Көмірсулар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы
№ 5 мектептің химия пәнінің мұғалімі
Саттыкличова Перизат Кайрбековна
1 слайд
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы № 5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна
2 слайд
Оқушыларды
ізденімпаздыққа,
шығармашылыққа,
өз ойын айта
білуге,адамгершілік
қасиеттерге баулып,
дүниетаным
шеңберін кеңейту.Оқушылардың
көмірсулар
тарауы
бойынша алған
білімдерін
пысықтау,
қайталау,
іс жүзінде
қолдана білу. Ой шақыра білуге,
шағын топта жұмыс
істеуге дағдыландыру,
тез , ұтымды жауап
беру, салыстыра
отырып ажырату
дағдыларын дамыту .
2 слайд
Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңейту.Оқушылардың көмірсулар тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау, қайталау, іс жүзінде қолдана білу. Ой шақыра білуге, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, тез , ұтымды жауап беру, салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту .
3 слайд
Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану
Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте
“Көмірсутектер”,
түрлі-түсті карточкалар, житондар,
бағалау парағы, домино
тастары,сандықша
Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер:
1. Химия 11 - сынып оқулық
2. “Химия мектепте” журналы
3. “Модульдік оқыту технологиясы
оқушыны дамыту құралы ретінде”
Ж.Жанпейісова
3 слайд
Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте “Көмірсутектер”, түрлі-түсті карточкалар, житондар, бағалау парағы, домино тастары,сандықша Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер: 1. Химия 11 - сынып оқулық 2. “Химия мектепте” журналы 3. “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Ж.Жанпейісова
4 слайд
р/
с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түрі Формасы
1 Үй тапсырмасы «Мен – саған,
Сен – маған» Сұрақ –
жауап Ж еке
2 Меңгерту,
дамыту 1. «Орнын тап»
2. «Сиқырлы
сандықша»
3. Домино
4. «Өз жартыңды тап». Тірек –
сызба
Топпен
Таратпа Жекелей
Жұптық
Жұптық
3 Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы
4 слайд
р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түрі Формасы 1 Үй тапсырмасы «Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Ж еке 2 Меңгерту, дамыту 1. «Орнын тап» 2. «Сиқырлы сандықша» 3. Домино 4. «Өз жартыңды тап». Тірек – сызба Топпен Таратпа Жекелей Жұптық Жұптық 3 Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы
5 слайд
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне
сұрақ қойып жауап береді.
Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс
жалғаса береді.
Дұрыс жауап берген оқушыларға
жетондар таратылады
(Сұрақ алдын ала үйден дайындалып
келеді.)
5 слайд
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар таратылады (Сұрақ алдын ала үйден дайындалып келеді.)
6 слайд
Глюкоза
Фруктоза
Сахароза
Крахмал
Триаза (C 6 H 10 O 5 ) n
C 6 H 12 O 6
C 5 H 10 O 5
C 3 H 6 O 3
C 12 H 22 O 11ІІ. «Көмірсулардың орнын тап».
Кестедегі моносахарид, дисахарид,
полисахаридтердің орнын дұрыс тауып,
анықтау керек
6 слайд
Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C 6 H 10 O 5 ) n C 6 H 12 O 6 C 5 H 10 O 5 C 3 H 6 O 3 C 12 H 22 O 11ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестедегі моносахарид, дисахарид, полисахаридтердің орнын дұрыс тауып, анықтау керек
7 слайд
Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады.
Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып,
жауап беріп тиісті бағасын алады.
7 слайд
Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын алады.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау
қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына
формула, екінші жартысына басқа заттың аты
жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы
жауап ретінде жазылып, басқа заттың
формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп
барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар
рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде
ұзын домино жиналады.
13 слайд
«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы жауап ретінде жазылып, басқа заттың формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде ұзын домино жиналады.
14 слайд
1
Тұз
Глюкоза
H 2 OСу NaCl
Крахмал C 5 H 10 O 5 (C 6 H 10 O 5 ) nТұз
NaCl
Су
H 2 O
Глюкоза C 5 H 10 O 5 Крахмал
(C 6 H 10 O 5 ) n
14 слайд
1 Тұз Глюкоза H 2 OСу NaCl Крахмал C 5 H 10 O 5 (C 6 H 10 O 5 ) nТұз NaCl Су H 2 O Глюкоза C 5 H 10 O 5 Крахмал (C 6 H 10 O 5 ) n
15 слайд
Түрлі – түсті таратпаға тапсырма
жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп –
жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу
керек) жұмыс жасайды.
Глюкозаның қолданылуын құрастыр.
Көмірсутектің жіктелуін құрастыр.
Сүт қышқылының формуласын тап.
15 слайд
Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасайды. Глюкозаның қолданылуын құрастыр. Көмірсутектің жіктелуін құрастыр. Сүт қышқылының формуласын тап.
16 слайд
Дисохаридтер
Моносахаридтер
Ұқсастықта
ры мен
айырмашы
лы
ғыСабақты қорытындылау:
ВЕНН ДИАГРАММАСЫ
16 слайд
Дисохаридтер Моносахаридтер Ұқсастықта ры мен айырмашы лы ғыСабақты қорытындылау: ВЕНН ДИАГРАММАСЫ
17 слайд
№ Аты-жөні Мен-
саған,
сен
маған Орны
н тап Өз
жар-
тыңды
тап Сиқы
р-лы
санды
қ ша До-
ми-
но Венн
диа-
грам-
масы Қор
ы
тын-
ды
1 Әлжан Р 4
2 Әлжан Г 5
3 Емберген Р 4
4 Жаңбыршы Д 5
5 Жұмабай Г 3
6 Матығұл Г 4
7 Медет Б 5
8 Мұхтар Б 5
9 Отаралы Ж 4
1
0 Тоқмырза Қ 4
1
1 Төлеген Ж 3
1
2 Ізімова П 3
17 слайд
№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы тын- ды 1 Әлжан Р 4 2 Әлжан Г 5 3 Емберген Р 4 4 Жаңбыршы Д 5 5 Жұмабай Г 3 6 Матығұл Г 4 7 Медет Б 5 8 Мұхтар Б 5 9 Отаралы Ж 4 1 0 Тоқмырза Қ 4 1 1 Төлеген Ж 3 1 2 Ізімова П 3
18 слайд
“ Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты
меңгергендігі туралы мониторингі0
0,5
1
1,5
2
2,5
3
3,5
4
4,5
5
5
4
3
18 слайд
“ Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3
19 слайд
Атаулары Жасушадағы және
организімдегі орны Қасиетте
рі
1. Моносахарид
2. Дисохарид
3. Полисахарид
19 слайд
Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1. Моносахарид 2. Дисохарид 3. Полисахарид