Көмірсулар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көмірсулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

#1 слайд
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

1 слайд

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңе

#2 слайд
Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңейту. Оқушылардың көмірсулар тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау, қайталау, іс жүзінде қолдана білу. Ой шақыра білуге, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, тез , ұтымды жауап беру, салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту.

2 слайд

Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңейту. Оқушылардың көмірсулар тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау, қайталау, іс жүзінде қолдана білу. Ой шақыра білуге, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, тез , ұтымды жауап беру, салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту.

Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың

#3 слайд
Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте “Көмірсутектер”, түрлі-түсті карточкалар, житондар, бағалау парағы, домино тастары,сандықша Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер: 1. Химия 11 - сынып оқулық 2. “Химия мектепте” журналы 3. “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Ж.Жанпейісова

3 слайд

Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте “Көмірсутектер”, түрлі-түсті карточкалар, житондар, бағалау парағы, домино тастары,сандықша Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер: 1. Химия 11 - сынып оқулық 2. “Химия мектепте” журналы 3. “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Ж.Жанпейісова

р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түріФормасы 1Үй тапсырмасы«Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Жеке 2Меңгерту, дамыту 1

#4 слайд
р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түріФормасы 1Үй тапсырмасы«Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Жеке 2Меңгерту, дамыту 1.«Орнын тап» 2.«Сиқырлы сандықша» 3.Домино 4.«Өз жартыңды тап». Тірек – сызба Топпен Таратпа Жекелей Жұптық Жұптық 3Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы

4 слайд

р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түріФормасы 1Үй тапсырмасы«Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Жеке 2Меңгерту, дамыту 1.«Орнын тап» 2.«Сиқырлы сандықша» 3.Домино 4.«Өз жартыңды тап». Тірек – сызба Топпен Таратпа Жекелей Жұптық Жұптық 3Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы

Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұр

#5 слайд
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар таратылады (Сұрақ алдын ала үйден дайындалып келеді.)

5 слайд

Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар таратылады (Сұрақ алдын ала үйден дайындалып келеді.)

Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C6H10O5)n C6H12O6 C5H10O5 C3H6O3 C12H22O11 ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестед

#6 слайд
Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C6H10O5)n C6H12O6 C5H10O5 C3H6O3 C12H22O11 ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестедегі моносахарид, дисахарид, полисахаридтердің орнын дұрыс тауып, анықтау керек

6 слайд

Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C6H10O5)n C6H12O6 C5H10O5 C3H6O3 C12H22O11 ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестедегі моносахарид, дисахарид, полисахаридтердің орнын дұрыс тауып, анықтау керек

Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын ала

#7 слайд
Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын алады.

7 слайд

Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын алады.

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты

#13 слайд
«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы жауап ретінде жазылып, басқа заттың формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде ұзын домино жиналады.

13 слайд

«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы жауап ретінде жазылып, басқа заттың формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде ұзын домино жиналады.

1 Тұз Глюкоза H2O Су NaCl КрахмалC5 H10O5 (C6H10O5)n Тұз NaCl Су H2O ГлюкозаC5 H10O5Крахмал (C6H10O5)n

#14 слайд
1 Тұз Глюкоза H2O Су NaCl КрахмалC5 H10O5 (C6H10O5)n Тұз NaCl Су H2O ГлюкозаC5 H10O5Крахмал (C6H10O5)n

14 слайд

1 Тұз Глюкоза H2O Су NaCl КрахмалC5 H10O5 (C6H10O5)n Тұз NaCl Су H2O ГлюкозаC5 H10O5Крахмал (C6H10O5)n

Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасай

#15 слайд
Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасайды. Глюкозаның қолданылуын құрастыр. Көмірсутектің жіктелуін құрастыр. Сүт қышқылының формуласын тап.

15 слайд

Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасайды. Глюкозаның қолданылуын құрастыр. Көмірсутектің жіктелуін құрастыр. Сүт қышқылының формуласын тап.

Дисохаридтер

#16 слайд
Дисохаридтер Моносахаридтер Ұқсастықта ры мен айырмашы лы ғы Сабақты қорытындылау: ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

16 слайд

Дисохаридтер Моносахаридтер Ұқсастықта ры мен айырмашы лы ғы Сабақты қорытындылау: ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы

#17 слайд
№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы тын- ды 1 Әлжан Р 4 2 Әлжан Г 5 3Емберген Р 4 4Жаңбыршы Д 5 5Жұмабай Г 3 6 Матығұл Г 4 7 Медет Б 5 8 Мұхтар Б 5 9Отаралы Ж 4 1 0 Тоқмырза Қ 4 1 1 Төлеген Ж 3 1 2 Ізімова П 3

17 слайд

№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы тын- ды 1 Әлжан Р 4 2 Әлжан Г 5 3Емберген Р 4 4Жаңбыршы Д 5 5Жұмабай Г 3 6 Матығұл Г 4 7 Медет Б 5 8 Мұхтар Б 5 9Отаралы Ж 4 1 0 Тоқмырза Қ 4 1 1 Төлеген Ж 3 1 2 Ізімова П 3

“Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі 0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

#18 слайд
“Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі 0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

18 слайд

“Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі 0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1.Моносахарид 2.Дисохарид 3.Полисахарид

#19 слайд
Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1.Моносахарид 2.Дисохарид 3.Полисахарид

19 слайд

Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1.Моносахарид 2.Дисохарид 3.Полисахарид

Файл форматы:
ppt
12.02.2019
665
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі