Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау

Материал туралы қысқаша түсінік
мезгілдік киім мен аяқ-киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Абуова Камажай Аширбековна № 15 М.Жумабаев атындағы жалпы орта мектебінің көркем еңбек пәні мұғалімі Киі

#1 слайд
Абуова Камажай Аширбековна № 15 М.Жумабаев атындағы жалпы орта мектебінің көркем еңбек пәні мұғалімі Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау

1 слайд

Абуова Камажай Аширбековна № 15 М.Жумабаев атындағы жалпы орта мектебінің көркем еңбек пәні мұғалімі Киім және аяқкиім күтімі, оларды сақтау

Сабақтың мақсаттары: 6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары: 6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану Барлық оқушылар: Киімнің шығу тарихымен танысады.Мата түрлерін ажыратады.Киі мді күту жолдарымен танысады. Оқушылардың басым бөлігі Мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін біледі Кейбір оқушылар Киім түсі,мата түрлері адам ағзасына пайдасын біледі.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: 6.2.5.5 Шектеулі қолдауда мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін білу және ұстану Барлық оқушылар: Киімнің шығу тарихымен танысады.Мата түрлерін ажыратады.Киі мді күту жолдарымен танысады. Оқушылардың басым бөлігі Мезгілдік киім мен аяқ- киімдерді күту мен ұзаққа сақтау ережелерін біледі Кейбір оқушылар Киім түсі,мата түрлері адам ағзасына пайдасын біледі.

Бағалау критерийлері Киімнің атауларын біледі. Киімді күту жолдарымен танысады. Киім мен аяқ-киімдерді күту және ұзаққа сақтау

#3 слайд
Бағалау критерийлері Киімнің атауларын біледі. Киімді күту жолдарымен танысады. Киім мен аяқ-киімдерді күту және ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Эстетикалық теорияларды сақтайды Тілдік мақсат: Оқушылар: Ұсынылған түстүрлері және композициялық шешімді, тоқыма, өнер, импровизациялан ған және табиғи материалдардың түрлерін талқылау малақай, күрте, қолғап, етік, бәтеңке сөздеріне түсінік жүргізу. Құндылықтар ды дарыту: қарым-қатынас дағдысын жетілдіру, киімді таза, әрі ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. . Пән аралық байланыс Әдебиет,бе йнелеу,сыз у Алдыңғы білім: Киімнің шығу тарихын біледі.

3 слайд

Бағалау критерийлері Киімнің атауларын біледі. Киімді күту жолдарымен танысады. Киім мен аяқ-киімдерді күту және ұзаққа сақтау ережелерін анықтайды Эстетикалық теорияларды сақтайды Тілдік мақсат: Оқушылар: Ұсынылған түстүрлері және композициялық шешімді, тоқыма, өнер, импровизациялан ған және табиғи материалдардың түрлерін талқылау малақай, күрте, қолғап, етік, бәтеңке сөздеріне түсінік жүргізу. Құндылықтар ды дарыту: қарым-қатынас дағдысын жетілдіру, киімді таза, әрі ұқыпты ұстауға тәрбиелеу. . Пән аралық байланыс Әдебиет,бе йнелеу,сыз у Алдыңғы білім: Киімнің шығу тарихын біледі.

 Сабақатағы жоспарланған іс әрекет І-топ Зерттеушілер/қыз ыл 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу. 2.Бар ынтасын сабаққа аудар

#4 слайд
 Сабақатағы жоспарланған іс әрекет І-топ Зерттеушілер/қыз ыл 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.   2.Бар ынтасын сабаққа аудару.   3.Оқушыларды топқа бөлу. (Оқушыларды тақтаға шығарып шеңбер құрып бір-біріне тілек айтқызу , сол кезде түрлі-түсті қағаздар таратып беру арқылы топқа бөлу,қағазда топтың аттары жазылған сол бойынша әр топ өз орындарына жайғасады . ІІ-топ Тарихшылар/сары /, «Егер де мен...» Миға шабуыл: ІІІ-топ Дизайнерлер/жас ыл/) Киімдерді күту ережелері. Киімдерді таза ұстау керек. Әрадйым жуып отыру керек. Үтікпен үтіктеп отыру керек.Жаңа сабақты түсіндіру. Киімдерді күту. ІІ. Ұй жұмысын «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы сұрау ІІІ.Үйтапсырмасын бекіту. Киімнің шығу тарихы. Мата түрлері -Мынау қандай киім, қалай аталады? -Түсі қандай, неден тігілген? Осындай киімнің түрлерін көріп танысу үшін «Киім дүкеніне» саяхатқа барайық.

4 слайд

 Сабақатағы жоспарланған іс әрекет І-топ Зерттеушілер/қыз ыл 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.   2.Бар ынтасын сабаққа аудару.   3.Оқушыларды топқа бөлу. (Оқушыларды тақтаға шығарып шеңбер құрып бір-біріне тілек айтқызу , сол кезде түрлі-түсті қағаздар таратып беру арқылы топқа бөлу,қағазда топтың аттары жазылған сол бойынша әр топ өз орындарына жайғасады . ІІ-топ Тарихшылар/сары /, «Егер де мен...» Миға шабуыл: ІІІ-топ Дизайнерлер/жас ыл/) Киімдерді күту ережелері. Киімдерді таза ұстау керек. Әрадйым жуып отыру керек. Үтікпен үтіктеп отыру керек.Жаңа сабақты түсіндіру. Киімдерді күту. ІІ. Ұй жұмысын «Серпілген сауалдар» әдісі арқылы сұрау ІІІ.Үйтапсырмасын бекіту. Киімнің шығу тарихы. Мата түрлері -Мынау қандай киім, қалай аталады? -Түсі қандай, неден тігілген? Осындай киімнің түрлерін көріп танысу үшін «Киім дүкеніне» саяхатқа барайық.

ТАПСЫРМА: Топ: Зерттеушілер тобы. Сырт киім күтімі. Топ: Тарихшылар тобы. Киімді кұтуге қатысты затбелгі. Топ.Дизайншылар тобы.

#5 слайд
ТАПСЫРМА: Топ: Зерттеушілер тобы. Сырт киім күтімі. Топ: Тарихшылар тобы. Киімді кұтуге қатысты затбелгі. Топ.Дизайншылар тобы. Аяқкиім күтімі.   3-Топта өзіне берілген тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізіп қорғап береді Сәйкестендіру тесті Жұптық жұмыс Іш киім   Іш киімнің сыртынан киілетін киім Сырт киім   Жалаңаш денеге киетін киімнің барлығы Жеңіл киім   Жеңіл киімнің сыртынан киілетін киімдер Эстетикалық талап   Киімнің түрлі атмосфералық әсерлерге төзімділігі Гигиеналық талап   Киім әдемі, заманға сай болуы керек Эксплуатациялық талап (пайдалану талбы)   Киім жеңіл, жұмсақ жайлы микроклимат жасау керек

5 слайд

ТАПСЫРМА: Топ: Зерттеушілер тобы. Сырт киім күтімі. Топ: Тарихшылар тобы. Киімді кұтуге қатысты затбелгі. Топ.Дизайншылар тобы. Аяқкиім күтімі.   3-Топта өзіне берілген тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізіп қорғап береді Сәйкестендіру тесті Жұптық жұмыс Іш киім   Іш киімнің сыртынан киілетін киім Сырт киім   Жалаңаш денеге киетін киімнің барлығы Жеңіл киім   Жеңіл киімнің сыртынан киілетін киімдер Эстетикалық талап   Киімнің түрлі атмосфералық әсерлерге төзімділігі Гигиеналық талап   Киім әдемі, заманға сай болуы керек Эксплуатациялық талап (пайдалану талбы)   Киім жеңіл, жұмсақ жайлы микроклимат жасау керек

Қалыртастырушы бағалау тапсырма ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасты Топта бірлесіп жұмыс жасауды, Пікірлері

#6 слайд
Қалыртастырушы бағалау тапсырма ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасты Топта бірлесіп жұмыс жасауды, Пікірлерін жеткізуді игерді Өздерін-өзі реттей алды Кезекпен баяндауды үйренді Сабаққа қызығушылығы артты Идеяларын дәлелдеуді үйренді СЕРГІТУ СӘТІ РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ ҮНІ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУжарайсын, Бейне жазба арқылы орындау

6 слайд

Қалыртастырушы бағалау тапсырма ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасты Топта бірлесіп жұмыс жасауды, Пікірлерін жеткізуді игерді Өздерін-өзі реттей алды Кезекпен баяндауды үйренді Сабаққа қызығушылығы артты Идеяларын дәлелдеуді үйренді СЕРГІТУ СӘТІ РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ ҮНІ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУжарайсын, Бейне жазба арқылы орындау

Сабақты бекіту «Білім жәрменкесі»ойынын ойнату арқылы ДӘСТҮРЛІ САБАҚ ЖАҢАШЫЛ САБАҚ Әр топқа мына заттарды алу үшін сұр

#7 слайд
Сабақты бекіту «Білім жәрменкесі»ойынын ойнату арқылы ДӘСТҮРЛІ САБАҚ ЖАҢАШЫЛ САБАҚ   Әр топқа мына заттарды алу үшін сұрақтар беріледі. ҮІ.Сабақты бағалау.  Қай топ жоғары ұпай жинаса сол топ «білім шыңына» бірінші жетіп 5-тік баға алады. Үйге тапсырма. Кешкі киім үлгісінің сызбасын жасауБ О Л А Ш А Қ Т А Оқушыларға теориямен практиканы ұштастыру керектігін үйренуге көмектесутиімді - лігі ЖҰМЫСДәптер - Киім дегеніміз не? Қаламсап - Киім түрлері? Қалам - Сырт киім түрлері? Түрлі-түсті қалам- Киімдерді, аяқкиімдеріңді күтіп ұстау үшін нені пайдаланасыңдар? Сызғыш  – киімдеріңді, аяқкиімдеріңді қалай сақтайсыңдар?

7 слайд

Сабақты бекіту «Білім жәрменкесі»ойынын ойнату арқылы ДӘСТҮРЛІ САБАҚ ЖАҢАШЫЛ САБАҚ   Әр топқа мына заттарды алу үшін сұрақтар беріледі. ҮІ.Сабақты бағалау.  Қай топ жоғары ұпай жинаса сол топ «білім шыңына» бірінші жетіп 5-тік баға алады. Үйге тапсырма. Кешкі киім үлгісінің сызбасын жасауБ О Л А Ш А Қ Т А Оқушыларға теориямен практиканы ұштастыру керектігін үйренуге көмектесутиімді - лігі ЖҰМЫСДәптер - Киім дегеніміз не? Қаламсап - Киім түрлері? Қалам - Сырт киім түрлері? Түрлі-түсті қалам- Киімдерді, аяқкиімдеріңді күтіп ұстау үшін нені пайдаланасыңдар? Сызғыш  – киімдеріңді, аяқкиімдеріңді қалай сақтайсыңдар?

#8 слайд

8 слайд

Файл форматы:
pptx
05.12.2019
2010
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі