Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Компьютерде қандай маңызды
құрылғылар бар
5.1.1.1- процессор мен қатты
дискінің қызметін қарапайым
деңгейде түсіндіру
1 слайд
Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар 5.1.1.1- процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру
2 слайд
Белсенді оқыту әдісі
2 слайд
Белсенді оқыту әдісі
3 слайд
Сараланған тапсырма
3 слайд
Сараланған тапсырма
4 слайд
Критериалды бағалау
4 слайд
Критериалды бағалау
5 слайд
Процессорды компьютердің жүрегі десекте болады. Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы процессорға
байланысты.
Процессордың разрядтылығы. Сыртқы шина арқылы процессорға ақпарат түседі-мәліметтер және командалар.
Бұлар арифметика логикалық құрылғыда өңделеді. Процессордың схемаларының разрядтылығы қаншалықты
көп болса соншалықты ақпаратты тез өңдейді.
Процессордың кэш жадысы. Процессор өңдейтін мәліметтерді оперативті жадыдан алады. Әдетте процессор
өзінде еш нәрсеніде сақтамайды. Ода мәліметтер өңделетін ұяшықтар өте аз. Бұл жұмыс ұяшықтары регистр деп
аталады. Процессордың жұмысын жеделдету үшін көптен бері кэштеу технологиясы қолданылып жүр. Кэш бұл
шағын ұяшықтық жады. Буфердің қызметін атқарады. Егер бір нәрсе жалпы жадыдан өңделсе, оның көшірмесі
кэш жадыға түседі. Егер бұл мәліметтер тағы керек болып жатса, алысқа жүгінбей буферден ала салады.
Процессорға мәлімет керек болса, ол бірінші регистрді тексереді. Бұл атқарылатын жұмысты төмендегі суреттен
көруге болады.
5 слайд
Процессорды компьютердің жүрегі десекте болады. Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы процессорға байланысты. Процессордың разрядтылығы. Сыртқы шина арқылы процессорға ақпарат түседі-мәліметтер және командалар. Бұлар арифметика логикалық құрылғыда өңделеді. Процессордың схемаларының разрядтылығы қаншалықты көп болса соншалықты ақпаратты тез өңдейді. Процессордың кэш жадысы. Процессор өңдейтін мәліметтерді оперативті жадыдан алады. Әдетте процессор өзінде еш нәрсеніде сақтамайды. Ода мәліметтер өңделетін ұяшықтар өте аз. Бұл жұмыс ұяшықтары регистр деп аталады. Процессордың жұмысын жеделдету үшін көптен бері кэштеу технологиясы қолданылып жүр. Кэш бұл шағын ұяшықтық жады. Буфердің қызметін атқарады. Егер бір нәрсе жалпы жадыдан өңделсе, оның көшірмесі кэш жадыға түседі. Егер бұл мәліметтер тағы керек болып жатса, алысқа жүгінбей буферден ала салады. Процессорға мәлімет керек болса, ол бірінші регистрді тексереді. Бұл атқарылатын жұмысты төмендегі суреттен көруге болады.
6 слайд
(ағылш. Hard Disk Drive, HDD) қатқыл диск,компьютерлік сленгте «винчестер» -
магнитті жазбаның ұстанымында негізделген есте сақтау құрылғысы. Көптеген
компьютерлерде негізгі есте сақтау құрылғысы болып табылады. «Иілгіш
дискіден» басты ерекшелігі – ақпарат ферромагнитт і қабаты бар қатқыл
пластинаның бетіне жазылады. Қатқыл дискіде хром қышқылының бірнеше
пластиналы қабаты орналасқан. Қатқыл дискінің жұмыс жүйесінде санаушы
бастары пластинаның сыртқы бетіне тимейді. Оның басты себебі, ферромагнитті
диск жылдам айналған кезінде, санаушы бастардың сыртқы қабатына дискіні
тигізбейтін ауа қабаты қалыптасады. Санаушы бас пен диск арасында бірнеше
нанометр кеңістік қана қалады. Қазіргі замаңғы қатқыл дискілерде бұл көлем 10
нм – ді құрайды. Санаушы бас пен дискінің бір – біріне соқтығыспауы, қатқыл
дискінің жұмыс мерзімінің ұзақ уақытқа жетуіне кепіл береді. Қатқыл дискінің
иілгіш дискіден басты ерекшеліктерінің бірі – ақпарат тасымалдаушы, жүйелік
блоктың ішіндегі қор жинақтауышпен байланыстырылғандығында.
6 слайд
(ағылш. Hard Disk Drive, HDD) қатқыл диск,компьютерлік сленгте «винчестер» - магнитті жазбаның ұстанымында негізделген есте сақтау құрылғысы. Көптеген компьютерлерде негізгі есте сақтау құрылғысы болып табылады. «Иілгіш дискіден» басты ерекшелігі – ақпарат ферромагнитт і қабаты бар қатқыл пластинаның бетіне жазылады. Қатқыл дискіде хром қышқылының бірнеше пластиналы қабаты орналасқан. Қатқыл дискінің жұмыс жүйесінде санаушы бастары пластинаның сыртқы бетіне тимейді. Оның басты себебі, ферромагнитті диск жылдам айналған кезінде, санаушы бастардың сыртқы қабатына дискіні тигізбейтін ауа қабаты қалыптасады. Санаушы бас пен диск арасында бірнеше нанометр кеңістік қана қалады. Қазіргі замаңғы қатқыл дискілерде бұл көлем 10 нм – ді құрайды. Санаушы бас пен дискінің бір – біріне соқтығыспауы, қатқыл дискінің жұмыс мерзімінің ұзақ уақытқа жетуіне кепіл береді. Қатқыл дискінің иілгіш дискіден басты ерекшеліктерінің бірі – ақпарат тасымалдаушы, жүйелік блоктың ішіндегі қор жинақтауышпен байланыстырылғандығында.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Көрсетілген кестені толтырыңдар
құрылғылар тағайындалуы орналасуы Негізгі н/е қосымша
Процессор
Қатты дискі
8 слайд
Көрсетілген кестені толтырыңдар құрылғылар тағайындалуы орналасуы Негізгі н/е қосымша Процессор Қатты дискі
9 слайд
Сәйкестендіру
Процессорды компьютердің жүрегі десекте
болады. Компьютеріңіздің есептеу
жылдамадығы осы процессорға байланысты.
қатқыл диск,компьютерлік сленгте «винчестер» -
магнитті жазбаның ұстанымында негізделген есте сақтау
құрылғысы. Көптеген компьютерлерде негізгі есте сақтау
құрылғысы болып табылады.
Жедел жад құрылғысы
Дыбыс жазу құрылғысы
9 слайд
Сәйкестендіру Процессорды компьютердің жүрегі десекте болады. Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы процессорға байланысты. қатқыл диск,компьютерлік сленгте «винчестер» - магнитті жазбаның ұстанымында негізделген есте сақтау құрылғысы. Көптеген компьютерлерде негізгі есте сақтау құрылғысы болып табылады. Жедел жад құрылғысы Дыбыс жазу құрылғысы
10 слайд
•
сурет, мәтінді талдау, жұмыстардан кейін
мен «Неге? Не себепті? Не үшін?» деген
сияқты сұрақтар бере отырып, оқушыға
көмекші сөз тіркесін ұсынып отыруы тиіс.
•
Мысалы: Тақырыптың негізгі идеясы
(принципі, үрдісі) болып.........табылады.
Себебі...........
Менің ойымша......................
Зерттеулер нәтижесінде мен...........................
қорытындыға келдім.
10 слайд
• сурет, мәтінді талдау, жұмыстардан кейін мен «Неге? Не себепті? Не үшін?» деген сияқты сұрақтар бере отырып, оқушыға көмекші сөз тіркесін ұсынып отыруы тиіс. • Мысалы: Тақырыптың негізгі идеясы (принципі, үрдісі) болып.........табылады. Себебі........... Менің ойымша...................... Зерттеулер нәтижесінде мен........................... қорытындыға келдім.
11 слайд
•
Өзін-өзі бағалау – өз қабілетіне, мүмкіндігіне,
мінез-құлқына, ішкі жан-дүние c іне, басқа
адамдардың орта c ында өз орны тағы басқа
бойынша өзіне баға беруі болып табылатын
адам c анасының құрамдас бөлігі. Өзін-өзі
бағалау арқылы адамның мінез-құлқы
реттеледі, өзіне c ыни көзқараспен қарауға
үйренеді. Бағалау арқылы оқушыны
c енімділікке, ойлануға, шығармашылыққа
тәрбиелеуге баулиды.
11 слайд
• Өзін-өзі бағалау – өз қабілетіне, мүмкіндігіне, мінез-құлқына, ішкі жан-дүние c іне, басқа адамдардың орта c ында өз орны тағы басқа бойынша өзіне баға беруі болып табылатын адам c анасының құрамдас бөлігі. Өзін-өзі бағалау арқылы адамның мінез-құлқы реттеледі, өзіне c ыни көзқараспен қарауға үйренеді. Бағалау арқылы оқушыны c енімділікке, ойлануға, шығармашылыққа тәрбиелеуге баулиды.
12 слайд
•
Жазбаша түрдегі кері байланысқа мынандай даяр
үлгілер беруге болады:
•
Мен білдім
•
Мен таңдандым
•
Өзіме ашқан жаңалығым
•
Мынандай қорытындыға келдім
•
Мен түсіндім
•
«Өзіме хат» деп аталатын байланыс арқылы оқушы
бүгінгі сабақ туралы толық ойын жазады. Сабақ
соңында оқылады.
12 слайд
• Жазбаша түрдегі кері байланысқа мынандай даяр үлгілер беруге болады: • Мен білдім • Мен таңдандым • Өзіме ашқан жаңалығым • Мынандай қорытындыға келдім • Мен түсіндім • «Өзіме хат» деп аталатын байланыс арқылы оқушы бүгінгі сабақ туралы толық ойын жазады. Сабақ соңында оқылады.
13 слайд
•
Мэри Кэй Эш былай деген: «Егер сіздің
арманыңыз бар болса және сіз сол арман
өмірде қол жеткізгіңіз келетін басты нәрсе деп
шешсеңіз, онда соған қол жеткізу жоспарын
жасаңыз да, сол бойынша жұмыс істеңіз. Нені
армандайтыныңызға қарамастан, жоғары
мақсаттар қойыңыз. Арман баспалдағы сізді
өзіңіз қалаған биікке көтереді, бірақ бұл
көтерілудің күрделі болатындығына дайын
болуыңыз керек».
13 слайд
• Мэри Кэй Эш былай деген: «Егер сіздің арманыңыз бар болса және сіз сол арман өмірде қол жеткізгіңіз келетін басты нәрсе деп шешсеңіз, онда соған қол жеткізу жоспарын жасаңыз да, сол бойынша жұмыс істеңіз. Нені армандайтыныңызға қарамастан, жоғары мақсаттар қойыңыз. Арман баспалдағы сізді өзіңіз қалаған биікке көтереді, бірақ бұл көтерілудің күрделі болатындығына дайын болуыңыз керек».
14 слайд
•
Жетістік баспалдағы арқылы білім алушы тақырып бойынша талдау жасайды,
құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін қасиеттерін анықтайды, сурет
•
бойынша кезекпен түсініктеме береді. Тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды,
талқылау жасайды
•
Тапсырмалардың нәтижелерін салыстырады
•
Мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды. Оқулықпен жұмыс жасайды. Салыстырмалы
кестелерді толтырады нәтижесі бойынша өз ойымен бөліседі
•
Топтық талқылауға қатысады. Топта жұмыс жасайды
•
Топтық жұмысты қорғайды. Туындаған қиындықтарды жеңуде табандылық танытады.
Өзін-өзі бағалайды
•
Бірін-бірі бағалайды. Табыс критериийлері бойынша өзін-өзі бағалайды. Сабақ
бойынша өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды
•
•
•
•
14 слайд
• Жетістік баспалдағы арқылы білім алушы тақырып бойынша талдау жасайды, құрылғылардың жұмыс істеу принциптерін қасиеттерін анықтайды, сурет • бойынша кезекпен түсініктеме береді. Тапсырма бойынша топтық жұмыс жасайды, талқылау жасайды • Тапсырмалардың нәтижелерін салыстырады • Мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды. Оқулықпен жұмыс жасайды. Салыстырмалы кестелерді толтырады нәтижесі бойынша өз ойымен бөліседі • Топтық талқылауға қатысады. Топта жұмыс жасайды • Топтық жұмысты қорғайды. Туындаған қиындықтарды жеңуде табандылық танытады. Өзін-өзі бағалайды • Бірін-бірі бағалайды. Табыс критериийлері бойынша өзін-өзі бағалайды. Сабақ бойынша өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды • • • •