Материалдар / Конфликт психологиясы слайд презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Конфликт психологиясы слайд презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық оқушыларға және ұстаздарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
3449
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ МЕДИЦИНАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАР КАФЕДРАСЫ Тақырыбы: К онфликт

1 слайд
ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ МЕДИЦИНАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАР КАФЕДРАСЫ Тақырыбы: К онфликт психологиясы

«Конфликт - қызығушылықтары (қажеттіліктері, мақсаттары, идеалдары, түсініктері) мен көзқарастары қарама-қайшы келетін субъ

2 слайд
«Конфликт - қызығушылықтары (қажеттіліктері, мақсаттары, идеалдары, түсініктері) мен көзқарастары қарама-қайшы келетін субъектілердің қатынасы әсерінен туындайтын әлеуметтік құбылыс »Ко н фл и к тол о г и я

КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ...КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ...КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ..

3 слайд
КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ...КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ...КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ... КОНФЛИКТ...

«КОНФЛИКТ» Конфликт – адамдар арасында олардың белгілі бір ойларының, мақсаттарының, мүдделерінің, құндылықтарының ж ə не т

4 слайд
«КОНФЛИКТ» Конфликт – адамдар арасында олардың белгілі бір ойларының, мақсаттарының, мүдделерінің, құндылықтарының ж ə не тағы басқа ерекшеліктерінің с ə йкес келу, келмеуінен туатын жағдай . Конфликт Субъект ІСІ Қызығушылы қ Конфликт Субъект ІСІ Конфликт Объектісі Конфликт себебі – қызығушылықтардын сәйкес келмеуі

КОНФЛИКТІНІҢ ТҮРЛЕРІ Тұлғаішілік Тұлғааралық ӘлеуметтікВнутри одного человека Между отдельными людьми Между группами людей

5 слайд
КОНФЛИКТІНІҢ ТҮРЛЕРІ Тұлғаішілік Тұлғааралық ӘлеуметтікВнутри одного человека Между отдельными людьми Между группами людей

ТҰЛҒАІШІЛІК КОНФЛИКТЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ  Жүзеге аспаған тілектер конфликтісі  2Рөлдік конфликт  Адаптациялық конфликт 

6 слайд
ТҰЛҒАІШІЛІК КОНФЛИКТЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ     Жүзеге аспаған тілектер конфликтісі   2Рөлдік конфликт     Адаптациялық  конфликт    Адекватты емес өзін - өзі бағалау конфликтісі.

ТҰЛҒААРАЛЫҚ КОНФЛИКТЕРДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ  Эмоционалдық  Жүзеге аспаған тілектер конфликтісі ;  Құндылықтар конфликтісі; 

7 слайд
ТҰЛҒААРАЛЫҚ КОНФЛИКТЕРДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ     Эмоционалдық    Жүзеге аспаған тілектер конфликтісі ;  Құндылықтар конфликтісі;  Тұлғааралық конфликт тұлғаішіліктің проекциясы ретінде.

ӘЛЕУМЕТТІК КОНФЛИКТ ТҮРЛЕРІ Саяси Мәдени Экономикалық Қәсіби Этникалық

8 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК КОНФЛИКТ ТҮРЛЕРІ Саяси Мәдени Экономикалық Қәсіби Этникалық

КОНФЛИКТТІҢ БАСТАЛУЫ ҮШ ШАРТПЕН БАЙЛАНЫСТЫ :  1. Бірінші қатысушы саналы ж ə не белсенді түрде конфликт инициаторына қарсы ə

9 слайд
КОНФЛИКТТІҢ БАСТАЛУЫ ҮШ ШАРТПЕН БАЙЛАНЫСТЫ :  1. Бірінші қатысушы саналы ж ə не белсенді түрде конфликт инициаторына қарсы ə рекет етеді;  2. Екінші қатысушы бұл ə рекеттердің оған қарсы бағытталғанын ұғынады;  3. Үшінші қатысушы конфликт инициаторына қарсы жауап ретінде белсенді ə рекеттер қолданады. Бұл мезеттен конфликт басталды деуге болады.

КОНФЛИКТ ДАМУ КЕЗІНДЕ  1.Конфликт алдындағы жағдай, осы кезде конфликт кенеттен пайда болады, бірақ көбіне осы кезеңде қандай

10 слайд
КОНФЛИКТ ДАМУ КЕЗІНДЕ  1.Конфликт алдындағы жағдай, осы кезде конфликт кенеттен пайда болады, бірақ көбіне осы кезеңде қандай да бір алғышарттар болады. Бұл жағдайда латентті деп те айтады.  2.Конфликт туындау үшін, бір жақ екінші жақтың қызығушылығына қысым жасайтын, ə рекет ететін инцидент болуы керек осы кезеңнен бастап конфликт пайда болады, бұл екі жақтың алғашқы қақтығысуы.  3.Эскалация-бұл кезеңде конфликт табалдырықпен жүреді. Эскалация үздіксіз болуы мүмкін.  4.Кульминация кезеңінде конфликтіге түсетін екі жақтың біреуі конфликтті одан ары қарай жасай берудің қажеті жоқ екенін түсініп, конфликтілі жағдай саналайды.  5. Конфликттің бітуі яғни белгілі шешімге келуі "Конфликт" типологиясы

НЕГІЗГІ ҚАТЫСУШЫЛАР КОНФЛИКТ БАРЫСЫНДА БІР-БІРІНЕ ТІКЕЛЕЙ БЕЛСЕНДІ ТҮРДЕ ӘРЕКЕТ ЕТЕДІ . НЕГІЗГІ ҚАТЫСУШЫЛАР АРАСЫНДА БӨЛІНЕДІ:

11 слайд
НЕГІЗГІ ҚАТЫСУШЫЛАР КОНФЛИКТ БАРЫСЫНДА БІР-БІРІНЕ ТІКЕЛЕЙ БЕЛСЕНДІ ТҮРДЕ ӘРЕКЕТ ЕТЕДІ . НЕГІЗГІ ҚАТЫСУШЫЛАР АРАСЫНДА БӨЛІНЕДІ:  1. Оппонент (өзінің проблемаларының шешілмейтіндігіне көзі жеткен конфликтінің қатысушысы);  2. Қарсылас (басқаға кедергі келтіру арқылы өзінің қызығушылықтарын іске асыруға тырысатын оппонент);  3. Агрессор (агрессивтілік көрсетуші қарсылас);  4. «Жау» (қарсылас жақты толығымен жойып жіберуді мақсат тұтатын қарсылас).

КОНФЛИКТІНІҢ ШЕКАРАЛАРЫН ҮШ АСПЕКТ АРҚЫЛЫ АНЫҚТАЙДЫ: КЕҢІСТІК, УАҚЫТ, СУБЪЕКТІЛІ.  Конфликтінің кеңістікті шекарасы - конфлик

12 слайд
КОНФЛИКТІНІҢ ШЕКАРАЛАРЫН ҮШ АСПЕКТ АРҚЫЛЫ АНЫҚТАЙДЫ: КЕҢІСТІК, УАҚЫТ, СУБЪЕКТІЛІ.  Конфликтінің кеңістікті шекарасы  - конфликт болып жатырған территорияны анықтау. Конфликтінің шекараларын жақсы меңгеру оның адекватты түрде шешімін табуға мүмкіндік береді.  Конфликтінің уақытты шекарасы  - конфликтінің жалғасу ұзақтығы, басталу мен аяқталу уақыты.  Субъектілі шекараны  конфликт басталған кездегі қатысушылар санымен анықтайды. Конфликтіге жаңа қатысушыларды қосу арқылы бұл шекараны кеңейту конфликтінің құрылымының күрделенуіне соқтырып, оны шешудің басқа жолдарын қарастыруға мәжбүрлейді. Субъектілі шекараның өзгеруі, конфликтінің өрбу бағытын мүлде өзгертіп жіберуі мүмкін.

КОНФЛИКТІЛЕРДІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ.  - тұлғаішілік;  - құрылымдық;  - тұлғааралық;  - келіссөздер;  - сәйкес агрессивті әрекет

13 слайд
КОНФЛИКТІЛЕРДІ БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ.  - тұлғаішілік;  - құрылымдық;  - тұлғааралық;  - келіссөздер;  - сәйкес агрессивті әрекеттер.    К.Томас бойынша қақтығыс стратегиялары : бейімделушілік, орын беру;- бас тарту;- қарама-қарсы күрес;- әріптестік қызмет;  - келіссөзге келу. соперничество, компромисс, сотрудничество, уход, приспособление.

 Тұлғаішілік әдістер жеке бір адамға әсер етеді және оның оппонентінде қорғаныс реакциясын туғызбай өз көзқарасын жеткізе бі

14 слайд
 Тұлғаішілік әдістер  жеке бір адамға әсер етеді және оның оппонентінде қорғаныс реакциясын туғызбай өз көзқарасын жеткізе білуінде, өз-өзін дұрыс ұстай білуіне тәуелді болады.  Құрылымдық әдіс , әсіресе, жұмыскерлерге стимул беру мен мотивация беру жүйесінде кемшіл тұстары бар, еңбекті, құқық пен жаупкершілікті дұрыс ұйымдастырмаудан туындайтын ұйымдағы конфликттердің қатысушыларына әсер етеді

КОНФЛИКТ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САЛДАРЫНА БАЙЛАНЫСТЫ: Конструктивті және деструктивті. Конструктивті жағы дау-дамайға қатысушылардың же

15 слайд
КОНФЛИКТ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САЛДАРЫНА БАЙЛАНЫСТЫ: Конструктивті және деструктивті. Конструктивті жағы дау-дамайға қатысушылардың жеке қасиеттері мен мінез-құлқын жақсартуда үлкен рөл атқарады. Тұлғааралық дау-дамайдың конструктивті салдарлары төмендегідей көрінеді: мәселені шешуге қатысатын адамдар қауымдастығын құру; ынтымақтастықты кеңейту; өзін-өзі және басқаның жеке қызығушылығын тану. Дау-дамайдың деструктивті жағы оппоненттердің біреуі екіншісін психологиялық жағынан басып тастауымен, оны басқа адамдардың көзінше кемсітумен көрінеді. Әдетте, екінші жақ оған қарсылығын білдіріп, бұл екі жақтың арасындағы қатынас жанжалға айналып, оны шешу мүмкін емес болады. Дау-дамайды деструктивті шешудің үш негативті салдары болады. Біріншіден, адам “даудан мен жеңдім, ал анау жеңілді” деп ойласа да, шын мәнінде екі жақ бірдей жапа шегеді. Екіншіден, екі жақтың біреуінде болсын өкпе қалады, соның ішінде жеңіліп қалған адам өз-өзін дау- дамайдан ұтымды шыға алмадым деп өзін-өзі іштей кінәлайды. Осының әсерінен ол өзін төмен бағалап, сыйламайды.

Патологиялық жанжалдардың 5 қарапайым және 4 күрделі формасы бар : Жанжалдың қарапайым патологиялық түрлері:  бойкот;  са

16 слайд
Патологиялық жанжалдардың 5 қарапайым және 4 күрделі формасы бар : Жанжалдың қарапайым патологиялық түрлері:  бойкот;  саботаж;  қудалау ;  ауызша агрессия  физикалық агрессия. Күрделі:  наразылық;  көтеріліс;  революция;  соғыс.

 Конфликтің конструктивт і (позитивті) функциясы. Оларға мыналар жатады:  «Коммуникативті-ақпараттық» және «байланыстыратын»

17 слайд
 Конфликтің конструктивт і (позитивті) функциясы. Оларға мыналар жатады:  «Коммуникативті-ақпараттық» және «байланыстыратын» функциялар, олар арқылы адамдар бір-бірін тексере алады және жақынырақ болады;  стимулятордың функциясы және әлеуметтік өзгерістер қозғаушы күші;  әлеуметтік қажетті балансты қалыптастыруға жәрдемдесу функциясы;  қарама-қарсы мүдделерді анықтау, олардың ғылыми талдау мүмкіндіктері және қажетті өзгерістерді анықтау арқылы қоғамның дамуына кепілдік береді;  бұрынғы құндылықтарды және нормаларды қайта бағалауға жәрдемдесу;  осы құрылымдық бөлімшенің мүшелерінің адалдығын нығайтуға жәрдемдесу.

 Қақтығыстың жойғыш (теріс) функциялары , яғни, мақсаттарға қол жеткізуге кедергі келтіретін жағдайлар. Олар мыналар болып таб

18 слайд
 Қақтығыстың жойғыш (теріс) функциялары , яғни, мақсаттарға қол жеткізуге кедергі келтіретін жағдайлар. Олар мыналар болып табылады:  қанағаттанбаушылық, ақыл-ойдың жай-күйі, кадрлар айналымының өсуі, еңбек өнімділігінің төмендеуі;  келешекте ынтымақтастық деңгейін төмендету, байланыс жүйесін бұзу;  өз топтарына толықтай берілгендік және ұйымның басқа топтарымен нәтижелі бәсекелестік;  екінші тараптың жауы сияқты идеясы, оның мақсаттары туралы оң және басқа тараптың мақсаттары туралы теріс;  Қақтығысқан тараптардың өзара іс-қимылын қысқарту;  қарым-қатынас азайғандықтан, өзара жеккөрушілік пен жек көрушіліктің өсуі;  назар аудару: мәселені шешуге қарағанда қақтығыс кезінде жеңіске деген маңызы зор;  қақтығыстардың жаңа кезеңіне дайындық мүмкіндігі; адамның немесе қоғамның проблемаларын шешудегі зорлық-зомбылық жолдарымен қамтамасыз ету.

МЕДИЦИНАЛЫҚ КОНФЛИКТТІҢ ТҮРЛЕРІ Объективті 1.Дәрігердің жұмысы науқастың көңілінен шықпауы 2.Уақытылы процедуралады жасам

19 слайд
МЕДИЦИНАЛЫҚ КОНФЛИКТТІҢ ТҮРЛЕРІ Объективті 1.Дәрігердің жұмысы науқастың көңілінен шықпауы 2.Уақытылы процедуралады жасамауы. 3.Дәрілерді сатып алуын сұрануы Субъективті 1.Мед.персоналд ар тарапынан науқасқа көрсетілген дөрекілік 2.Аурухана ішіндегі тазалыққа көңіл толмауы Реалисті емес сенбейді  сенеді  Көңілі толмайды

20 слайд

КОНФЛИКТТІ КІМДЕР ЖАСАУҒА БЕЙІМ ?

21 слайд
КОНФЛИКТТІ КІМДЕР ЖАСАУҒА БЕЙІМ ?

ХолерикДемонстративті тип Ригитті тип Неуправляемый пунктуалды бесконфликтный

22 слайд
ХолерикДемонстративті тип Ригитті тип Неуправляемый пунктуалды бесконфликтный

КОНФЛИКТТІҢ ҚҰРЛЫМЫ Объективті не зависящие от врача - организационно -технические, финансовые экономические Субъективті зави

23 слайд
КОНФЛИКТТІҢ ҚҰРЛЫМЫ Объективті не зависящие от врача - организационно -технические, финансовые экономические Субъективті зависящие от врача информационно- деонтологические , диагностические, лечебно- профилактически е, тактические

КОНФЛИКТТІҢ ШЕШІЛУ ЖОЛДАРЫ

24 слайд
КОНФЛИКТТІҢ ШЕШІЛУ ЖОЛДАРЫ

ҚАҚТЫҒЫС ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСШЫНЫҢ ТӘРТІБІ  шиеленісті адекватты (тиісті) қабылдау, яғни өзінің, жекешелік және қарсыласының ы

25 слайд
ҚАҚТЫҒЫС ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСШЫНЫҢ ТӘРТІБІ  шиеленісті адекватты (тиісті) қабылдау, яғни өзінің, жекешелік және қарсыласының ықпалдары мсн қылықтарын нақтылығы дәл және бір жақты емес балмауы;  ашық және нәтижелі қатынас жасау, проблеманы жан-жақты талқылayғa даярлық, конфликтік жағдайдан жолдары туралы ұсыныстарын, болған жағдай туралы өз түсінігін, мүдделерін ашық және әділ түрдс айтуы;  бірге әрекеттесуде өзара сенім тудыруы.

ҚАҚТЫҒЫС БЕЙБІТ ЖОЛМЕН ШЕШІЛМЕСЕ....

26 слайд
ҚАҚТЫҒЫС БЕЙБІТ ЖОЛМЕН ШЕШІЛМЕСЕ....

 Әрбір медицина қызметкері, медициналық ұжым мүшелері әр қашанда бір бірлерін құрмет етулері керек, өйткені дәрігерді

27 слайд
 Әрбір медицина қызметкері, медициналық ұжым мүшелері  әр қашанда бір бірлерін құрмет етулері керек, өйткені дәрігерді тек қана дәрігер жақсы түсінеді. Олардың өзара одақтастығы, өзара ынтымақтастығы науқастың да тез жазылып кетуіне себеп болуы мүмкін  