Компьютерлік оқыту технологиясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Компьютерлік
оқыту
технологиясы
кәсіптік білім
берудегі маңызды
құрал Қазіргі таңда компьютерлік оқыту технологиясы кәсіптік білім беру
жүйесінде жаңа мүмкіндіктер ашып, оқу үрдісін тиімді
ұйымдастыруға және жеделдетуге мүмкіндік беруде.
1 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясы кәсіптік білім берудегі маңызды құрал Қазіргі таңда компьютерлік оқыту технологиясы кәсіптік білім беру жүйесінде жаңа мүмкіндіктер ашып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруға және жеделдетуге мүмкіндік беруде.
2 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясының мәні
1 Икемділік
Компьютерлік оқыту
технологиясы оқу үрдісін
жеке қажеттіліктерге
бейімдеуге мүмкіндік береді. 2 Интерактивтілік
Оқушылар компьютер арқылы
белсенді өзара әрекеттесе
алады.
3 Оқу материалдарын жаңарту
Компьютерлік технологиялар оқу материалдарын жылдам жаңартуға
және жетілдіруге мүмкіндік береді.
2 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясының мәні 1 Икемділік Компьютерлік оқыту технологиясы оқу үрдісін жеке қажеттіліктерге бейімдеуге мүмкіндік береді. 2 Интерактивтілік Оқушылар компьютер арқылы белсенді өзара әрекеттесе алады. 3 Оқу материалдарын жаңарту Компьютерлік технологиялар оқу материалдарын жылдам жаңартуға және жетілдіруге мүмкіндік береді.
3 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясының
артықшылықтары
Оқу
материалдарын
жеке қабылдау
Оқушылар өздігінен
және жеке қарқында
оқи алады. Оқытудың барлық
кезеңдерін
бақылау
Оқытушы мен
оқушылар оқу үрдісінің
барлық кезеңдерін
бақылай алады. Ойлау
қабілеттерін
дамыту
Интерактивті оқыту
арқылы оқушылардың
ойлау қабілеттері
дамиды.
3 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясының артықшылықтары Оқу материалдарын жеке қабылдау Оқушылар өздігінен және жеке қарқында оқи алады. Оқытудың барлық кезеңдерін бақылау Оқытушы мен оқушылар оқу үрдісінің барлық кезеңдерін бақылай алады. Ойлау қабілеттерін дамыту Интерактивті оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілеттері дамиды.
4 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясының қолданылу
салалары
Жаратылыстану пәндері
Модельдеу, симуляциялар,
виртуалды зертханалар арқылы
жаратылыстану пәндерін оқытуға
қолданылады. Тілдерді оқыту
Интерактивті оқыту
материалдары, тілдік практика
және бағдарламалық қамтамасыз
ету тілдерді оқуды жеңілдетеді.
Кәсіптік даярлық
Виртуалды симуляциялар және
бағдарламалық құралдар арқылы
кәсіптік дағдыларды дамытуға
мүмкіндік береді. Қашықтан оқыту
Компьютерлік оқыту технологиясы
қашықтан оқыту жүйесінде
кеңінен қолданылады.
4 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясының қолданылу салалары Жаратылыстану пәндері Модельдеу, симуляциялар, виртуалды зертханалар арқылы жаратылыстану пәндерін оқытуға қолданылады. Тілдерді оқыту Интерактивті оқыту материалдары, тілдік практика және бағдарламалық қамтамасыз ету тілдерді оқуды жеңілдетеді. Кәсіптік даярлық Виртуалды симуляциялар және бағдарламалық құралдар арқылы кәсіптік дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Қашықтан оқыту Компьютерлік оқыту технологиясы қашықтан оқыту жүйесінде кеңінен қолданылады.
5 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясын қолдану
кезіндегі негізгі мәселелер
1 Оқушылардың дайындық деңгейлері
Қатысушылардың компьютерлік сауаттылығы әртүрлі
болғандықтан, бастапқы оқыту қажет.
2 Техникалық қамтамасыз ету
Қолданылатын компьютерлік жабдықтар мен бағдарламалық
қамтамасыз ету жеткілікті болуы керек.
3 Оқытушылардың біліктілігі
Оқытушылар компьютерлік технологияларды пайдалана білуі және
оларды оқу үрдісіне интеграциялауы қажет.
5 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясын қолдану кезіндегі негізгі мәселелер 1 Оқушылардың дайындық деңгейлері Қатысушылардың компьютерлік сауаттылығы әртүрлі болғандықтан, бастапқы оқыту қажет. 2 Техникалық қамтамасыз ету Қолданылатын компьютерлік жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз ету жеткілікті болуы керек. 3 Оқытушылардың біліктілігі Оқытушылар компьютерлік технологияларды пайдалана білуі және оларды оқу үрдісіне интеграциялауы қажет.
6 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясын қолдану
бойынша әдістемелік ұсыныстар
Оқу мақсаттарын анықтау
Компьютерлік технологияларды қолдана отырып, нақты оқу
мақсаттарын айқындау қажет.
Оқу материалдарын дайындау
Интерактивтілікті, көрнекілікті және қолжетімділікті қамтамасыз
ететін оқу материалдары дайындау.
Білімді бақылау және бағалау
Компьютерлік оқыту технологиялары арқылы оқушылардың білім
деңгейін бақылау және бағалау.
6 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясын қолдану бойынша әдістемелік ұсыныстар Оқу мақсаттарын анықтау Компьютерлік технологияларды қолдана отырып, нақты оқу мақсаттарын айқындау қажет. Оқу материалдарын дайындау Интерактивтілікті, көрнекілікті және қолжетімділікті қамтамасыз ететін оқу материалдары дайындау. Білімді бақылау және бағалау Компьютерлік оқыту технологиялары арқылы оқушылардың білім деңгейін бақылау және бағалау.
7 слайд
Компьютерлік оқыту
технологиясын қолданудың
тиімділігін бағалау
Оқу нәтижелері
Компьютерлік
технологиялард
ы пайдалану
оқушылардың
оқу нәтижелерін
жақсартады. Оқу уақыты
Компьютерлік
оқыту
технологиялары
оқуға кететін
уақытты
қысқартады. Қызығушылы
қ пен ынта
Компьютерлік
оқыту
технологиялары
оқушылардың
қызығушылығы
мен ынтасын
арттырады. Шығындар
Компьютерлік
технологиялард
ы енгізу мен
пайдалану үлкен
қаржылық
шығындарды
талап етуі
мүмкін.
7 слайд
Компьютерлік оқыту технологиясын қолданудың тиімділігін бағалау Оқу нәтижелері Компьютерлік технологиялард ы пайдалану оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартады. Оқу уақыты Компьютерлік оқыту технологиялары оқуға кететін уақытты қысқартады. Қызығушылы қ пен ынта Компьютерлік оқыту технологиялары оқушылардың қызығушылығы мен ынтасын арттырады. Шығындар Компьютерлік технологиялард ы енгізу мен пайдалану үлкен қаржылық шығындарды талап етуі мүмкін.
8 слайд
Қорытынды
Компьютерлік оқыту технологиясы кәсіптік білім беруді
жетілдірудің тиімді құралы болып табылады. Бұл технология
оқу үрдісін жеделдетіп, оқушылардың білімін, дағдыларын
және ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Алайда, оны сәтті қолдану үшін оқытушылардың тиісті
біліктілігі, техникалық қамтамасыз ету және мақсатқа
бағытталған әдістемелік ұсынымдар қажет.
8 слайд
Қорытынды Компьютерлік оқыту технологиясы кәсіптік білім беруді жетілдірудің тиімді құралы болып табылады. Бұл технология оқу үрдісін жеделдетіп, оқушылардың білімін, дағдыларын және ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Алайда, оны сәтті қолдану үшін оқытушылардың тиісті біліктілігі, техникалық қамтамасыз ету және мақсатқа бағытталған әдістемелік ұсынымдар қажет.