Кіші мектеп жасындағы балалардың психологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кіші мектеп жасындағы баланың
психологиясы
Орындаған: Азамат Аида
421 топ
1 слайд
Кіші мектеп жасындағы баланың психологиясы Орындаған: Азамат Аида 421 топ
2 слайд
•
Кіші мектеп балалық кезеңі — бұл 7-11 жас арасындағы жеке тұлғаның
әріқарай дара-психологиялық дамуы және әлеуметтік-адамгершілік
сапаларының қалыптасуы процесі. Бұл кезеңге тән:
•
— баланың материалдық, коммуникативтік, эмоционалдық мұқтаждарын
қанағаттандыруда отбасы жетекші (доминация) роль атқарады;
•
— әлеуметтік-танымдық қызығушылығын дамыту және қалыптастыруда
мектеп жетекші рольді мектеп атқарады;
•
— отбасы мен мектептің басты қорғаушы қызметі сақтала отырып, балада
ортаның жағымсыз ықпалына қарсы тұра алу қабілеті арта түседі.
Әлеуметтік статустың өзгеруі: оқушыға айналуы. Жас және педагогикалық
психологияда бастауыш мектеп жасының өзіндік орны бар. Бұл жаста оқу
іс-әрекетін меңгереді, психикалық функцияның еріктілігі құрылады,
рефлексия туындайды, өзін-өзі бақылауы ерекшеленеді, ал әрекет ішкі
жоспарға ара-қатынаста болуды бастайды.
2 слайд
• Кіші мектеп балалық кезеңі — бұл 7-11 жас арасындағы жеке тұлғаның әріқарай дара-психологиялық дамуы және әлеуметтік-адамгершілік сапаларының қалыптасуы процесі. Бұл кезеңге тән: • — баланың материалдық, коммуникативтік, эмоционалдық мұқтаждарын қанағаттандыруда отбасы жетекші (доминация) роль атқарады; • — әлеуметтік-танымдық қызығушылығын дамыту және қалыптастыруда мектеп жетекші рольді мектеп атқарады; • — отбасы мен мектептің басты қорғаушы қызметі сақтала отырып, балада ортаның жағымсыз ықпалына қарсы тұра алу қабілеті арта түседі. Әлеуметтік статустың өзгеруі: оқушыға айналуы. Жас және педагогикалық психологияда бастауыш мектеп жасының өзіндік орны бар. Бұл жаста оқу іс-әрекетін меңгереді, психикалық функцияның еріктілігі құрылады, рефлексия туындайды, өзін-өзі бақылауы ерекшеленеді, ал әрекет ішкі жоспарға ара-қатынаста болуды бастайды.
3 слайд
•
Бастауыш мектептің оқу жұмысының әр саласына
бейімделу балада бірден қалыптаспайды, оған біраз мерзім
үйренуі керек. Егер мектеп жасына дейінгі балалардың
негізін әрекеті ойын болып келсе, оқуға кіргеннен кейін оқу
іс-әрекеті шешуші рольді атқарады. Осыған орай баланың
психикалық дамуы үлкен өзгерістерге ұшырайды. Себебі:
ойынға қарағанда оқу талабы бала үшін қиын. Сонымен
қатар, жаңа ортаға үйреніп, мұғаліммен, құрбыларымен
қарым-қатынас жасауына психологиялық көмек қажет.
Бастауыш мектептің оқу жұмысының әр саласына бейімделу
балада бірден қалыптаспайды. Осыған біраз мерзім үйрену
керек. Сонымен қатар балалардың оқуға белсенділігі
сабақтарда әр түрлі.
3 слайд
• Бастауыш мектептің оқу жұмысының әр саласына бейімделу балада бірден қалыптаспайды, оған біраз мерзім үйренуі керек. Егер мектеп жасына дейінгі балалардың негізін әрекеті ойын болып келсе, оқуға кіргеннен кейін оқу іс-әрекеті шешуші рольді атқарады. Осыған орай баланың психикалық дамуы үлкен өзгерістерге ұшырайды. Себебі: ойынға қарағанда оқу талабы бала үшін қиын. Сонымен қатар, жаңа ортаға үйреніп, мұғаліммен, құрбыларымен қарым-қатынас жасауына психологиялық көмек қажет. Бастауыш мектептің оқу жұмысының әр саласына бейімделу балада бірден қалыптаспайды. Осыған біраз мерзім үйрену керек. Сонымен қатар балалардың оқуға белсенділігі сабақтарда әр түрлі.
4 слайд
•
Бастауыш сынып оқушылары көпке дейін тапсырманы қалай
орындаудың тәсілін жақсы білмейді. Олар берілген тапсырманы
жаттап алғысы келіп тұрады. Осылай болуы олардың жаттауға
икемділігінің молдығынан емес, оқуға әлі төселмегендігінен, қалай
жұмыс істеуге ешкім оны үйретпегендігінен кездеседі.
М.Мұқанов өзінің «Жас және педагогикалық психология»
еңбегінде бастауыш мектепте тапсырманың балаларға екі түрлі
жолмен берілітінін көрсетті: біріншіден, берілген тапсырманы орындау
үшін жауапты бала өздігінен іздестіреді. Екіншіден, тапсырма жауап
іздестіру ретінде берілмейді. Оны орындау үшін соның үлгісі беріледі,
мысалы, өлеңді жаттау үшін соның тексті беріледі. Осы текстке өзгеріс
енгізуге рұқсат етілмейді. Сол текске сүйене отырып бала оны жаттап
алады.Баланың оқу әрекеті арқылы әрекеті әрекеттеніп, яғни мәселені
шешуі, олардың танымдық іс-әрекетінің дамуына көмегін тигізеді.
4 слайд
• Бастауыш сынып оқушылары көпке дейін тапсырманы қалай орындаудың тәсілін жақсы білмейді. Олар берілген тапсырманы жаттап алғысы келіп тұрады. Осылай болуы олардың жаттауға икемділігінің молдығынан емес, оқуға әлі төселмегендігінен, қалай жұмыс істеуге ешкім оны үйретпегендігінен кездеседі. М.Мұқанов өзінің «Жас және педагогикалық психология» еңбегінде бастауыш мектепте тапсырманың балаларға екі түрлі жолмен берілітінін көрсетті: біріншіден, берілген тапсырманы орындау үшін жауапты бала өздігінен іздестіреді. Екіншіден, тапсырма жауап іздестіру ретінде берілмейді. Оны орындау үшін соның үлгісі беріледі, мысалы, өлеңді жаттау үшін соның тексті беріледі. Осы текстке өзгеріс енгізуге рұқсат етілмейді. Сол текске сүйене отырып бала оны жаттап алады.Баланың оқу әрекеті арқылы әрекеті әрекеттеніп, яғни мәселені шешуі, олардың танымдық іс-әрекетінің дамуына көмегін тигізеді.
5 слайд
•
И.Кулагина «Жас ерекшелігі психологиясында» былай деп
келтірілген: «Оқушының үй тапсырмасында математикадан
есеп шығарып орындау. Оның мақсаты-осы есепті шығару.
Оған негізгі мотив әр түрлі болады, біреулері шешесін
ренжітпеуге тырысады, екіншілері «бестік» баға алу үшін
немесе тезірек тапсырманы орындар достарымен ойнауға
кету үшін». Осы үш жағдайда да баланың математикалық
тапсырманы шешуі үшін мағына әр түрлі қалыптасады.
Міне, сондықтан, іс-әрекет құралымын мынадай жүйемен
көрсетуге болады: «мотив-іс-әрекет», «мақсат-әрекет»,
«меңгерілетін іс-әрекет-операция».
5 слайд
• И.Кулагина «Жас ерекшелігі психологиясында» былай деп келтірілген: «Оқушының үй тапсырмасында математикадан есеп шығарып орындау. Оның мақсаты-осы есепті шығару. Оған негізгі мотив әр түрлі болады, біреулері шешесін ренжітпеуге тырысады, екіншілері «бестік» баға алу үшін немесе тезірек тапсырманы орындар достарымен ойнауға кету үшін». Осы үш жағдайда да баланың математикалық тапсырманы шешуі үшін мағына әр түрлі қалыптасады. Міне, сондықтан, іс-әрекет құралымын мынадай жүйемен көрсетуге болады: «мотив-іс-әрекет», «мақсат-әрекет», «меңгерілетін іс-әрекет-операция».
6 слайд
•
Бастауыш мектеп жасы адамзат қауымының әлі толығымен
қалыптаспаған мүшесі. Бала бастауыш мектепке келгеннен кейін барлық
мектеп ұжымының алдына қоятын өзекті мәселесі оқытудың тиімділігін
қалай арттыру және оқушы берілген білімді ғана меңгеріп қоймай өз
бетінше ойлай алуға қалай үйретуге болады тағы басқа көптеген
сұрақтар туындайды. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерде
кейінгі жылдары оқытудың тиімділігіне әсер етуге арналған әдіс-
тәсілдер, принциптер көп ұсынылуда.
•
Бұл жерде біз Л.С.Выготскийдің мәдени дамудың социогенетикалық
заңын еске түсіреміз: ―Алдыңғы өткен ұрпақтың қолданған мінез-құлық
формалары баланың даму процесінде өзіне тиістілері қайталанып
отырады. Басқа сөзбен айтқанда не қабылданды ол ―ішкі деп аталады,
адамдар арасындағы қатынас арқылы әлеуметтік сыртқы даму болады.
Осы логиканың нәтижесінен біз мұғалім мен оқушының расындағы
оқытуды меңгерудің қайнар көзін іздейміз және үлкендер мен баланың
арасын үйлестіріп тұратын оқушының индивидуалдық өз бетінше
әрекеттері болады.
6 слайд
• Бастауыш мектеп жасы адамзат қауымының әлі толығымен қалыптаспаған мүшесі. Бала бастауыш мектепке келгеннен кейін барлық мектеп ұжымының алдына қоятын өзекті мәселесі оқытудың тиімділігін қалай арттыру және оқушы берілген білімді ғана меңгеріп қоймай өз бетінше ойлай алуға қалай үйретуге болады тағы басқа көптеген сұрақтар туындайды. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерде кейінгі жылдары оқытудың тиімділігіне әсер етуге арналған әдіс- тәсілдер, принциптер көп ұсынылуда. • Бұл жерде біз Л.С.Выготскийдің мәдени дамудың социогенетикалық заңын еске түсіреміз: ―Алдыңғы өткен ұрпақтың қолданған мінез-құлық формалары баланың даму процесінде өзіне тиістілері қайталанып отырады. Басқа сөзбен айтқанда не қабылданды ол ―ішкі деп аталады, адамдар арасындағы қатынас арқылы әлеуметтік сыртқы даму болады. Осы логиканың нәтижесінен біз мұғалім мен оқушының расындағы оқытуды меңгерудің қайнар көзін іздейміз және үлкендер мен баланың арасын үйлестіріп тұратын оқушының индивидуалдық өз бетінше әрекеттері болады.
7 слайд
•
Г.А. Цукерманның айтуынша: ―Егер мұғалім баланы, оқуға үйреткісі
келсе, ол оларға тек ғана білім беріп қоймай, шеберлік пен дағды да
қалыптастыру керек.
•
Қазіргі балалар психологиясының негізгі мәселелерінің бірі –
бастауыш оқушыларының психикасын дамыту мәселесі. Бала
психикасының дамуын зерттейтін констатациялық серияның
міндеттері:
•
1. Проблемалы жағдайларды шешуді талап ететін тапсырмаларды
жасау.
•
2. Оқытуға дейінгі сақталу принципінің деңгейін анықтау.
•
3. Көрнекті көріністің алдында заттарды бағалау мен сөздік ой-
пікірлердің байланысын зерттеу.
7 слайд
• Г.А. Цукерманның айтуынша: ―Егер мұғалім баланы, оқуға үйреткісі келсе, ол оларға тек ғана білім беріп қоймай, шеберлік пен дағды да қалыптастыру керек. • Қазіргі балалар психологиясының негізгі мәселелерінің бірі – бастауыш оқушыларының психикасын дамыту мәселесі. Бала психикасының дамуын зерттейтін констатациялық серияның міндеттері: • 1. Проблемалы жағдайларды шешуді талап ететін тапсырмаларды жасау. • 2. Оқытуға дейінгі сақталу принципінің деңгейін анықтау. • 3. Көрнекті көріністің алдында заттарды бағалау мен сөздік ой- пікірлердің байланысын зерттеу.
8 слайд
•
Бала дүниеге келгеннен бастап, оның танымдық әрекетінің қалыптасуы
үздіксіз жүріп отырады. Мектепке дейінгі шақтың соңында баланың психикасы
мектепте оқи бастауға қажетті және жеткілікті даму дәрежесіне жетеді. Мәселен,
жеті жастағы балаға:
1. Сөйлеудің даму дәрежесі, сөз қоры, белсенді және пассивті сөздігі қажет;
2. Қоршаған дүние жайлы үғымдар қажет;
3. Қажетті іс-әрекет жайлы икемділігі мен дағдылырының (қарындашты ұстай
білу, желімдеу, кесу, сурет салу) дамуы;
4. Іскерлікке өзін жеге білу үстінде көрінетін бала еркінің дамуы, күрделігіне
қарамастан берілген тапсырмаларды ынталана орындауы, мұғалім қоятын
талаптарға бағынуы тән.
Мектепке келген кезінен-ақ, балада ақыл-ой әрекеті сияқты аса маңызды қабілет
қалыптасады. Бұл қабілет оқи білуге үйрену ынтасынан көрінеді. Окытудың
алғашқы қадамдарынан бастап мектеп осы қабілетті жан-жақты дамытып, әрі
жаттықтырып отыруға тиіс.
8 слайд
• Бала дүниеге келгеннен бастап, оның танымдық әрекетінің қалыптасуы үздіксіз жүріп отырады. Мектепке дейінгі шақтың соңында баланың психикасы мектепте оқи бастауға қажетті және жеткілікті даму дәрежесіне жетеді. Мәселен, жеті жастағы балаға: 1. Сөйлеудің даму дәрежесі, сөз қоры, белсенді және пассивті сөздігі қажет; 2. Қоршаған дүние жайлы үғымдар қажет; 3. Қажетті іс-әрекет жайлы икемділігі мен дағдылырының (қарындашты ұстай білу, желімдеу, кесу, сурет салу) дамуы; 4. Іскерлікке өзін жеге білу үстінде көрінетін бала еркінің дамуы, күрделігіне қарамастан берілген тапсырмаларды ынталана орындауы, мұғалім қоятын талаптарға бағынуы тән. Мектепке келген кезінен-ақ, балада ақыл-ой әрекеті сияқты аса маңызды қабілет қалыптасады. Бұл қабілет оқи білуге үйрену ынтасынан көрінеді. Окытудың алғашқы қадамдарынан бастап мектеп осы қабілетті жан-жақты дамытып, әрі жаттықтырып отыруға тиіс.
9 слайд
•
Бастауыш мектепте баланың бүкіл психикалық әрекетін: зейін, қабылдау, есте
сақтау мен есте қалдыру, ойлау, бақылау әрекеттерін реттеп отыру арқылы
анымдық әрекеті қалыптасады.
•
Психологтардың, педагогтардың (Н.Лейтес, А. Люблинская, Я.Пономарев,
Ж.Пиаже, А.Зак. т.б.) зерттеулерінше оқушының мектептегі кезеңдерінің ішінде,
әсіресе, бірінші сынып кезеңінде оқушылардың танымдық әрекеттерінің
психологиялық негізі және елестету, армандау, шығармашылық ойлау және ойлау
операциялары: талдау, жинақтау, жалпылау, салыстыру және т.б. қалыптасады.
Сонымен қатар әрекетті бағалау, қорытынды шығару және өз пікірін айту сияқты
керекті негізгі қабілеттер де көріне бастайды. Бастауыш сынып оқушыларының
маңызды тағы бір ерекшелігі — оларды эмоционалдық көңіл-күйінің көтеріңкілігі.
Жарқын айтылған бір ауыз сөз, көрілген фильм, оқылған кітап не әңгіме балаларды
баурап алады, олардың жан сарайында жаңғырық тудырады. Бұл жастағы балалар
айтқанға оп-оңай көнгіштігімен ерекшеленеді, олар ересек адамдардың, әсіресе,
мұғалімнің тәрбиелеу ықпалына тез беріледі.
9 слайд
• Бастауыш мектепте баланың бүкіл психикалық әрекетін: зейін, қабылдау, есте сақтау мен есте қалдыру, ойлау, бақылау әрекеттерін реттеп отыру арқылы анымдық әрекеті қалыптасады. • Психологтардың, педагогтардың (Н.Лейтес, А. Люблинская, Я.Пономарев, Ж.Пиаже, А.Зак. т.б.) зерттеулерінше оқушының мектептегі кезеңдерінің ішінде, әсіресе, бірінші сынып кезеңінде оқушылардың танымдық әрекеттерінің психологиялық негізі және елестету, армандау, шығармашылық ойлау және ойлау операциялары: талдау, жинақтау, жалпылау, салыстыру және т.б. қалыптасады. Сонымен қатар әрекетті бағалау, қорытынды шығару және өз пікірін айту сияқты керекті негізгі қабілеттер де көріне бастайды. Бастауыш сынып оқушыларының маңызды тағы бір ерекшелігі — оларды эмоционалдық көңіл-күйінің көтеріңкілігі. Жарқын айтылған бір ауыз сөз, көрілген фильм, оқылған кітап не әңгіме балаларды баурап алады, олардың жан сарайында жаңғырық тудырады. Бұл жастағы балалар айтқанға оп-оңай көнгіштігімен ерекшеленеді, олар ересек адамдардың, әсіресе, мұғалімнің тәрбиелеу ықпалына тез беріледі.
10 слайд
•
Бастауыш сынып оқушылары әдетте әр түрлі тапсырмаларды
ұқыпты орындайды, іс үстінде зор табандылық көрсетеді.
Тапсырмалар беру жүйесін қүру, оның орындалу сапасын
бақылау, қол жеткен табыстары үшін балаларды мадақтап
отыру жолымен танымдық әрекетті қалыптастырудың маңызы
зор.
•
Баланың өз мінез-құлқына, өз ақыл-ой әрекетіне ие болуы осы
әрекет тәсілдерін меңгеру үрдісінде өтеді. Сондықтан
мүғалімнің міндеті бастауыш сынып оқушысына оқу
жұмысының неғүрлым жетілген әдістерімен мұғалімді тыңдай
білу, бақылау, оқулықты оқи білу, мән-мағына есте сақтау,
оқылған нәрсені есте қалдыру, жатқа білу, есептерді талдап,
шешу, дәптердегі оқу материалына ынта қою, тағы осылар
сияқты әдістерімен қаруландыру керек.
10 слайд
• Бастауыш сынып оқушылары әдетте әр түрлі тапсырмаларды ұқыпты орындайды, іс үстінде зор табандылық көрсетеді. Тапсырмалар беру жүйесін қүру, оның орындалу сапасын бақылау, қол жеткен табыстары үшін балаларды мадақтап отыру жолымен танымдық әрекетті қалыптастырудың маңызы зор. • Баланың өз мінез-құлқына, өз ақыл-ой әрекетіне ие болуы осы әрекет тәсілдерін меңгеру үрдісінде өтеді. Сондықтан мүғалімнің міндеті бастауыш сынып оқушысына оқу жұмысының неғүрлым жетілген әдістерімен мұғалімді тыңдай білу, бақылау, оқулықты оқи білу, мән-мағына есте сақтау, оқылған нәрсені есте қалдыру, жатқа білу, есептерді талдап, шешу, дәптердегі оқу материалына ынта қою, тағы осылар сияқты әдістерімен қаруландыру керек.
11 слайд
•
Бастауыш білім алу үрдісінде оқушылар дұрыс, еркін, тез әрі
түсінікті оқуға, өз ойларын ауызша, жазбаша дұрыс
қорытуға, мазмұндауға, арифметикалық есептер шығаруға
бауланады, оларға табиғат жөнінде кейбір түсініктер
беріледі. Оқу барысында балалардың көркем өнерге деген
ынтасы, өнерге деген ықылысы, сүйіспеншілігі артады,
шығармашылық қабілеті, музыкалық сезімі, эстетиканы
(көркемдікті) сезіне білу қабілеті дамиды. Баланың ғылыми
мәліметтерді ұғып алуға ынталануы, ойлану операцияларын
игеруі оның ойлау қабілетінің басты ерекшеліктеріне
айналады да, ол қажетті білімдерді меңгере бастайды.
Бастауыш білім алу үрдісінде жасөспірімнің одан әрі білімін
жетілдіре беруіне негіз салынады.
11 слайд
• Бастауыш білім алу үрдісінде оқушылар дұрыс, еркін, тез әрі түсінікті оқуға, өз ойларын ауызша, жазбаша дұрыс қорытуға, мазмұндауға, арифметикалық есептер шығаруға бауланады, оларға табиғат жөнінде кейбір түсініктер беріледі. Оқу барысында балалардың көркем өнерге деген ынтасы, өнерге деген ықылысы, сүйіспеншілігі артады, шығармашылық қабілеті, музыкалық сезімі, эстетиканы (көркемдікті) сезіне білу қабілеті дамиды. Баланың ғылыми мәліметтерді ұғып алуға ынталануы, ойлану операцияларын игеруі оның ойлау қабілетінің басты ерекшеліктеріне айналады да, ол қажетті білімдерді меңгере бастайды. Бастауыш білім алу үрдісінде жасөспірімнің одан әрі білімін жетілдіре беруіне негіз салынады.
12 слайд
•
Бастауыш мектеп жасында бала зейінінің дамуы, ұшқыр да, шапшаң
қабылдау, ашық ойлау, есте сақтау жолымен оқу-танымдық әрекетті
қалыптастыру қажетті және маңызды екенін байқауға болады. Бұл жерде
бірдей жастағы балалардың жалпы ортақ қасиеттері туралы
айтылғанмен, оның өзі оқушыны сенім, дүниетаным, мұрат, бейімділік,
қызығу, түрткі, қабілет, талғам, көзқарас арқылы сипатталатын тұлға
екеніне сүйенуден шығады. 7-10 жасқа дейінгі кезеңге неғұрлым тән
негізгі белгі мынада: бұл жаста мектеп жасына дейінгі бала мектеп
оқушысына айналады. Бұл бала өз бойында мектеп жасына дейінгі
балалық шақтың белгілерін оқушының ерекшеліктерімен ұштастыратын
өтпелі кезең. Бұл белгілер оның мінез-құлқында, санасында күрделі, ал
кейде қайшылықты үйлесім түрінде қатар жүреді. Қез келген өтпелі күй
сияқты бұл шақ көзі ашылмаған даму мүкіндіктеріне бай, оларды дер
кезінде байқап, қолдап отыру маңызды.
12 слайд
• Бастауыш мектеп жасында бала зейінінің дамуы, ұшқыр да, шапшаң қабылдау, ашық ойлау, есте сақтау жолымен оқу-танымдық әрекетті қалыптастыру қажетті және маңызды екенін байқауға болады. Бұл жерде бірдей жастағы балалардың жалпы ортақ қасиеттері туралы айтылғанмен, оның өзі оқушыны сенім, дүниетаным, мұрат, бейімділік, қызығу, түрткі, қабілет, талғам, көзқарас арқылы сипатталатын тұлға екеніне сүйенуден шығады. 7-10 жасқа дейінгі кезеңге неғұрлым тән негізгі белгі мынада: бұл жаста мектеп жасына дейінгі бала мектеп оқушысына айналады. Бұл бала өз бойында мектеп жасына дейінгі балалық шақтың белгілерін оқушының ерекшеліктерімен ұштастыратын өтпелі кезең. Бұл белгілер оның мінез-құлқында, санасында күрделі, ал кейде қайшылықты үйлесім түрінде қатар жүреді. Қез келген өтпелі күй сияқты бұл шақ көзі ашылмаған даму мүкіндіктеріне бай, оларды дер кезінде байқап, қолдап отыру маңызды.
13 слайд
•
Педагогикалық — психологиялық әдебиеттерде
білімнің рөлі, білімнің сенімге айналуы, оқу-
танымдық міндеттерді шешуге қажетті оқушылар
көзқарасының мәні, жас ерекшелік және орта әсері
оқушылардың танымдық әрекетін қалыптастыруға
қажетті және жеткілікті шарттар ретінде беріледі. Бұл
мәселе педагог-психологтар Н.Ф.Талызина, В.В.
Давыдов, П.Я.Галперин, Ю.К.Бабанский, А.В.Усова,
Д.Б.Эльконин, Л.Е.Шубина, Б.П.Есипов,
М.А.Данилов, И.Я.Лернер, Л.В.Занков, М.И.Махмудов
А.А.Люблинская, А.Н.Леонтьев еңбектерінде
қарастырылған.
13 слайд
• Педагогикалық — психологиялық әдебиеттерде білімнің рөлі, білімнің сенімге айналуы, оқу- танымдық міндеттерді шешуге қажетті оқушылар көзқарасының мәні, жас ерекшелік және орта әсері оқушылардың танымдық әрекетін қалыптастыруға қажетті және жеткілікті шарттар ретінде беріледі. Бұл мәселе педагог-психологтар Н.Ф.Талызина, В.В. Давыдов, П.Я.Галперин, Ю.К.Бабанский, А.В.Усова, Д.Б.Эльконин, Л.Е.Шубина, Б.П.Есипов, М.А.Данилов, И.Я.Лернер, Л.В.Занков, М.И.Махмудов А.А.Люблинская, А.Н.Леонтьев еңбектерінде қарастырылған.
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
•
Назарларыңызға рақмет!
16 слайд
• Назарларыңызға рақмет!