Материалдар / Көмірсулар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көмірсулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы № 5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

1 слайд
Маңғыстау облысы Ақтау қаласы № 5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

1 слайд

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы № 5 мектептің химия пәнінің мұғалімі Саттыкличова Перизат Кайрбековна

Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңе

2 слайд
Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңейту.Оқушылардың көмірсулар тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау, қайталау, іс жүзінде қолдана білу. Ой шақыра білуге, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, тез , ұтымды жауап беру, салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту .

2 слайд

Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа, өз ойын айта білуге,адамгершілік қасиеттерге баулып, дүниетаным шеңберін кеңейту.Оқушылардың көмірсулар тарауы бойынша алған білімдерін пысықтау, қайталау, іс жүзінде қолдана білу. Ой шақыра білуге, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, тез , ұтымды жауап беру, салыстыра отырып ажырату дағдыларын дамыту .

Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың

3 слайд
Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте “Көмірсутектер”, түрлі-түсті карточкалар, житондар, бағалау парағы, домино тастары,сандықша Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер: 1. Химия 11 - сынып оқулық 2. “Химия мектепте” журналы 3. “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Ж.Жанпейісова

3 слайд

Сабақтың типі:Сабақтың типі: Білім дағдыларын қалыптастыру Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: Қайталау сабағы Сабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: МОТ элементтерін қолдану Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты кесте “Көмірсутектер”, түрлі-түсті карточкалар, житондар, бағалау парағы, домино тастары,сандықша Қолданылған әдебиеттер:Қолданылған әдебиеттер: 1. Химия 11 - сынып оқулық 2. “Химия мектепте” журналы 3. “Модульдік оқыту технологиясы оқушыны дамыту құралы ретінде” Ж.Жанпейісова

р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түрі Формасы 1 Үй тапсырмасы «Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Ж еке 2 Меңгерту, дам

4 слайд
р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түрі Формасы 1 Үй тапсырмасы «Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Ж еке 2 Меңгерту, дамыту 1. «Орнын тап» 2. «Сиқырлы сандықша» 3. Домино 4. «Өз жартыңды тап». Тірек – сызба Топпен Таратпа Жекелей Жұптық Жұптық 3 Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы

4 слайд

р/ с Сабақ бөлімі Ойын аты Әдіс түрі Формасы 1 Үй тапсырмасы «Мен – саған, Сен – маған» Сұрақ – жауап Ж еке 2 Меңгерту, дамыту 1. «Орнын тап» 2. «Сиқырлы сандықша» 3. Домино 4. «Өз жартыңды тап». Тірек – сызба Топпен Таратпа Жекелей Жұптық Жұптық 3 Қорытынды Венн диаграммасы Жалпы

Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұр

5 слайд
Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар таратылады (Сұрақ алдын ала үйден дайындалып келеді.)

5 слайд

Оқушылар екі топқа бөлініп, бір – біріне сұрақ қойып жауап береді. Жауап беру тоқтап қалғанға дейін жарыс жалғаса береді. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар таратылады (Сұрақ алдын ала үйден дайындалып келеді.)

Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C 6 H 10 O 5 ) n C 6 H 12 O 6 C 5 H 10 O 5 C 3 H 6 O 3 C 12 H 22 O 11ІІ. «Көмірсуларды

6 слайд
Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C 6 H 10 O 5 ) n C 6 H 12 O 6 C 5 H 10 O 5 C 3 H 6 O 3 C 12 H 22 O 11ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестедегі моносахарид, дисахарид, полисахаридтердің орнын дұрыс тауып, анықтау керек

6 слайд

Глюкоза Фруктоза Сахароза Крахмал Триаза (C 6 H 10 O 5 ) n C 6 H 12 O 6 C 5 H 10 O 5 C 3 H 6 O 3 C 12 H 22 O 11ІІ. «Көмірсулардың орнын тап». Кестедегі моносахарид, дисахарид, полисахаридтердің орнын дұрыс тауып, анықтау керек

Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын а

7 слайд
Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын алады.

7 слайд

Бұл ойында сандықша сұрақтармен толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап беріп тиісті бағасын алады.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты

13 слайд
«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы жауап ретінде жазылып, басқа заттың формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде ұзын домино жиналады.

13 слайд

«Домино» ойыны оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттырады. Қағаздың жартысына формула, екінші жартысына басқа заттың аты жазылады. Келесі қағазда сол заттың формуласы жауап ретінде жазылып, басқа заттың формуласы сұрақ ретінде қойылған. Сөйтіп барлығы 10 – 15 домино жасалады. Оны оқушылар рет – ретімен жауаптарын сәйкестендіргенде ұзын домино жиналады.

1 Тұз Глюкоза H 2 OСу NaCl Крахмал C 5 H 10 O 5 (C 6 H 10 O 5 ) nТұз NaCl Су H 2 O Глюкоза C 5 H 10 O 5 Крахмал (C 6 H 10 O

14 слайд
1 Тұз Глюкоза H 2 OСу NaCl Крахмал C 5 H 10 O 5 (C 6 H 10 O 5 ) nТұз NaCl Су H 2 O Глюкоза C 5 H 10 O 5 Крахмал (C 6 H 10 O 5 ) n

14 слайд

1 Тұз Глюкоза H 2 OСу NaCl Крахмал C 5 H 10 O 5 (C 6 H 10 O 5 ) nТұз NaCl Су H 2 O Глюкоза C 5 H 10 O 5 Крахмал (C 6 H 10 O 5 ) n

Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасай

15 слайд
Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасайды. Глюкозаның қолданылуын құрастыр. Көмірсутектің жіктелуін құрастыр. Сүт қышқылының формуласын тап.

15 слайд

Түрлі – түсті таратпаға тапсырма жазылады. Бұл кезде оқушылар жұп – жұп болып (таратпадағы түс сәйкес келу керек) жұмыс жасайды. Глюкозаның қолданылуын құрастыр. Көмірсутектің жіктелуін құрастыр. Сүт қышқылының формуласын тап.

Дисохаридтер

16 слайд
Дисохаридтер Моносахаридтер Ұқсастықта ры мен айырмашы лы ғыСабақты қорытындылау: ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

16 слайд

Дисохаридтер Моносахаридтер Ұқсастықта ры мен айырмашы лы ғыСабақты қорытындылау: ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы

17 слайд
№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы тын- ды 1 Әлжан Р 4 2 Әлжан Г 5 3 Емберген Р 4 4 Жаңбыршы Д 5 5 Жұмабай Г 3 6 Матығұл Г 4 7 Медет Б 5 8 Мұхтар Б 5 9 Отаралы Ж 4 1 0 Тоқмырза Қ 4 1 1 Төлеген Ж 3 1 2 Ізімова П 3

17 слайд

№ Аты-жөні Мен- саған, сен маған Орны н тап Өз жар- тыңды тап Сиқы р-лы санды қ ша До- ми- но Венн диа- грам- масы Қор ы тын- ды 1 Әлжан Р 4 2 Әлжан Г 5 3 Емберген Р 4 4 Жаңбыршы Д 5 5 Жұмабай Г 3 6 Матығұл Г 4 7 Медет Б 5 8 Мұхтар Б 5 9 Отаралы Ж 4 1 0 Тоқмырза Қ 4 1 1 Төлеген Ж 3 1 2 Ізімова П 3

“ Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

18 слайд
“ Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

18 слайд

“ Көмірсулар” тарауын оқушылардың қаншалықты меңгергендігі туралы мониторингі0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 4,5 5 5 4 3

Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1. Моносахарид 2. Дисохарид 3. Полисахарид

19 слайд
Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1. Моносахарид 2. Дисохарид 3. Полисахарид

19 слайд

Атаулары Жасушадағы және организімдегі орны Қасиетте рі 1. Моносахарид 2. Дисохарид 3. Полисахарид