Материалдар / компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны 6 сынып

компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық мұ,алімдерге керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: КОМПЬЮТЕРДІҢ АДАМ АҒЗАСЫНА ӘСЕРІ ЖӘНЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫ Оқу мақсаттары: Т/А5.Проблемалық сұрақтарға тыңдал

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: КОМПЬЮТЕРДІҢ АДАМ АҒЗАСЫНА ӘСЕРІ ЖӘНЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫ Оқу мақсаттары: Т/А5.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды. ӘТН5.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: КОМПЬЮТЕРДІҢ АДАМ АҒЗАСЫНА ӘСЕРІ ЖӘНЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫ Оқу мақсаттары: Т/А5.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды. ӘТН5.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

• Барлық оқушылар орындай алады: • Тыңдалған мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беруге тырысады.Сөйлем соңында

2 слайд
• Барлық оқушылар орындай алады: • Тыңдалған мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беруге тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыруға тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады,сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қолдануда қателеседі. • Кейбір оқушылар орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сабақтың мақсаттары

2 слайд

• Барлық оқушылар орындай алады: • Тыңдалған мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беруге тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыруға тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады,сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қолдануда қателеседі. • Кейбір оқушылар орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сабақтың мақсаттары

Бағалау критерийлері Т/А5 Проблемалық сұрақтарға дәлелді жауап береді. Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылай

3 слайд
Бағалау критерийлері Т/А5 Проблемалық сұрақтарға дәлелді жауап береді. Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайд ы. ӘТН5 Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

3 слайд

Бағалау критерийлері Т/А5 Проблемалық сұрақтарға дәлелді жауап береді. Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайд ы. ӘТН5 Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

 Оқушылармен амандасу, түгелдеу.  Ынтымақтастық атмосферасын құру.  Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

4 слайд
 Оқушылармен амандасу, түгелдеу.  Ынтымақтастық атмосферасын құру.  Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

4 слайд

 Оқушылармен амандасу, түгелдеу.  Ынтымақтастық атмосферасын құру.  Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

“ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны”тақырыбында аудиожазба тыңдау Компьютердің зияны

5 слайд
“ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны”тақырыбында аудиожазба тыңдау Компьютердің зияны туралы мақалалар өткен ғасырдың 80-жылдарынан бастап жарық көре бастады.Әсіресе алуан түрлі ойынның балалардың денсаулығына,жүйке жүйесіне зақым келтіретінін сол кезде-ақ ғылыми негізде дәлелдеген.Сонымен компьютердің адам ағзасына тигізетін залалдары: -көздің көру қабілетін төмендетеді. -омыртқаның қисаюына әкеледі. -жүйкеге салмақ түсіреді. -шаршағыштық,әлсіздік болады. Бұған қоса жағымсыз жағы:бала күнгі құмарпаздық компьютерге тәуелділікке әкеледі.Мінезі күрт өзгереді,айналасына немқұрайды қарауды әдетке айналдырады.

5 слайд

“ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны”тақырыбында аудиожазба тыңдау Компьютердің зияны туралы мақалалар өткен ғасырдың 80-жылдарынан бастап жарық көре бастады.Әсіресе алуан түрлі ойынның балалардың денсаулығына,жүйке жүйесіне зақым келтіретінін сол кезде-ақ ғылыми негізде дәлелдеген.Сонымен компьютердің адам ағзасына тигізетін залалдары: -көздің көру қабілетін төмендетеді. -омыртқаның қисаюына әкеледі. -жүйкеге салмақ түсіреді. -шаршағыштық,әлсіздік болады. Бұған қоса жағымсыз жағы:бала күнгі құмарпаздық компьютерге тәуелділікке әкеледі.Мінезі күрт өзгереді,айналасына немқұрайды қарауды әдетке айналдырады.

Неліктен компьютер мен ғаламтор адам ағзасына кері әсерін тигізеді? Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен тигізетін зиянын сал

6 слайд
Неліктен компьютер мен ғаламтор адам ағзасына кері әсерін тигізеді? Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен тигізетін зиянын салыстыру.

6 слайд

Неліктен компьютер мен ғаламтор адам ағзасына кері әсерін тигізеді? Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен тигізетін зиянын салыстыру.

“ Ақпараттағы ақау ”әдісі бойынша сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қою,сөйлемді дұрыс құрастыру.

7 слайд
“ Ақпараттағы ақау ”әдісі бойынша сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қою,сөйлемді дұрыс құрастыру. ХХІ ғасыр ( - ) ғаламат ғасыры ( . ) Ол аса үлкен ( , ) күрделі мәселелерді шешуге көмектеседі ( . ) Алайда ( , ) компьютерді талғаммен пайдалануды ұмытпайық ( . ) Әйтпесе ( “ ) Батпандап кірген аурудан ( ” ) құтылу қиындық тудыратынын білейік ( . )C ондықтан ол ( – ) жансыз техника,ал біз жаны бар адамбыз ( ! )

7 слайд

“ Ақпараттағы ақау ”әдісі бойынша сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қою,сөйлемді дұрыс құрастыру. ХХІ ғасыр ( - ) ғаламат ғасыры ( . ) Ол аса үлкен ( , ) күрделі мәселелерді шешуге көмектеседі ( . ) Алайда ( , ) компьютерді талғаммен пайдалануды ұмытпайық ( . ) Әйтпесе ( “ ) Батпандап кірген аурудан ( ” ) құтылу қиындық тудыратынын білейік ( . )C ондықтан ол ( – ) жансыз техника,ал біз жаны бар адамбыз ( ! )

Сөйлемді дұрыс құрастыр. Келесі жолы ,көп отырмау, ғаламторда. Компьютер ойнау,зиян, денсаулыққа аса ,болу.

8 слайд
Сөйлемді дұрыс құрастыр. Келесі жолы ,көп отырмау, ғаламторда. Компьютер ойнау,зиян, денсаулыққа аса ,болу.

8 слайд

Сөйлемді дұрыс құрастыр. Келесі жолы ,көп отырмау, ғаламторда. Компьютер ойнау,зиян, денсаулыққа аса ,болу.

ТӨРТ БҰРЫШ. Р БҰРЫШҚА РТҮРЛІ ПІКІР ТЕЛІНЕДІ. ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖАУАПТАРЫНА ЖАҚЫН БҰРЫШҚА БАРЫП ТҰРА Ə Ə А ЛАД

9 слайд
ТӨРТ БҰРЫШ. Р БҰРЫШҚА РТҮРЛІ ПІКІР ТЕЛІНЕДІ. ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖАУАПТАРЫНА ЖАҚЫН БҰРЫШҚА БАРЫП ТҰРА Ə Ə А ЛАДЫ: МЫСА ЛЫ, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСПЕЙМІН, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСПЕЙМІН. “ Төртбұрыш”әдісі арқылы ғаламтор мен компьютердің пайдасы мен зияны туралы ойбөлісу Компьютер мен ғаламторға тәуелділік адам ағзасына кері әсерін тигізеді дегенге келісемін,келіспеймін. .

9 слайд

ТӨРТ БҰРЫШ. Р БҰРЫШҚА РТҮРЛІ ПІКІР ТЕЛІНЕДІ. ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖАУАПТАРЫНА ЖАҚЫН БҰРЫШҚА БАРЫП ТҰРА Ə Ə А ЛАДЫ: МЫСА ЛЫ, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСПЕЙМІН, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСПЕЙМІН. “ Төртбұрыш”әдісі арқылы ғаламтор мен компьютердің пайдасы мен зияны туралы ойбөлісу Компьютер мен ғаламторға тәуелділік адам ағзасына кері әсерін тигізеді дегенге келісемін,келіспеймін. .

 “ Ауа райы”әдісі арқылы рефлексия Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап Мен үшін

10 слайд
 “ Ауа райы”әдісі арқылы рефлексия Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап Мен үшін түсініксіздеу түсініксіздеу

10 слайд

 “ Ауа райы”әдісі арқылы рефлексия Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап Мен үшін түсініксіздеу түсініксіздеу

САРАЛАУ  Қабілетті оқушылармен жұмыс : “ Досыма кеңес”жағдаяттық тапсырма ( компьютерде көп отыратын

11 слайд
САРАЛАУ  Қабілетті оқушылармен жұмыс : “ Досыма кеңес”жағдаяттық тапсырма ( компьютерде көп отыратын досына кеңес )  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: “ Сөздер банкісі”тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазу

11 слайд

САРАЛАУ  Қабілетті оқушылармен жұмыс : “ Досыма кеңес”жағдаяттық тапсырма ( компьютерде көп отыратын досына кеңес )  Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: “ Сөздер банкісі”тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазу

“ Бағдаршам” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау

12 слайд
“ Бағдаршам” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау

12 слайд

“ Бағдаршам” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау

Ықшамсабақты қорытындылай келе айтарым , “Балалардың білгені,тапқан-таянғаны өмірге ж

13 слайд
Ықшамсабақты қорытындылай келе айтарым , “Балалардың білгені,тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып,барлық жұмысты балалардың белсене ,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп,өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады”-деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай,оқушыларды өздігінен білім алуға,шешім қабылдауға қабілетті ,ынталы,қызығушылығы жоғары,өзіне сенімді,өзінің және өзгенің іс-әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қағиданы ұстана отырып,сыни тұрғыдан ойлауға,өз түсініктерін дамытуға,оқу арқылы танымдық дағдыларын арттыруға,білім әлеміне жол ашуға болатынын түсіндім.

13 слайд

Ықшамсабақты қорытындылай келе айтарым , “Балалардың білгені,тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып,барлық жұмысты балалардың белсене ,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп,өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады”-деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай,оқушыларды өздігінен білім алуға,шешім қабылдауға қабілетті ,ынталы,қызығушылығы жоғары,өзіне сенімді,өзінің және өзгенің іс-әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қағиданы ұстана отырып,сыни тұрғыдан ойлауға,өз түсініктерін дамытуға,оқу арқылы танымдық дағдыларын арттыруға,білім әлеміне жол ашуға болатынын түсіндім.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ