компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
КОМПЬЮТЕРДІҢ АДАМ АҒЗАСЫНА ӘСЕРІ ЖӘНЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ
ЗИЯНЫ
Оқу мақсаттары:
Т/А5.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен
деректер келтіре отырып,дәлелді жауап береді,өз
жауабын өзгенің жауабымен
салыстырады,талқылайды.
ӘТН5.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде
қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: КОМПЬЮТЕРДІҢ АДАМ АҒЗАСЫНА ӘСЕРІ ЖӘНЕ ҒАЛАМТОРДЫҢ ЗИЯНЫ Оқу мақсаттары: Т/А5.Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды. ӘТН5.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
2 слайд
•
Барлық оқушылар орындай алады:
•
Тыңдалған мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап
беруге тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін
интонация арқылы дұрыс қолданады.
•
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
•
Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді
жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыруға
тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация
арқылы дұрыс қолданады,сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін
қолдануда қателеседі.
•
Кейбір оқушылар орындай алады:
•
Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер
келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен
салыстырады,талқылайды.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде
қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сабақтың мақсаттары
2 слайд
• Барлық оқушылар орындай алады: • Тыңдалған мәтін бойынша проблемалық сұрақтарға жауап беруге тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады. • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыруға тырысады.Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін интонация арқылы дұрыс қолданады,сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қолдануда қателеседі. • Кейбір оқушылар орындай алады: • Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді,дәлелді жауап береді,өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайды.Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сабақтың мақсаттары
3 слайд
Бағалау критерийлері
Т/А5
Проблемалық сұрақтарға
дәлелді жауап береді.
Өз жауабын өзгенің
жауабымен
салыстырады,талқылайд
ы. ӘТН5
Сөйлем соңында
қойылатын тыныс
белгілерін дұрыс
қолданады.
Сөйлем ішінде
қойылатын тыныс
белгілерін дұрыс
қолданады.
3 слайд
Бағалау критерийлері Т/А5 Проблемалық сұрақтарға дәлелді жауап береді. Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады,талқылайд ы. ӘТН5 Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
4 слайд
Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
құру.
Геометриялық фигуралар арқылы
топқа бөлу.
4 слайд
Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
5 слайд
“ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың
зияны”тақырыбында аудиожазба тыңдау
Компьютердің зияны туралы мақалалар өткен ғасырдың
80-жылдарынан бастап жарық көре бастады.Әсіресе алуан түрлі
ойынның балалардың денсаулығына,жүйке жүйесіне зақым
келтіретінін сол кезде-ақ ғылыми негізде дәлелдеген.Сонымен
компьютердің адам ағзасына тигізетін залалдары:
-көздің көру қабілетін төмендетеді.
-омыртқаның қисаюына әкеледі.
-жүйкеге салмақ түсіреді.
-шаршағыштық,әлсіздік болады.
Бұған қоса жағымсыз жағы:бала күнгі құмарпаздық
компьютерге тәуелділікке әкеледі.Мінезі күрт
өзгереді,айналасына немқұрайды қарауды әдетке айналдырады.
5 слайд
“ Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны”тақырыбында аудиожазба тыңдау Компьютердің зияны туралы мақалалар өткен ғасырдың 80-жылдарынан бастап жарық көре бастады.Әсіресе алуан түрлі ойынның балалардың денсаулығына,жүйке жүйесіне зақым келтіретінін сол кезде-ақ ғылыми негізде дәлелдеген.Сонымен компьютердің адам ағзасына тигізетін залалдары: -көздің көру қабілетін төмендетеді. -омыртқаның қисаюына әкеледі. -жүйкеге салмақ түсіреді. -шаршағыштық,әлсіздік болады. Бұған қоса жағымсыз жағы:бала күнгі құмарпаздық компьютерге тәуелділікке әкеледі.Мінезі күрт өзгереді,айналасына немқұрайды қарауды әдетке айналдырады.
6 слайд
Неліктен компьютер мен ғаламтор адам ағзасына
кері әсерін тигізеді?
Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен
тигізетін зиянын салыстыру.
6 слайд
Неліктен компьютер мен ғаламтор адам ағзасына кері әсерін тигізеді? Компьютер мен ғаламтордың пайдасы мен тигізетін зиянын салыстыру.
7 слайд
“ Ақпараттағы ақау ”әдісі бойынша сөйлем соңында
және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін
қою,сөйлемді дұрыс құрастыру.
ХХІ ғасыр ( - ) ғаламат ғасыры ( . ) Ол аса үлкен ( , ) күрделі
мәселелерді шешуге
көмектеседі ( . ) Алайда ( , ) компьютерді талғаммен
пайдалануды ұмытпайық ( . ) Әйтпесе ( “ ) Батпандап
кірген аурудан ( ” ) құтылу қиындық тудыратынын
білейік ( . )C ондықтан ол ( – ) жансыз техника,ал біз
жаны бар адамбыз ( ! )
7 слайд
“ Ақпараттағы ақау ”әдісі бойынша сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін қою,сөйлемді дұрыс құрастыру. ХХІ ғасыр ( - ) ғаламат ғасыры ( . ) Ол аса үлкен ( , ) күрделі мәселелерді шешуге көмектеседі ( . ) Алайда ( , ) компьютерді талғаммен пайдалануды ұмытпайық ( . ) Әйтпесе ( “ ) Батпандап кірген аурудан ( ” ) құтылу қиындық тудыратынын білейік ( . )C ондықтан ол ( – ) жансыз техника,ал біз жаны бар адамбыз ( ! )
8 слайд
Сөйлемді дұрыс құрастыр.
Келесі жолы ,көп отырмау, ғаламторда.
Компьютер ойнау,зиян, денсаулыққа аса ,болу.
8 слайд
Сөйлемді дұрыс құрастыр. Келесі жолы ,көп отырмау, ғаламторда. Компьютер ойнау,зиян, денсаулыққа аса ,болу.
9 слайд
ТӨРТ БҰРЫШ. Р БҰРЫШҚА РТҮРЛІ ПІКІР ТЕЛІНЕДІ. ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖАУАПТАРЫНА ЖАҚЫН БҰРЫШҚА БАРЫП ТҰРА Ə Ə
А ЛАДЫ: МЫСА ЛЫ, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСПЕЙМІН, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСПЕЙМІН.
“ Төртбұрыш”әдісі арқылы ғаламтор мен
компьютердің пайдасы мен зияны туралы ойбөлісу
Компьютер мен ғаламторға тәуелділік адам
ағзасына кері әсерін тигізеді дегенге
келісемін,келіспеймін.
.
9 слайд
ТӨРТ БҰРЫШ. Р БҰРЫШҚА РТҮРЛІ ПІКІР ТЕЛІНЕДІ. ОҚУШЫЛАР ӨЗДЕРІНІҢ ЖАУАПТАРЫНА ЖАҚЫН БҰРЫШҚА БАРЫП ТҰРА Ə Ə А ЛАДЫ: МЫСА ЛЫ, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСЕМІН, КЕЛІСПЕЙМІН, ТОЛЫҚТАЙ КЕЛІСПЕЙМІН. “ Төртбұрыш”әдісі арқылы ғаламтор мен компьютердің пайдасы мен зияны туралы ойбөлісу Компьютер мен ғаламторға тәуелділік адам ағзасына кері әсерін тигізеді дегенге келісемін,келіспеймін. .
10 слайд
“ Ауа райы”әдісі арқылы рефлексия
Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап Мен үшін
түсініксіздеу түсініксіздеу
10 слайд
“ Ауа райы”әдісі арқылы рефлексия Мен үшін түсінікті Мен үшін аздап Мен үшін түсініксіздеу түсініксіздеу
11 слайд
САРАЛАУ
Қабілетті оқушылармен жұмыс :
“ Досыма кеңес”жағдаяттық тапсырма ( компьютерде
көп отыратын досына кеңес )
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс:
“ Сөздер банкісі”тақырыпқа қатысты сөздерді теріп
жазу
11 слайд
САРАЛАУ Қабілетті оқушылармен жұмыс : “ Досыма кеңес”жағдаяттық тапсырма ( компьютерде көп отыратын досына кеңес ) Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: “ Сөздер банкісі”тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазу
12 слайд
“ Бағдаршам” әдісі арқылы
қалыптастырушы бағалау
12 слайд
“ Бағдаршам” әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
13 слайд
Ықшамсабақты қорытындылай келе айтарым ,
“Балалардың білгені,тапқан-таянғаны өмірге
жанасып,жарыққа шығып,барлық жұмысты
балалардың белсене ,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі
еңбектеніп,өзі бейнеттеніп тапқан білім берік
болады”-деп Жүсіпбек Аймауытов
айтқандай,оқушыларды өздігінен білім алуға,шешім
қабылдауға қабілетті ,ынталы,қызығушылығы
жоғары,өзіне сенімді,өзінің және өзгенің іс-әрекетіне
талдау жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға
бағытталған қағиданы ұстана отырып,сыни
тұрғыдан ойлауға,өз түсініктерін дамытуға,оқу
арқылы танымдық дағдыларын арттыруға,білім
әлеміне жол ашуға болатынын түсіндім.
13 слайд
Ықшамсабақты қорытындылай келе айтарым , “Балалардың білгені,тапқан-таянғаны өмірге жанасып,жарыққа шығып,барлық жұмысты балалардың белсене ,құлшына өздері істеуі шарт.Өзі еңбектеніп,өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады”-деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай,оқушыларды өздігінен білім алуға,шешім қабылдауға қабілетті ,ынталы,қызығушылығы жоғары,өзіне сенімді,өзінің және өзгенің іс-әрекетіне талдау жасай алатын жеке тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қағиданы ұстана отырып,сыни тұрғыдан ойлауға,өз түсініктерін дамытуға,оқу арқылы танымдық дағдыларын арттыруға,білім әлеміне жол ашуға болатынын түсіндім.