Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Абуова Камажай
Аширбековна № 15 М.Жумабаев атындағы жалпы орта мектебінің
көркем еңбек пәні мұғалімі
Киім және
аяқкиім
күтімі,
оларды
сақтау
1 слайд
Абуова Камажай Аширбековна № 15 М.Жумабаев атындағы жалпы орта мектебінің көркем еңбек пәні мұғалімі Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау
2 слайд
Сабақтың мақсаттары:
6.2.5.5 Шектеулі қолдауда
мезгілдік киім мен аяқ-
киімдерді күту мен ұзаққа
сақтау ережелерін білу және
ұстану
Барлық
оқушылар:
Киімнің шығу
тарихымен
танысады.Мата
түрлерін
ажыратады.Киі
мді күту
жолдарымен
танысады.
Оқушылардың
басым бөлігі
Мезгілдік киім
мен аяқ-
киімдерді
күту мен
ұзаққа сақтау
ережелерін
біледі Кейбір
оқушылар
Киім
түсі,мата
түрлері
адам
ағзасына
пайдасын
біледі.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары: 6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану Барлық оқушылар: Киімнің шығу тарихымен танысады.Мата түрлерін ажыратады.Киі мді күту жолдарымен танысады. Оқушылардың басым бөлігі Мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін біледі Кейбір оқушылар Киім түсі,мата түрлері адам ағзасына пайдасын біледі.
3 слайд
Бағалау критерийлері
Киімнің атауларын біледі.
Киімді күту жолдарымен
танысады.
Киім мен аяқ-киімдерді күту
және ұзаққа сақтау ережелерін
анықтайды
Эстетикалық теорияларды
сақтайды
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
Ұсынылған
түстүрлері және
композициялық
шешімді, тоқыма,
өнер,
импровизациялан
ған және табиғи
материалдардың
түрлерін
талқылау
малақай, күрте,
қолғап, етік,
бәтеңке сөздеріне
түсінік жүргізу. Құндылықтар
ды дарыту:
қарым-қатынас
дағдысын
жетілдіру,
киімді таза, әрі
ұқыпты ұстауға
тәрбиелеу. . Пән
аралық
байланыс
Әдебиет,бе
йнелеу,сыз
у
Алдыңғы
білім:
Киімнің
шығу
тарихын
біледі.
3 слайд
Бағалау критерийлері Киімнің атауларын біледі. Киімді күту жолдарымен танысады. Киім мен аяқ-киімдерді күту және ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Эстетикалық теорияларды сақтайды Тілдік мақсат: Оқушылар: Ұсынылған түстүрлері және композициялық шешімді, тоқыма, өнер, импровизациялан ған және табиғи материалдардың түрлерін талқылау малақай, күрте, қолғап, етік, бәтеңке сөздеріне түсінік жүргізу. Құндылықтар ды дарыту: қарым-қатынас дағдысын жетілдіру, киімді таза, әрі ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. . Пән аралық байланыс Әдебиет,бе йнелеу,сыз у Алдыңғы білім: Киімнің шығу тарихын біледі.
4 слайд
Сабақатағы жоспарланған іс әрекет
І-топ
Зерттеушілер/қыз
ыл
1.Оқушылармен
сәлемдесу,түгелдеу.
2.Бар ынтасын сабаққа аудару.
3.Оқушыларды топқа бөлу.
(Оқушыларды тақтаға шығарып
шеңбер құрып бір-біріне тілек
айтқызу , сол кезде түрлі-түсті
қағаздар таратып беру арқылы
топқа бөлу,қағазда топтың аттары
жазылған сол бойынша әр топ өз
орындарына жайғасады . ІІ-топ
Тарихшылар/сары
/,
«Егер де мен...»
Миға шабуыл: ІІІ-топ
Дизайнерлер/жас
ыл/) Киімдерді күту
ережелері.
Киімдерді таза ұстау
керек.
Әрадйым жуып отыру
керек.
Үтікпен үтіктеп отыру
керек.Жаңа сабақты
түсіндіру.
Киімдерді күту.
ІІ. Ұй жұмысын
«Серпілген сауалдар»
әдісі арқылы сұрау
ІІІ.Үйтапсырмасын бекіту.
Киімнің шығу тарихы.
Мата түрлері
-Мынау қандай киім,
қалай аталады?
-Түсі қандай, неден
тігілген? Осындай киімнің
түрлерін көріп танысу
үшін «Киім дүкеніне»
саяхатқа барайық.
4 слайд
Сабақатағы жоспарланған іс әрекет І-топ Зерттеушілер/қыз ыл 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу. 2.Бар ынтасын сабаққа аудару. 3.Оқушыларды топқа бөлу. (Оқушыларды тақтаға шығарып шеңбер құрып бір-біріне тілек айтқызу , сол кезде түрлі-түсті қағаздар таратып беру арқылы топқа бөлу,қағазда топтың аттары жазылған сол бойынша әр топ өз орындарына жайғасады . ІІ-топ Тарихшылар/сары /, «Егер де мен...» Миға шабуыл: ІІІ-топ Дизайнерлер/жас ыл/) Киімдерді күту ережелері. Киімдерді таза ұстау керек. Әрадйым жуып отыру керек. Үтікпен үтіктеп отыру керек.Жаңа сабақты түсіндіру. Киімдерді күту. ІІ. Ұй жұмысын «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы сұрау ІІІ.Үйтапсырмасын бекіту. Киімнің шығу тарихы. Мата түрлері -Мынау қандай киім, қалай аталады? -Түсі қандай, неден тігілген? Осындай киімнің түрлерін көріп танысу үшін «Киім дүкеніне» саяхатқа барайық.
5 слайд
ТАПСЫРМА:
Топ: Зерттеушілер тобы. Сырт киім күтімі.
Топ: Тарихшылар тобы. Киімді кұтуге қатысты затбелгі.
Топ.Дизайншылар тобы. Аяқкиім күтімі.
3-Топта өзіне берілген тақырып бойынша зерттеу
жұмыстарын жүргізіп қорғап береді
Сәйкестендіру тесті Жұптық жұмыс
Іш киім Іш киімнің
сыртынан киілетін
киім
Сырт киім Жалаңаш денеге
киетін киімнің
барлығы
Жеңіл киім Жеңіл киімнің
сыртынан киілетін
киімдер Эстетикалық
талап Киімнің түрлі
атмосфералық
әсерлерге
төзімділігі
Гигиеналық талап Киім әдемі, заманға
сай болуы керек
Эксплуатациялық
талап (пайдалану
талбы) Киім жеңіл, жұмсақ
жайлы микроклимат
жасау керек
5 слайд
ТАПСЫРМА: Топ: Зерттеушілер тобы. Сырт киім күтімі. Топ: Тарихшылар тобы. Киімді кұтуге қатысты затбелгі. Топ.Дизайншылар тобы. Аяқкиім күтімі. 3-Топта өзіне берілген тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізіп қорғап береді Сәйкестендіру тесті Жұптық жұмыс Іш киім Іш киімнің сыртынан киілетін киім Сырт киім Жалаңаш денеге киетін киімнің барлығы Жеңіл киім Жеңіл киімнің сыртынан киілетін киімдер Эстетикалық талап Киімнің түрлі атмосфералық әсерлерге төзімділігі Гигиеналық талап Киім әдемі, заманға сай болуы керек Эксплуатациялық талап (пайдалану талбы) Киім жеңіл, жұмсақ жайлы микроклимат жасау керек
6 слайд
Қалыртастырушы бағалау
тапсырма ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
қалыптасты
Топта бірлесіп жұмыс жасауды,
Пікірлерін жеткізуді игерді
Өздерін-өзі реттей алды
Кезекпен баяндауды үйренді
Сабаққа қызығушылығы артты
Идеяларын дәлелдеуді үйренді СЕРГІТУ СӘТІ
РЕФЛЕКСИЯ
ОҚУШЫ ҮНІ
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУжарайсын, Бейне жазба
арқылы орындау
6 слайд
Қалыртастырушы бағалау тапсырма ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасты Топта бірлесіп жұмыс жасауды, Пікірлерін жеткізуді игерді Өздерін-өзі реттей алды Кезекпен баяндауды үйренді Сабаққа қызығушылығы артты Идеяларын дәлелдеуді үйренді СЕРГІТУ СӘТІ РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ ҮНІ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУжарайсын, Бейне жазба арқылы орындау
7 слайд
Сабақты бекіту «Білім жәрменкесі»ойынын
ойнату арқылы
ДӘСТҮРЛІ
САБАҚ ЖАҢАШЫЛ
САБАҚ
Әр топқа мына
заттарды алу үшін
сұрақтар беріледі.
ҮІ.Сабақты
бағалау. Қай топ
жоғары ұпай жинаса
сол топ «білім
шыңына» бірінші
жетіп 5-тік баға
алады.
Үйге тапсырма.
Кешкі киім үлгісінің
сызбасын жасауБ
О
Л
А
Ш
А
Қ
Т
А
Оқушыларға теориямен
практиканы ұштастыру
керектігін үйренуге көмектесутиімді -
лігі
ЖҰМЫСДәптер -
Киім
дегеніміз
не?
Қаламсап - Киім
түрлері?
Қалам - Сырт
киім түрлері?
Түрлі-түсті қалам-
Киімдерді,
аяқкиімдеріңді күтіп
ұстау үшін нені
пайдаланасыңдар?
Сызғыш –
киімдеріңді,
аяқкиімдеріңді
қалай
сақтайсыңдар?
7 слайд
Сабақты бекіту «Білім жәрменкесі»ойынын ойнату арқылы ДӘСТҮРЛІ САБАҚ ЖАҢАШЫЛ САБАҚ Әр топқа мына заттарды алу үшін сұрақтар беріледі. ҮІ.Сабақты бағалау. Қай топ жоғары ұпай жинаса сол топ «білім шыңына» бірінші жетіп 5-тік баға алады. Үйге тапсырма. Кешкі киім үлгісінің сызбасын жасауБ О Л А Ш А Қ Т А Оқушыларға теориямен практиканы ұштастыру керектігін үйренуге көмектесутиімді - лігі ЖҰМЫСДәптер - Киім дегеніміз не? Қаламсап - Киім түрлері? Қалам - Сырт киім түрлері? Түрлі-түсті қалам- Киімдерді, аяқкиімдеріңді күтіп ұстау үшін нені пайдаланасыңдар? Сызғыш – киімдеріңді, аяқкиімдеріңді қалай сақтайсыңдар?
8 слайд
8 слайд