Материалдар / Координаталық жазыөтық.Координаталары бойынша нүктені салу 6-сынып слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Координаталық жазыөтық.Координаталары бойынша нүктені салу 6-сынып слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
755
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу. Сыныбы: 6 Пәні: математика Пән мұғалімі: Абен

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу. Сыныбы: 6 Пәні: математика Пән мұғалімі: Абенова Нурайм Орманбековна Мектеп : “№228 Шәймерден Бәкіров атындағы орта мектебі” КММ Координаталар жүйесінде нүктенің координаталарын анықтайды. Координаталары бойынша нүктенің жазықтықтағы орынын табады. Координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу. Координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Ойлау дағдылары Бағалау критерийлері Тілдік мақсаты Құндылықтарға баулу Алдыңғы бөлім Пәнаралық байланыс Білу.Түсіну.Қолдану 1)Координаталық жазықтықты салады, оң және теріс сандарды белгілейді. 2)Координаталық жазықтықта нүктенің координаталарын ОХ және ОУ осіне қатысты анықтайды. 3)Берілген нүктені координаталары бойынша координаталық жазықтықтағы ширектерге қатысты орналастырады. Нүкте. Координаталық түзу. Координаталық жазықтық. Абцисса осі. Ордината осі. Ширектер - Координаталық жазықтықта нүктенің орны неліктен екі санмен анықталады? - Нүктенің коордиаталары екі санмен анықталса қайда орналасуы мүмкін? - Бір координатасы ноль болса нүкте қайда орналасуы мүмкін? Математика 4-сынып 2-тарау. ʧ3 Аудандар. ʧ 4Тік төртбұрыш,шаршының аудандары География:6-сынып ʧ37 Географиялық бойлық ,ендіктер координаттар ұғымы,координаталарды анықтау. Сызу.9-сынып. ʧ19 Денелердің координаталық жазықтықтардағы проекциялар ы Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. 1)Оқушының сыныптағы отырған орнын анықтауда, 2)Қаланың географиялық орнын анықтауда, 3) Шахмат тақтасында шахмат тастарының орын анықтауда . 6-сынып 2-тарау ʧ 2.1.Оң және теріс сандар. Координаталық түзу.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу. Сыныбы: 6 Пәні: математика Пән мұғалімі: Абенова Нурайм Орманбековна Мектеп : “№228 Шәймерден Бәкіров атындағы орта мектебі” КММ Координаталар жүйесінде нүктенің координаталарын анықтайды. Координаталары бойынша нүктенің жазықтықтағы орынын табады. Координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу. Координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу. Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Ойлау дағдылары Бағалау критерийлері Тілдік мақсаты Құндылықтарға баулу Алдыңғы бөлім Пәнаралық байланыс Білу.Түсіну.Қолдану 1)Координаталық жазықтықты салады, оң және теріс сандарды белгілейді. 2)Координаталық жазықтықта нүктенің координаталарын ОХ және ОУ осіне қатысты анықтайды. 3)Берілген нүктені координаталары бойынша координаталық жазықтықтағы ширектерге қатысты орналастырады. Нүкте. Координаталық түзу. Координаталық жазықтық. Абцисса осі. Ордината осі. Ширектер - Координаталық жазықтықта нүктенің орны неліктен екі санмен анықталады? - Нүктенің коордиаталары екі санмен анықталса қайда орналасуы мүмкін? - Бір координатасы ноль болса нүкте қайда орналасуы мүмкін? Математика 4-сынып 2-тарау. ʧ3 Аудандар. ʧ 4Тік төртбұрыш,шаршының аудандары География:6-сынып ʧ37 Географиялық бойлық ,ендіктер координаттар ұғымы,координаталарды анықтау. Сызу.9-сынып. ʧ19 Денелердің координаталық жазықтықтардағы проекциялар ы Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана. 1)Оқушының сыныптағы отырған орнын анықтауда, 2)Қаланың географиялық орнын анықтауда, 3) Шахмат тақтасында шахмат тастарының орын анықтауда . 6-сынып 2-тарау ʧ 2.1.Оң және теріс сандар. Координаталық түзу.

Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау «Қарлы кесек» әдісі арқылы “ордината” тобы “абцисса” тобы Сабақтың басы

2 слайд
Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау «Қарлы кесек» әдісі арқылы “ордината” тобы “абцисса” тобы Сабақтың басы Сыныпта жағымды ахуал туғызу “ширектер” тобы Координаталық жазықтықтағы орналасқан сыйлықтардың орнын анықтап,сол силықтарды алу. Сыйлықтың орны қайда болса,оқушының топтағы орны да сол жерде Топ жетекшілері: Бағалау парағы беріледі. Қызығушылығын ояту 1) Кинотеатрдағы көрерменннің орнын қалай анықтар едің? 2) Шахмат тақтасындағы аттың осы жүрісін қандай болмақ? 3) 3) Қаланың географиялық орны қалай анықталады?

2 слайд

Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Үй тапсырмасын сұрау «Қарлы кесек» әдісі арқылы “ордината” тобы “абцисса” тобы Сабақтың басы Сыныпта жағымды ахуал туғызу “ширектер” тобы Координаталық жазықтықтағы орналасқан сыйлықтардың орнын анықтап,сол силықтарды алу. Сыйлықтың орны қайда болса,оқушының топтағы орны да сол жерде Топ жетекшілері: Бағалау парағы беріледі. Қызығушылығын ояту 1) Кинотеатрдағы көрерменннің орнын қалай анықтар едің? 2) Шахмат тақтасындағы аттың осы жүрісін қандай болмақ? 3) 3) Қаланың географиялық орны қалай анықталады?

Жаңа тақырып “Борт журналы” әдісі арқылы 1-тапсырма.Координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табу. 2-тапсырма.Коо

3 слайд
Жаңа тақырып “Борт журналы” әдісі арқылы 1-тапсырма.Координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табу. 2-тапсырма.Координаталары бойынша нүктені салу. 3-тапсырма.Координаталық жазықтықтағы ширектерді анықтау. Сабақтың ортасы т оптық жұмыс “Дыбыстау” әдісі арқылы Әр топ жұмыс қорғайды. І топ “абцисса” №1167, 1- сурет, №1175 (1) Жеке,жұптық, т оптық жұмыс “Ойлан! жұптас! Талқыла! “әдісі ІІ топ “ордината” №1167 2- сурет, №1175(2) ІІІ топ “ширектер” №1167, 2-сурет, №1176 Бұрыннан білемін Жаңадан білгенім Болжамдар Тың ақпарат Сергіту сәті Европадан Австралияға келе жатқан кемеде өрт болды. көмекке бару қажет. Қалай барар едіңдер? Ширату жаттығулары Жеке жұмыс №1181 дескриптор 1)Координаталық жазықтықта нүктелерді 1 белгілейді. 2)Тік төртбұрыш салады. 1  3)Өлшемдерін анықтайды. 1 4)Тіктөртбұрыштың периметрін табады. 1 Шығармашылық тапсырма. “GeoGebra”әдісі арқылы .... қамыс өлтіреді, батырды намыс өлтіреді. (5;1), (6;2), (6;3),(5;6),(4;7),(5;8),(6;8), (8;9),(9;9),(7;8),(9;8), (6;7),(7;6), (9;6),(11;5),(12;3),(12;2),(13;3),(12;1),(7;1),(8;2), (9;2),(8;3),(6;1), (5;1),(5;7)

3 слайд

Жаңа тақырып “Борт журналы” әдісі арқылы 1-тапсырма.Координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табу. 2-тапсырма.Координаталары бойынша нүктені салу. 3-тапсырма.Координаталық жазықтықтағы ширектерді анықтау. Сабақтың ортасы т оптық жұмыс “Дыбыстау” әдісі арқылы Әр топ жұмыс қорғайды. І топ “абцисса” №1167, 1- сурет, №1175 (1) Жеке,жұптық, т оптық жұмыс “Ойлан! жұптас! Талқыла! “әдісі ІІ топ “ордината” №1167 2- сурет, №1175(2) ІІІ топ “ширектер” №1167, 2-сурет, №1176 Бұрыннан білемін Жаңадан білгенім Болжамдар Тың ақпарат Сергіту сәті Европадан Австралияға келе жатқан кемеде өрт болды. көмекке бару қажет. Қалай барар едіңдер? Ширату жаттығулары Жеке жұмыс №1181 дескриптор 1)Координаталық жазықтықта нүктелерді 1 белгілейді. 2)Тік төртбұрыш салады. 1  3)Өлшемдерін анықтайды. 1 4)Тіктөртбұрыштың периметрін табады. 1 Шығармашылық тапсырма. “GeoGebra”әдісі арқылы .... қамыс өлтіреді, батырды намыс өлтіреді. (5;1), (6;2), (6;3),(5;6),(4;7),(5;8),(6;8), (8;9),(9;9),(7;8),(9;8), (6;7),(7;6), (9;6),(11;5),(12;3),(12;2),(13;3),(12;1),(7;1),(8;2), (9;2),(8;3),(6;1), (5;1),(5;7)

Рефлексия «Борт журналы» әдісі Топтың бірін-бірі бағалауы. Топ жетекшілерінің бағалауы. р/ с Оқушыны ң аты-жөні Үй тапсырмас ы

4 слайд
Рефлексия «Борт журналы» әдісі Топтың бірін-бірі бағалауы. Топ жетекшілерінің бағалауы. р/ с Оқушыны ң аты-жөні Үй тапсырмас ы Жаңа тақыры п Есеп шығару Жеке,жұпты қ, топтық жұмыс Жеке жұмы с Шығарм ашылық жұмыс қорытынды ұпайы 1 2 3 4 5 Бағалау парағы Топтың аты: Сыныбы: топ жетекшісі: Үйге тапсырма : № 1168есеп, №1177есеп 2013жылы 28 қаңтарда Қазақстанда жер  сілкінісі болды? Координаттары (42.51° с.е. 79.66° ш.б.) Ол қай жер? 2) Қызылорда қаласының географиялық координаттарын анықтау. №1181 есеп 1)Координаталық жазықтықта нүктелерді белгілейді. 2)Тік төртбұрыш салады. 3)Өлшемдерін анықтайды. 4)Тіктөртбұрыштың периметрін табады. 1 1 1 1 дескриптор

4 слайд

Рефлексия «Борт журналы» әдісі Топтың бірін-бірі бағалауы. Топ жетекшілерінің бағалауы. р/ с Оқушыны ң аты-жөні Үй тапсырмас ы Жаңа тақыры п Есеп шығару Жеке,жұпты қ, топтық жұмыс Жеке жұмы с Шығарм ашылық жұмыс қорытынды ұпайы 1 2 3 4 5 Бағалау парағы Топтың аты: Сыныбы: топ жетекшісі: Үйге тапсырма : № 1168есеп, №1177есеп 2013жылы 28 қаңтарда Қазақстанда жер  сілкінісі болды? Координаттары (42.51° с.е. 79.66° ш.б.) Ол қай жер? 2) Қызылорда қаласының географиялық координаттарын анықтау. №1181 есеп 1)Координаталық жазықтықта нүктелерді белгілейді. 2)Тік төртбұрыш салады. 3)Өлшемдерін анықтайды. 4)Тіктөртбұрыштың периметрін табады. 1 1 1 1 дескриптор

“Ойлан! Жұптас! Талқыла!”, “Дыбыстау” әдістерін мәтінмен жұмыс жасауда және есеп шығару мақсатында пайдаландым. “Борт журн

5 слайд
“Ойлан! Жұптас! Талқыла!”, “Дыбыстау” әдістерін мәтінмен жұмыс жасауда және есеп шығару мақсатында пайдаландым. “Борт журналы” әдісін сабақ соңында , оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін пайдаландым. Бұрыңғы мәліметтер мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білгендерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтауға , ойын түйіндеуге үйренді. Тақырыпқа қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қою арқылы оқушылардың бойында ұлттық құндылықтарға баулыдым. Жеке оқушыларды қалыптастырушы бағалауда дескриптор бойынша бағаладым. Топтық жұмыста жекеленген оқушылар ұтымды пікірлері, ұсыныстары бойынша мадақтау арқылы, кері байланыс арқылы, смайликтер арқылы бағаладым Бағалау парағы бойынша топ жетекшісі топ мүшелерін бағаладым Сабақ соңында оқушы тақырыпты меңгерді, тақырып бойынша теориялық білімдерін практикада қолдана білді. Өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды үйренді. Топта жұмыс жасауға дағдыланды. Саралау Бағалау қорытынды

5 слайд

“Ойлан! Жұптас! Талқыла!”, “Дыбыстау” әдістерін мәтінмен жұмыс жасауда және есеп шығару мақсатында пайдаландым. “Борт журналы” әдісін сабақ соңында , оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін пайдаландым. Бұрыңғы мәліметтер мен жаңа деректерді салыстыруға, бұрыннан білгендерінің негізінде өздерінің танымдық талаптарын анықтауға , ойын түйіндеуге үйренді. Тақырыпқа қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қою арқылы оқушылардың бойында ұлттық құндылықтарға баулыдым. Жеке оқушыларды қалыптастырушы бағалауда дескриптор бойынша бағаладым. Топтық жұмыста жекеленген оқушылар ұтымды пікірлері, ұсыныстары бойынша мадақтау арқылы, кері байланыс арқылы, смайликтер арқылы бағаладым Бағалау парағы бойынша топ жетекшісі топ мүшелерін бағаладым Сабақ соңында оқушы тақырыпты меңгерді, тақырып бойынша теориялық білімдерін практикада қолдана білді. Өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды үйренді. Топта жұмыс жасауға дағдыланды. Саралау Бағалау қорытынды