Көне күндерден жеткен жәдігерлер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тастанбеков Аян Кабешевич
Шал ақын ауданы
Қаратал орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиетінің мұғаліміСАБАҚ: қазақ әдебиеті
1 бөлім «Көне күндерден
жеткен жәдігерлер»
Сабақтың тақырыбы:
Орхон-Енисей ескерткіштері
«Күлтегін» жыры
1 слайд
Тастанбеков Аян Кабешевич Шал ақын ауданы Қаратал орта мектебінің қазақ тілі және әдебиетінің мұғаліміСАБАҚ: қазақ әдебиеті 1 бөлім «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» Сабақтың тақырыбы: Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры
2 слайд
7.Т/Ж 2 Әдеби
шығармадағы
тұлғалық
болмысты
гуманистік
тұрғыдан талдау Т
іл
д
ік
м
а
қ
с
а
т
т
а
р
1
Сұрақтарға жауап береді
Өзара ой бөліседі2
3
Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды
Өз ойларын нақты прозалық үлгіде жазады4 Add Your Text
Add Your Text
SMARTНақты,
өлшенген әрекетке
негізделген
қолжетімдіБарлық оқушылар орындай алады:
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған
сұрақтарға жауап беріп, мәтінде жалпы не
туралы айтылғанын түсінеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
таниды. Мұғалімнің көмегімен жырдың
негізгі идеясын анықтай алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Жырдан теориялық ұғымдарды тауып, мағынасын
ашады, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты
гуманистік тұрғыдан талдайды, өз ойларын
прозалық үлгіде жаза алады.Оқу
мақсаттары
С
а
б
а
қ
м
а
қ
с
а
т
т
а
р
ы
2 слайд
7.Т/Ж 2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау Т іл д ік м а қ с а т т а р 1 Сұрақтарға жауап береді Өзара ой бөліседі2 3 Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды Өз ойларын нақты прозалық үлгіде жазады4 Add Your Text Add Your Text SMARTНақты, өлшенген әрекетке негізделген қолжетімдіБарлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты таниды. Мұғалімнің көмегімен жырдың негізгі идеясын анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдан теориялық ұғымдарды тауып, мағынасын ашады, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды, өз ойларын прозалық үлгіде жаза алады.Оқу мақсаттары С а б а қ м а қ с а т т а р ы
3 слайд
БЕЛСЕНДІ
ӘДІС-
ТӘСІЛДЕР ТАПСЫРМА1 топқа: «Драма
тәсілімн» жырды
көрініс арқылы
көрсетеді.
2 топқа:
«Ыстық орындық»
Білге мен Күлтегін
диалогін дайындайды.«Сабақ барысында баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен
білім тапқандай қылса, материалдар даяр күйінде емес, балалар
зертттеп, өз бетімен шешетіндей жұмбақ күйінде берілсе...»
Ж. Аймауытов
«Үш қадамды сұхбат»
Әр топ тақырыпқа
байланысты бір-біріне мәтін
бойынша 3 түрлі сұрақ, пікір
Айтып талқылайды. Негізгі
ақпаратты анықтайды .
«Талдап білу» әдісі
Оқушылар жырды бірінен
соң бірі дауыстап оқиды және
бір- бірінің оқылымдарына
қысқаша сипаттама береді.
Талқылаушы-жырдың
тақырыбын, сюжетін айтады.
Белгілеуші- жыр мазмұны
бойынша сұрақ дайындайды .
. Жырдағы әр оқиғаның
кезеңдерін талдау
І топ
«Уақыт тізбегі»
стратегиясы бойынша
ІІ топ
«Хикая картасы»
стратегиясы бойынша
3 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІС- ТӘСІЛДЕР ТАПСЫРМА1 топқа: «Драма тәсілімн» жырды көрініс арқылы көрсетеді. 2 топқа: «Ыстық орындық» Білге мен Күлтегін диалогін дайындайды.«Сабақ барысында баланың өзін еңбектендіріп, бірлестіріп, өз бетімен білім тапқандай қылса, материалдар даяр күйінде емес, балалар зертттеп, өз бетімен шешетіндей жұмбақ күйінде берілсе...» Ж. Аймауытов «Үш қадамды сұхбат» Әр топ тақырыпқа байланысты бір-біріне мәтін бойынша 3 түрлі сұрақ, пікір Айтып талқылайды. Негізгі ақпаратты анықтайды . «Талдап білу» әдісі Оқушылар жырды бірінен соң бірі дауыстап оқиды және бір- бірінің оқылымдарына қысқаша сипаттама береді. Талқылаушы-жырдың тақырыбын, сюжетін айтады. Белгілеуші- жыр мазмұны бойынша сұрақ дайындайды . . Жырдағы әр оқиғаның кезеңдерін талдау І топ «Уақыт тізбегі» стратегиясы бойынша ІІ топ «Хикая картасы» стратегиясы бойынша
4 слайд
С
А
Р
А
Л
А
У
Диалогке
түседі
Рольдерде
ойнайды
Ж оғарғы
О р та ң ғы
Т ө м е н г і Жырдың тарихи
құндылығын
анықтайды.
.
жеңіл тапсырмалар
беру арқылы қолдау
көрсетемін .әр түрлі стратегиялар
қолдану және
графикалық
органайзерлерді
пайдалану арқылы
жұмыс жасау түрін
ұсынамын.
тапсырмаларды
түрлендіру арқылы
қолдау
көрсетемін.
Көбірек қолдау
Болм аш
ы
қолдауБіршама
қолдауСаралап оқыту тәсілі әртүрлі оқушылар
тобының оқу әрекетін ұйымдастыру
үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-
әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды
д е ң ге й
д е ң г е й
деңгей
4 слайд
С А Р А Л А У Диалогке түседі Рольдерде ойнайды Ж оғарғы О р та ң ғы Т ө м е н г і Жырдың тарихи құндылығын анықтайды. . жеңіл тапсырмалар беру арқылы қолдау көрсетемін .әр түрлі стратегиялар қолдану және графикалық органайзерлерді пайдалану арқылы жұмыс жасау түрін ұсынамын. тапсырмаларды түрлендіру арқылы қолдау көрсетемін. Көбірек қолдау Болм аш ы қолдауБіршама қолдауСаралап оқыту тәсілі әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс- әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды д е ң ге й д е ң г е й деңгей
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Add Your Text Add Your Text
Add Your TextОйлау
деңгейі Бағалау
Критерийлері
Дескриптор
Білу -Жырдың мазмұнын
есте сақтайды -Мәтінді оқиды;
-кейіпкерлерді атап,
таниды.
Түсіну - Жырдың
кейіпкерлерінің негізгі
мақсатын көрсете алу - жырдың идеясын
табады
-мәселелерді өз сөзімен
тұжырымдайды
Қолдану -Жырдың тарихи
құндылығымен
қолдану; -Диалогке түсе отырып,
мәтінді меңгереді.
- Оқылған мәтін
бойынша көрініс
көрсетеді; 030 1
0 2
0 4 05оқу
мақсаттарын,
бағалау
критерийлерін
анықтау,
оқушыларға
ұсыну
білім алушының
деңгейіне жеткенін
дәлелдеуге
көмектесетін
бірлескен
(колаборативті)
оқытуға арналған
орта құру
білім алушыларды
дамытуға жағдай
жасайтын сындарлы
кері байланысты
қамтамасыз ету; білім алушыларды
бірін-бірі бірлесе
оқытудың сапалы
көзі ретінде
қатыстыру;
білім
алушыларға
өзінің оқуын
«құрушылар/жас
аушылар»
ретінде жағдай
жасау болып
табылады
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Add Your Text Add Your Text Add Your TextОйлау деңгейі Бағалау Критерийлері Дескриптор Білу -Жырдың мазмұнын есте сақтайды -Мәтінді оқиды; -кейіпкерлерді атап, таниды. Түсіну - Жырдың кейіпкерлерінің негізгі мақсатын көрсете алу - жырдың идеясын табады -мәселелерді өз сөзімен тұжырымдайды Қолдану -Жырдың тарихи құндылығымен қолдану; -Диалогке түсе отырып, мәтінді меңгереді. - Оқылған мәтін бойынша көрініс көрсетеді; 030 1 0 2 0 4 05оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау, оқушыларға ұсыну білім алушының деңгейіне жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (колаборативті) оқытуға арналған орта құру білім алушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы кері байланысты қамтамасыз ету; білім алушыларды бірін-бірі бірлесе оқытудың сапалы көзі ретінде қатыстыру; білім алушыларға өзінің оқуын «құрушылар/жас аушылар» ретінде жағдай жасау болып табылады
6 слайд
ТІЛДІК ДАҒДЫЛАР
Тілдік дағдыларды
дамытып отыру КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау
критерийле
рін белгілі
мақсатта
пайдалануБАҒАЛАУ
КРИТЕРИЛЕРІҮнемі саралау жұмысын
жүргізіп отыруСАРАЛАУ
ТҮЙІН
кері байланыс үнемі
жүргізіп отыруЖОСПАР ҚҰРАР
АЛДЫНДА
Белсенді әдіс
- тәсілдерді
мақсатқа
қарай
қолдану,
түрлендіріп
отыру .БЕЛСЕНДІ
ӘДІС -ТӘСІЛДЕРықшам сабақтың
тапсырмаларын
дайындап алу керек
6 слайд
ТІЛДІК ДАҒДЫЛАР Тілдік дағдыларды дамытып отыру КЕРІ БАЙЛАНЫС Бағалау критерийле рін белгілі мақсатта пайдалануБАҒАЛАУ КРИТЕРИЛЕРІҮнемі саралау жұмысын жүргізіп отыруСАРАЛАУ ТҮЙІН кері байланыс үнемі жүргізіп отыруЖОСПАР ҚҰРАР АЛДЫНДА Белсенді әдіс - тәсілдерді мақсатқа қарай қолдану, түрлендіріп отыру .БЕЛСЕНДІ ӘДІС -ТӘСІЛДЕРықшам сабақтың тапсырмаларын дайындап алу керек