 2. Өз ойларын тұжырымдай алады Бағалау критерийі 1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай сөйлемдермен жеткізеді. 2.Кендебайға мінездеме береді. 3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсінеді. Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Хан, арыстан, тақырып, идея, әдебиет, ертегі, эпос. Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тазша бала, алтын құйрықты құлын, жеті басты дәу, жалмауыз кемпір Талқылауға арналған сұрақтар: - Ертегі дегеніміз не? Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбекқызы № 187 қазақ орта мектебіҚұндылықтарға баулу: Ертегі кейіпкерлері арқылы ерлікке, адалдыққа, батыр да жүректілікке баулу Пәнаралық байланыс: музыка, қазақ тілі Тақырып бойынша а лдыңғы білім: Ертегі туралы біледі, түрлерін ажырата алады

1 слайд

Оқу мақсаттары О.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. Т/Ж.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушы орындай алады: 1.Ертегінің түрлері туралы біледі. 2.Ертегінің мазмұнын біледі, кейіпкерлерін ажырата алады Оқушылардың көпшілігі  орындай алады: 1.Ертегіні оқып, түсініп, мазмұнын айтады. 2.Болжамдарын ертегінің толық нұсқасымен салыстыра алады, Кендебайға мінездеме береді. Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Тақырыбы мен идеясын біледі. 2. Өз ойларын тұжырымдай алады Бағалау критерийі 1.Шығарманың мазмұнын түсініп,жай сөйлемдермен жеткізеді. 2.Кендебайға мінездеме береді. 3.Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын түсінеді. Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Хан, арыстан, тақырып, идея, әдебиет, ертегі, эпос. Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тазша бала, алтын құйрықты құлын, жеті басты дәу, жалмауыз кемпір Талқылауға арналған сұрақтар: - Ертегі дегеніміз не? Қалмұратова Жақсыгүл Әшірбекқызы № 187 қазақ орта мектебіҚұндылықтарға баулу: Ертегі кейіпкерлері арқылы ерлікке, адалдыққа, батыр да жүректілікке баулу Пәнаралық байланыс: музыка, қазақ тілі Тақырып бойынша а лдыңғы білім: Ертегі туралы біледі, түрлерін ажырата алады

Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жүректен жүрекке» арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып,

#2 слайд
Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жүректен жүрекке»  арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады. Топқа бөлу . Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. І топ. Қиял-ғажайып ІІ топ. Шыншыл ІІІ топ. Хайуанаттар Миға шабуыл «Бір минут..». Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады. Жаңа сабақ Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын. «Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. Тапсырмалар: 1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай, сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу. 2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау. 3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды дәлелдейік. «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады. “ Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы бағаланады. Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату. Жеке жұмыс. Сатылай кешенді талдау. 1. Шығарманың аты 2. Жанры 3. Кейіпкерлері 4. Тақырыбы 5. Идеясы Бағалау парақшасы Интертақтадан слайд арқылы дұрыс жауабы шығады. «Көршіңді бағала» Үй тапсырмасын беру. «Кендебай-елінің тұрмысын жақсартқан ұл» өз көзқарастарыңызды дәлелдеп эссе жазу. Кері байланыс. «Тазалық» ойыны   1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш Қосымша ақпарат Критерийлер Ұпай Ертегінің тақырыбын, мазмүнын біледі 1 Шығарманың жанрын ажыратады 1 Кейіпкерлерін табады 1 Тақырыбын,идеясын біледі 2 «Керқұла атты Кендебай»ертегісі мен бүгін өзіміз көріп жүрген мультфильм кейіпкерлерін салыстырып көрейікші.Қайсысы бізге жақынырақ деп ойлайсыңдар? Не себепті?Басты ережелері неде?

2 слайд

Сыныпқа психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жүректен жүрекке»  арқылы оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап тұрып, жылы сөздерін айтады. Топқа бөлу . Ертегінің түрлері арқылы топқа бөлу. Ортаға тасталған суреттер бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. І топ. Қиял-ғажайып ІІ топ. Шыншыл ІІІ топ. Хайуанаттар Миға шабуыл «Бір минут..». Бір оқушы ертегі туралы, оның түрлері туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады. Жаңа сабақ Сиқырлы таяқша»әдісі арқылы сұраймын. «Жұлдызша» арқылы формативті бағаланады Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. Тапсырмалар: 1-топ: Ертегіде кездесетін құлан, құралай, сауыт-сайман сөздерінің мағынасын түсініп, осы сөздерді қатыстыра отырып, сөйлем құрап жазу. 2-топ: Кендебай қандай адам? Төмендегі сызба көмегімен басты кейіпкеріміздің образын сипаттау. 3-топ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісін қандай ертегі қатарына жатқызамыз? Ойымызды дәлелдейік. «Ойлан, жұптас, пікірлес»әдісі арқылы сұралады. “ Екі жұлдыз, бір тілек” арқылы бағаланады. Сергіту сәті. Айгерім Қалаубаеваның «Ертегілер әлемі» өлеңі арқылы қимыл-қозғалыс жасату. Жеке жұмыс. Сатылай кешенді талдау. 1. Шығарманың аты 2. Жанры 3. Кейіпкерлері 4. Тақырыбы 5. Идеясы Бағалау парақшасы Интертақтадан слайд арқылы дұрыс жауабы шығады. «Көршіңді бағала» Үй тапсырмасын беру. «Кендебай-елінің тұрмысын жақсартқан ұл» өз көзқарастарыңызды дәлелдеп эссе жазу. Кері байланыс. «Тазалық» ойыны   1.Чемодан 2. Қоқыс жәшігі 3. Еттартқыш Қосымша ақпарат Критерийлер Ұпай Ертегінің тақырыбын, мазмүнын біледі 1 Шығарманың жанрын ажыратады 1 Кейіпкерлерін табады 1 Тақырыбын,идеясын біледі 2 «Керқұла атты Кендебай»ертегісі мен бүгін өзіміз көріп жүрген мультфильм кейіпкерлерін салыстырып көрейікші.Қайсысы бізге жақынырақ деп ойлайсыңдар? Не себепті?Басты ережелері неде?

Кері байланыс Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Критериалды бағалау жүйесіКритериалды

#3 слайд
Кері байланыс Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Критериалды бағалау жүйесіКритериалды бағалау жүйесі Мен Мен бұрыннан бұрыннан білетін үш нәрсебілетін үш нәрсе Мен үйренген Мен үйренген төрт нәрсетөрт нәрсе Менің көбірек Менің көбірек білгім келетін екі білгім келетін екі нәрсенәрсе 1. Бағалау түрлері 1. Бағалау түрлері 2. Топтық, жұптық 2. Топтық, жұптық жұмыстаржұмыстар 3. Әдіс-тәсілдер3. Әдіс-тәсілдер 11 . . Ұзақ мерзімді жоспарҰзақ мерзімді жоспар 2. Орта мерзімді жоспар2. Орта мерзімді жоспар 3. Қысқа мерзімді жоспар3. Қысқа мерзімді жоспар 4. 4. Спиральді оқыту 1. Деңгейлік 1. Деңгейлік тапсырмаларды тапсырмаларды құрастырудықұрастыруды 2. Белсенді 2. Белсенді оқыту әдістеріоқыту әдістері

3 слайд

Кері байланыс Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Есте сақтау керек маңызды бір нәрсе: Критериалды бағалау жүйесіКритериалды бағалау жүйесі Мен Мен бұрыннан бұрыннан білетін үш нәрсебілетін үш нәрсе Мен үйренген Мен үйренген төрт нәрсетөрт нәрсе Менің көбірек Менің көбірек білгім келетін екі білгім келетін екі нәрсенәрсе 1. Бағалау түрлері 1. Бағалау түрлері 2. Топтық, жұптық 2. Топтық, жұптық жұмыстаржұмыстар 3. Әдіс-тәсілдер3. Әдіс-тәсілдер 11 . . Ұзақ мерзімді жоспарҰзақ мерзімді жоспар 2. Орта мерзімді жоспар2. Орта мерзімді жоспар 3. Қысқа мерзімді жоспар3. Қысқа мерзімді жоспар 4. 4. Спиральді оқыту 1. Деңгейлік 1. Деңгейлік тапсырмаларды тапсырмаларды құрастырудықұрастыруды 2. Белсенді 2. Белсенді оқыту әдістеріоқыту әдістері

Файл форматы:
ppt
20.05.2019
5032
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі