Материалдар / Көңілді балық аулау

Көңілді балық аулау

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптан тыс 5-сыныптар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Астана қаласы №57 орта мектеп Бейсенова Іңкәр Әлібекқызы - информатика пәнінің мұғалімі 7-сыныпқа арналған сайыс сабақ

1 слайд
Астана қаласы №57 орта мектеп Бейсенова Іңкәр Әлібекқызы - информатика пәнінің мұғалімі 7-сыныпқа арналған сайыс сабақ

1 слайд

Астана қаласы №57 орта мектеп Бейсенова Іңкәр Әлібекқызы - информатика пәнінің мұғалімі 7-сыныпқа арналған сайыс сабақ

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

1. «Дағдылану» кезеңі 2. «Балық аулау» кезеңі 3. Дене шынықтыру минуттары 4. «Сөзжұмбақ шешу» кезеңі 5. «Мозайка жинау» кезе

5 слайд
1. «Дағдылану» кезеңі 2. «Балық аулау» кезеңі 3. Дене шынықтыру минуттары 4. «Сөзжұмбақ шешу» кезеңі 5. «Мозайка жинау» кезеңі 6. «Үйдің суретін салу» кезеңі.

5 слайд

1. «Дағдылану» кезеңі 2. «Балық аулау» кезеңі 3. Дене шынықтыру минуттары 4. «Сөзжұмбақ шешу» кезеңі 5. «Мозайка жинау» кезеңі 6. «Үйдің суретін салу» кезеңі.

Экранға әр түрлі балықтар және Экранға әр түрлі балықтар және Paint Paint графикалық редакторы графикалық редакторы терезесін

6 слайд
Экранға әр түрлі балықтар және Экранға әр түрлі балықтар және Paint Paint графикалық редакторы графикалық редакторы терезесінің элементтері терезесінің элементтері бейнеленген бейнеленген сурет шығарыладысурет шығарылады . . Оқушылардың берілген сурет Оқушылардың берілген сурет бойынша балықтардың санын, бойынша балықтардың санын, экрандағы элементтер атауларын экрандағы элементтер атауларын жұмыс дәптерлеріне жазып жұмыс дәптерлеріне жазып шығуына 2 минут уақыт беріледі. шығуына 2 минут уақыт беріледі. Уақыт біткен соң оқушылардың Уақыт біткен соң оқушылардың дәптеріне жазылған дұрыс дәптеріне жазылған дұрыс жауаптар анықталады. Графикалық жауаптар анықталады. Графикалық редактордың терезесіндегі редактордың терезесіндегі ұғымдарының мағынасын көптеп ұғымдарының мағынасын көптеп (бірдей жауаптар сызылып (бірдей жауаптар сызылып тасталады да қалған жауаптардық тасталады да қалған жауаптардық әрқайсысы 1 ұпайдан есептеледі) әрқайсысы 1 ұпайдан есептеледі) көрсеткен команда анықталады. көрсеткен команда анықталады.

6 слайд

Экранға әр түрлі балықтар және Экранға әр түрлі балықтар және Paint Paint графикалық редакторы графикалық редакторы терезесінің элементтері терезесінің элементтері бейнеленген бейнеленген сурет шығарыладысурет шығарылады . . Оқушылардың берілген сурет Оқушылардың берілген сурет бойынша балықтардың санын, бойынша балықтардың санын, экрандағы элементтер атауларын экрандағы элементтер атауларын жұмыс дәптерлеріне жазып жұмыс дәптерлеріне жазып шығуына 2 минут уақыт беріледі. шығуына 2 минут уақыт беріледі. Уақыт біткен соң оқушылардың Уақыт біткен соң оқушылардың дәптеріне жазылған дұрыс дәптеріне жазылған дұрыс жауаптар анықталады. Графикалық жауаптар анықталады. Графикалық редактордың терезесіндегі редактордың терезесіндегі ұғымдарының мағынасын көптеп ұғымдарының мағынасын көптеп (бірдей жауаптар сызылып (бірдей жауаптар сызылып тасталады да қалған жауаптардық тасталады да қалған жауаптардық әрқайсысы 1 ұпайдан есептеледі) әрқайсысы 1 ұпайдан есептеледі) көрсеткен команда анықталады. көрсеткен команда анықталады.

7 слайд

7 слайд

Бұл кезеңде Бұл кезеңде оқушылар көптеп оқушылар көптеп балық ұстау керек. Мұндағы балық ұстау керек. Мұндағы балықтардың ере

8 слайд
Бұл кезеңде Бұл кезеңде оқушылар көптеп оқушылар көптеп балық ұстау керек. Мұндағы балық ұстау керек. Мұндағы балықтардың ерекшеліктері балықтардың ерекшеліктері бар. Әр балықтың артында бар. Әр балықтың артында сұрақтар жасырылған. Ал сұрақтар жасырылған. Ал оқушылардың міндеті осы оқушылардың міндеті осы сұрақтарға дұрыс жауап беру сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы ұпай жинау. Топтан кез арқылы ұпай жинау. Топтан кез келген 1 оқушы шығып келген 1 оқушы шығып жасырылған сұраққа жауап жасырылған сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап 2 ұпай. Егер, береді. Дұрыс жауап 2 ұпай. Егер, жауап қате немесе толық жауап қате немесе толық болмаса сол топтың келесі болмаса сол топтың келесі оқушысы жауап береді. Ол кезде оқушысы жауап береді. Ол кезде жауап 1 ұпайға бағаланады.жауап 1 ұпайға бағаланады.

8 слайд

Бұл кезеңде Бұл кезеңде оқушылар көптеп оқушылар көптеп балық ұстау керек. Мұндағы балық ұстау керек. Мұндағы балықтардың ерекшеліктері балықтардың ерекшеліктері бар. Әр балықтың артында бар. Әр балықтың артында сұрақтар жасырылған. Ал сұрақтар жасырылған. Ал оқушылардың міндеті осы оқушылардың міндеті осы сұрақтарға дұрыс жауап беру сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы ұпай жинау. Топтан кез арқылы ұпай жинау. Топтан кез келген 1 оқушы шығып келген 1 оқушы шығып жасырылған сұраққа жауап жасырылған сұраққа жауап береді. Дұрыс жауап 2 ұпай. Егер, береді. Дұрыс жауап 2 ұпай. Егер, жауап қате немесе толық жауап қате немесе толық болмаса сол топтың келесі болмаса сол топтың келесі оқушысы жауап береді. Ол кезде оқушысы жауап береді. Ол кезде жауап 1 ұпайға бағаланады.жауап 1 ұпайға бағаланады.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

Мұнда ойын ойналады. Мұнда ойын ойналады. Ойын «3, 13, 33» деп Ойын «3, 13, 33» деп аталады. «3» деген кезде аталады. «3» деге

20 слайд
Мұнда ойын ойналады. Мұнда ойын ойналады. Ойын «3, 13, 33» деп Ойын «3, 13, 33» деп аталады. «3» деген кезде аталады. «3» деген кезде қол алға созылады, «13» қол алға созылады, «13» деген кезде екі жаққа деген кезде екі жаққа созылады, ал 33 дегенде созылады, ал 33 дегенде қолды жоғары көтерілу қолды жоғары көтерілу керек. Мұны дұрыс керек. Мұны дұрыс орындамаған немесе қолын орындамаған немесе қолын ауыстырып созған оқушы ауыстырып созған оқушы ойыннан шығады.ойыннан шығады.

20 слайд

Мұнда ойын ойналады. Мұнда ойын ойналады. Ойын «3, 13, 33» деп Ойын «3, 13, 33» деп аталады. «3» деген кезде аталады. «3» деген кезде қол алға созылады, «13» қол алға созылады, «13» деген кезде екі жаққа деген кезде екі жаққа созылады, ал 33 дегенде созылады, ал 33 дегенде қолды жоғары көтерілу қолды жоғары көтерілу керек. Мұны дұрыс керек. Мұны дұрыс орындамаған немесе қолын орындамаған немесе қолын ауыстырып созған оқушы ауыстырып созған оқушы ойыннан шығады.ойыннан шығады.

Екі топқа екі сөзжұмбақ беріледі. Оң шешімін тауып тік бағытта жасырылған сөзді табу қажет. Шешімін алғашқы тапқан команда

21 слайд
Екі топқа екі сөзжұмбақ беріледі. Оң шешімін тауып тік бағытта жасырылған сөзді табу қажет. Шешімін алғашқы тапқан команда 1 балық алады. (Ұзақтығы 1-2 минуттық жеңіл музыкалық сүйемелдеу болады).

21 слайд

Екі топқа екі сөзжұмбақ беріледі. Оң шешімін тауып тік бағытта жасырылған сөзді табу қажет. Шешімін алғашқы тапқан команда 1 балық алады. (Ұзақтығы 1-2 минуттық жеңіл музыкалық сүйемелдеу болады).

ө ш і р г і ш т ү р э к р а н ф а й л п р и н т е р к ө р у а н ы қ т а м а

22 слайд
ө ш і р г і ш т ү р э к р а н ф а й л п р и н т е р к ө р у а н ы қ т а м а

22 слайд

ө ш і р г і ш т ү р э к р а н ф а й л п р и н т е р к ө р у а н ы қ т а м а

Бұл кезеңде үйдің суреті берілген. Ал сурет ылғалданып, кішкене қағаз бөлшектерге айналып кеткен. Сондықтан сол бөлшектерді

23 слайд
Бұл кезеңде үйдің суреті берілген. Ал сурет ылғалданып, кішкене қағаз бөлшектерге айналып кеткен. Сондықтан сол бөлшектерді құрастырып толық үйдің суретін салу қажет. Тапсырманы бірінші болып орындаған командаға 1 балық беріледі. (Балалар мозайка жинап жатқанда, мұғалім ойынның алдыңғы қорытындыларын шығарып қояды).

23 слайд

Бұл кезеңде үйдің суреті берілген. Ал сурет ылғалданып, кішкене қағаз бөлшектерге айналып кеткен. Сондықтан сол бөлшектерді құрастырып толық үйдің суретін салу қажет. Тапсырманы бірінші болып орындаған командаға 1 балық беріледі. (Балалар мозайка жинап жатқанда, мұғалім ойынның алдыңғы қорытындыларын шығарып қояды).

Бұл кезең компьютерде өткізіледі. Балаларға жеке- жеке салынатын үйдің суреттері беріледі. Салынған әрбір үй үшін 1 балықтан

24 слайд
Бұл кезең компьютерде өткізіледі. Балаларға жеке- жеке салынатын үйдің суреттері беріледі. Салынған әрбір үй үшін 1 балықтан беріледі. Ал ең бірінші болып үйді салып бітірген топ тағы бір балық алады. Сосын соңғы үш кезең қорытындыланып, тақтағдағы турнир кестесіне жазылады.

24 слайд

Бұл кезең компьютерде өткізіледі. Балаларға жеке- жеке салынатын үйдің суреттері беріледі. Салынған әрбір үй үшін 1 балықтан беріледі. Ал ең бірінші болып үйді салып бітірген топ тағы бір балық алады. Сосын соңғы үш кезең қорытындыланып, тақтағдағы турнир кестесіне жазылады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ