Материалдар / Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? 5 сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? 5 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
өте керек сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Абдикерова Куралай №279 қазақ орта мектеп Информатика пәні мұғалімі 5-сынып. Информатика Ұзақ мерзімді жоспардың т

1 слайд
Абдикерова Куралай №279 қазақ орта мектеп Информатика пәні мұғалімі 5-сынып. Информатика Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.А Компьютер және қауіпсіздік Сабақтың тақырыбы: Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.1.1 процессор мен қатқыл дискінің қызметі қарапайым деңгейде түсіндіру. Сабақтың мақсаты: Барлығы: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. Басым бөлігі: Процессор мен қатқыл дискінің түрлері мен ерекшеліктерін біледі. Кейбірі: Процессор мен қатты дискінің қызметін анықтап, талдай алады Бағалау критерилері: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді.

1 слайд

Абдикерова Куралай №279 қазақ орта мектеп Информатика пәні мұғалімі 5-сынып. Информатика Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.А Компьютер және қауіпсіздік Сабақтың тақырыбы: Компьютердің қандай маңызды құрылғылары бар? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.1.1.1 процессор мен қатқыл дискінің қызметі қарапайым деңгейде түсіндіру. Сабақтың мақсаты: Барлығы: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді. Басым бөлігі: Процессор мен қатқыл дискінің түрлері мен ерекшеліктерін біледі. Кейбірі: Процессор мен қатты дискінің қызметін анықтап, талдай алады Бағалау критерилері: Процессор мен қатқыл дискінің қызметін түсінеді.

Жеке жұмыс кезінде тірек сызбаны пайдаланып толтырылады. Бағалау: БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Менің көршім» әдісі «Ортадағы қа

2 слайд
Жеке жұмыс кезінде тірек сызбаны пайдаланып толтырылады. Бағалау: БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Менің көршім» әдісі «Ортадағы қаламсап » әдісі Психологиялық ахуал. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөлу.Сол тұрған бойымен түрлі түсті стикер таңдау арқылы топқа бөлінеді. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру. Оқушылар қаламсаптарын ортаға қояды. Мұғалім бір қаламды таңдайды. Сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді Бағалау: «Қол шапалақтау» əдісі арқылы бағалау. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу кезінде қолданылды. «Адасқан әріптер» әдісі Топтық жұмыс кезінде қосымша ақпараттық ресуртарды пайдаланды отырып постер қорғау. Бағалау: Фигуралар «Джигсо» әдісі Жұптық жұмыс кезінде семантикалық картаны толықтырады. Бағалау: «Екі жұлдыз , бір ұсыныс» «Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі «Графикалық органайзер » әдісі Сабақтын қорытындысын «Жетістік баспалдағы» әдісінін көмегімен бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені жөнінде оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып өзі таңдаған жетістік баспалдағына жапсырады. «Жетістік баспалдағы» әдісі»

2 слайд

Жеке жұмыс кезінде тірек сызбаны пайдаланып толтырылады. Бағалау: БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ «Менің көршім» әдісі «Ортадағы қаламсап » әдісі Психологиялық ахуал. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне сәттілік тілейді. Топқа бөлу.Сол тұрған бойымен түрлі түсті стикер таңдау арқылы топқа бөлінеді. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру. Оқушылар қаламсаптарын ортаға қояды. Мұғалім бір қаламды таңдайды. Сол қаламсаптың иесі сұраққа жауап береді Бағалау: «Қол шапалақтау» əдісі арқылы бағалау. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу кезінде қолданылды. «Адасқан әріптер» әдісі Топтық жұмыс кезінде қосымша ақпараттық ресуртарды пайдаланды отырып постер қорғау. Бағалау: Фигуралар «Джигсо» әдісі Жұптық жұмыс кезінде семантикалық картаны толықтырады. Бағалау: «Екі жұлдыз , бір ұсыныс» «Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі «Графикалық органайзер » әдісі Сабақтын қорытындысын «Жетістік баспалдағы» әдісінін көмегімен бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені жөнінде оқушылар стикерлерге өз ойларын жазып өзі таңдаған жетістік баспалдағына жапсырады. «Жетістік баспалдағы» әдісі»

Бағалау критерийі: Білім алушы • Процессор және қатты дискінің қызметін анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі:

3 слайд
Бағалау критерийі: Білім алушы • Процессор және қатты дискінің қызметін анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Тапсырма 1.Құрылғылардың атауын жазыңыз.   1.1. Көрсетілген құрылғыларды қызметімен сәйкестендіріңіз. Қызметі Ақпаратты енгізу Берілгендерді өңдеу Үлкен көлемді ақпараттарды ұзақ мерзімді сақтау Ақпаратты шығару Құрылғы атауы Процессор Қатты диск Оқушылардың жауап беру деңгейіне қарай ауызша кері байланыс беремін. Дескриптор - құрылғылардың атауын жазады; - процессордың және қатты дискінің қызметін көрсетеді. Жеке жұмыс

3 слайд

Бағалау критерийі: Білім алушы • Процессор және қатты дискінің қызметін анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Тапсырма 1.Құрылғылардың атауын жазыңыз.   1.1. Көрсетілген құрылғыларды қызметімен сәйкестендіріңіз. Қызметі Ақпаратты енгізу Берілгендерді өңдеу Үлкен көлемді ақпараттарды ұзақ мерзімді сақтау Ақпаратты шығару Құрылғы атауы Процессор Қатты диск Оқушылардың жауап беру деңгейіне қарай ауызша кері байланыс беремін. Дескриптор - құрылғылардың атауын жазады; - процессордың және қатты дискінің қызметін көрсетеді. Жеке жұмыс

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бере

4 слайд
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне қарай орындатамын. Оқушыларды топқа бөле отырып, кейбіріне қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін, диалог жүргіземін.Қосымша ақпараттық ресурстар арқылы қолдаймын және қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын. Сабақ соңында нәтиже бойынша рефлексия беремін. САРАЛАУ

4 слайд

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне қарай орындатамын. Оқушыларды топқа бөле отырып, кейбіріне қажеттілігіне қарай қолдау көрсетемін, диалог жүргіземін.Қосымша ақпараттық ресурстар арқылы қолдаймын және қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын. Сабақ соңында нәтиже бойынша рефлексия беремін. САРАЛАУ