Материалдар / "Көлащы орта мектебі" КММ 6-сынып слайд

"Көлащы орта мектебі" КММ 6-сынып слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып ашық сабақ слайд
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
12 Қараша 2019
466
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
MINISTRY OF EDUCATION AND SCIENCE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN • Hobbies and interests •

1 слайд
MINISTRY OF EDUCATION AND SCIENCE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN • Hobbies and interests • Grade 6 • School: Kolashy • Name: Kutlimuratova G.

1 слайд

MINISTRY OF EDUCATION AND SCIENCE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN • Hobbies and interests • Grade 6 • School: Kolashy • Name: Kutlimuratova G.

6.L2 understand an increasing range of unsupported basic questions which ask for personal information 6.S1 provide basic in

2 слайд
6.L2 understand an increasing range of unsupported basic questions which ask for personal information 6.S1 provide basic information about them selves and others at sentence level on an increasing range of general topics 6.W3 write with support factual descriptions at text level which describe people places and objectives 6.UE 9 use simple present to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics All learners will be able to: Understand key words and can speak Most learners will be able to: Learners can discuss their interests and hobbies Some learners will be able to: Learners give opinion about hobbies and solve sentence Learners should use key words Learners should make simple sentence Learners should make simple questionLearning objectives Key words: describing top tips for a hobbies Questions: What is your hobby? Lesson objectives Language objectives Assessmen t criteria

2 слайд

6.L2 understand an increasing range of unsupported basic questions which ask for personal information 6.S1 provide basic information about them selves and others at sentence level on an increasing range of general topics 6.W3 write with support factual descriptions at text level which describe people places and objectives 6.UE 9 use simple present to describe routines, habits and states on a limited range of familiar general and curricular topics All learners will be able to: Understand key words and can speak Most learners will be able to: Learners can discuss their interests and hobbies Some learners will be able to: Learners give opinion about hobbies and solve sentence Learners should use key words Learners should make simple sentence Learners should make simple questionLearning objectives Key words: describing top tips for a hobbies Questions: What is your hobby? Lesson objectives Language objectives Assessmen t criteria

Task 1: exercise 1-2 Complete the mind map with the words in the box. Match clues 1-5 with the words in the box. Then ad

3 слайд
Task 1: exercise 1-2 Complete the mind map with the words in the box. Match clues 1-5 with the words in the box. Then add the words to the mind map in exercise 1. Task 2: exercise 3. Think of people or things for 1-6. Task 3: exercise 4. Read the questionnaire. Then listen to the dialogue. Which questions does Rob ask Naomi? SkillSpeaking writing Activity: who is faster? Get interview Recasting1 • Group • work 2 • Individual • work 3 • Whole • class   Task-3 Should use key words He/she can answer the questio ns 2     He/she can speakin g 2

3 слайд

Task 1: exercise 1-2 Complete the mind map with the words in the box. Match clues 1-5 with the words in the box. Then add the words to the mind map in exercise 1. Task 2: exercise 3. Think of people or things for 1-6. Task 3: exercise 4. Read the questionnaire. Then listen to the dialogue. Which questions does Rob ask Naomi? SkillSpeaking writing Activity: who is faster? Get interview Recasting1 • Group • work 2 • Individual • work 3 • Whole • class   Task-3 Should use key words He/she can answer the questio ns 2     He/she can speakin g 2

TaskActivity: Get interview Skill: speaking Assess criteria: Should use key words and descriptor Collaborative work

4 слайд
TaskActivity: Get interview Skill: speaking Assess criteria: Should use key words and descriptor Collaborative work Feedback Reflection All learners could understand key words, most learners could answer the questions, some learners could speak. Differen tiationCL: group work

4 слайд

TaskActivity: Get interview Skill: speaking Assess criteria: Should use key words and descriptor Collaborative work Feedback Reflection All learners could understand key words, most learners could answer the questions, some learners could speak. Differen tiationCL: group work

Impact Update progra m Feedback trainer Feedback group Mangilik yel Future In future I will learn more active methods and

5 слайд
Impact Update progra m Feedback trainer Feedback group Mangilik yel Future In future I will learn more active methods and eliciting techniques particularly.

5 слайд

Impact Update progra m Feedback trainer Feedback group Mangilik yel Future In future I will learn more active methods and eliciting techniques particularly.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі